Video: Δες το Audi RS 6 Avant στα 0-274 χλμ/ώρα

Audi RS 6 Avant

Το Option Auto πήρε το νέο Audi RS 6 Avant, και, όπως συνηθίζει, διαπίστωσε πως τα πηγαίνει στην επιτάχυνση. Θυμίζω ότι το RS 6 Avant φορά έναν V8 TFSI κινητήρα, 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει μέχρι 553 ίππους και 700 N·m ροπής.

Θα το δούμε στα 0-274 χλμ/ώρα, αλλά η δοκιμή έγινε στη βροχή, κάτι που έχει επίπτωση, λόγω της μειωμένης πρόσφυσης, αλλά και λόγω της αντίστασης του νερού, αν και αυτό έχει μικρότερη σημασία.

Ο Ecclestone επιμένει: 20 αγώνες το 2014

F1

Οι προβληματισμοί για το πρόγραμμα του 2014 συνεχίζονται, και μάλιστα είναι μεγαλύτεροι ύστερα από την είσοδο της Αυστρίας, όπως μάθαμε πρόσφατα. Η Νέα Υόρκη και το Sochi λένε ότι σίγουρα θα διοργανώσουν Grand Prix το 2014, ειδικά το Sochi, και το φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 19 αγώνες, κάτι που σημαίνει ότι, αν δεν γίνει κάποια αποχώρηση, θα έχουμε 22 αγώνες το 2014.

Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί σε καμία περίπτωση, όπως ξεκαθαρίζει γι’ άλλη μια φορά ο Διευθύνων Σύμβουλος τής Formula 1, Bernie Ecclestone.

Θα έχουμε 20 αγώνες του χρόνου, στους οποίους συμπεριλαμβάνετε και η Αυστρία. Δεν ξέρω τίποτε άλλο· παρακαλώ ρωτήστε με μετά από το καλοκαίρι.

Θα πρέπει, λοιπόν, ν’ αποχωρήσουν 2 πίστες: η Νέα Υόρκη δε δείχνει τόσο σίγουρη όσο το Sochi, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν εδώ και καιρό, και, αν πάρουμε σαν ενδεχόμενο ότι η αμερικανική μεγαλούπολη δε θα είναι στο πρόγραμμα, πρέπει ν’ φύγει κι ένας από τους φετινούς αγώνες. Τα σενάρια είναι πολλά, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε κάποιους μήνες για να έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Video: Underground Hero: Love to hate me ή O gangster και μία εμφανώς κακοποιημένη Lamborghini Diablo

japan lambo

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ! ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!

Θα μπορούσα να γράψω μόνο αυτό και να δημοσιεύσω το άρθρο αλλά όχι, πρέπει να τα ξέρετε όλα. Γνωρίστε τον Morohoshi-san. Έναν απλό άνθρωπο, κάτοικο Τόκυο Ιαπωνίας. Ο Morohoshi-san βγάζει τα προς το ζην εργαζόμενος για την γιαπωνέζικη μαφία, την Yakuza! Αφού το επάγγελμά του δεν έχει ως προαπαιτούμενο την διακριτικότητα, τον σεβασμό στην αισθητική ή το γούστο, ο Morohoshi-san κυκλοφορεί στους δρόμους του Τόκυο, μέσα σε μία βελτιωμένη Lamborghini Diablo πλαισιωμένος από bosozoku, συμμορίες μοτοσικλετιστών χωρίς κανέναν σεβασμό για νόμους. Από την φωτογραφία θα έχετε καταλάβει ήδη πως δεν πρόκειται για μία φυσιολογικά βελτιωμένη Diablo, ούτε μία βελτιωμένη με τακτ… ή γούστο! Όοοοοοοχι! Φρυδάκια, νέον μέσα και έξω και κάθε είδους καγκουριά έχουν, για κάποιον περίεργο λόγο, βρει το δρόμο τους στην μέχρι πριν τον Morohoshi, αξιοπρεπή Lamborghini Diablo. Γιατί;;;;;

Spy Video: Jaguar F-Type V8 S Coupe στο Nurburgring

Jaguar F-Type Coupe V8

H Jaguar επέλεξε να βγάλει στην αγορά αρχικά την cabrio έκδοση της F-Type, αλλά ευτυχώς η κλειστή έκδοσή της δεν θα αργήσει, αφού εδώ και καιρό αρκετά μουλάρια δοκιμών γράφουν χιλιόμετρα εξέλιξης.

Σήμερα θα δούμε μια Jaguar F-Type V8 S Coupe να γυρνά Nurburgring. Πως καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για την V8 S έκδοση; Φυσικά από τις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων του V8 κινητήρα απόδοσης 495 ίππων.

Εκτός από τον κομπρεσοράτο V8 5,0-λίτρων απόδοσης 495 ίππων με 625 Nm ροπής, η κλειστή έκδοση θα εξοπλίζεται και με τον κομπρεσοράτο 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 340 και 380 ίππων. Οι φήμες μιλούν και για μια R-S έκδοση με 700 άλογα. Η F-Type Coupe αναμένεται να βγει στην αγορά στα τέλη του 2014 είτε στις αρχές του 2015.

Η Jaguar ενδέχεται να σχεδιάζει κι άλλα one-off οχήματα σαν το Project 7

Jaguar Project 7 Concept (28)

Η Jaguar εξέπληξε πολύ κόσμο στο φετινό Goodwood Festival of Speed όταν παρουσίασε την Jaguar F-Type Project 7 Speedster Concept, έναν φόρο τιμής στην φοβερά πετυχημένη Jaguar D-Type που έτρεξε και κέρδισε αρκετές φορές τις 24 ώρες του Le Mans.

Πληροφορίες του αγγλικού Autocar αναφέρουν πως καθώς η Jaguar, όπως και κάθε άλλη εταιρία, αξιολογεί την επιτυχία του κάθε concept car ξεχωριστά, και η απήχηση που είχε η Project 7 από το κοινό ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούν να αποκλείσουν το ενδεχόμενο να ακολουθήσουν κι άλλα, παρόμοια concepts.

Συμπληρώνοντας, ο «πληροφοριοδότης» ανέφερε

Εν καιρώ, μπορεί να βγάζει νόημα εμπορικά η εμπλοκή μας στα motorsports, ειδικά με την F-Type. Αλλά ως έχουν τα πράγματα, έχουμε τα χέρια μας γεμάτα εξελίσσοντας την ήδη υπάρχουσα γκάμα και προγραμματίζοντας νέα μοντέλα. Το Project 7 είναι απλά ένα show car, κατασκευασμένο από τον ενθουσιασμό του αρχι-σχεδιαστή μας και περήφανου Σκότου, Ian Callum.

Δεν ξέρω τι λέει η Jaguar και οι πληροφοριοδότες του Βρετανικού Autocar, αλλά εγώ θα συμπληρώσω: Κι άλλο. Θέλουμε κι άλλο!!!!

Video: Έτσι η McLaren κατασκευάζει την MP4-12C

mclaren-production-centre-150

Η McLaren στα τέλη του 2011 εγκαινίασε το νέο της εργοστάσιο στο Woking, το McLaren Technology Centrer. Εκεί αρχικά κατασκεύαζε τη 12C αλλά και τα μονοθεσία της για τη Formula 1, ενώ σήμερα πλέον ετοιμάζει και τις 375 P1 που θα βγάλει στη παραγωγή.

Ας δούμε ένα ντοκιμαντέρ που ετοίμασε το BBC στο οποίο μας δείχνει το πως η McLaren κατασκευάζει από το 0 την MP4-12C. Εντυπωσιακό video στο οποίο βλέπουμε το πόσο μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια δίνει η McLaren για τη κατασκευή του supercar της.

Το Detroit καταθέτει για χρεοκοπία. Η διεθνής έκθεση του Detroit δεν φαίνεται να επηρεάζεται από αυτό

motor-city-detroit

Το Detroit, η μητρόπολη του αυτοκινήτου, η Motown, η  motor city, έγινε ο μεγαλύτερος δήμος στην ιστορία των Η.Π.Α. που κινήθηκε νομικά ώστε να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές ενώ προσπαθεί να εξαλείψει το έλλειμμα στον προϋπολογισμό και να μειώσει το μακροχρόνιο χρέος της. Με λίγα λόγια, χρεοκόπησε, βάρεσε κανόνι. Οικονομολόγοι και αναλυτές, όλοι καταλήγουν στο συμπέρασμα πως σαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες που παλιότερα μεγαλουργούσαν εκεί και πριν λίγα χρόνια αναπόφευκτα δήλωσαν πτώχευση, έτσι και η πόλη του Detroit, αναπόφευκτα δήλωσε χρεοκοπία. Ωστόσο σε οι δύο περιπτώσεις διαφέρουν σε ένα πράγμα. Ενώ η υπόθεση με την GM και την Chrysler τελείωσε σε μερικές εβδομάδες, αυτή, θα τελειώσει σε μερικούς μήνες και θα είναι πολύ πιο «άσχημη».

Δικαστικά, έχουμε να διανύσουμε πολύ δρόμο ακόμα. Βλέπετε το δικαστήριο δεν έχει εγκρίνει ακόμα την αίτηση του Detroit που σύμφωνα με πληροφορίες, φέρετε να χρωστάει περί τα 20 δις δολάρια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ένας δικαστής στο Michigan αμφισβητεί την νομιμότητα της αίτησης χαρακτηρίζοντάς την αντισυνταγματική και διατάσσοντας τους άρχοντες του δήμου να την αποσύρουν. Η κατάσταση πάντως στην μέχρι πρότερα, μητρόπολη των Η.Π.Α., είναι τραγική. Τα περιπολικά, τα ασθενοφόρα και τα πυροσβεστικά οχήματα της πόλης είναι πάρα πολύ παλιά με αποτέλεσμα οι βλάβες να έχουν την τιμητική τους και η εξυπηρέτηση των πολιτών να γίνεται καθυστερημένα, ΑΝ γίνεται κιόλας. Η εγκληματικότητα είναι στο ανώτερο σημείο των τελευταίων 40 ετών και υπάρχουν περίπου 78.000 εγκαταλελειμμένα κτήρια. Ο φωτισμός στους δρόμους είναι το λιγότερο ελλιπής και η ανεργία που το 2009 ήταν στο εξωφρενικό για τα αμερικανικά δεδομένα 28%, τώρα έχει βελτιωθεί στο εξωφρενικό για τα αμερικανικά δεδομένα 16% (η μέση ανεργία στις Η.Π.Α. είναι μόλις 7,9% και θεωρείται ψηλή γι’ αυτούς). Η πόλη του Detroit έχει την στήριξη των αυτοκινητοβιομηχανιών που φιλοξενεί ή έχει φιλοξενήσει αφού τόσο η GM, όσο η Chrysler και η Ford έχουν εκδώσει ανακοινώσεις. Όμως τι να τις κάνεις αυτές όταν η κατάσταση είναι τόσο δύσκολη;

Και μέσα σε όλον αυτόν τον πανικό, υπάρχει και η περίπτωση της North American International Auto Show, της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου του Detroit δηλαδή. Είναι φοβερά άσχημο το συναίσθημα του να ασχολείσαι με γενικά προβλήματα όπως η χρεοκοπία ενός τόσο μεγάλου δήμου και να σε νοιάζει τι θα γίνει με μία έκθεση αυτοκινήτου. Όμως αυτή είναι η ζωή και στην τελική, εκτός από την ακριβοθώρητη προβολή που εξασφαλίζει για την πόλη η έκθεση, είναι και μία μορφή εισοδήματος αφού δημοσιογράφοι, προσωπικό των εταιριών και πάρα πολλοί επισκέπτες συρρέουν στην πόλη εκείνες τις ημέρες. Ο Rod Alberts, διευθύνων σύμβουλος της NAIAS, σε μία δήλωσή του αναφέρει:

Η χρεοκοπία του Detroit σύμφωνα με το άρθρο 9 ήταν αναμενόμενη και δεν θα έχει κανενός είδους αντίκτυπο στην North American International Auto Show. Η αίτηση για χρεοκοπία ήταν καλή απόφαση με δεδομένη την κατάσταση στην πόλη την τελευταία δεκαετία και θα δώσει την ευκαιρία στο Detroit να προχωρήσει εμπρός…

Το Cobo Center είναι ανεξάρτητο από την πόλη… άρα δεν απαιτεί χρηματοδότηση από αυτήν. H NAIAS είναι επίσης ανεξάρτητος οργανισμός και δεν θα επηρεαστεί με κανέναν τρόπο…

Μία ενδιαφέρουσα πλευρά του θέματος είναι το γεγονός πως σύντομα θα ολοκληρώσουμε το τρίτο και τελευταίο στάδιο μίας αναπαλαίωσης του Cobo Center που κόστισε περί τα 300 εκ δολάρια… Η χρεοκοπία της πόλης δεν θα έχει καμία επίπτωση στην ικανότητα της έκθεσης να παρέχει τον χώρο που οι κατασκευαστές έχουν μάθει να περιμένουν και να διεξάγει το event που κάθε χρόνο φέρνει περί τα 350 εκ δολάρια στην Ν.Α. πλευρά της πολιτείας του Michigan….

Video: Τα πρώτα review του Audi RS7

Audi RS7, η πολύ γρήγορη έκδοση του Audi A7 η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στην έκθεση του Detroit και μετά, στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Πέντε μήνες μετά, τα πρώτα review του αυτοκινήτου ξεκίνησαν στο εξωτερικό και σήμερα θα δούμε τα πρώτα τρία όπου ανάμεσα τους και αυτό του XCAR.

Όπως και το RS6, έτσι και αυτό φορά κάτω από το καπό του τον νέο V8 4.0-λιτρο TFSI κινητήρα που φοράνε τα S6, S7, S8 και η Bentley Continental GT V8, απόδοσης 560 ίππων στις 5.700 – 6.7000 σ.α.λ με 700 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ έως και τις 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με στάνταρ αναλογία 60% πίσω και 40% μπροστά, ενώ διαθέτει και ένα ενεργό πίσω διαφορικό με τεχνολογία torque vectoring.

Τα 0-100 χλμ/ώρα να κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα με το πακέτο Dynamic plus. Με το πακέτο Dynamic η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ/ώρα ενώ χωρίς κανένα πακέτο η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Λόγω του συστήματος Start/Stop, του συστήματος απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, καθώς επίσης και του μειωμένου βάρους του έχει μέση κατανάλωση 9,8 λίτρα/100 χλμ.

Στιλιστικά ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουργια LED φωτιστικά σώματα, τα ματ αλουμινένια διακοσμητικά και φυσικά το άκρως επιθετικό bodykit αποτελούμενο από νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέα γρίλια με γραμμένο το λογότυπο Quattro, φουσκωμένα φτερά, νέο πίσω προφυλακτήρα, αεροτομή και διπλές μεγάλες οβάλ απολήξεις εξατμίσεων.

Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με μαύρο δέρμα και Alcantara και λευκές ραφές, κοφτό τριάκτινο τιμόνι καθώς επίσης και carbon, αλουμινένια και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά με αλουμινένια πεντάλς.

Το νέο RS7, φορά την ειδικά ρυθμισμένη αερανάρτηση που φορά και το RS6 η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm. Το σύστημα συνδυάζει την αερανάρτηση με ελεγχόμενη απόσβεση και λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες του δρόμου, το οδηγικό στυλ και την επιλογή του οδηγού στο Audi drive select, και προσαρμόζεται αναλόγως. Η Audi προσφέρει και την σπορ ανάρτηση Dynamic Ride Control (DRC) για όποιον δεν θέλει την αερανάρτηση.

Τα φρένα του αποτελούνται από 390 mm δίσκους μπροστά με μαύρες εξαπίστονες δαγκάνες ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν και δαγκάνες κόκκινου χρώματος. Επίσης διαθέσιμα είναι και τα carbon κεραμικά φρένα με δίσκους 420 mm με γκρι δαγκάνες. Πατά πάνω σε 20άρες ζάντες ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες διαστάσεων 21″. Έχει χώρο αποσκευών 535 λίτρων, ο οποίος με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.390 λίτρα.

Video: One-off Aston Martin DBS Coupe και DB9 Spyder Zagato Centennial

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q7S0RDNe7sE

Τα είδαμε σε φωτογραφίες και τώρα ήρθε η ώρα να τα δούμε και σε video. Ο λόγος για τα One-off Aston Martin DBS Coupe και DB9 Spyder Zagato Centennial που η Aston Martin και η Zagato τα παρουσίασαν στο event που διοργάνωσε στο Kensington μέσα στο Hyde Park.

Το DBS Coupe Zagato Centennial περιγράφεται ως ένα εξωτική διασταύρωση του DNA της Aston Martin DNA με ιταλικές επιρροές και Μιλανέζικη έμπνευση. Διαθέτει μια κομψή προεξέχουσα μάσκα και ρετρό προβολείς, ενώ υπάρχει επίσης και η οροφή με τα διπλά φουσκώματα. Το one-off μοντέλο θα παραδοθεί σε έναν ανώνυμο “νέο και διάσημο Ιάπωνα επιχειρηματία.

Δίπλα στη κλειστή έκδοση υπήρχε και η επίσης one-off DB9 Spyder Zagato Centennial, που θα καταλήξει στο γκαράζ του Αμερικάνου συλλέκτη αυτοκινήτων, Peter Read, ο οποίος έχει στη κατοχή του και την DB7 Zagato. Στιλιστικά το μόνο που αλλάζει είναι η αφαίρεση της οροφής και αντικατάσταση της με υφασμάτινη.

Η Ford και η Toyota τερμάτισαν την υβριδική συνεργασία τους προτού καν ξεκινήσει

Ford, Toyota to Develop New Hybrid System for Light Trucks, SUVs

H Ford και η Toyota τον Αύγουστο του 2011 είχαν ξαφνιάσει τον κόσμο της αυτοκίνησης, αφού είχαν ανακοινώσει πως θα αναπτύξουν από κοινού ένα νέο υβριδικό σύστημα το οποίο θα τοποθετηθεί στα ελαφριά φορτηγά (pickup) και SUV. H συμφωνία τότε ανέφερε πως οι δύο εταιρίες θα δουλέψουν μαζί ως ισάξιοι συνεργάτες για να κατασκευάσουν νέα υβριδικά συστήματα σε λιγότερο χρόνο και ασφαλώς με λιγότερα χρήματα.

Σχεδόν δύο χρόνια μετά, με νέα δελτία τύπου οι δύο εταιρίες βάζουν τέλος στη συνεργασία αυτή, αφού οι δύο τους θα αναπτύξουν δικά τους υβριδικά συστήματα, χωρίς η μία εταιρία να βοηθηθεί από την άλλη.

Η συμφωνία του 2011 ανέφερε πως η τεχνολογία που θα αναπτυσσόταν από κοινού, θα έμπαινε στα πισωκίνητα αυτοκίνητα των δύο εταιριών και πως θα παρουσιαζόταν κάποια στιγμή μέσα σε αυτή τη δεκαετία.

Οι δύο εταιρίες ωστόσο παραμένουν “φίλοι” και θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν από κοινού την επόμενη γενιά των τηλεματικών συστημάτων και σύνδεσης στο internet. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στα δελτία τύπου των δύο εταιριών που ακολουθούν.