Η Jeep ανακοίνωσε ότι εντός του 2025 θα καταργήσει το Grand Cherokee από την αγορά της Ευρώπη, αντικαθιστώντας το με το αμιγώς ηλεκτρικό Wagoneer S -έχει παρόμοιο μέγεθος με το Grand Cherokee- στα τέλη του τρέχοντος έτους. Αυτό επιβεβαίωσε ο Eric Laforge, επικεφαλής της αμερικάνικης μάρκας στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια, στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Μια τέτοια κίνηση είναι λογική, δεδομένου ότι οι όγκοι της Jeep έρχονται από τα μικρότερα μοντέλα στην Ευρώπη, όπως το Avenger. Αυτό σημαίνει ότι η προσφορά δύο μεγάλων SUV είναι περιττή και από αυτά τα δύο, το Wagoneer S θα συμβάλει καλύτερα στους στόχους πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών και εκπομπών CO2, επειδή είναι πλήρως ηλεκτρικό.
Ένα παρόμοιο σενάριο θα μπορούσε επίσης να συμβεί και με το Wrangler όταν κυκλοφορήσει το Recon EV, επειδή και τα δύο είναι σκληροπυρηνικά off-road μοντέλα με παρόμοια τοποθέτηση.
Ωστόσο, ο Laforge τόνισε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, λέγοντας:
Αυτό δεν έχει αποφασιστεί αυτή τη στιγμή, αλλά το Recon θα είναι μια ισχυρή εναλλακτική για το Wrangler. Το Recon είναι ο μικρός αδερφός του Wrangler και μπορεί να κάνει πολλά εκτός δρόμου, αν και ο βασιλιάς των βουνών παραμένει το Wrangler.
Η Jeep ετοιμάζεται τώρα για το λανσάρισμα του νέου Compass, το οποίο όπως και το Avenger έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη.
Διάβασε αναλυτικά
Επίσημο: Jeep Wagoneer S, με 600 άλογα και 600 χλμ. αυτονομία


