Teaser Photo: Νέο Cosworth Impreza STI CS400 με επιδόσεις supercar !!!

H Subaru και η Cosworth δουλεύουν ξανά μαζί και ετοιμάζουν την μια ειδική έκδοση Cosworth Impreza STI CS400 με τις πρώτες teaser φωτογραφίες να είναι γεγονός. Η παραγωγή της ειδική έκδοσης που βασίζεται πάνω στο νέο Subaru Impreza WRX STI 2011 που παρουσιάστηκε στην Νέα Υόρκη την περασμένη εβδομάδα, θα περιορίζεται αποκλειστικά σε 75 μονάδες με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τον προσεχή Ιούνιο. Μηχανικά ο turbo 2.5 λίτρων boxer κινητήρας θα αποδίδει χάρη στις αλλαγές των ανθρώπων της Cosworth, 400 άλογα στις 5.750 σ.α.λ κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα δεν έχει ανακοινωθεί.

Τον δύσκολο ρόλο του φρεναρίσματος έχουν αναλάβει οι 6πίστονες δαγκάνες της AP με δίσκους 355 mm ενώ στο αυτοκίνητο έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα εξαγωγής με τις αναρτήσεις να έχουν νέες σκληρότερες ρυθμίσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες για την super γρήγορη έκδοση του Cosworth Impreza STI CS400 στο μέλλον, ως τότε δείτε τις teaser φωτογραφίες και το δελτίο τύπου που ακολουθει

Video: Ford Focus RS500

Ένα video έδωσε η Ford για τη νέα συλλεκτική έκδοση του Focus, RS500. Αναλυτικές λεπτομέρειες για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Το video στη συνέχεια.

Φήμες: Νέο Passat στην έκθεση του Παρισιού;

Οι τελευταίες φήμες θέλουν την Volkswagen να παρουσιάζει στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού την νέα γενιά του άκρως πετυχημένου της οικογενειακού της αυτοκινήτου, Passat, με τις πωλήσεις του νέου μοντέλου να ξεκινούν στα τέλη του 2010. Το αυτοκίνητο θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από το τωρινό μοντέλο, όπως η οροφή, ενώ το bodykit θα δεχτεί τις απαραίτητες πινελιές φρεσκάδας . Επίσης η VW θέλει την νέα γενιά του Passat να διαθέτει περισσότερα gadget στον βασικό εξοπλισμό όπως κάμερα οπισθοπωρείας, “ενεργό” cruise control και “έξυπνα” φωτιστικά σώματα.

Μηχανικά αναμένονται αρκετές επιλογές βενζίνης και πετρελαίου. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα ξεκινά από τον νέο 1200αρη TSI ενώ η κορυφαία έκδοση θα φορά τον 2.0 λίτρων TFSI/TSI φορά μιας και ο V6 3.2 λίτρων έχει στην ουσία καταργηθεί ενώ υβριδική και ηλεκτρική έκδοση έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη 100% ολοκαίνουργια γενιά που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015. Με απλά λόγια, η Volkswagen θα κάνει ένα εκτενές facelift στο τωρινό μοντέλο, όπως έκανε και με το Golf 6, ώστε να κρατήσει τις πωλήσεις του αυτοκινήτου σε ικανοποιητικά επίπεδα

Επίσημο. Kia Μagentis

Το ολοκαίνουργιο Kia Magentis (aka Optima στην Αμερική) έκανε την επίσημη πρώτη εμφάνιση στο σαλόνι της Νέας Υόρκης. Κατασκευασμένο πάνω σε νέο σασί, το 4πορτο οικογενειακό sedan διαθέτει επιθετική σχεδίαση και φωτιστικά σώματα ημέρας τεχνολογίας LED και εναρμονίζεται με την νέα εικόνα της εταιρίας. Όπως τα Cee’d και Sportage έτσι και το Magentis έχει σχεδιαστεί από το Ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρίας που βρίσκεται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Το Magentis διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις από το απερχόμενο μοντέλο και διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο, πράγμα που του χαρίζει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους που σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εταιρίας θα διαθέτει κορυφαίο πολυτελή εξοπλισμό.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρια σύνολα, 2 βενζίνης (2.0 και 2.4 λίτρων) και ένα πετρελαίου 1.7 λίτρων ενώ στα μέσα του 2011 αναμένεται και η υβριδική έκδοση του. Δύο διαθέσιμα κιβώτια, ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο και ένα 6-τάχυτο αυτόματο Sportmatic μεταφέρουν την κίνηση στους τροχούς με το αυτοκίνητο να βρίσκεται στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2011. Περισσότερες λεπτομέρειες στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

GP Μαλαισίας. O Vettel επιτέλους κέρδισε!

Κυριακή του Πάσχα σήμερα και το 3ο Grand Prix θεωρείται παρελθόν. Νικητής ο Sebastian Vettel που μετά από τα ατυχή αποτελέσματα στα δύο προηγούμενα GP, κατάφερε και είδε πρώτος την καρό σημαία αφού πέρασε τον ομόσταβλό του στην εκκίνηση και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Στην δεύτερη θέση, ο έτερος πιλότος της Red Bull Racing, Mark Webber κάνοντας έτσι το 1-2 για την Αυστριακή ομάδα ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Nico Rosberg που εκκίνησε από την δεύτερη θέση. Την 10αδα συμπλήρωσαν οι Robert Kubica, Adrian Sutil, Lewis Hamilton, Felipe Massa, Jenson Button, Jaime Alguersuari και Nico Hulkenberg.

Για ακόμη έναν αγώνα ο Lewis Hamilton κινούταν σε δικό του πλανήτη και ρυθμό αφού από την αρχή πέρασε αρκετά μονοθέσια και μόλις 5 γύρους μετά την έναρξη του αγώνα είχε ήδη κερδίσει 10 θέσεις, την ίδια ώρα που οι Alonso, Massa και Button προσπαθούσαν να περάσουν την Toro Rosso του Sebastian Buemi. Στον 9ο γύρο ο Button μπήκε στα pit για το ένα και μοναδικό pit stop αλλάζοντας τα ελαστικά του από μαλακά σε σκληρά ενώ 2 γύρους μετά ο Michael Schumacher εγκατέλειψε επειδή έφυγε του μπουλόνι του πίσω αριστερά τροχού ενώ στον ίδιο γύρο εγκατέλειψε και ο Kamui Kobayashi.

Ο αγώνας κύλουσε ομαλά χωρίς ατυχήματα και με την βροχή να μην κάνει την εμφάνιση της. Στους γύρους 15-25 αρκετοί ήταν αυτοί που μπήκαν να αλλάξουν ελαστικά με τον χαμένο της υπόθεσης να είναι ο Mark Webber αφού κόλλησε το αερόκλειδο του μπροστά δεξιού τροχού με αποτέλεσμα να χάσει 2-3 δευτερόλεπτα καταστρέφοντας έτσι όποιες ελπίδες είχε για να νικήσει τον αγώνα.

Από τους τελευταίους που μπήκαν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών ήταν οι Lewis Hamilton (στον 31ο γύρο) και Fernando Alonso (στον 38ο γύρο). Κάπου εκεί είδαμε αρκετές μάχες ανάμεσα σε Sutil και Hamilton καθώς επίσης και ανάμεσα στους Button και Massa. Ο Alonso με τα φρέσκα μαλακά ελαστικά που φορούσε έγραφε συνέχεια ταχύτερους γύρους. O Massa στους επόμενους γύρους περνάει τον Button στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού ενώ ο Alonso για αρκετούς γύρους έμεινε κολλημένος πίσω από τον Button προσπαθώντας να τον προσπεράσει, με τον Βρετανό να υπερασπίζεται την θέση του.

Δύο γύρους πριν το τέλος με τις πρώτες στάλες βροχής να κάνουν την εμφάνιση τους, ο κινητήρας του Fernando Alonso σπάει με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει άδοξα τον αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Alonso είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων από την αρχή του αγώνα το οποίο δεν κατέβαζε σωστά τις ταχύτητες. Επόμενος αγώνας σε 2 εβδομάδες στις 18 Απριλίου, με τον Κινέζικο Grand Prix στην πίστα της Σανγκάη. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα καθώς και οι βαθμολογίες τόσο στον πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Gp Μαλαισίας. Ο Webber στην Pole

Όσοι είχαμε πει ότι το φετινό πρωτάθλημα θα ήταν βαρετό μάλλον πέσαμε έξω αφού μετά το εκπληκτικό grand prix της προηγούμενης εβδομάδας στην πίστα Albert Park της Μελβούρνης, ο “θίασος” της Formula 1 μεταφέρθηκε στην πίστα Sepang της Μαλαισίας. Σήμερα στις κατακτήριες δοκιμές που διεξήχθησαν υπό βροχή, νικητής αναδείχθηκε ο Mark Webber ο οποίος στο Q3 σημείωσε εκπληκτική επίδοση αφού ήταν 1.3 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον 2ο Nico Rosberg. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel με την 10αδα να συμπληρώνετε από τους Adrian Sutil, Nico Hulkenberg, Robert Kubica, Rubens Barrichello, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi και Vitantonio Liuzzi.

Ο πραγματικός χαμός έγινε στο Q1 όπου οι Alonso, Massa, Hamilton και Button άργησαν να βγούνε στην πίστα με αποτέλεσμα αυτή να έχει γεμίσει νερά και να μην δίνει γρήγορους χρόνους. Αυτό τους ανάγκασε να πιέσουν και όλοι τους να κάνουν οδηγικά λάθη και άλλοι να κάνουν μεγαλοπρεπέστατα τετ-α-κέ (Hamilton, Massa, Alonso) και άλλοι να βγαίνουν εκτός πίστας και να κολλάνε στην αμμοπαγίδα (Button.). Έτσι οι δύο μεγάλοι (McLaren, Ferrari) θα δουν τους οδηγούς τους να ξεκινούν από πολύ πίσω (Jenson Button 17oς, Fernando Alonso 19ος, Lewis Hamilton 20ος, Felipe Massa 21ος).

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο αυριανός αγώνας θα έχει θέαμα. Αύριο στις 11:00 το πρωί ο αγώνας, δίπλα στην σούβλα ανοίξτε την τηλεόραση, συντονιστήτε στον Alpha και δείτε τον 3ο αγώνα της χρονιάς. Αναλυτικά τα αποτελέσματα στη συνέχεια.

Η νέα BMW M6 απέναντι από το Audi R8

Όταν τον Σεπτέμβριο πρωτοπαρουσιάστηκε το πρωτότυπο BMW Vision Efficient Dynamics αρκετοί ήταν αυτοί που είχαν την απορία πως η BMW θα περάσει το φουτουριστικό πρωτότυπο μοντέλο στην παραγωγή. Αν τα στοιχεία που επικαλείται το Autocar.co.uk είναι αληθινά τότε η BMW θα τοποθετήσει αρκετά στοιχεία του Vision Efficient Dynamics Concept στην επόμενη γενιά της M6 όπου θα μπει απέναντι από το Audi R8. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει έναν biturbo V8 και εκτός από το R8, οι Βαυαροί επιθυμούν να πάρουν πωλήσεις και από την Porsche 911 και την νέα “baby” Mercedes-Benz SLS AMG που ακούγεται ότι ετοιμάζουν οι Γερμανοί. Αλήθεια ή ψέμματα; Το μέλλον θα δείξει.

Daimler: Δεν κλείνει και ούτε πωλείται η Maybach

Τέλος στις φήμες περί πώλησης και κλεισίματος της Maybach έδωσε η Daimler. Ένα άρθρο της Κινέζικης εφημερίδας Guangzhou Daily ανέφερε στις αρχές της εβδομάδας ότι η Κινέζικη BYD Co. Ltd ενδιαφερόταν να εξαγοράσει την Maybach. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η BYD κατασκευάζει αυτοκίνητα και μπαταρίες αυτοκινήτων στην Κίνα με το 10% της να ανήκει στον επενδυτικό όμιλο Berkshire Hathaway του δισεκατομμυριούχου Warren Buffet.

Υψηλός ιστάμενος της Γερμανικής φίρμας δήλωσε στο Reuters:” Η Maybach αποτελεί ένα σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρίας. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να την πουλήσουμε ή να την κλείσουμε”. Παρότι το 2009 πούλησε μόλις 200 μονάδες οι Γερμανοί έχουν όνειρα για την ultra-luxury φίρμα τους και ευελπιστούν ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν τα επόμενα χρόνια.

Mercedes R-Class Facelift 2011

Την έκθεση της Νέας Υόρκης επέλεξε η Mercedes-Benz για να παρουσιάσει την ανανεωμένη R-Class. Με νέα τολμηρή σχεδίαση που έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων, η ανανεωμένη R-Class διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέα γρίλια, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα καθώς και νέο καπό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ο νέος προφυλακτήρας και οι τραπεζοειδής απολήξεις των εξατμίσεων.

Μηχανικά δεν παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές αφού υπάρχουν διαθέσιμοι οι V6 κινητήρες βενζίνης 3.0, 3.5 και 5.5 λίτρων απόδοσης 231, 272 και 388 ίππων αντίστοιχα. Αλλαγές βλέπουμε μόνο στους πετρελαιοκινητήρες όπου συναντάμε έναν νέο V6 3.0 λίτρων, όπου στην έκδοση R300 CDI BlueEfficiency αποδίδει 190 ίππους με 44 κιλά ροπής και στην έκδοση R350 CDI BlueTECH 4Matic αποδίδει 265 ίππους με 62 κιλά ροπής. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια

H Kosmocar θα παραδώσει τα αυτοκίνητα στους πελάτες του Παζαρόπουλου

Η Κosmocar A.E θέλοντας να δείξει το υψηλό αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς που την διακρίνει εξέδωσε δελτίο τύπου όπου αναφέρει ότι θα παραδώσει όλα αυτοκίνητα των πελατών του Παζαρόπουλου. Αναλυτικά το δελτίο τύπου αναφέρει: