Κλείνει η Maybach τα επόμενα 2 χρόνια

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με το Βρετανικό περιοδικό Auto Express, η Daimler σκέφτεται σοβαρά να κλείσει την luxury φίρμα Maybach μέσα στα επόμενα χρόνια. Η φίρμα αγοράστηκε από την Daimler-Benz το 1960 και επαναλειτούργησε σαν φίρμα το 2002 μετά το Mercedes-Benz Maybach του 1997 που είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι του Τόκιο του 1997. Οι πωλήσεις των λιμουζίνων της φίρμας είχαν σταθεροποιηθεί το 2007 και έγιναν χειρότερες με την παγκόσμιο οικονομική ύφεση. Μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε ότι η Mercedes δεν θέλει να κόψει πωλήσεις από την νέα S-Class που θα παρουσιαστεί το 2014 και θα διαθέτει μια εντυπωσιακή οθόνη αφής μέσω της οποίας ο οδηγός της θα ελέγχει τις περισσότερες λειτουργίες μέσω “gestures”.

Λίγη ιστορία για την Maybach. Η εταιρία ξεκίνησε την λειτουργία της το 1909 από τον Wilhelm Maybach ως εταιρία κατασκευής κινητήρων. Το πρώτο πρωτότυπο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1919 και κατασκευάστηκε 2 χρόνια αργότερα. Το 1940 η παραγωγή σταμάτησε για να ξεκινήσει η παραγωγή κινητήρων για τα γερμανικά τανκς για τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο. Με το πέρας του πολέμου η εταιρία μπήκε σε αδράνεια για περισσότερα από 60 χρόνια.

Ίσως το τελευταίο μοντέλο της Maybach να είναι η ανανεωμένη Maybach που θα παρουσιαστεί τον Απρίλιο στην έκθεση του Πεκίνου και θα διαθέτει νέο προφυλακτήρα, νέα μάσκα, επανασχεδιασμένο καπό καθώς και LED φώτα ημέρας. Θα βγουν άραγε οι φήμες αληθινές;

[via: autoexpress.co.uk]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW: Η πολιτική της Ευρώπης βοηθά τους Κινέζους ανταγωνιστές

Ο Oliver Zipse, o Διευθύνων Σύμβουλος της BMW υποστηρίζει πως η ευρωπαϊκή απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, "σκοτώνει" την ευρωπαϊκή βιομηχανία...

Η Γαλλία βρήκε τρόπο να μπλοκάρει τις επιδοτήσεις για την αγορά κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της Ε.Ε πως θα εξετάσει τη πιθανότητα να καταργήσει τις κρατικές επιδοτήσεις για τα φθηνά κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που...

Η Ε.Ε θέλει τα συνθετικά καύσιμα να είναι ουδέτερα από άνθρακα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να απαιτήσει τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα, να είναι 100% ουδέτερα από άνθρακα, εάν πρόκειται να πωλούνται μετά...

Για πρώτη φορά, το μερίδιο των ηλεκτρικών άγγιξε το 21% στην Ευρώπη

Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2023, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν σημαντικά (+17,9%), φτάνοντας συνολικά τις 7,1 εκατομμύρια μονάδες,...