Hamilton και Russell επικρίνουν την υπαναχώρηση του προέδρου της FIA για τις βρισιές. “Όλα είναι λίγο ύποπτα”

Σχετικά άρθρα

Ο Lewis Hamilton και ο George Russell εξέφρασαν την αντίθεσή τους προς την FIA και το ζήτημα των ποινών για τη χρήση βωμολοχιών. Ο Hamilton επιτέθηκε στην απόφαση του προέδρου της FIA να υπαναχωρήσει στην απαγόρευση βωμολοχιών, χαρακτηρίζοντας όλη την κατάσταση ως “γελοία και μπερδεμένη”. Από την άλλη, ο Russell δήλωσε πως τα σχέδια του Mohammed Ben Sulayem να υπαναχωρήσει στην προηγούμενη αυστηρή στάση για τις ποινές στους οδηγούς μοιάζουν “κάπως ύποπτη”.

Βάσει των αρχικών σχεδίων, οι οδηγοί της F1 μπορούσαν να τιμωρηθούν με πρόστιμο έως και 40.000 ευρώ για την πρώτη παράβαση και με διπλάσιο ποσό – καθώς και με αποκλεισμό – για επαναλαμβανόμενη παράβαση. Πλέον, το πρόστιμο μειώθηκε στα 5.000 ευρώ και η απειλή αποκλεισμού αφαιρέθηκε.

Ο Hamilton ρωτήθηκε για την απόφαση της υπαναχώρησης πριν το Grand Prix της Ίμολα και απάντησε:

Είναι γελοίο. Δεν ξέρω πραγματικά. Τίποτα από όσα λέω δεν θα κάνει καμία διαφορά. Φαίνεται να υπάρχει ένα χάος εκεί αυτή τη στιγμή. Σίγουρα χρειάζονται πολλές αλλαγές που πρέπει αν γίνουν. Αλλά δεν με επηρεάζει και τόσο. Δεν βλέπω τι έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερα από τότε.

Ο Russell, που είναι και επικεφαλής της Ένωσης Οδηγών Grand Prix, δήλωσε:

Πιστεύω ότι οι αλλαγές δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν συμβεί εξαρχής. Μιλάμε για μια κατάσταση όπου τα πράγματα έχουν αντιστραφεί επειδή ήταν λίγο γελοίο εξαρχής. Φυσικά και χαιρόμαστε που βλέπουμε ότι [έχει αλλάξει], αλλά δεν θα έπρεπε ποτέ να υπάρχει εκεί εξαρχής, αν αυτό βγάζει νόημα.

Οπότε είναι λίγο λάθος να ευχαριστούμε [την FIA] για τις αλλαγές, ενώ δεν θα έπρεπε να βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση εξαρχής. Δεν έχουμε ακόμη καμία αλληλογραφία με κανέναν από το ανώτερο επίπεδο της FIA. Οπότε ναι, όλα είναι λίγο ύποπτα.

Όταν ρωτήθηκε γιατί πιστεύει πως οι οδηγοί δεν έχουν μιλήσει άμεσα με τον Ben Sulayem, ο Russell απάντησε:

Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Φαίνεται πιο δύσκολη από ό,τι θα έπρεπε να είναι στην πραγματικότητα, αλλά όλοι έχουμε εκφράσει τις απόψεις μας. Δεν θα έλεγα ότι έχει φτάσει σε σημείο χωρίς επιστροφή, αλλά τουλάχιστον θέλεις να δεις προθυμία από την άλλη πλευρά.

Νομίζω ότι νιώθουμε πως έχουμε καταθέσει τις απόψεις μας και θέλουμε να έχουμε συζητήσεις και διάλογο, και υπάρχει ένα όριο στο τι μπορείς να ζητήσεις. Οπότε, ναι, πρέπει να είναι αμοιβαίο. Πρέπει να προέρχεται και από τις δύο κατευθύνσεις.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...