Οι φήμες θέλουν την Γερμανία να συνεργάζεται ακόμη μια φορά με την Ιταλία, αλλά αυτή τη φορά για κάτι καλό! Η BMW και η FIAT φαίνεται να δουλεύουν μαζί για τη σχεδίαση ενός νέου “μικρού” αυτοκινήτου. Αν όλα πάνε καλά, μάλλον θα δούμε το πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης και ενδεχομένως το τελικό προϊόν στους δρόμους κοντά στο 2011. Ακολουθώντας το trend της εποχής που γίνεται ολοένα κι εντονότερο, το νέο μικρό θα είναι ηλεκτροκίνητο. Για να δούμε αν θα επαληθευτεί το ρητό “η ισχύς εν τη ενώση”…
[Source: Auto Express, Via: AutoBlog.com, Photo: beyond-form]

