Ήρθε ο καιρός να κάνουμε και εμείς την πρώτη μας παρουσίαση. Είχαμε στα χέρια μας λοιπόν το Audi TT Roadster 2010, οποίο το δοκιμάσαμε ενδελεχώς για δύο ολόκληρες ημέρες. Ας ξεκινήσουμε όμως από τις τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου που είχαμε στα χέρια μας…


Η Audi μας παραχώρησε το Audi TT Roadster 2010 με τον 4-κύλινδρο 2.0 λίτρων TFSI απόδοσης 200 ίππων με 28 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 6.7 δευτερόλεπτα μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής είχε το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς αφού απουσίαζε το σύστημα τετρακίνησης Quattro της Audi και η τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 237 χλμ/ώρα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο είναι άμεσο στις αλλαγές ενώ το σύστημα διεύθυνσης υπακούει σε κάθε μοίρα του τιμονιού.

Τα επίσημα νούμερα που δίνει η Audi για την κατανάλωση του 2.0 λιτρου TFSI είναι 7.8 λίτρα/100 χλμ αλλά εμείς κατά την διάρκεια των δοκιμών είδαμε σε χαλαρή οδήγηση από 7.0 – 8.5 (120 – 140 χλμ/ώρα) και όταν αποφασίζαμε να πατήσουμε λίγο περισσότερο το πετάλ του γκαζιού τότε η κατανάλωση του εκτοξευόταν σε τιμές που κάνουν τους πρατηριούχους να σε κοιτάνε με καλό μάτι.

Ο ήχος που παράγεται από την εξάτμιση είναι όσο μπάσος και διακριτικός θα ήθελα ώστε όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα να μην σε ενοχλεί ενώ όταν θέλεις να βγάλεις τα 200 άλογα βόλτα, τότε αποκτά μια μπάσα χροιά που γεμίζει ευχάριστα τα αυτιά σου. Οι ζάντες του μοντέλου ήταν αλουμινίου 17″ με ελαστικά 245/55.

Το αυτοκίνητο πατάει και στρίβει πολύ καλά στο δρόμο με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να κάνει θαύματα. Οι άνθρωποι της Audi δημιούργησαν ένα άριστο roadster το οποίο σίγουρα δεν θα αφήσει αδιάφορο κανέναν μιας και δεν κουράζει μέσα στην πόλη και προσδίδει άριστο κράτημα στις γρήγορες καμπές. Σημαντικό ρόλο παίζει η ανάρτηση Audi magnetic ride η οποία προσαρμόζει την απόσβεση στην τρέχουσα οδηγική κατάσταση σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Δίνει επίσης στον οδηγό την επιλογή των βασικών ρυθμίσεων για πιο άνετη ή πιο sport οδήγηση. Στο λάδι, το οποίο χρησιμοποιείται για να γεμίσει τα αμορτισέρ, υπάρχουν μικρά μεταλλικά σωματίδια. Όταν ένα μαγνητικό πεδίο εφαρμοστεί, τα μεταλλικά σωματίδια ευθυγραμμίζονται προς την κατεύθυνση του αμορτισέρ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η απόσβεση του αμορτισέρ να γίνεται πιο σφιχτή ανάλογα με τη δύναμη του μαγνητικού πεδίου. Έτσι καθίσταται εφικτή η αύξηση ή μείωση της σκληρότητας των αμορτισέρ σε κλάσματα δευτερολέπτου. Η βέλτιστη δύναμη απόσβεσης για κάθε οδηγική κατάσταση υπολογίζεται από μία μονάδα ελέγχου.

Επίσης σημαντικό ρόλο στην άριστη οδηγική συμπεριφορά παίζει και το περιβόητο σασί Audi Space Frame, το οποίο είναι ένα υψηλής αντοχής ελαφρύ πλαίσιο από αλουμίνιο, του οποίου τα πάνελ είναι ενσωματωμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν σε υψηλές πιέσεις βάρους. Σε συνδυασμό με αυτά τα υψηλής αντοχής πάνελ αλουμινίου, το αλουμινένιο αμάξωμα ξεχωρίζει για την υψηλή ακαμψία του, η οποία επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα προστασίας σε περίπτωση πρόσκρουσης, καθώς και για το σημαντικά χαμηλότερο βάρος του.

Τα οφέλη του αλουμινίου στο Audi Space Frame δεν αντικατοπτρίζονται μόνο στο χαμηλό βάρος και στην υψηλή ακαμψία του αμαξώματος, αλλά και στο επίπεδο ελευθερίας σχεδιασμού των μερών απορρόφησης ενέργειας και στην πολυπλοκότητα των προφίλ, η οποία είναι ανέφικτη με τα ατσάλινα πάνελ.

Κινούμενο σε χαλαρούς ρυθμούς και με κλειστή την μαλακή υφασμάτινη οροφή δεν μπαίνει στο εσωτερικό της καμπίνας οποιοσδήποτε θόρυβος από το περιβάλλον. Όταν όμως οι ταχύτητες ανεβαίνουν ένας μικρός θόρυβος κάνει την εμφάνιση του αλλά σίγουρα δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις ενοχλητικό. Ανοίγοντας την οροφή νιώθεις τον ήλιο και τον αέρα να σε χτυπούν και να σου θυμίζουν ότι το καλοκαίρι είναι εδώ. Φυσικά ο αέρας κάνει την εμφάνιση του ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες αλλά ποιος τον υπολογίζει όταν είσαι μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο;

Για το εσωτερικό του τι να γράψω; Άριστο, καλαίσθητο, ποιοτικό, χλιδάτο, εργονομικό όπως εξάλλου χαρακτηρίζονται όλα τα εσωτερικά της Audi. Αναμφίβολα αυτά που κλέβουν την παράσταση είναι τα δύο bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara καθώς και το τριάκτινο σπορ κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι και τα αλουμινένια διακοσμητικά που δίνουν την απαραίτητη σπορ νότα.

Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες για το Audi ΤΤ αλλά από κάποιο σημείο και μετά καταλαβαίνω ότι είναι κουραστικό. Η τιμή του μετά την αύξηση του ΦΠΑ και του ειδικού φόρου πολυτελείας ξεκινά από τις €54.800, που σίγουρα δεν την χαρακτηρίζεις ευκαιρία αλλά τα αξίζει με το παραπάνω αφού με το που κάθεσαι στο δερμάτινο bucket του νιώθεις ότι μπαίνεις σε έναν άλλο μαγικό κόσμο. Απόλαυσε το στη gallery που ακολουθεί στη συνέχεια.

Photos Copyright: Autoblog.gr (All Rights Reserved)
  • Daskalos

    Δάσκαλε που δίδασκες… Τα περιοδικά κράζεις στα σχόλια σου άλλα τέτεοια σλούρπ-σλούρπ-ο θέος να την κάνει δοκιμή δεν έχω ξαναδιαβάσει. Το καταλάβαμε, δεν υπάρχει πιο τέλειο αυτοκίνητο στον κόσμο. Τύφλα να έχει η Veyron. Βλογγερ της πλάκας και της συμφοράς, γλύφεις εταιρείες για να σου πετάξουνε ένα κοκκαλάκι / αυτοκίνητο για μερικές ώρες.

    • Δεν έκραξε ποτέ κανεις τα περιοδικά για το ότι συνεργάζονται με συγκεκριμένες εταιρίες, αφού είναι άλλωστε γνωστό ποιός υπηρετεί ποιόν σε κάθε εκδοτικό οίκο! Τα περιοδικά τα κράξαμε επειδή συνεχώς κλέβουν ύλη απο μας χωρίς αναφορά πηγής! Δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα αν ανέφεραν τη πηγή τους! Τώρα για το συγκεκριμένο review δε θα σου σχολιάσω γιατί δε θα καταλάβεις! Και δε θα καταλάβεις επειδή δεν έχεις γράψει ποτέ πραγματικό review αφού κάθε φορά σου δίνουν έτοιμο κείμενο και φωτογραφίες και βάζεις και καμιά δυο ιδέες δικές σου! Όμως έτσι είναι ένα πραγματικό review στο οποίο ο αρθρογράφος γράφει τη πραγματική του άποψη και δεν κρύβει την αγάπη του ή την απέχθεια του κάνοντας τον εαυτό του βορά στις ορέξεις των πολυεθνικών! Αντί λοιπόν να κάθεσαι να διαβάζεις τα σχόλια του AutoBlog, δε κάθεσαι να διαβασεις κανα άρθρο και αφου το χρησιμοποιήσεις, να βάλεις και τη σωστή πηγή; Έχετε γίνει γραφικοί και ο κόσμος γελάει μαζί σας! Κάνετε τη θέση σας ακόμα χειρότερη όταν αντί να στηρίξετε μια αγνή προσπάθεια προσπαθείτε να σπιλώσετε πρόσωπα, ονόματα και καταστάσεις! Το AutoBlog δεν είμαστε εμείς! Είναι οι αναγνώστες του που το στηρίζουν και το αγαπάνε και που δε χρειάζεται να δίνουν τα λεφτά τους κάθε μήνα για να διαβάζουν τις διαφημίσεις σας και να κάνουν πλουσιότερα τα αφεντικά σας! Έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση δωρεάν και για όλους! Και αν δε σας αρέσει, αυτό δεν είναι δικό μας πρόβλημα!

  • Mata

    Γιατί κρύβεσαι;

    • Γιατί αλλιώς θα έκλεβα εγώ τις εντυπώσεις…. :P

    • Η συμπεριφορά αυτή είναι τραγική και δείχνει σε όλο του το φάσμα το επίπεδο που εκπροσωπούν κάποιοι! Δυστυχώς για αυτούς εμείς δε θα μπορέσουμε να πέσουμε σε αυτό το επίπεδο! Αλήθεια όμως! Ποιος κρύβεται; Κρύβεται κάποιος που βρίσκεται πίσω από ανώνυμα σχόλια και ανύπαρκτα e-mail, όπως εσύ! Δεν έχετε βαρεθεί ακόμα;

  • kouzoum

    Ένα θα πω : “ουδείς μωρότερος των ιατρών εάν δεν υπήρχαν οι διδάσκαλοι”.
    Άμα φίλε δάσκαλε δεν σου αρέσει το αμάξι να πας να πάρεις τη Veyron, μιας και σου περισσεύουν κιόλας. Καλό θα ήταν να μην βλέπεις πολυ top gear γιατί σε έχει επηρεάσει. Ήταν μια περιγραφή κάποιων πραγμάτων που προσέχει ο μέσος οδηγός όταν αποφασίζει να ψάξει για αυτοκίνητο (δεν έχει πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, που ίσως θα έπρεπε).

    • Η παρατήρηση για τις τεχνικές λεπτομέρειες ήταν πολύ καλή και αν ξανακάνουμε test drive θα το προσέξουμε! Εμείς δημοσιεύουμε όλα τα σχόλια ότι και αν μας λένε και απαντάμε ανάλογα! Δεν υπάρχει περίπτωση να λογοκριθεί σχόλιο ή να αποφύγουμε κάτι! Δε το θεωρούμε σωστό και ηθικό! Δε μπορούμε όμως να αφήνουμε και ανυπόστατες κατηγορίες να αιωρούνται! Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που γουστάρουμε, γιατί αυτό και μόνο κάνουμε! Στη τελική, το χόμπι μας κάνουμε, αφού τα έσοδά μας είναι μηδαμινά και σχεδόν όλα τα πληρώνουμε από τη τσέπη μας!

    • Θα μπορούσα να γράψω διάφορα τεχνικά πράγματα για το αυτοκίνητο αλλά μετά σκέφτηκα ότι αυτά μπορεί να τα βρει ο καθένας με μια απλή αναζήτηση στο internet

      προσπάθησα να περάσω το τι μου άφησε το αυτοκίνητο και όχι να τονίσω τα τεχνικά του χαρακτηριστικά

    • Mika

      Kala ekanes kai edwses ayth th proseggish, xreiazontai kai ayta!!!

  • nikos

    Μπράβο για την παρουσίαση!Φοβερή! Angel αστους να λενε οτι θελουν …απλα χαίρονται.συνέχισε ετσι!

    • Ήταν η πρώτη μας και είναι λογικό να μην είναι τέλεια! Κάνουμε πολλά λάθη και σας ευχαριστούμε που μας ανέχεστε, αλλά προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε καθημερινά! Εμείς δε θα πάμε να χτυπήσουμε καμία πόρτα! Όποιος θέλει μπορεί να έρθει και να μας ζητήσει να κάνουμε test drive, αλλά θα πρέπει να ξέρει ότι θα γράψουμε αυτό που πραγματικά πιστεύουμε! Τίποτα περισσότερο ή τίποτα λιγότερο!

  • Mika

    Mhn asxoleiste me ton ka8e kollhmeno..Xanete thn wra sas kai energeia gia pio shmantika 8emata..
    Zhlepsa,8a to 8ela ki egw gia kana SK, twra pou eftiakse o kairos!!!!

  • @ nikos και Mika: Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα στο autoblog, θα μπορούσαμε πολύ απλά να τα διαγράψουμε, όπως κάνουν άλλα blogs αλλά εμείς δεν λογοκρίνουμε κανέναν. Αλλά αφού μας κρίνουν πρέπει να δέχονται ότι θα κριθούν και αυτοί…


  • Mika:

    Zhlepsa,8a to 8ela ki egw gia kana SK, twra pou eftiakse o kairos!!!!

    Μη μας βάζεις ιδέες… πρόσεχε :D
    Είπαμε, το AutoBlog δεν είμαστε εμείς, είστε εσείς και το εννοούμε… ;)

    • Mika

      Ante loipon, kante kati!!!Xexexe..Panta eixa ki exw ena soft spot gia to TT, ontas katoxos Audi…Paramenei enas po8os, opws kai na to kaneis….
      Pou ypografw???xaxa

    • Μη βιάζεσαι… όλα θα γίνουν στην ώρα τους σωστά και οργανωμένα ;) Μας ενδιαφέρει να περνάτε καλά όπως και εμείς και να κάνουμε όλη μαζί το κέφι μας εδώ πέρα! Αλλιώς ποιο το νόημα;

    • Mika

      Swsto ki ayto!!!
      Ta kleidia 8a ta h8ela pantws,erxetai kai SK, o kairos einai wraios….Xaxaxa..

  • kouzoum

    Δεν εννοώ να αναφέρεις απλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, έτσι κι αλλιώς αυτά που δίνει η εταιρεία είναι “ουτοπικά”. Να σχολιάσεις ουσιαστικά αυτά τα χαρακτηριστικά που νιώθεις με το test drive ( αίσθηση φρένων, προθυμία γκαζιού, τιμόνι, σασμάν….).

    • Χμμ! οκ, έχεις δίκιο, αυτά όντως τα παρέλειψα! Στο επόμενο θα τα γράψω !

      Το πρώτο review ήταν και σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε στα επόμενα :D

    • Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και πάντα εκτιμάμε τη καλοπροαίρετη κριτική ;)

  • bandy

    angel,a.b…να με συμπαθατε ρε σεις.επιπεδα κ μαλακιες.DASKALE,ΤΡΑΒΑ Κ Γ@ΜΗΣΟΥ ΡΕ,ξυνεσαι ολημερις ανακατευοντας τη φραπα σου και τελικα χωνεσαι στο blog κ παιρνεις εσυ μαθηματα.δεν ξαναχει ευρουλακι τσακιστο για περιοδικο.ο λογος ειναι προφανης.αμεσοτητα!το πρωι ο webber υπογραφει συμβολαιο για αλλο ενα χρονο στην red bull κ το μεσημερι ο a.b μου το ανακοινωνει!καυλα!!!σιγα μην περιμενω το μηνιαιο σου.θες αλλα?εφτασεεεεεε…..!βιντεακια,φωτογραφιες,οτι γουσταρεις.σχολια,γνωμες κ πειραγματα.it s ALIVE!!!κι αν θελω κ κατι απ το παρελθον,το χω στο φτερο η’ το ζηταω κ το χω παλι καπακι.γι αυτο σου λεω daskale..την αλλη φορα που θα ξυνεσαι κ θα χωθεις να πεις τη μαλακια σου..υπογραψε “ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ” γιατι εισαι προιστορια δικε μου.

    • johnnyxp64

      Εχασα επισοδεια βλεπω αλλα ρε Bandy ποσο πολυ συμφωνω με ΟΛΑ οσα ειπες! μα με ΟΛΑ!

      +100000000

    • Mika

      Oute o Xose apo ta Jumbo den tha ta exwne kalytera!!!Xaxaxaxa..
      Tyxaio????Den nomizw…
      Oust lamogia typou Daskalou apo edw…

  • Theo

    Daskale prepei na eisai poli kolimenos kai sti zwi sou…Meine sta ousiastika kommatia kai krata ta simantika! Oso gia tis leptomereies aftes tha kanoun tin diafora! Blogger keep up the good job!!!

  • Γιάννης

    Μπράβο ρε παιδιά πολύ χαίρομαι που αρχίσατε και τα Test Drive. Βέβαια να πω την αλήθεια δεν το διάβασα ολόκληρο γιατί κόλλησα στις φοτο :P αλλά και κάποιες ατέλειες να έχει είμαι σίγουρος πως στο επόμενο (SLK;;;;;) δεν θα υπάρχουν… ;). Μπράβο και πάλι μπράβο!

    • johnnyxp64

      και λιγο οι φωτο εχουν κακο focus oρισμενες, για να διχνουν σαν αυτες τις HD που βλεπουμε, φανταζομαι θελει καμερα η φακο ειδικό?

    • Επίσης οι φωτογραφίες τραβήχθηκαν με απλή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Sony cybershot dsc t900 και όχι με κάποια dslr που έχουν οι επαγγελματίες φωτογράφοι. Το καλοκαίρι το έχω στο πρόγραμμα να αγοράσω μια αφού θέλω να ασχοληθώ περισσότερο με την φωτογραφία.

    • Ευχαριστούμε Γιάννη για τα καλά σου λόγια. Το επόμενο δεν ξέρω τι θα είναι αλλά έχω πολλά κατά νου. Όρεξη και χρόνο να έχουμε!!!!! Σίγουρα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι, πάντα με την δική σας βοήθεια.

  • Bill

    Συνεχιστε ετσι παιδια!! Αλλωστε η προσπαθεια μετραει… και ειναι ολες ευπροσδεκτες… Αυτο το αυτοκινιτο ακριβως το ιδιο σε εμφανιση και στις πινακιδες τουλαχιστον τα τρια πρωτα γραμματα το ειδα χθες στην Κοζανη οπου μενω μαζι με ενα αλλο μαυρο αν δεν κανω λαθος με την διαφορα οτι το coupe μαυρο για πινακιδες ειχε το ονομα του αντιπροσωπου της πολης μας να κανουν βολτα στον κεντρικο δρομο, μία που κατεβηκαν και μία που ανεβηκαν τοσο τα ειδα εγω τουλαχιστον και λεω μηπως ειναι το ιδιο πραγμα που δεν αποκλειεται πιστευω..!!!! Οσο για το αυτοκινιτο τι να πω, τα λογια ειναι περριτα (οχι ολα ομως :) ) αφινοντας ομως τον καλο τους λογο στις εικονες!!!!!! Και οπως ειπαμε συνεχειζουμε δυνατα!!!!!

    • Thanks bill. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Audi εχει δώσει αρκετά αυτοκίνητα στις κατά τόπους αντιπροσωπείες για promo tour. :) ;)

  • Nikos

    Ας καταλαβουν καποιοι κυριοι εκει στα περιοδικα οτι πανε οι εποχες που αγοραζε ο κοσμος περιοδικα και τα χρυσοπληρωνε!Φραγκο δεν σας δινω κυριοι !

    Υ.Γ. παρατηρηση προς ολους

    ο κοσμος θελει αντικειμενικα review και οχι πληρωμενα .Και εγω γερμανικο εχω αλλα δεν παλευεται αλλο αυτη η προβοκατσια …


  • Nikos:

    ο κοσμος θελει αντικειμενικα review και οχι πληρωμενα .Και εγω γερμανικο εχω αλλα δεν παλευεται αλλο αυτη η προβοκατσια …

    Δεν έχεις καθόλου άδικο, όντως έχει παραγίνει! Σε αυτό όμως να ξέρεις ότι δε φταίνε μόνο οι εταιρίες, αλλά κυρίως αυτοί που δέχονται να το κάνουν…!!!

  • άντε αναμένουμε το επόμενο!!
    χιχιχιχ!!