bmw-m31

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέποντας ότι έρχονται νέα στάνταρ στην μέση κατανάλωση καυσίμου έχουν μπει στην διαδικασία ανάπτυξης νέων κινητήρων που θα έχουν ναι μεν πολλά αρκετή ισχύ αλλά συνάμα θα είναι και ποιο οικονομικοί. Έτσι η BMW θα κάνει την “υπέρβαση” και στις επόμενες γενιές της Μ3 και Μ1 θα τοποθετήσει turbo κινητήρες.


Έτσι είναι πολύ πιθανό ο V8 4 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας που χρησιμοποιείται τώρα στην M3, να αντικατασταθεί από ένα 6 κύλινδρο μοτέρ που θα χρησιμοποιεί ως βάση το μοτέρ που εφοδιάζονται αυτήν την στιγμή η 335i και 135i. Αν και η BMW γνωρίζει ότι αν τοποθετήσουν κάποιον 6κύλινδρο κινητήρα σε σειρά σίγουρα θα είναι ελαφρύτερος από έναν V6, με αποτέλεσμα μειωμένο βάρος – άρα καλύτερες επιδόσεις, δεν ξέρει εάν τελικά εφαρμόσει αυτήν την λύση. Ο Ludwig Willisch μιλώντας στο Motor Trend είπε χαρακτηριστικά: ” Δεν χρειάζεται το επόμενο μοντέλο να είναι δυνατότερο από το υπάρχον, αφού θα είναι ελαφρύτερο, θα έχουμε καλύτερες επιδόσεις.”

Όσο αφορά για την σειρά 1 δεν θα υπάρχει μία Μ εκδοχή αυτή καθαυτή, αλλά η BMW θέλει να παράγει ένα αυτοκίνητο εφάμιλλο με την Μ3 Ε30 έτσι ώστε να είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και να τοποθετηθεί ακριβώς κάτω από την M3. Σύμφωνα με τον Willisch στο αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί ένας 4κύλινδρος turbo κινητήρας απόδοσης κοντά στα 300 άλογα με συνολικό βάρος κάτω από 1300 κιλά.

Τα νέα μοντέλα αναμένονται να παρουσιαστούν ένα χρόνο μετά την παρουσίαση των νέων “απλών” εκδόσεων, έτσι αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους το 2014.

[Πηγή: Motor Trend| via: autoblog.com]