Από εκεί που ξεκίνησε, από την πρώτη θέση, τερμάτισε ο Fernando Alonso δίνοντας έτσι νέα τροπή στην υπόθεση τίτλος για ότι αφορά το πρωτάθλημα οδηγών. Ο Ισπανός πήρε την 2η συνεχόμενη νίκη του (4η για φέτος) και ανέβηκε στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, 9 βαθμούς πίσω από τον Mark Webber ο οποίος τερμάτισε 3ος. Την 2η θέση κατέλαβε ο Sebastian Vettel με την πρώτη 10αδα να συμπληρώνεται από τους Jenson Button, Nico Rosberg, Rubens Barrichello, Robert Kubica, Adrian Sutil, Nico Hulkenberg και Felipe Massa. Σίγουρα αυτό που θα συζητηθεί περισσότερα αυτές τις ημέρες είναι το συμβάν που έγινε μεταξύ του Lewis Hamilton και Mark Webber αλλά ας τα δούμε τα πράγματα αναλυτικά…


Τα φώτα έσβησαν στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής στις 15:00 ώρα Ελλάδος χωρίς να έχουμε κάποιο προσπέρασμα σε ότι αφορά τους 4 πρώτους. Χαμένοι της εκκίνησης ήταν ο Rubens Baricchelo ο οποίος έχασε δύο θέσεις από τους Nico Rosberg και Robert Kubica, ο Nick Heidfeld που ακούμπησε με τον Liuzzi με αποτέλεσμα να σπάσει η μπροστά πτέρυγα του Γερμανού και να πάθει σοβαρή ζημιά ο πίσω άξονας του Ιταλού που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει μερικά μέτρα μετά. O Felipe Massa, ξεκινώντας από την τελευταία θέση ρίσκαρε και στον πρώτο γύρο μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών θέλοντας να πάει έτσι μέχρι το τέλος του αγώνα.

Λόγω του ατυχήματος μεταξύ του Heidfeld και του Liuzzi, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα με τους περισσότερους που βρισκόταν πίσω από την 10η θέση να μπαίνουν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Ανάμεσα τους και ο Mark Webber, με τον μόνο κερδισμένο από την ιστορία αυτή να είναι ο Massa που ανέβηκε στην 14η θέση.

Με τους δύο πρωτοπόρους (Alonso και Vettel) να ξεμακραίνουν από τους υπόλοιπους, ο Webber από την 8η θέση και με φρέσκα ελαστικά μάζευε την διαφορά από τον Hamilton ώστε μετά το pitstop του Βρετανού να καταφέρει να βρεθεί μπροστά του.

Κάπως έτσι φτάσαμε στον 29ο γύρο με τον χορό τον pit stop να τον ανοίγει ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός έβαλε τα σκληρά ελαστικά αλλά έχασε την θέση του, αφού ο Mark Webber κατάφερε και βρέθηκε τελικά μπροστά του. Στον επόμενο γύρο οι δύο πρωτοπόροι μπήκανε μαζί στα pit, άλλαξαν λάστιχα χωρίς να έχουμε κάποιο απρόοπτο και βγήκαν στην πίστα διατηρώντας τις θέσεις τους.

Στον 32 γύρο ο Kamui Kobayashi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην στροφή 18, με αποτέλεσμα να βρεθεί στις προστατευτικές μπαριέρες. Οι περισσότεροι πιλότοι που τον ακολουθούσαν κατάφεραν να τον αποφύγουν εκτός από τον Bruno Senna ο οποίος έπεσε πάνω. Όπως ήταν φυσικό, το SC έκανε ξανά την εμφάνιση του ώστε να καθαρίσει η πίστα.

Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε, διαδραματίστηκε η φάση που σημάδεψε τον αγώνα. O Hamilton πέρασε τον Mark Webber ο οποίος ντουμπλάριζε προπορευόμενο μονοθέσιο. Με τον Hamilton να είναι στην εξωτερική και να έχει πάρει διαφορά περίπου μήκους ενός μονοθεσίου, προσπάθησε να στρίψει στην επόμενη αριστερή στροφή αλλά ο Webber τον εμβόλισε (;) και τον πέταξε εκτός πίστας. Ο Webber συνέχισε τον αγώνα του χωρίς το μονοθέσιο του να έχει υποστεί σημαντικές ζημιές σε αντίθεση με τη McLaren του Hamilton, ο οποίος είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται και το παιχνίδι του τίτλου να απομακρύνεται. O Βρετανός βγήκε από το μονοθέσιο εμφανώς νευριασμένος.

Λίγο αργότερα, πανομοιότυπο ατύχημα είχαν οι Schumacher και Heidfeld με αποτέλεσμα να σπάσει η πτέρυγα του Schumacher ενώ ο Heidfeld εγκατέλειψε. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα δύο συμβάντα και αποφάσισαν ότι θα τιμωρηθεί κανείς αφού θεωρήθηκαν αγωνιστικά συμβάν.

Έτσι φτάσαμε στο τέλος του αγώνα, με τον Vettel να έχει πλησιάσει τον Alonso αλλά να μην είναι σε θέση για προσπέρασμα. Ο Alonso έκοψε τα φτερά του Γερμανού, αφού κάνοντας τον ταχύτερο γύρο έδειξε τις προθέσεις του. Στον τελευταίο γύρο η Lotus του Heikki Kovalainen πήρε φωτιά με τον Φιλανδό να την σβήνει μόνος του, λίγα μέτρα πριν την γραμμή εκκίνησης τερματισμού.

Σε ότι αφορά την βαθμολογία των οδηγών, στην πρώτη θέση παρέμεινε ο Mark Webber με 202 βαθμούς, στην 2η ανέβηκε ο Fernando Alonso με 191 βαθμούς ενώ στην 3η παρέμεινε ο Lewis Hamilton με 182. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Red Bull είναι πρώτη με 383 βαθμούς, η McLaren 2η με 369 και η Ferrari 3η με 297. Επόμενος αγώνας σε 2 εβδομάδες από τώρα με τον Ιαπωνικό Grand Prix στη πίστα της Suzuka.Α ναλυτικά τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

P.S: Η στήλη “Ανάλυσε το” επιστρέφει από τον Γιώργο (aka PascaL 425) μέσα στην εβδομάδα. Stay tuned ;)

2010 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX

Provisional Results

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 8 Fernando Alonso Ferrari 61 Winner 1 25
2 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 61 +0.2 secs 2 18
3 6 Mark Webber RBR-Renault 61 +29.1 secs 5 15
4 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 61 +30.3 secs 4 12
5 4 Nico Rosberg Mercedes GP 61 +49.3 secs 7 10
6 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 61 +56.1 secs 6 8
7 11 Robert Kubica Renault 61 +86.5 secs 8 6
8 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 61 + secs 15 4
9 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 61 + secs 17 2
10 7 Felipe Massa Ferrari 61 + secs 24 1
11 12 Vitaly Petrov Renault +1 Lap 12
12 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari +1 Lap 11
13 3 Michael Schumacher Mercedes GP +1 Lap 9
14 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari +1 Lap 13
15 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth +2 Lap 20
16 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth +3 Lap 19
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth +12 Lap 18
Ret 22 Nick Heidfeld BMW Sauber-Ferrari +25 Laps 14
Ret 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +26 Laps 3
Ret 20 Christian Klien HRT-Cosworth +30 Laps 22
Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari +31 Laps 10
Ret 21 Bruno Senna HRT-Cosworth +32 Laps 23
Ret 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth +34 Laps 21
Ret 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes +60 Laps 16

Note – Hulkenberg qualified 12th but drops five places due to gearbox-change penalty

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Mark Webber Australian RBR-Renault 202
2 Fernando Alonso Spanish Ferrari 191
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 182
4 Sebastian Vettel German RBR-Renault 181
5 Jenson Button British McLaren-Mercedes 177
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 125
7 Nico Rosberg German Mercedes GP 122
8 Robert Kubica Polish Renault 114
9 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 49
10 Michael Schumacher German Mercedes GP 46
11 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 39
12 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 21
13 Vitaly Petrov Russian Renault 19
14 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 18
15 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 13
16 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 7
17 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 6
18 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 3
19 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
20 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
21 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
22 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
23 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
24 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
25 Sakon Yamamoto Japanese HRT-Cosworth 0
26 Nick Heidfeld German BMW Sauber-Ferrari 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 383
2 McLaren-Mercedes 359
3 Ferrari 316
4 Mercedes GP 168
5 Renault 133
6 Force India-Mercedes 62
7 Williams-Cosworth 57
8 BMW Sauber-Ferrari 27
9 STR-Ferrari 10
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyright: Paul Gilham/Getty Images]

  • johnnyxp64

    bravo Alsonso bravo Ferrari, krima pou stoukaran ton Hamilton! autes oi red bull pate prepei na trakaroun me mia Mclaren e? :P

  • bandy

    ab..διορθωσε την τριτη σειρα στον προλογο.

    • Done! :D από την βιασύνη μου δεν το πρόσεξα :)

  • eprepe na faei ena drive through penalty gia tin ekkinisi k na goystarei o alonso vasika…

  • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

    Thumbs UP!!!
    1) Στον Alonso που κατάφερε να κρατηθεί μπροστά!
    2) Στον Kobayashi. Έδειξε once more μαχητικότητα κ θα έμπαινε στα πόντια.
    3) Στον Webber. Όχι για την υπέρμετρη άμυνά του στον Hamilton, αλλά για τις καλές κινήσεις του στους Kobayashi-Schumi
    4) Στον Kubica για το εντυπωσιακό μπαράζ προσπερασμάτων στο τέλος.
    5) Στον Glock. This time for a reason. Αμύνθηκε πολύ καλά απέναντι στο group των Hulkenberg-Sutil που είχαν μπει στα pits.

    Κ Thumbs Down…
    1) Στην ηττοπάθεια του στρατηγικού team της RBR, που έβαλε τον (ταχύτερο ΙΜΟ) Vettel στα pits μαζί με τον Alonso
    2) Στον μοντέρνο σχεδιασμό αυτοκινήτων F1. O Glock δεν μπορούσε να προσπεραστεί!!!
    3) Στον μέτριο σήμερα Heidfeld που αντικατέστησε τον μέτριο φέτος de la Rosa.
    4) Στο σχεδιασμό της πίστας. Σταμάτημα μονοθεσίου οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια σε SC.
    5) Στον Bruno Senna… what was he thinking??? Έφαγε πολύ χρόνο από τον Hamilton.

    • johnnyxp64

      5) Στον Bruno Senna… what was he thinking??? Έφαγε πολύ χρόνο από τον Hamilton.

      looser pou thelei ligo TV time! o monos logo einai i na minei (ti prototipo) i na kanei vlakies san auti oste na ton parei i kamera! me ena onoma apla DEN ginese odigos!!!

      poli mou tin spasan oi mikres omades simera!

  • maria

    ……ένας καλός οδηγός φαίνεται όταν καταφέρνει να αποφύγει μαεστρικά άλλον που τον κλείνει κ σαφώς επιτέλους, δεν γίνεται να λέμε συνέχεια καημένο τον Χάμιλτον που κάθε φορά κάποιος άσχετος στην οδήγηση, λένε δικαιολογώντας τον δήθεν, τον χτυπάει ή έχει την όποια επαφή με το δικό του μονοθέσιο!!!!:-PPP…ας ήταν μάγκας κ αντιμετώπιζε πιο έξυπνα την κίνηση του Webber……άϊντε τώρα δικαιολογίες:-PPPPP

    • mika

      Yparxei estw deigma sobarothtas s ayta pou les???
      Rhtorikh einai h erwthsh mou…asto..

  • johanmass

    @maria, to monothesio den einai do…is.

  • αν κ σε καμια περιπτωση δεν ειμαι φεραρι, ουτε αλόνσο, πρεπει να παραδεχτώ οτι το αμαξι της φεραρι δεν ειναι το καλύτερο, αλλα ο αλόνσο το οδηγεί στα άκρα. απο την άλλη ο φετελ που παω, έπαιζε τρελή άμυνα, ουτε μια επίθεση και ο γουεμπερ είχε αράξει στη 3 θέση. τι να πεις… μόνο ο χάμιλτον είχε τη μαγκιά να προσπεράσει…γιαυτό respect!

    • johnnyxp64

      onots re paidia poly ypopto pou o mikros den emeine exo ena giro akoma na prospathisei na perasei ton alonso!!! ti diaolo theloun toso poly ton mark na pareis ponous kai oxi o mikros na termatisei protos?

  • mika

    Ti gkantemia einai ayth pia…Hmarton..Oi RebBull fetos exoun balei stoxo tis Mclaren???Kai einai san tank ftiagmenes??O Vettel embolizei to Button,kai synexizei..Shmera o Web xtypaei to Hamilton kai synexizei….Oi alloi egkataleipoun..
    To sympan exei balthei na to parei o Web fetos????Den katalabainw…Roda einai omws kai gyrizei, 8a tous er8ei mpoumerang kapoia stigmh..
    As ginei kommatia,na to paroun,8a einai wraia na egkataleipoun tou xronou me to no 1 sth plath…Ante pia..Giati poly mas exoun prhksei fetos me controversy oi Redbull..
    O Martin Brundle gelage me nohma sto BBC otan eipan pws den yparxei further action against Webber apo tous krites…Alla den tou spase h deksia roda opws egine sto Ham sth Monza (pou apo blakeia tou biasthke na xwthei sto Massa), oxi…Esprwkse kai synexise kanonika…Gkkrrr…
    Opws eipa omws,roda einai kai gyrizei kai elpizw na yparxei 8eia dikh,an blepei kanenas ekei panw…

    To agxos megalwnei oso plhsiazoun sto telos,o Alo fainetai na paei traino..Den ton paw,kai tremw sthn idea pws mporei na yposthriksw Ferrari…Tou bgazw to kapelo omws pws fetos einai ka8aros sthn odhghsh tou stous allous,den kanei tarzanies,kai etsi ton protimw apo Web kai Redbull pou m exei ksenerwsei poly ws omada..

    • Alx

      Φίλε Mika τι λες;;;; Που το είδες το γέλιο με νόημα;;;; O Brundle ΕΠΙ ΛΕΞΗ “So there’s no further action between car 2 and 6, that’s critical… The stewards agree with me on that one” Μην λέμε ότι να’ναι για να υποστηρίξουμε τα λεγόμενα μας. Σε ΚΑΝΕΝΑ σημείο ο Brundle δεν υποστήριζε οτι έφταιγε ο Webber. Όλο το team του BBC αναφερόταν στο γεγονός ως racing incident και αυτό σημαίνει πολλά όταν ο ένας εμπλεκόμενος οδηγός ήταν ο αγαπημένος τους Hamilton…

    • Mika

      To akouga apo to pc, ekana ki alles douleies taytoxrona,alla eimai arketa sigouros pws erikse to flegmatiko aggliko gelaki,pou yponnoei arketa..
      Den eipa pouthena pws eipe oti ftaiei o Webber…Sy eipas…
      :-)

  • mika

    Bravo sto Ham,pou eixe ta kotsia na bouthksei kai na parei kathara to Webber, prin ayton ton xtyphsei meta..Deixnei pneyma maxhth pou den kolwnei..
    Htan eksallos otan emeine,fanhke kathara…
    Isws telika eprepe,gia na parei ba8mous,na kathotan pisw tou kai na epairne kapoia safge points,h na dokimaze ligo argotera..Gnwrizontas thn elksh pou exooun oi RedBull gia tis Mclaren… :-)
    Kala ekane kai to dokimase omws,magkia tou kai mprabo tou,ki as trabaei meta ta liga mallia tou..

  • η Formula1 έχει γίνει μια απόλυτη ξεφτίλα αυτή είναι η αλήθεια! όποιος εμβολίσει τους περισσότερους νικάει! δυστυχώς στην Formula1 παίρνει τίτλο ο πιο τσάτσος! οι αγωνοδίκες φαντάζομαι πανηγύριζαν μαζί με τους μηχανικούς της Ferrari όταν εγκατέλειψε ο Χάμιλτον! δεν πειράζει σας έδειξε και φέτος ποιος είναι ο πραγματικός άντρας εκεί μεσα τώρα οι άλλες αδερφές μπορούνε να πάνε το τρόπαιο στα αγοράκια τους να το χαρούνε!

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Ναι. Όλη η Formula 1 είναι ένα σύστημα φτιαγμένο για να μην το πάρει ο Hamilton.

      Σου θυμίζω πως ο Hamilton πέρασε 1 SC στη Valencia, την έβγαλε πρακτικά καθαρή. Βγάλε τα γκρίζα γυαλιά κ get serious.

      PS Με τη λογική σου, ο πιο άντρας από όλους ήταν ο Ide. Τολμούσε να εμβολίσει full speed.

  • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

    Για να το ρίξουμε στον χαβαλέ, να το update που σχεδιάζει η Red Bull.
    http://www.army-technology.com/projects/olifant/images/olifant_tank1.jpg

    • :lol: :lol:

    • Mika

      M ayto to update,den exoun katharisei mono tis Mclaren,afou to kanoun kai twra,outws h allws!!!
      Tha toys fane olous laxano!!!
      :-)

  • johnnyxp64


    mika:

    Yparxei estw deigma sobarothtas s ayta pou les???
    Rhtorikh einai h erwthsh mou…asto..

    easyyyyyyyyy

    • johnnyxp64

      παντος γουσταρω που οτν στο blog πεσει θεμα f1 της ποπης απο σχολια!
      κατα τα αλλα δεν εχουμε οπαδους στην ελλαδα!

      φαντασου ποσοι πραγματικα ειμαστε αν το δεις αναλογικα!

      μην πορωνεστε ομως και γινοσαστε τοσο εχθρηκοι καμια φορα, μην καταντησουμε σαν φιλαθλους – χουλιγκαν Ελληνικου ποδοσφερου!

      στην τελικη εμεις διαφονουμε και τα περνουμε με αυτα που γινοντε, και καλα κανουμε, αλλα αλλοι βγαζουν τα εκκατομυρια! εμεισ δεν κερδιζουμε τιποτα, οποτε ας μην χαλαμε τις καρδιες μας ετσι ευκολα! ;-)

      gn

  • Alx

    Παρατηρώ δύο μέτρα και δύο σταθμά. Απο την μία θέλετε να βλέπουμε οδηγούς να μάχονται μέσα στην πίστα, να έχουν θάρρος και θράσσος και να πέφτουν στα φρένα για προσπεράσματα αλλά απο την άλλη μη τυχόν κάποιος υπερασπιστεί τη θέση του με αντίστοιχο ζήλο!!! Τότε είναι φονιάς, καταστροφέας, παίζει συγκρουόμενα μέσα στην πίστα με πραγματικά αμάξια! Δηλαδή επειδή ο Hamilton ήταν δύο μέτρα μπροστά απο τον Webber και απο την εξωτερική έπρεπε να παραδώσει την θέση του;; ΟΧΙ! το συμβάν μεταξύ Webber και Hamilton ήταν racing incident. Αυτό σημαίνει incident που προκλήθηκε απο racing!!! Ο Webber είχε την αγωνιστική γραμμή και έστριψε όσο το δυνατόν πιο αριστερά για να αποφύγει την σύγκρουση, ο Hamilton ήταν μισό μονοθέσιο μπροστά και έκοψε λίγο πιο αριστερά απο όσο θα έπρεπε γιατί ο webber ήταν στο blind spot του και δεν ήξερε που ακριβώς βρισκόταν. Κανείς δεν φταίει, έτσι είναι τα motorsports.

    Για να αλλάξω θέμα, κανείς δεν θα καταλάβει όπως ανέφεραν και μερικοί γιατί η RB έβαλε τον Vettel πιτς μαζί με τον Alonso…Αν τον άφηναν 2-3 γύρους ακόμα, κατά πάσα πίθανότητα θα τον προσπερνούσε…Επίσης κανείς δεν θα καταλάβει γιατί η Ferrari αντιδρούσε στα pit stops της McLaren όταν έβαζε τον Alonso για αλλαγή ελαστικών (έτσι είπαν στο BBC). Δηλαδή ο αγώνας τους δεν ήταν με τον Vettel που ήταν 1-2 δευτερόλεπτα πίσω τους αλλά με τον Hamilton που ήταν πολύ πιο πίσω και σαφώς πολύ πιο αργός;;;; Πάλι καλά που δεν τους κόστισε.

    Υ.Γ. Καταλαβαίνω οτι όλοι εδώ μέσα έχουμε τις προτιμήσεις μας είτε πρόκειται για οδηγούς είτε για ομάδες. Αλλά λίγη ηρεμία και αντικειμενικότητα δεν θα έβλαπτε. Πλησιάζουμε προς το τέλος της season και τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο ζόρικα. Δηλαδή τι; Στο τέλος θα βριζόμαστε εδώ μέσα όπως κάνουν οι γαυρο-βάζελοι-μπαόκια στο ποδόσφαιρο; Θα διαμαρτυρόμαστε για “διαιτησία” και κυκλώματα που ευνοούν κάποιους οδηγούς; Άθλημα είναι παιδια! Παιχνίδι! Χαλαρώστε και απολαύστε το. Ή αν δεν το απολαμβάνετε σταματήστε να το βλέπετε. Και εσείς χάνεται 2 ώρες απο τη ζωή σας και εμείς είμαστε αναγκασμένοι κάθε φορά που έχει αγώνα να διαβάζουμε για το πως η F1 δεν είναι όπως παλιότερα. Deal with it!!! Το είπαμε μία, δύο πέντε! Συμφωνώ και εγώ. Αλλά το να αναμασούμε μία “καραμέλα” κάθε φορά που δεν γίνονται 39246 προσπεράσεις και δεν έχουμε έναν νεκρό ή τουλάχιστον κάποιον βαριά τραυματισμένο δεν έχει νόημα. Όπως όλα τα sports έτσι και αυτό έχει τα ups και τα downs. Δηλαδή ΗΜΑΡΤΟΝ. Έχουμε 5 άτομα να μάχονται για το πρωτάθλημα και πάλι γκρινιάζουμε!!!! Sorry για το ξέσπασμα και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν κάποιος προσβλήθηκε αλλά ήταν κάτι που έπρεπε να πω ( end of rant :P )

    • johnnyxp64

      +1000

  • Mika

    Nomizq Alx, pws esy eisai pio tsitwmenos telika apo olous edw mea,m ayta pou molis egrapses..
    :-)
    Relax…Take it easy..

    • Alx

      Δεν είμαι τσιτωμένος, το αντίθετο μάλιστα. Η πρώτη παράγραφος είναι η γνώμη μου -την οποία θεωρώ αντικειμενική επειδή δεν υποστηρίζω ούτε webber ούτε Hamilton-. Η δεύτερη παράγραφος είναι κάτι που άκουσα στο BBC και είπα να το αναφέρω επειδή μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και η τρίτη παράγραφος είναι απλά οι σκέψεις μου για ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρώ όχι μόνο εδώ αλλά σε πολλά forum και site και την έγραψα με καλή διάθεση -γι’αυτό και ζήτηση προκαταβολικά συγνώμη, δεν θέλω να προσβάλω κανέναν-. Την τσίτα που την είδες; Ούτε ήμουν ειρωνικός, ούτε αναφέρθηκα προσωπικά σε κάποιον. Και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον bandy απο κάτω. Υποστηρίζω την Ferrari αλλά δεν θέλω να πέρνει πρωταθλήματα όπως στην εποχή του Schumi. Θέλω να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα, μέσα στην πίστα καθαρά και “αντρίκια”. Στο κάτω κάτω η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στον νικητή. Και αν χάσουμε, πάλι καλώς, τουλάχιστον θα έχω δει ένα ωραίο πρωτάθλημα, υπάρχει πάντα και του χρόνου :) Γι’αυτό είπα οτι είναι παιχνίδι και ως τέτοιο πρέπει να του συμπεριφερόμαστε. Sorry αν δεν ήμουν σαφής και φάνηκα εκνευρισμένος.

  • bandy

    mika μη τρελαινεσαι ρε συ.f1 fans ειμαστε οχι του ποδοσφαιρου.τα παιδια κινουνται πιο γρηγορα απ οτι σκεφτονται.αντιδρουν σε χιλιοστα του δευτερολεπτου.αλλωτε τους βγαινει κι αλλωτε οχι.αν κ red bullakias,οταν ο βεττελ εμβολισε τον μπατον αναφωνησα “τον μαλακα τον βεττελ,χαλασε τον αγωνα του μπατον”!γιατι?γιατι μου γαμησε το θεαμα.δε σου κρυβω οτι χτες δεν λυπηθηκα για τον χαμιλτον.μου φανηκε μονομαχια που βρηκε τον γουεμπερ νικητη.ναι,θελω την RB πρωταθλητρια φετος αλλα μεχρι τοτε θελω θεαμα κι αγωνια.δε ξερω πως θα σου ακουστει..αλλα γουσταρα κ τις δυο νικες του αλονσο.κ τωρα για να σε φρικαρω…στον επομενο αγωνα θελω να δει καρο σημαια ο χαμιλτον πρωτος.φαντασου το πρωταθλημα να χε ληξει μαθηματικα απο χτες.κανενα γουστο.ενω τωρα..εχουμε αυτο που θελουμε.κ μαλιστα στα καλυτερα του!

    • Mika

      Na dei karw shmaia o Ham kai na meinei o Webber parakalw…
      :-)
      Ki egw paradexomai ton Alonso gia tis 2 nikes tou,an kai tsatizomai giati sth Monza touth xarise to pitstop ths Mclaren…Xtes, thn eixe xalara olh dikh tou…
      :-)

  • Alx

    by the way, βλέπω το F1 Post Race Forum του BBC και έχουν μια φωτογραφία απο τον τροχό του Webber που χτύπησε τον Hamilton. Ειλικρινά, απορώ -εγώ όπως και το team του BBC- πώς δεν ξεζανταρίστηκε το λάστιχο. Μιλάμε το χείλος της ζάντας απο την άκρη του ελαστικού έχει απόσταση γύρω στα 2-3 εκατοστά !!!! ΠΟΣΟ τυχερός μπορεί να είναι ο Webber που τερμάτισε;;; Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω κάποια φωτογραφία :(

    • Mika

      Paides den trellainomai me tetoia, opws lete…Xtes o Alonso htan poly kalos kai dikaia kerdise…Ki o Vettel, htan genika “fronimos” xtes opote kalws hrthe ki ekeinos 2os,den htan gia parapanw..
      Twra,an kati me bidwnei poly,giati m aresei h F1,einai ayth h rhmada h tyxh kai ta paixnidia ths..To kserw pws etsi einai the name of the game,opws kai sth mpalla,opws kai se alla sport..Otan blepw omws na ginetai dyo fores,sto kapaki,e kapou mou th dinei..
      O Ham xwnei th mourh tou sto Massa,e kapou paei kai gyreyontas, ton akoumpaei h pisw roda tou Massa kai spaei thn anarthsh..Atyxia alla kai la8os topo8ethsh tou Agglou.
      Se ena arketa paromoio peristatiko xtes,o Webber xtypaei/akoumpaei opws 8elete peite to, ton Hamilton me th deksia tou empros roda,ki anti na spasei ayth,spaei h pisw anarthsh ksana ths Mclaren…
      Ki o allos,oxi mono aerotomh den spaei,alla synexizei me ksemontarismenh zanta gia 26 akoma gyrous kai den trexei mia,ligo vibration eniwthe mono..
      An ayth den einai kwlofardia h paixnidia ths tyxhs,den kserw ti allo mporei na einai…H tyxh bebaia einai kai me tous ikanous,ki o Webber eixe kati kairous polles asxhmes stigmes..Twra,fainetai pws tou xamogelaei olo kai pio syxna lately…
      Anyway,opws exw pei,roda einai kai gyrizei, pou sto diaolo tha paei…kapoia allh stigmh tha einai ki h dikh tou pou tha spasei..
      :-)

  • Alx
    • ουου! πως δεν έφυγε το λάστιχο;;;;; !!!!!!

  • maria

    mika κ johanmass , μάλλον σας ενοχλεί που είμαι γυναίκα κ ασχολούμαι με την F1 απο μικρό παιδί!…..θα έπρεπε να πλένω πιάτα, ε?!:-PPP

    • Mika

      Pote den eipame ayto,toulaxiston egw..Allo to ena ki allo to allo..Alla sxolia tou typou as htan magkas na antimetwpize kalytera th kinhsh tou Webber,sterountai sobarothtas ki einai epipedou kafeneiou….
      Ki ayto isxyei eite einai kaneis antras eite gynaika..

  • maria

    …..αν πρόσεξες, λίγο-πολύ όλοι υπερβάλλουμε εδώ υπέρ της ομάδας κ των οδηγών που υποστηρίζουμε…..αλλά…..τέλoς πάντων……εγώ υποστηρίζω εδώ κ χρόνια Ferrari κ ΜcLaren, απλά δεν μου αρέσουν ο Αλόνσο κ Χάμιλτον κ δεν βλέπω κανέναν νεότερο ενδιαφέρον…..απλά αυτό:-P….ευχαριστώ που με αποθαρρύνετε να μήν συνεχίσω άλλο να λέω εδώ την άποψή μου;-P

    • bandy

      μαρια κανονισε ε!θα μεινω παλι μονος μου εδω να φωναζω RED BULL!μην ξεκουνησεις για κανενα λογο!