Ας υποθέσουμε ότι είστε από τους λίγους τυχερούς που έχουν στην κατοχή τους μία Mercedes C63 AMG. Από τις επιδόσεις είστε ευχαριστημένοι, από την οδική συμπεριφορά επίσης –οκ, υπερστρέφει λιγάκι αλλά με προσοχή στο πεντάλ του γκαζιού είναι γρήγορη και στις στροφές. Αυτό όμως που σας “εκνευρίζει” είναι η διακριτικότητά της. Είπαμε, να μην βγάζει μάτι αλλά πληρώσατε έναν σκασμό λεφτά και θέλετε να ξεχωρίζετε από μία απλή C-Class με μεγάλες ζάντες. Μην ανησυχείτε άλλο και μην χάνετε τον ύπνο σας. Η Renntech ήρθε να σας σώσει με την Renntech C74 Konzept!

Αν λοιπόν η λέξη “διακριτικότης” δεν ανήκει στο λεξιλόγιο σας η Renntech –γνωστός βελτιωτής κάθε τι γερμανικού- προσφέρει πλέον μία σειρά εξωτερικών και μηχανικών βελτιώσεων που θα μεταμορφώσουν την ταπεινή σας C63 AMG –προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο δεν ξέρω, είναι υποκειμενικό-.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Οι εξωτερικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν wide bodykit, πίσω αεροτομή και διαχύτη και μπροστινό splitter όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα καθώς και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω με λάστιχα 275/30/19 και 305/25/20 αντίστοιχα. Έτσι το μετατρόχιο στον πίσω άξονα φτάνει τις 74 ίντσες, εξού και το όνομα. Μηχανικά, η αλλαγμένη εισαγωγή με την μεγαλύτερη -82mm- πεταλούδα γκαζιού, οι επανασχεδιασμένοι εκκεντροφόροι, η δουλειά που έχει γίνει στην κυλινδροκεφαλή, οι νέες πολλαπλές εξαγωγής και η αναβαθμισμένη ECU ανεβάζουν την ιπποδύναμη του V8 στους 605 ίππους και την ροπή στα 76 κιλά.

Για να περάσει αυτή η δύναμη στον δρόμο, η Renntech εξοπλίζει την C74 με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ αν θέλετε να στρίβετε και καλύτερα μπορείτε να προμηθευτείτε την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση που προσφέρει καθώς και τις ανθρακονημάτινες αντιστρεπτικές. Προτείνεται πάντως, όχι από την Renntech αλλά από τον υπογράφοντα, να τοποθετήσετε το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με τους δίσκους 15 ιντσών και τις εξαπίστονες δαγκάνες γιατί με τελική που φτάνει τα 328 χλμ/ώρα, 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και το 400άρι από στάση να έρχεται σε 11.5 δευτερόλεπτα θα πρέπει να σταματήσετε κάπως…

Αν όντως σας ενδιαφέρει αυτή η αναβάθμιση, πριν επισκεφτείτε το επίσημο site για να κάνετε την παραγγελία σας, να σας ενημερώσω ότι η τιμή του πακέτου ξεκινάει από τα €8.580 και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα €30.000 ανάλογα με τα έξτρα που θα βάλετε.

Δελτίο Τύπου

RENNtech C74 Konzept

As the worlds foremost Mercedes-Benz/AMG tuner, RENNtech unveiled their latest project vehicle at the 2010 Festival’s of Speed in Orlando, Florida. All performance modifications and exterior aerodynamic modifications were designed, developed, and tested in house at RENNtech’s facility located in Lake Park, Florida.

The C74 is the latest variation of RENNtech’s C63 AMG project vehicle which has seen continual transformations throughout its life, serving as a working test platform for RENNtech’s proprietary line of performance products. The C74’s current trim boasts incredible performance from the 6.2L AMG V-8 with a wide stance and aggressive look to match. The “74” designation given by RENNtech, refers to the 74 inch width of the rear wheel track which lies beneath the body work of the C74’s muscular rear end. This allows the ability to run up to an 11″ wide rear wheel with a 315 series rear tire for the ultimate in handling and traction. The number also pays homage to the legendary RENNtech V12 “SL 74”.

This package is available now starting at $11,950. For more information regarding our C74 package and additional pricing options, visit our news blog: http://news.renntechmercedes.com/

EXTERIOR AERO PRODUCTS – Full Carbon Fiber Widebody kit (prototype shown) – Carbon Fiber Rear Decklid Spoiler – Carbon Fiber Front Splitter – Carbon Fiber Rear Diffuser w/ Integrated Exhaust Tips – 19 x 9.5″ Front / 20 x 10.5″ Rear Signature 3 Piece Forged Aluminum Wheels – Nitto INVO Performance Tires, 275 / 30 / CR 19 Front, 305 / 25 / CR 20 Rear

PERFORMANCE PRODUCTS – RENNtech Carbon Fiber Airbox and High Performance Air Filters – Custom Air Inlet Panel (prototype) – 82mm Throttle Bodies – Upgraded Camshafts – Modified Ported and Polished Cylinder Heads – RENNtech ECU / TCU Software Upgrades – Stainless Steel Headers – Sound and Performance Pipe – 100% Locking Limited-Slip Differential – Fully Adjustable Sports Suspension – Performance Braking Package stage 3 by RENNtech – Carbon Fiber Front and Rear Stabilizer Braces

SPECIFICATIONS – Engine: 6.2L V-8 – Power: 605 HP @ 6000 RPM and 555 LB-FT – 1/4-mile: 11.4 sec @126 MPH – Standing Mile: 185 MPH – Max Speed: 204 MPH

– Rev limit: 7400 RPM

[Πηγή: Renntech]

  • Πανέμορφο και αρκετά φθηνό για αυτά που προσφέρει!!

  • Yiannis K

    “19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω με λάστιχα 275/30/19 και 205/25/20 αντίστοιχα”
     
    Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος και τα μπροστά είναι 205 και τα πίσω 275? Γιατί κάτι δε στέκει..

    • Ο δαίμων του τυπογραφείου Γιάννη! Σόρρυ, ήθελα να γράψω 305 για τα πίσω ελαστικά! Διορθώθηκε!

  • johnnyxp64

    καλα περνουμε ενα ξυραφι αρχιζουμε και σκιζουμε σε λεπια ενα αμξι το φουσκωνουμε στα αεροδυναμικα κομματακια, και θεωρητε ωραιο?
     
    δεν ξερω παιδια αυτο δεν ειναι ομορφια για μενα αλλα σαν να την πειρα κανας (“πατατες”) και την φωρτωσε καγκουριες απο πανω για ναπαει ποιο γρηγορα….
     
    εμενα παντος μου αρεσουν ποιο ενιαίες γραμμες….
    https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/porsche-supercar-concept/porsche-supercar-concept-3.jpg

    • Η Renntech πήγε για το “DTM-look” και δεν μπορώ να την αδικήσω. Στα γερμανικά super-saloon και ιδίως στις Mercedes αλλά και στα Audi αρέσει πολύ αυτό το look. Εμένα προσωπικά, το μπροστά μέρος μου αρέσει, δίνει μία αγριάδα που έλειπε απο την Merc. Ίσως οι αεραγωγοί στο πλάι να είναι υπερβολικοί αλλά δεν το λες και καγκουριά. Δεν είναι όλα τα αμάξια για πιο “ενιαίες γραμμές” όπως λες.