Στον απόηχο των δασμών του Τραμπ, το Hyundai Group ανακοίνωσε πως θα επενδύσει συνολικά 26 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ το διάστημα 2025 – 2028, 5 δισ. δολάρια περισσότερα απ’ όσα είχε ανακοινώσει τον περασμένο Μάρτιο.

Η νέα επένδυση θα αυξήσει την παραγωγική ικανότητα για αυτοκίνητα των Hyundai, Genesis και Kia στις ΗΠΑ, δημιουργώντας παράλληλα μια εγκατάσταση κατασκευής ρομπότ, με ετήσια δυναμικότητα 30.000 μονάδων.
