Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του πρωτότυπου Opel GTC Paris concept είναι γεγονός. Το αυτοκίνητο στο οποίο θα βασιστεί πάνω του η OPC έκδοση του νέου Astra, θα παρουσιαστεί και αυτό στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη του Σεπτέμβρη, με την Opel να έχει εφοδιάσει το πρωτότυπο με ένα επιθετικό bodykit που διαθέτει μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα πίσω φτερά, αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 21″, χρωμιομένα διακοσμητικά περιμετρικά των παραθύρων, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED ενώ είναι εμφανής η γενική επιρροή της σχεδιαστικής γραμμής του Insignia “Blade”, σήμα κατατεθέν των τελευταίων μοντέλων της Opel.

Μηχανικά τώρα, κάτω από το καπό, βρίσκεται ένας 2.0 λίτρων 4κύλινδρος κινητήρας. Αν και η Opel δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τα ακριβή άλογα αφού στο δελτίο τύπου δεν αναφέρει στοιχεία, οι φήμες θέλουν να αποδίδει κοντά στα 300 άλογα και θα διαθέτει σύστημα Start/Stop και 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, παρόμοιο με το XDS του VW Group.

Αν αναρωτιέσαι το πότε θα δούμε την έκδοση παραγωγής, θα τολμήσω να πω, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2011 με τους Γερμανούς να δηλώνουν ότι η έκδοση παραγωγής δεν θα διαφέρει σχεδόν καθόλου από το πρωτότυπο. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • funster

    Δεν εχω καταλαβει..
    Αυτο στις φωτο ειναι το OPC ή το GTC ?
    Εδω γραφει GTC γιατι ολοι ομως μιλανε για OPC?

    Ωραιες οι ζάντες 21ιντσων άλλα νομιζω οτι το πραγματακι εχει ξεφυγει λίγο..
    Αν ειναι να παίρνεις ενα αμαξι και κάθε 3 χρονια να θέλεις 1500 ευρω μόνο για λάστιχα.. Αστο καλύτερα.
    Και μιλαμε για ενα “μέσο” αμαξι των 30+χιλιαδων ευρω και οχι για κανα υπερλουξ κατασκευασμα..

    Το θεμα ειναι οτι και οι βιομηχανιες ελαστικων δεν ριχνουν και τις τιμές των ελαστικών..
    600 ευρω ηθελες πριν απο 6 χρονια για λαστιχο 17ινσων, 600ευρω θες και τωρα που πλέον η ζητηση τους εχει αυξηθει κατακορυφα, αφου πλεον και ενα 1400αρι να πάρεις 17αρες φοραει.
    Οταν πριν από 6 χρόνια ειχε 14αρες η σπορ εκδοση!

  • Mika

    Nomizw,an ki anaferetai kai sto OPC, milaei genika gia th morfh tou 3 door Astra,ypo thn onomasia GTC..
    Allwste tha bgainei kai 1.4 turbo,kai 1.6 me 180 ps, etc
    Fainetai poly endiaferon…To OPC diabasa tha exei dilitro turbo gyrw sta 280 aloga….Not bad..

    • u.cant.win

      Απο ποτε τα αμαξια 30.000-35.000 θεωρουνται “μεσα” ? :D Οι ζαντες το πιο πιθανον ειναι οτι δεν θα ειναι στον βασικο εξοπλισμο.

      Πριν 6 χρονια τα 1400ρια δεν βγαζαν 170-180 αλογα. Το σιγουρο ειναι οτι πλεον τα 220 χαω ειναι πλεον απλη υποθεση. Εχω μια 159 JTS 2.2 και εχω βαρεθει να με προσπερνανε οι κουβαδες :P

  • funster

    το θεμα ειναι αυτο τοook πο βλεπουμε εδω εναι του GTC ή του OPC ?
    Ελπιζω του 1ου… και για το 2ο να δουμε κατι πιο extreme διχως να πολυξεφευγει και γινει καγκουρε..

  • mika

    Nomizw pws einai tou….prwtotypou, apla!!
    To GTC paragwghs tha einai ligo prosgeiwmeno kai to OPC, klassika pio extreme!

  • εννοείτε ότι οι εκδόσεις παραγωγής ΔΕΝ θα έχουν 21″ ζάντες! το OPC λογικά 18αρες και οι υπόλοιπες GTC εκδόσεις 16-17″

    • mika

      Afou to aplo neo Astra ftanei kai tis 19ares se extra diastash, to GTC tha einai to idio…Minimum 18, me extra tis 19ares eixe kai to twrino OPC, ayto isws ftasei kai tis 20″,opws to Insignia..
      :-)

  • u.cant.win

    Offtopic: Δεν ειναι εφικτο, να αναρτησω post με Opera browser (Version10.61Build 3484) (Windows 7 Ultimate 64bit)

    Επισης oi συνδεσμοι (youtube, facebook , tweeter, rss) κοβονται στα 2 οταν πηγαινω το βελακι απο πανω
    (μονο στoν Opera)

    • για ανέβασε screen shot :)

    • u.cant.win

      http://img844.imageshack.us/img844/6753/autoblog.png

      Η συμπεριφορα των εικονιδιων εξαρταται απο το που ακριβως θα τοποθετηθει ο κερσορας. Αν τοποθετησουμε τον κερσορα στην μεση, τοτε το εικονιδιο κοβεται στην μεση. Αν στοχευσουμε ψηλα τοτε μπαινει μεσα (βλεπε youtube), επισης οποια και αν ειναι η συμπεριφορα τους δεν επανερχονται στην αρχικη τους θεση

      Επισης εκ μερος της κοινοτητας του autoblog εκφραζω την απαιτηση για καθημερινη ανανεωση της κατηγοριας “Babes” :D

      Συνεχιστε την καλη δουλεια.


  • u.cant.win:

    http://img844.imageshack.us/img844/6753/autoblog.png

    Η συμπεριφορα των εικονιδιων εξαρταται απο το που ακριβως θα τοποθετηθει ο κερσορας. Αν τοποθετησουμε τον κερσορα στην μεση, τοτε το εικονιδιο κοβεται στην μεση. Αν στοχευσουμε ψηλα τοτε μπαινει μεσα (βλεπε youtube), επισης οποια και αν ειναι η συμπεριφορα τους δεν επανερχονται στην αρχικη τους θεση

    Επισης εκ μερος της κοινοτητας του autoblog εκφραζω την απαιτηση για καθημερινη ανανεωση της κατηγοριας “Babes” :D

    Συνεχιστε την καλη δουλεια.

    Μάλιστα! πρέπει να το κοιτάξω αυτό, κάτι θα παίζει με την javascript που χρησιμοποιεί ο opera (να σου πω την αλήθεια, συνήθως όταν δοκιμάζουμε νέα πράγματα στο site κοιτάμε να τρέχουν σωστά σε IE7,IE8, Firefox, Chrome και Safari μιας και τα στατιστικά μας δείχνουν ότι οι 4 παραπάνω χρησιμοποιούνται κατά 98% από τους επισκέπτες μας ενώ οι χρήστες opera είναι μόλις το 2%

    (βέβαια δεν είναι δικαιολογία αυτή και έτσι πρέπει να το λύσω το θέμα)

    όσο για το θέμα των babes θα μεταφέρω το αίτημα στην διεύθυνση. Θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει δεκτό :D :lol: