
Πολλοί λένε πως η εκδοχή του Joker όπως τον ενσάρκωσε ο αδικοχαμένος Heath Ledger, ήταν μία από τις καλύτερες του 21ου αιώνα. Παρότι συμφωνώ, δεν ξέρω αν το βλέπετε έτσι και εσείς, οπότε εγώ θα πω πως ο Heath Ledger ήταν ένας φοβερά ταλαντούχος ηθοποιός και ο Joker που μας παρουσίασε θα μείνει αξέχαστος.
Προφανώς, την ίδια άποψη είχαν και οι Ρώσοι της Re-Styling αφού για να τιμήσουν τον Joker του Heath Ledger, αποφάσισαν να «ντύσουν» μία Mercedes-Benz R-Class με βινύλιο στο theme “Why so serious”. Για την ακρίβεια, το μοτίβο βρίσκεται μόνο στο καπό ενώ το υπόλοιπο όχημα είναι περισσότερο Batman αλλά όπως και να έχει… Η μοναδική μου απορία είναι: Έπρεπε να είναι R-Class;

Ο Πρόεδρος της Mercedes AMG, Ross Brawn, υποστηρίζει ότι πλέον έχει έρθει η στιγμή που η ομάδα του θα μετατρέψει τις pole position σε νίκες. Την φετινή σεζόν η ομάδα της Mercedes έχει καταλάβει τις περισσότερες pole position (εφτά), όμως δεν έχει καταφέρει εκτός από δυο φορές (Μονακό & Ουγγαρία) να τις εκμεταλλευτεί. Οι αναβαθμίσεις που προτίθεται να φέρει η ομάδα για τους υπολοίπους εννέα αγώνες του πρωταθλήματος, όπως δήλωσε ο Βρετανός θα δώσουν μια περαιτέρω ώθηση στην ομάδα:









