Ποιος είπε ότι οι αγώνες της F1 θα είναι βαρετοί φέτος;;;; Ακόμη έναν εκπληκτικό αγώνα μας πρόσφεραν σήμερα τα 24 μονοθέσια που ξεκίνησαν στην βρεγμένη πίστα της Shanghai. Τολμώ να πω ότι ήταν καλύτερος και από αυτόν του Grand Prix της Αυστραλίας. Το θέαμα ξεκίνησε από τον πρώτο γύρο όπου η βροχή έκανε την εμφάνιση της με αποτέλεσμα αρκετοί να ήταν αυτοί που μπήκαν γρήγορα στα πιτ για να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά ενώ μερικοί έμειναν στα στεγνά (με αποτέλεσμα να δικαιωθούν στο τέλος) ενώ 2 φορές έκανε την εμφάνιση του το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω ατυχημάτων.

Επωφελούμενος από την όλη ιστορία βρέθηκε ο Jenson Button ο οποίος κάνοντας μόνο 2 πιτ στοπ (εκεί που οι περισσότεροι έκαναν 4 και πάνω) είδε τελικά πρώτος της καρό σημαία μπροστά από τον ομόσταβλό του Lewis Hamilton που για ακόμη μία φορά οδηγούσε σε δικό του κόσμο και ρυθμό κάνοντας έτσι ένα ονειρικό 1-2 για την McLaren. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Nico Rosberg ο οποίος με τις οδηγίες του Ross Brawn έκανε έναν καθαρό αγώνα ανεβαίνοντας στο βάθρο των νικητών. Την 10 συμπλήρωσαν οι Robert Kubica, Sebastian Vettel, Vitaly Petrov, Mark Webber, Felipe Massa και Michael Schumacher.

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid ώστε να εκκινήσουν τον αγώνα φορώντας όλοι σχεδόν, ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Οι Glock και Di Grassi έμειναν στην εκκίνηση τερματίζοντας εκεί πρόωρα τον αγώνα τους ενώ ο Chandhok ξεκίνησε μέσα από τα πιτ. Με το που έσβησαν (σχεδόν) τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso πετάχτηκε από την 3η θέση που βρισκόταν και πέρασε και τις 2 Red Bull με αποτέλεσμα να στρίψει πρώτος στην ελικοειδής πρώτης στροφή των 270ο. Το σχεδόν το έγραψα προηγουμένως επειδή όπως φάνηκε από το replay o Alonso έφυγε πριν σβήσουν τα φώτα με αποτέλεσμα μερικούς γύρους μετά να τιμωρηθεί από τους κριτές με ποινή διέλευσης μέσα από τα πιτ.

Ο Mark Webber έκανε παραδόξως καλή εκκίνηση και πέρασε το Vettel ενώ πιο πίσω έγινε το πρώτο ατύχημα που ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει στην πίστα. Ο Liuzzi έχασε τον έλεγχο της Force India του με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τους Kobayashi και Buemi. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας εντός πίστας και την βροχή να δυναμώνει σχεδόν οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα πιτ για αλλαγή τοποθέτηση ενδιάμεσων ελαστικών (-μια στρατηγική που όπως φάνηκε αργότερα ήταν λανθασμένη).

Με το που έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγούσαν τον αγώνα οι Rosberg, Button, Kubica, Petrov και Kovalainen οι οποίοι δεν άλλαξαν τα ελαστικά τους και έμειναν στα στεγνά. Με την ένταση της βροχής τελικά να μην δυναμώνει, γρήγορα φάνηκε ότι τα slick ελαστικά έδιναν καλύτερους χρόνους με αποτέλεσμα όσοι άλλαξαν τα λάστιχα τους σε ενδιάμεσα να μπούνε ξανά στα πιτ για αλλαγή ελαστικών.

Κατά την αλλαγή αυτή έγινε ένα περιστατικό ανάμεσα στους Hamilton και Vettel οι οποίοι βρέθηκαν δίπλα δίπλα μέσα στο pit lane με τον Hamilton να γλιστρά και να αναγκάζεται να σηκώσει το πόδι από το γκάζι ώστε να περάσει ο Vettel μπροστά. Οι αγωνοδίκες μετά από μερικούς γύρους έβγαλαν ανακοίνωση ότι θα ερευνήσουν το συμβάν μετά τον αγώνα. Αφού κάλεσαν τόσο τους οδηγούς όσο και τους τεχνικούς διευθυντές των δύο ομάδων για εξηγήσεις αποφάσισαν ότι δεν θα δώσουν  ποινή σε κανέναν από τους δύο παρά μόνο γραπτή επίπληξη για επικίνδυνη οδήγηση.

Οι Rosberg, Button, Kubica και Petrov οι οποίοι δεν είχαν αλλάξει ελαστικά ήταν οι κερδισμένοι από τα «τερτίπια» του καιρού με αποτέλεσμα να είναι μπροστά από τους υπόλοιπους οδηγούς.

Σε αυτό το κομμάτι του αγώνα έγιναν οι σημαντικότερες μάχες και προσπεράσεις αφού η πίστα ήταν ακόμη νωπή. Ο σεληνιασμένος, για ακόμη μια φορά φέτος, Lewis Hamilton προσπερνούσε όποιον ήταν στον δρόμο του με το highlight να ήταν το προσπέρασμα στον M. Schumacher.

Κάπως έτσι φτάσαμε στον 18ο γύρο όπου ο Jenson Button εκμεταλλευόμενος ένα μικρό λάθος τους Nico Rosberg πέρασε την κορυφή του αγώνα αλλά ο καιρός έκανε πάλι τα δικά του αφού ένα γύρο μετά άρχισε να βρέχει ξανά. Αυτό ανάγκασε όλους τους πιλότους αυτή τη φορά να μπουν για ακόμη μια φορά στα πιτ για αλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών. Το μόνο που αξίζει αναφοράς σε αυτό το σημείο ήταν το «προσπέραμα» του Fernando Alonso στην είσοδο του πιτ πάνω στον ομόσταβλό του Felipe Massa, αναγκάζοντας τον Βραζιλιάνο να πατήσει στα χαλίκια ώστε να περάσει ο Ισπανός. Πραγματικά ο Di Montezemolo μόλις θα είδε το συγκεκριμένο περιστατικό θα άρχισε να βρίζει θεούς και δαίμονες με την κίνηση του Ισπανού. Οι σχέσεις των 2 πιλότων φαίνεται ότι είναι ψυχρές και δεν ξέρω που θα φτάσει αυτή η κατάσταση.

Δύο γύρους μετά, ο Alguersuari έσπασε την μπροστά πτέρυγα του με αποτέλεσμα να μπει ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα ώστε αυτή να καθαριστεί. Σαφώς χαμένος βρέθηκε ο Jenson Button όπου είδε την διαφορά των 50+ δευτερολέπτων που είχε από τον δεύτερο πιλότο να μηδενίζεται. Κερδισμένοι της υπόθεσης αυτής ήταν ο Alonso ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τις δύο Red Bull ενώ ο Hamilton βρέθηκε για ακόμη μία φορά πίσω από τον Schumacher όπου τον προσπέρασε στην συνέχεια ανεβαίνοντας τελικά στην 3η θέση πίσω από τους Button και Rosberg. Ο Alonso σε αυτό το κομμάτι του αγώνα βρήκε ρυθμό με αποτέλεσμα να ανέβει και αυτός στην 5η θέση.

Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στον 35ο γύρο όπου τα ενδιάμεσα ελαστικά άρχισαν φθείρονται σε όλους με αποτέλεσμα όλοι οι οδηγοί να μπούνε ακόμη μια φορά στα πιτ. Οι Hamiton και Alonso ήταν οι τελικοί κερδισμένοι οι οποίοι βρέθηκαν στην 2η και 4η θέση αντίστοιχα προσπερνώντας τους Rosberg και Kubica.

Κάπου εδώ η δράση στις μπροστά θέσεις τελείωσε με την μάχη να συνεχίζεται στις θέσεις 9 έως 11 με τους τους Petrov, Massa και Alguersuari να προσπαθούν να μπουν στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Οι τελευταίοι γύροι του αγώνα ήταν δραματικοί αφού η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει με αποτέλεσμα να ενδιάμεσα ελαστικά να παρουσιάσουν μεγάλο μέγεθος φθοράς οδηγώντας πολλούς πιλότους σε αρκετά λάθη αφού γλιστρούσαν. Κανείς δεν μπήκε στα πιτ για αλλαγή αφού θα έχανε την θέση του και έτσι όλοι έμειναν με τα κατεστραμμένα ενδιάμεσα μέχρι το τέλος του αγώνα. Κερδισμένος το σημείο αυτό ήταν ο Petrov ο οποίος είχε διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του με αποτέλεσμα να περάσει τους Schumacher και Webber.

Και έτσι φτάσαμε στο τέλος τους αγώνα με την καρό σημαία να πέφτει μπροστά από τον Jenson Button παίρνοντας την δεύτερη νίκη του για φέτος και δεύτερη νίκη στην πίστα της Shanghai. Ο εκπληκτικός για ακόμη έναν αγώνα Lewis Hamilton, συμπλήρωσε το 1-2 της McLaren ενώ στην 3η θέση βρέθηκε ο σταθερός για ακόμη έναν αγώνα Nico Rosberg. Ο Alonso με τέσσερις διελεύσεις από τα πιτ κατάφερε τελικά να ανέβει στην 4η θέση δείχνοντας έτσι ότι αν δεν έκανε το λάθος στην εκκίνηση ίσως να διεκδικούσε και την νίκη. Την 10αδα συμπλήρωσαν οι Robert Kubica, Sebastian Vettel, Vitaly Petrov, Mark Webber, Felipe Massa και Michael Schumacher.

Ανύπαρκτος ο Massa σήμερα, ενώ οι Red Bull αν και είναι τα γρηγορότερα μονοθέσια δεν μπορούν να λειτουργήσουν καλά σε συνθήκες αγώνα.

Στην βαθμολογία των οδηγών είχαμε ανακατατάξεις αφού ο Jenson Button ανέβηκε στην κορυφή με 60 βαθμούς ενώ στην 2η θέση ανέβηκε ο Nico Rosberg με 50 βαθμούς. Στην 3η θέση ισοβαθμούν οι Alonso και Hamilton με 49 βαθμούς ενώ ο Vettel με 45 είναι 5ος. Σε ότι αφορά τους κατασκευαστές η McLaren με το 1-2 πέρασε μπροστά με 109 βαθμούς ενώ η Ferrari έπεσε στην 2η θέση με 90 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στις 7-9 Μαΐου με την Formula 1 να έρχεται στην Ευρώπη με το Grand Prix της Ισπανίας στην πίστα της Βαρκελώνης.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα, φωτογραφίες καθώς και οι βαθμολογίες τόσο στον πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στην συνέχεια

2010 FORMULA 1 CHINESE GRAND PRIX

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 56 1:46:42.163 5 25
2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +1.5 secs 6 18
3 4 Nico Rosberg Mercedes GP 56 +9.4 secs 4 15
4 8 Fernando Alonso Ferrari 56 +11.8 secs 3 12
5 11 Robert Kubica Renault 56 +22.2 secs 8 10
6 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 +33.3 secs 1 8
7 12 Vitaly Petrov Renault 56 +47.6 secs 14 6
8 6 Mark Webber RBR-Renault 56 +52.1 secs 2 4
9 7 Felipe Massa Ferrari 56 +57.7 secs 7 2
10 3 Michael Schumacher Mercedes GP 56 +61.7 secs 9 1
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 56 +62.8 secs 10
12 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 56 +63.6 secs 11
13 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 56 +71.4 secs 12
14 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 55 +1 Lap 21
15 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 55 +1 Lap 16
16 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 54 +2 Laps 23
17 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 52 +4 Laps 24
Ret 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 26 Hydraulics 20
Ret 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 8 Clutch 22
Ret 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 7 Technical 17
Ret 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 0 Accident 13
Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 0 Accident 15
Ret 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 0 Accident 18
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 0 Engine 19

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Jenson Button British McLaren-Mercedes 60
2 Nico Rosberg German Mercedes GP 50
3 Fernando Alonso Spanish Ferrari 49
4 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 49
5 Sebastian Vettel German RBR-Renault 45
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 41
7 Robert Kubica Polish Renault 40
8 Mark Webber Australian RBR-Renault 28
9 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 10
10 Michael Schumacher German Mercedes GP 10
11 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 8
12 Vitaly Petrov Russian Renault 6
13 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 5
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 2
15 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 1
16 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 0
17 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 0
18 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
19 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
20 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
21 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
22 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
23 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
24 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 McLaren-Mercedes 109
2 Ferrari 90
3 RBR-Renault 73
4 Mercedes GP 60
5 Renault 46
6 Force India-Mercedes 18
7 Williams-Cosworth 6
8 STR-Ferrari 2
9 BMW Sauber-Ferrari 0
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photos copyright: Getty Images, REUTERS, AFP]

  • mpakajokos

    se euxaristoume lewis…

  • johnnyxp64

    παιδια δεν ξερω αν πρεπει να χερομαι που πρεπει να βρεχει για να εχουμε θεαμα!

    δεν ειναι για μενα ωραιο να πρεπει να βρεξει, δεν μπορεις να απολαυσεις αγωνα απο το σπρει, τα αυτοκινητα και οι ανθρωπου δεν μπορουν να τα δωσουν ολα,
    εχεις πολλα ατυχηματα (καλο αυτο για το θεαμα) αλλα ετσι βγαινουν εκτος απο βλακιες νεων καλοι οδηγει και κερδιζουν θεσεις αλλοι που δεν θα κερδιζαν αλλιως.

    δεν εχει να κανει με το σημερινο τοσο, οσο γενικα θελω το σημερινο θεαμα, αγωνια και κοντρα να το ζω σκαι στο στεγνω! Αυτο τα ειναι f1!

  • Μωρέ και μόνο νοτισμενη να είναι η πίστα αρκεί για να έχουμε το σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα οι υπευθηνοι της fia τα βλέπουν και κάτι θα έχουν σκεφτεί. Δεν γίνεται.

  • johnnyxp64

    nai tha valoun automata potistiria kato apo toys diaxites lol

    prosopika thelo stegno kaikontres stoithos me stithos oxi glistrimata :(

  • bandy

    η f1 προσφερει θεαμα παντος καιρου.το βρεγμενο εχει την δικη του γοητεια,κι αυτο γιατι η αγωνια μεταφερεται περα απ τον πιλοτο κ το μονοθεσιο του,στη στρατηγικη κ τις αποφασεις των ομαδων,οταν ερχονται αντιμετωπες με τα στοιχεια της φυσης.οσο για την αγωνια που αναζητας στο στεγνο,χαθηκε κατα το ημιση με την καταργηση των ανεφοδιασμων.εν ετη 2010,τα gp κερδιζονται με τα λαστιχα κ λιγοτερο με τα γκαζια.

  • Που είναι η formula 1 της 10ετιας του 80 που γινόταν πραγματικά χαμός;;;;

    Βέβαια εκεί δεν έπαιζαν ρόλο ούτε τα αεροδυναμικα βοηθήματα, ούτε τα f-duck, ούτε οι διαχυτες ούτε τίποτα. Ο οδηγός και μόνο. Δυστυχώς η πρόοδος της τεχνολογίας και η στάση που ακολούθησε η FIA οδήγησαν την Formula 1 στο επίπεδο των τελευταίων χρόνων.

    • johnnyxp64

      kala kanei kai exelisete i texnologia, alla ontos pleon miazei 70% car 30% driver!

      esto omos ki etsi as vroun tropo na prosperoun tis sigkiniseis kai tis kontres tis vroxis kai sto stegno! kati san ta moto GP.

      isos ligoteroi giroi alla poio grigora autokinita? den xero!
      pragmatika den mpro tvra na skeuto mia idaniki lisi. distixos kanoun ta panta gia ta lefta prota kai to theama, alla den prospferoun theama polles fores auto einai to zitoumeno!

      alles omades exoun lefta kai kanoun amaxia lles oxi, kai ouk to kath exeis.

      telos panton as apolausoume to ypoloipo turnoua, (elpizo na ptane aeroplana ton ioulio) kai tha krinoume to protathlima sto telos tou kalitera.

      …a re shumi koita me to neo monothesio ston epomeno agona na synltheis kai na pareis kai esy merika riska!

    • adele

      egw eimai 19 xronwn… dn exw prolavei tn formula tis dekaetias tou 80… ki omws exw 3etrela8ei me auto to a8lhma ta teleutaia 6 xronia!!! kai auto to a8lhma pou egw agapw… exei duo prwta8lhmata… auto twn odhgwn k auto twn kataskeuastwn!!! auto pou esas sas “enoxlei” se auto to a8lhma einai to idio to a8lhma!!! einai h fush tou.. einai o orismos tou etsi…!! h formula 1 sundiazei teleia thn episthmh k tn a8lhtismo…!!! einai h aitia k h aformh ths e3eli3hs ths texnologias olwn twn autokinhtwn… agwnistikwn kai mh!!! h formula 1 den mporei na ufistastai xwris tn texnologia k h texnologia dn mporei xwris tn formula…!!! an to mono pou psaxnei kapoios otan vlepei ena grand prix einai prosperasmata atuxhmata anatropes tote… 8a prepei na vrei allon tropo na pernaei tis kuriakes tou… giati enas agwnas… exei polla perissotera na sou prosferei!!! pragmata pou an katseis apla na perimeneis gia na deis ta prosperasmata 8a ta xaseis… enas an8rwpos pou agapei tn episthmh tn fusikh ta autokinhta 8a ta ektimhsei ola auta… den einai tuxaio allwste to oti ekei vriskontai ta megalutera muala k oi pio epide3ioi mhxanikoi tou kosmou!!! auth einai h gohteia ths formula 1!!!

      den diafwnw st oti h FIA exei kanei merikes sovares lan8asmenes epiloges(k h teleutaia k pio shmantikh 8a elega pernaei ena polu asxhmo oikologiko mhnuma)!!! vlepoume omws oti ka8e xrono oi kanonismoi allazoun… k mallon 8a prepei na t doume auto ws mia prospa8eia na vroun tn xrush tomh anamesa stn a8lhtismo k tn episthmh… h anamesa st oikonomiko ofelos k tn euxaristhsh t thle8eath…!!!
      nai… uphrxan agwnes pou akoma k egw variomoun na dw giati den ginotan kati to “anatreptiko”… uparxoun omws k meres opws shmera… opou to megaleio autou tou a8lhmatos diaprepei… k to lew auto giati se kamia periptwsh dn pistevw oti oooola auta ta prosparasmata p eidame shmera ofeilontai stn vroxh…

    • johnnyxp64

      Για το λογο αυτο το οτι βλεπουμε το αθλημα δηλωνει το καταλαβαινουμε τι παιζει, δεν ψαχνουμε μονο για κοντρες, και αν κανεις μια μικρη ερευνα οσοι μιλαμε εδω ολοι σχεδον κανοθμε ενα επαγγελμα η χομπι που εχει να κανει με τεχνολογια ή αυτοκινητα!

      το θεμα λοιπον ειναι οτι περημενουμε να δουμε να αξιοποιυντε ολα αυτα δεν το βλεπουμε αρκετες φορες, κυριως 2009 εχω ριξει κατι υπνουμ μεταξυ 10γυρους μετα την εναρξη και 10πριν, γιατι απλα ο καθε ενας ειχαι 5-9δευετερολεπτα αποσταση και δεν εβλεπες την αιχμη της τεχνολογιας ουτε το παθος του οδηγου να κανει ουσιαστικη διαφορα! αν ειναι ομως ροδα ροδα, τοτε θα παιξει ρολο η ταδε καθετη δυναμη, το χ αεροδυναμικο βοηθημα, η ψ εμπειρια του οδηγους, η ζ στροφη) και με ενα ομορφο συνδιασμο αυτων εχεις το προσπερασμα η το μπλοκαρισμα κτλ κτλ.

      ποια απλα δεν διαφωνω σε αυτα που λες αλλα για να φανουν πρεπει να ερχονται ποιο “κοντα” τ αυτοκινητα.
      Οντος η FIA το ψαχνη (βλεπε αεροτομες κτλ) ελπιζω να το βρει!

  • mika

    Foberes oi Mclaren shmera!!Ante, pame gera!!!!
    Allos enas ekplhktikos agwnas apo Hamilton,kai pali den nikhse!An den pairneis nikh meta apo tetoia odhghsh, pote tha pareis pia???
    O Button, apsogos se ola tou, xwris na einai entypwsiakos, odhghse san robot..Alan8anstos, ektos apo to proteleytaio gyro, paraligo na ton pernage o Lewis ekei…:-)

    • Πραγματικά ο Hamilton από την αρχή της χρονιάς κάνει εκπληκτικους αγώνες αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να κερδίσει. Σιγουρα όμως ανεβαίνει η ψυχολογία του με τα αποτελέσματα αυτά και πιστεύω ότι η νίκη δεν αργεί !!!!

    • johnnyxp64

      gia mena o hammilotn simperiferete anorima fetos! opos o Vettel persisi eno o Pitsirikas pio orima!

      gia mena einai aparedkto an den tou rixoun pinoi kai auton kai ton tsabouka alonso pou pigan 2pla dipla sta pit!

      ma einai dinaton na patisei kanena mixaniko gia na kanei prosperasei mesa sta pit?

      eipame kontres alla oxi kai vlakies!
      pano apo ola i asxafilia! ta riska na pernonte stin pista oxi mesa sto pit lane!

      kalos o hamilton den leo alla neurikos poly fetos angotikos kai kanei paratolma pragmata! na mou to thimithite THA TO FAEI TO KEFALI TOU! ama oi agonodikes den tou rixoun tora kamia kali poini tha to xanakei!

    • Mika

      Symfwnw,alla as kanei kai mia nikh…Olo 8eama kai ligoterh ousia… O Button tsoukou tsoukou, 1os me 2 nikes, o Rosberg 2os….Aytos,erxetai apo pisw,pernaei 10 kai mexri na ftasei mprosta teleiwnei o agwnas h ta lastixa tou..Prepei na nikhsei kai syntoma,alliws tha parei o Button kefali sthn omada kai tote tha einai arga..Pantws, fetos o Hamilton einai alliws..Poly 8eamatikos kai taxys,alla kai epirephs se la8h,agxwtikos,klp..

  • Ρε παιδιά γράψτε ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Τα greeklish δεν παλεύονται…

    • johnnyxp64

      ΛΟΛ

  • bandy

    αν κ 19χρονος,ο φιλος adele εχει πιασει το πραγματικο νοημα της f1.χαιρομαι που δεν το βλεπει επιδερμικα οπως η πλειοψηφια.f1 δεν σημαινει μονο αγωνας για χρονους,μια καρο σημαια κι ενα τιτλο.ο τεχνολογικος αγωνας,η εξελιξη, ειναι η προκληση κ τα μονοθεσια το μεσο.η αληθεια ειναι ομως οτι σε μας φτανει στην τελικη του μορφη μεσα απ τα gp.ισως γι αυτο κ να μην “αθλημα”αυτου καθε αυτου.anyway..adele,θα σου λεγα μεσω διαδικτιου να γυρισεις το χρονο πισω κ να βρεις τους “πατερες” της f1(ayrton senna-nigel mansell) κ να δακρυσεις γι αυτα που δεν εζησες.
    οσο για το παρων πρωταθλημα,απολαμβανω την θρασυτητα του χαμιλτον στην πιστα,λυπαμαι για την κακοτυχια του βεττελ γιατι ο τυπος ειναι αστερι,ο μπατον ειναι συγκεντρωμενος κ σκεπτομενος οδηγος που του βγαινει σε καλο παντα,αλλα δωστε κ λιγο προσοχη στον αφανη ηρωα της mercedes..τον nico rosberg, που ισως καποια στιγμη κανει τους παντες να μεινουν μ@λ@κες.

    • johnnyxp64

      οχι και αφανεις ο Niko θα ελεγα πολυ χαμηλων τονων και λογικο ειναι, αλλα πολυ ωραιος με το ιδιο εργαλειο που εχει και ο Μηχαλακης κανει καλητερη δουλεια! Σεβαστο οτι πρεπει να προσαρμοστει ο Μηχαλακης αλλα ο Νικο ειναι πολυ ωραιος τυπας. αυτο που λεμε ήσυχη δύναμη.

    • adele

      Συμφώνω με αυτά που λες… τουλάχιστον στα περισσότερα!!! Δυο διορθώσεις μόνο… 1)Η 19χρονη φίλη adele 2)Δεν πιστεύω στην κακοτυχία… και ειδικά στην formula!!! Αυτό που θέλω να πω είναι πως η λεπτομέρεια κάνει τον πρωταθλητή(ας μου επιτρεψει ο Μαρινοπουλος)!!! Η “κακοτυχία” οφείλεται σε μερικές λάθος απο 10000000 επιλογές… Αυτός που θα έχει τις περισσότερες σωστές επιλόγες… αυτός θα είναι και ο “τυχερός” της ημερας…!!! Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που ο button κερδίζει αγώνες και οχι ο hamilton… φαίνεται όπως είπες και εσύ πόσο συγκεντρωμένος είναι!!!
      (είδες autoblogger για χάρη σου δεν έγραψα greeklish… είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να δείξω ποοοοοοόσο πολύ μας έχεις βοηθήσει τον τελευταίο καιρό… σε ευχαριστώ για όλη την πληροφόρηση… κάνετε πολύ καλή δουλεία!!!)

    • :D :D

      u welcome!!!!!

    • bandy

      ουπς!συγνωμη adele,αλλα που να φανταστω οτι…..και 19 ετων…..και με ολοκληρωμενη(κατ εμε) αποψη πανω στην f1 και μπλα μπλα μπλα.σουπερ σουπερ μπραβο!!

    • adele

      Δεν παιραζει καλε… σιγα!!! Λογικο κιολας να μην το σκεφτεις οτι ειμαι κοριτσι… βλεπω και τις αντιδρασεις των γυρω μου οταν καταλαβαινουν πως (και ποσο) μ αρεσει η formula 1…!!! :D

    • bandy

      ε κι εγω μη νομιζεις..ενα τεραστιο ! πανω απ το κεφαλι μου εμφανιστηκε.λοιπον για τις κυριακες που δεν εχει f1,δοκιμασε να ανακαλυψεις την ομορφια ενος αλλου κοσμου……του moto gp!!!(ελπιζω να μη με κραξει ο autoblogger γιατι στον πλανητη αυτο πανε με τους δυο τροχους).

  • bandy

    προσωπικα..ο niko rosberg ειναι ο μονος πιλοτος που δεν θα με χαλουσε για πρωταθλητης της χρονιας,μετα τον s.vettel.ανηκω στην συνομοταξια του κοκκινου ταυρου βλεπεις.φτανουμε στν πηγη αλλα νερο δεν πινουμε.μονο red bull, αλλα αυτο δεν σβηνει την διψα.απεναντιας..κορακιαζει κιολας.εχουμε δρομο ακομη.θα δειξει…..

  • εγώ θέλω να δω όλους αυτούς που έλεγαν ότι ο Rosberg θα είναι φέτος φερέφωνο του Schumacher και του Brawn, τι έχουν να πουν τώρα;;;;;;;;;;

  • bandy

    αυτο ξαναπες το!!(παντως γιατρε μου,και τον αγωνα να εχανα,με τετοια υλη που μας εδωσες,θα ταν σαν να ημουν εκει.θα εισηγηθω για nobelaki.)

    • LoL. :D :D

      Απλά προσπάθησα να μεταφέρω τον αγώνα όσο καλύτερα μπορούσα ! :)

  • mpakajokos

    autoblogger εισαι πολυ παληκαρι!
    επιτρεψτε μου,παντως,να επιμενω για τον χαμιλτον,με τετοιες εμφανισεις δν ανυσηχω για τις νικες.κ να θυμησω οτι ναι! περυσι ηταν επιρρεπεστατος στα οδηγικα λαθη(ισως κ λογω μονοθεσιου),φετος ομως εκτος των κατακτηριων,ειναι αψογος στο δρομο.λαθη στρατηγικης υπαρχουν και ανηκουν στις “λεπτομερειες” που ανεφερθηκατε πιο πανω οι οποιες οντως μπορουν σε μεγαλο βαθμο να αναδειξουν πρωταθλητη(βλεπε button με τις ως τωρα σωστες επιλογες ).αλλα προτιμω να βλεπω τον χαμιλτον να σκυλιαζει κ να “καταπινει” μονοθεσια με οποιοδηποτε τροπο απο το να βλεπω πρωτιες χωρις μια προσπεραση!!!

  • michalis

    αναφορικά με το pitstop που σχολιάστηκε πιο πάνω,αν απλά δεν βλέπατε τα καλώδια και βλέπατε οτι ο Vettel έσπρωχνε τον Hamilton προς τα εκεί θα αλλάξετε γνώμη! ο Vettel είχε 2 μέτρα χώρο αριστερά και όλο και στρίμωχνε επίτηδες τον Χάμιλτον και γιαυτό δεν το προχώρησαν στην μετα συζήτηση και δεν πήρε κανείς ποινή! πιστεύω οτι αν δεν ήταν ο Χάμιλτον να μάχεται συνεχώς και να προσπερνά λίγα είχε να πει η F1! …και το αστείο είναι οτι ενώ ο Χάμιλτον είναι πιο γρήγορος ο Button κερδίζει λόγω τύχης!
    …καλούς αγώνες να έχουμε!

  • michalis

    …δειτε την κάμερα που δείχνει τα μονοθέσια του Vettel και του Hamilton απο ψηλά στα pitstop!

    • adele

      Υπαρχει καποιο βιντεο στο youtube η καπου αλλου??? Που το ειδες??? Στειλε μας αν γινεται το link!!! :D

  • O Ηamilton σε σημερινές δηλώσεις του αναφέρει ότι τους τελευταίους αγώνες του χαίρεται και πιέζει πολύ μέσα στον αγώνα αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να πάρει νίκες.

    Από την άλλη, “ζηλεύει” τον Button που παίρνει νίκες με τον “εύκολο τρόπο” όπως το χαρακτήρισε. Μάλιστα αναφέρει ότι ακολουθώντας τον δύσκολο δρόμο και παρά ότι έχει κάνει 32 προσπεράσεις σε 4 αγώνες δεν έχει πάρει νίκη και ίσως “αναγκαστεί” και αυτός με την σειρά του να ακολουθήσει τον “εύκολο δρόμο” ώστε να έρθουν τα αποτελέσματα που θέλει.

    Για να δούμε…

  • bandy

    η εν λογω κοντρα michalis ξεκινησε κατα την εισοδο των vettel και hamilton στο pit lane οπου ο vettel οδηγει το μονοθεσιο προς τα pits κ βρισκει τον hamilton να χωνει το δικο του λιγο “μυστηρια” απο αριστερα,οχι απολυτα αντικανονικα.παντως η αληθεια να λεγετε..ο vettel τον εσπρωχνε τον hamilton καπου στη μεση του pit lane.

    • adele

      Δηλαδή ρε παιδιά τι έπρεπε να κάνει?? Να τον αφήσει να βγει πρώτος από τα pit ενώ ο ίδιος ο hamilton πριν από 15 δευτερόλεπτα είχε κάνει αυτό??? Εγώ το θεωρώ απόλυτα λογικό αυτό που έκανε ο vettel… Άσε που εχουν μεγάλη ευθυνη οι μηχανικοι που τον αφησαν να φυγει ενω απο πισω του ηταν ο vettel… και αυτοι θα επρεπε να παρουν ποινη!!!

  • bandy

    οχι απλως ποινη.να μαστιγωθουν απο μαστιγιο με τρεις ουρες απο τον ecclestone για παραδειγματισμο στη μεση του pit lane!
    μια ενταση παντως μεταξυ τους δεν νομιζω να μας χαλασει.


  • bandy:

    ε κι εγω μη νομιζεις..ενα τεραστιο ! πανω απ το κεφαλι μου εμφανιστηκε.λοιπον για τις κυριακες που δεν εχει f1,δοκιμασε να ανακαλυψεις την ομορφια ενος αλλου κοσμου……του moto gp!!!(ελπιζω να μη με κραξει ο autoblogger γιατι στον πλανητη αυτο πανε με τους δυο τροχους).

    Γιατί να σε “κράξω” ;;; Εξάλλου και εγώ βλέπω μετά μανίας moto GP (μην κοιτάς που δεν κάνω ανάλογα ποστ εδώ :P :D )

  • mpakajokos

    συμφώνω με adele,η ευθύνη είναι του μηχανικού.πέραν αυτού,προσώπικη μου άποψη είναι οτι κ οι δυο οδηγοί έπραξαν σωστά(αντρίκια αν θέλεις)-δν κρίνω βάση κανονισμών.

    • +100! πρώτη φορά είδαμε μάχη μετά από χρόνια και πάμε να την βγάλουμε “ξυνή” :D

  • bandy

    χα!ωστε ετσι εεεεε?ας μην κανω σχολια για τον αγωνα στο καταρ γιατι μετα απο..autoblog θα γινουμε..motoblog(μεταξυ μας..τι σοι δαιμονας μπηκε στον λορενθο κ παραλιγο να μου στερησει το στοιχημα?κατι θελει να μας “πει” αυτος).

    • Εντάξει ο Ισπανός είναι τρελός (σαν τον δικό μας :P). Πάντως το Moto Gp είναι έτη φωτός μπροστά σε επίπεδο θέαματος από την F1. Ποιος ξεχνάει περσινό προσπέρασμα στην τελευταία στροφή της Βαρκελώνης του Rossi πάνω στο Lorenzo;

    • bandy

      ετσι ειναι.στο moto gp πεφτουν κορμια.νομιζω πως ο λορενθο ειναι ο επομενος ροσσι.αυτος που μου κινησε το ενδιαφερον ειναι ο ben spies.το κατεχει ο τυπος.θα τους πανικοβαλει ολους φετος.λογω ηφαιστειου αναβληθηκε το ιαπωνικο.παμε για το ισπανικο απο βδομαδα.να δουμε τι θα κανει εκει ο τρελος ο ισπανος.

    • Δηλαδή σε 3 εβδομάδες ξανά moto gp;

    • bandy

      οχι.σε 8 μερες,15 ωρες,52 λεπτα και 12 δευτερα.στον επομενο τονο….


  • bandy:

    οχι.σε 8 μερες,15 ωρες,52 λεπτα και 12 δευτερα.στον επομενο τονο….

    Χαχαχαχαχα! Δεν παλεύεσαι!!! Thanks :)

  • adele

    bandy… αλλο ενα τεραστιο ! θα σχηματιστει πανω απο το κεφαλι σου!!! βλεπω και moto gp!!! ενταξει οχι τοσο φανατικα και πορωμενα οσο την formula!!! Ας πουμε αν κανω zaping και το πετυχω… με τα χαρας θα κατσω να το δω!!! Βασικα… ειμαι η χαρα καθε αντρα… αν θελει να δει ποδοσφαιρο, formula, moto gp… οχι απλα δεν θα γκρινιαξω… θα κατσω να το δω μαζι του!!! :D Και δεν το βρισκω καθολου αντι-θηλυκο οπως λενε μερικοι… ποιος ειπε οτι τα αθληματα ειναι μονο για τους αντρες… Εγω προσωπικα εχω εξισου ισορροπημενες και την θηλυκη και την αρσενικη πλευρα μου… βλεπω formula και παραλληλα ειμαι ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ με την μοδα και αλλα κοριτσιστικα… και αν με ρωτησεις ποιο απο τα δυο προτιμας δεν θα ξερω τ να σου πω… :( {σορρυ για το πριξιμο… ασχετο ηταν το θεμα… απλα ειναι κατι που με ενοχλει πολυ και το ειπα!!! :D}

    • bandy

      χαχα.καλα εκανες!κοριτσι τι να πω..μ αφηνεις αφωνο κ παλι.προσωπικα βρισκω sexy τις γυναικες που εισχωρουν σε ανδροκρατουμενες περιοχες.εσυ παντως εκανες την διαφορα με την f1!ασε με να σε μυησω κ στο motogp.αν και εχω παθος με την f1,το motogp ειναι πιο θεαματικο.παιζει να βοηθησει κι ο autoblogger..δικος μας ειναι.
      μμμμμ…ξεκινα καπως ετσι..κατεβασε απο το btjunkie το 1ο gp για το 2010 στο qatar.το πρωταθλημα ξεκινησε τωρα,οποτε βολευει.στο official site θα βρεις ομαδες κι οδηγους.επικεντρωσου στα ducati των stoner-heyden,στα honda των dovizioso-pedrosa και βεβαιως βεβαιως στα yamaha των rossi(9 φορες πρωταθλητη)και lorenzo(θελω να γινω rossi στη θεση του rossi).τρεχουμε με ενα ντεποζιτο,τελικες ανω των 300,αλλαγη μοτοσυκλετας μονο σε περιπτωση βροχης,αν φας τη μουρη σου..εφυγες,ατελειωτα overtakings κ σουζες στον τερματισμο.οι κοριτσαρες με τις ομπρελες δεν σ ενδιαφερουν.το επομενο σου-κου εχουμε αγωνα..στην ισπανια.ο lorenzo θα θελησει να ξεσηκωσει το λαο του,κι ο pedrosa αντιστοιχα.τυχον αποριες…ξερεις.

    • adele

      χαχαχαααα!!! λοιπον… σε ευχαριστω για τις λεπτομερειες!!! θα κατσω να δω τον αγωνα την κυριακη οπωσδηποτε!! τωρα για τον πρωτο αγωνα της χρονιας δεν νομιζω να προλαβαινω γιατι τρεχω καθε μερα και μονο την κυριακη εχω ελευθερο χρονο(ευτυχως γαιτι δεν θα αντεχα να μην βλεπω formula)!!! θα σου πω εντυπωσεις…
      (Α! χαρηκα αφανταστα που η μονη αγνωστη λεξη ηταν dovizioso… φανταζομαι επειδη εχω καιρο να δω θα ειναι rookie!!! τα υπολοιπα τα ηξερα… χιχιχιχιιιι!!!)

    • bandy

      κατεβαινει στο μισαωρο κ διαρκει 45 λεπτα.ειναι κ νυχτερινο gp.ο ιταλος dovi οχι μονο δεν ειναι rookie,αλλα τρεχει με honda απ το 2008 κ συγκαταλεγεται στην δυνατη 5αδα του motogp.give it a chance lady…

  • mpakajokos

    μ’αρέσει να βλέπω φεμινιστές κ φαλλοκράτισες!(αστείο)

    • bandy

      χαχαχαχαχαχα.εχω δακρυσει απ το γελιο.ωραιος ο φιλος……..

    • adele

      χαχαχαχααχαχαχαχαααα…!!! θα χρησιμοποιησω την κοριτσιστικη τσαχπινια μου και θα κανω πως δεν καταλαβα!!! :P