0_130410_ar_4c_essen

Μέχρι να την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους ή έστω να δοκιμάζεται από σωρεία περιοδικών και άλλων μέσων οπότε και θα μεταφερθεί η συζήτηση σε ένα πιο απτό επίπεδο, να είστε σίγουροι πως θα έχουμε πολλά ακόμα να σας δείξουμε από την Alfa Romeo 4C, ένα από τα πλέον αναμενόμενα αυτοκίνητα για το 2013. Πρώτο και ίσως βασικότερο, ένα μικρό videάκι που ετοίμασε και ανέβασε στο κανάλι της στο Youtube, η cargraphic.co.jp. Δεν δείχνει πολλά αλλά σε καμία περίπτωση δεν προσπερνάω video με τον ήχο ενός αυτοκινήτου, πολύ δε παραπάνω, ενός ιταλικού αυτοκινήτου. Ακούστε το μία στιγμή και πείτε μου αν θέλετε τι σας θυμίζει. Μία πιο δυνατή, πιο «ξερή», πιο racey εκδοχή ποιού ιταλικού αμαξιού;

Το δεύτερο κομμάτι νέων που αφορά την ιταλίδα έχει να κάνει με το customizing που θα μπορεί να κάνει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης στην 4C. Η ομάδα σχεδίασης έχει ήδη παραδεχθεί σε συνεντεύξεις πως η Launch Edition 4C, θα είναι επικεντρωμένη στη μείωση βάρους και την μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρξει μία ακόμα πιο sport έκδοση, κατασκευασμένη ειδικά για τους αγώνες. Ακόμα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι αγώνες θα είναι αυτοί αλλά ακόμα και η υπόνοια πως η Alfa Romeo θα επιστρέψει στις πίστες είναι καλό νέο. Στο άλλο άκρο της γκάμας της 4C, θα υπάρχουν και πιο πολυτελείς εκδόσεις αλλά και μία Targa έκδοση με διαφορετικό εσωτερικό και φώτα. Πριν κλείσω και το δεύτερο μέρος των νέων και σε συνέχεια αυτού που έλεγα περί customizing, αξίζει να αναφέρουμε πως υπάρχουν έντονοι ψίθυροι που λένε πως θα υπάρχουν επιλογές για να κάνει ο μελλοντικός ιδιοκτήτης την 4C του μοναδική και πιο ταιριαστή στα γούστα του. Μία από αυτές τις επιλογές αφορά τα φωτιστικά σώματα που σύμφωνα με άτομα της εταιρίας θα μπορούν να αλλαχθούν με άλλα (τον ακριβή αριθμό των επιλογών δεν τον γνωρίζουμε ακόμα προφανώς), παρόμοια με αυτά του concept που είχε παρουσιαστεί το 2011 πχ. Καλοδεχούμενο και αυτό το νέο.

Alfa Romeo Concept 2

Το τρίτο νέο, αφορά τον πίνακα οργάνων. Αυτός, κατασκευάζεται από την MTA και μετράει 7 ίντσες στη διαγώνιο. Θα μπορεί να «ντυθεί» και σε carbon ενώ μπορεί να δείχνει τόσο δυσδιάστατες όσο και τρισδιάστατες εικόνες. Το τι θα δείχνει όμως, όπως και το πώς θα το δείχνει, θα εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ρύθμιση που έχει επιλέξει ο οδηγός από το DNA ή για να είμαστε πιο ακριβείς, το RDNA καθώς θα υπάρχει και Race Mode. Στο All-Weather, το φόντο θα είναι μπλε χρώματος και θα εμφανίζονται πληροφορίες για την ημερομηνία, την εξωτερική θερμοκρασία, την ταχύτητα, την επιλεγμένη σχέση, την ταχύτητα του οχήματος, τα επίπεδα του λαδιού καθώς και την θερμοκρασία του ψυκτικού. Στο Natural, οι πληροφορίες παραμένουν οι ίδιες αλλά το φόντο αλλάζει σε ένα πιο νορμάλ μαύρο. Εκεί που γίνονται τα πράγματα ενδιαφέρονται είναι στο Dynamic. Η πίεση υπερπλήρωσης και η θερμοκρασία του λαδιού παίρνουν την θέση της ημερομηνίας και το φόντο είναι κόκκινο. Τέλος, στο Race mode, το φόντο γίνεται κίτρινο ενώ αυτά που φαίνονταν στο Dynamic στη θέση της ημερομηνίας, αλλάζονται και πάλι για ένα g-μετρο. Καλό και εφετζίδικο αλλά για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα αν οδηγούσα σε πίστα να βλέπω την θερμοκρασία του λαδιού και του ψυκτικού παρά το εντυπωσιακό αλλά άχρηστο g-μετρο… Προφανώς αριστερά και δεξιά από την οθόνη υπάρχει χώρος για τα παραδοσιακά λαμπάκια ενώ θα υπάρχουν και τρία κουμπιά με τα οποία ο οδηγός θα μπορεί να αλλάζει μονάδες μέτρησης κ.ά. και ένα κουμπί για το trip computer.

Alfa Romeo 4C Brochure (7)

[Πηγή: Αutoedizione]