Εκπληκτικός ήταν ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς με τον Sebastian Vettel να παίρνει την καρό σημαία και να στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής στα 23 του χρόνια (ο νεότερος στην ιστορία της Formula 1), αφού το Safety Car του πρώτου γύρου, φάνηκε καθοριστικό, με αποτέλεσμα ο Alonso να μείνει κολλημένος πίσω από τον Petrov, ο οποίος άλλαξε ελαστικά στον πρώτο γύρο. Ο Alonso κάνοντας έναν αγώνα χωρίς δικό του λάθος, αλλά με λανθασμένη στρατηγική της Ferrari που τον έβαλε στα pit σε λάθος στιγμή, τον άφησε κολλημένο πίσω από από την Renault του Petrov χάνοντας όλες τις ελπίδες του για την κατάκτηση του τίτλου. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton με το βάθρο να συμπληρώνεται από τον Jenson Button. Στη πρώτη 10αδα τερμάτισαν οι Rosberg, Kubica, Petrov, Alonso, Webber, Alguersuari και Massa.


Ας τα δούμε όμως τα πράγμα από την αρχή.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις αφού ο καιρός ήταν καθαρός και όλα τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid. Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα οι Vettel και Hamilton διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Button να περνά τον Alonso στην πρώτη στροφή. Η φάση που στιγμάτισε τον αγώνα ήταν σίγουρα το τρακάρισμα που είχε ο Schumacher με τον Liuzzi το οποίο έβγαλε το Safety Car στην πίστα. Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο Schumacher είχε μια επαφή με τον Rosberg και έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε. Ο Γερμανός προσπάθησε να το “σώσει” αλλά ο Liuzzi καβάλησε στην κυριολεξία την Mercedes του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. To SC έκανε την εμφάνιση του αμέσως και αρκετοί μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών, ανάμεσα τους και ο Petrov, μια κίνηση καθοριστική όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, για την κατάκτηση του τίτλου από τον Sebastian Vettel.

Το SC έφυγε μετά από μερικούς γύρους και ο Vettel διατήρησε την πρώτη θέση. Πίσω του είχε δημιουργηθεί ένα μικρό τρενάκι από τους Alonso, Webber και Massa με τον τελευταίο να πιέζει τον Αυστραλό ο οποίος έδειχνε να βρίσκεται εκτός ρυθμού εκεί την στιγμή.

Ο Webber πίεσε στη συνέχει και είχε επαφή με τις μπαριέρες πράγμα που τον οδήγησε στον 11ο γύρο να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών. Στον 13ο γύρο o Massa μπήκε και αυτός στα pit αλλά βρέθηκε ξανά πίσω από τον Webber. Ο καθοριστικός γύρος ήταν ο 15ος για τον Fernando Alonso που μπήκε στα pit για να αλλάξει ελαστικά. Η Ferrari όμως έκανε λάθος στρατηγική, όπως αποδείχθηκε, αφού αν και το έβγαλαν μπροστά από τον Webber, τον έβγαλαν και πίσω από τους Petrov και Rosberg οι οποίοι είχανε αλλάξει ελαστικά στον πρώτο γύρο και βρισκόταν κανονικά σε αγώνα. Έτσι ο Alonso έμεινε κολλημένος όλο τον αγώνα πίσω τους, χάνοντας ουσιαστικά τον τίτλο.

Ο Hamilton μπήκε στα πιτ στον 24ο γύρο ενώ ο Vettel ένα γύρο μετά, διατηρώντας τις θέσεις του και οι δύο. Ο Button βρέθηκε εκείνη την στιγμή πρωτοπόρος και διατήρησε την θέση αυτή έως και τον 38ο γύρο αφού τότε μπήκε στα pit για να αλλάξει τα ελαστικά του. Με τον Vettel να είναι στην κορυφή, ο Alonso πάλευε να περάσει την Renault του Ρώσου αλλά δεν το κατάφερνε αφού το γαλλικό μονοθέσιο είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος του αγώνα με τον Vettel να παίρνει την 5η του φετινή νίκη και να στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού ο Αlonso τερμάτισε στην 7η θέση. Άξιος πρωταθλητής ο Γερμανός ο οποίος είχε την καλύτερη απόδοση από όλους τους οδηγούς αυτή τη χρονιά, παρά τα μηχανικά, και όχι μόνο, προβλήματα που είχε κατ’όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος.

Έτσι στο πρωτάθλημα των οδηγών τερμάτισε πρώτος ο Sebastian Vettel με 256 βαθμούς, στην δεύτερη θέση ο Fernando Alonso με 252 και στην τρίτη ο Mark Webber με 242 βαθμούς. Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, η RedBull με το πρωτάθλημα να το έχει πάρει από την Βραζιλία, τερμάτισε 1η με 498 βαθμούς, στην 2η θέση η McLaren με 454 και στην τρίτη η Ferrari με 396.

Το πρωτάθλημα έτσι έριξε αυλαία και οι οδηγοί θα ξαναβρεθούν τον ερχόμενο Μάρτιο όπου ξεκινά το νέο πρωτάθλημα το οποίο αναμένεται να είναι ακόμη συναρπαστικότερο από το φετινό.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και η τελική βαθμολογία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX 2010

Provisional Results

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 55 Winner 1 25
2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 55 +10.1 secs 2 18
3 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 55 +11.0 secs 4 15
4 4 Nico Rosberg Mercedes GP 55 +30.7 secs 9 12
5 11 Robert Kubica Renault 55 +39.0 secs 11 10
6 12 Vitaly Petrov Renault 55 +43.5 secs 10 8
7 8 Fernando Alonso Ferrari 55 +43.7 secs 3 6
8 6 Mark Webber RBR-Renault 55 +44.2 secs 5 4
9 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 55 +50.2 secs 17 2
10 7 Felipe Massa Ferrari 55 +50.8 secs 6 1
11 22 Nick Heidfeld BMW Sauber-Ferrari 55 +51.5 secs 14
12 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 55 +57.6 secs 7
13 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 55 +58.3 secs 13
14 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 55 +59.5 secs 12
15 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 55 +63.1 secs 18
16 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 55 +64.7 secs 15
17 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 54 +1 Lap 20
18 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 53 +2 Laps 22
19 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 53 +2 Laps 23
20 20 Christian Klien HRT-Cosworth 53 +2 Laps 24
21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 51 +4 Laps 19
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 43 +12 Laps 21
Ret 3 Michael Schumacher Mercedes GP 0 +55 Laps 8
Ret 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 0 +55 Laps 16

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 256
2 Fernando Alonso Spanish Ferrari 252
3 Mark Webber Australian RBR-Renault 242
4 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 240
5 Jenson Button British McLaren-Mercedes 214
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 144
7 Nico Rosberg German Mercedes GP 142
8 Robert Kubica Polish Renault 136
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 72
10 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 47
11 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 47
12 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 32
13 Vitaly Petrov Russian Renault 27
14 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 22
15 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 21
16 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 8
17 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 6
18 Nick Heidfeld German BMW Sauber-Ferrari 6
19 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 5
20 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
21 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
22 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
23 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
24 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
25 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
26 Sakon Yamamoto Japanese HRT-Cosworth 0
27 Christian Klien Austrian HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 498
2 McLaren-Mercedes 454
3 Ferrari 396
4 Mercedes GP 214
5 Renault 163
6 Williams-Cosworth 69
7 Force India-Mercedes 68
8 BMW Sauber-Ferrari 44
9 STR-Ferrari 13
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyright: FRED DUFOUR/AFP/Getty Images, KARIM SAHIB/AFP/Getty Images,REUTERS/Ahmed Jadallah, Paul Gilham/Getty Images, AP Photo/Luca Bruno, Mark Thompson/Getty Images]

  • Περισσότερες φωτό θα βάλω μόλις γυρίσω από την κάλπη. Πάω να ψηφίσω :P

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Α. Είσαι στο 35% που δεν απέχει.

  • Silver Shark

    μπραβο στον vettel!!!!!alonso κλαψε τωρα!!!!!!
     
    περιμενω αναλυση του αγωνα απο τον PascaL 309 Hawk…

  • maria

    …δεν πρόλαβα να το δώ καλά, γιατί ήμουν αναγκαστικά στους δρόμους σήμερα!…είδα ελάχιστα!….είδα τη φάση του Liuzzi της Force India πάνω στη Mercedes του Schumi κ μετά στο last lap….μπράβο στον μικρότερο πρωταθλητή της ιστορίας………….αλλά είμαι ακόμη μουδιασμένη με το απρόβλεπτο αποτέλεσμα, για μένα τουλάχιστον!……..λίγο πρίν το τελικό GP πίστεψα απογοητευμένη κάποια στιγμή ότι το έχει πλέον ο Alonso, ίσως…………….αλλά αυτό!?……..δεν έχω λόγια………αχχχχχ Webber!!!!…….ήταν η ευκαιρία της ζωής του κ την πέταξε έτσι απλά…..για μένα δεν προσπάθησε όσο πραγματικά θα μπορούσε……κρίμα, γιατί είναι ήδη μεγάλος…..

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Οπότε το group We Want Mark For Champion μπορεί να διαλυθεί ησύχως. Κρίμα!!!

    • mika

      Xaxaxaxaxa..Kalooooo….
      :-)

  • Despina DR

    Eidame ton agwna pareoula mesw tou chat :D.Tha pw ena bravo ston Vettel pou eixe thn thea tixi kathismenh panw sto monothesio tou.Episis lipame gia prwth fora sth zwh mou ton Alonso pou den mporese na perasei ton Petrov.O opoios Petrov evlepe tous kathreftes tou na kokkinizoun alla den edeikse oute stigmh oti tha ton afisei esti apla na perasei, ti kai an o Alonso kinigouse ton titlo tou pagkosmiou protathlimatos.An mporouse as ton pernouse.To pesimo ths aulaias ths fetinhs season sto Adu Dhabi htan poli omorfo kai gemato xamogela kai xares gia thn omada ths RedBull.Ante ipomoni twra mexri thn prwth ekkinisi tou 2011.Well done Vettel!!!

  • mika

    Telika,to phre to outsider apo tous 3 diekdikhtes (o Hamilton gia mena htan dystyxws sth sfaira ths fantasias!),ki apo osa exw diabasei sto blog mas,aytos pou yposthrizan oi ligoteroi edw mesa!!! (metaksy aytwn ki egw!!)….Hmoun sigouros tha paixtei metaksy Alonso kai Webber,alla den htan grafto..
    O mikros,ekane th doulitsa tou shmera,htan grhgoros,alan8astos,alla en telei kai tyxeros,afou to safety car eblapse tous allous 2,oxi ekeinon..H tyxh omws einai kai me tous ikanous,kai telika to phre ekeinos..Mprabo tou, elpizw eilikrina na mh kabalhsei kalami..Polloi lene gia to Hamilton oti to ekane,molis phre to titlo,o Vettel gia mena einai poly xeiroteros,hdh eixe deiksei arketa shmadia fetos me thn omada pisw tou, eyxomai twra pou einai champion pia,na mh ksefygei entelws..An kai xlwmo to blepw..

    H Ferrari xantakwse ton Alonso,pyrobolhthikan monoi tous sto podi…Me th lathos taktikh tous,to edwsan sto Vettel isws pio eykola apo oti oi idioi pisteyan..Ki etsi den xreiasthkan kan team orders!!!
    A walk in the park for Red Bull!!!
    Ki o Alonso,an kai lyssasmenos,den mporouse na perasei mia Renault..Opws ki o Hamilton ton Kubica…

    O Webber,katareyse…Den mporei to palikari,olo to SK tou fainotan strabo apo thn arxh,xtyphse kai to toixo,kai meta kalhnyxta sas..Apla parakolouthouse..Blepw koina stoixeia me to Massa, mia xronia ekane thn yperbash ki aytos,kai meta tipota..

    O agwnas,para to osa ekraze o Pournarakhs,htan idiaiterws baretos…Pera apo thn anakatwsoura pou efere to safety car, den eidame oute ena prosperasma ths prokophs..OUTE ENA!
    Mono oti egine sta pitstop kai o Button pou perase ton Alonso sthn arxh!!
    TIPOTA ALLO!!!Idiaitera bareth pista to Abu Dhabi,dystyxws…

    Twra,anamomh mexri ton epomeno Martio!!!!

    • Ακριβώς, το είπα και στο chat,

      Η Yas Marina είναι μια πανέμορφη θεαματική για τον τηλεθεατή πίστα, αλλά δεν προσφέρει τίποτα από αγωνιστικής πλευράς. Βαρετή, χωρίς πολλά σημεία για προσπέραση (στην ουσία, μόνο ένα, στο τέλος της μεγάλης πίσω ευθείας)

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      *Πραγματικά ο Vettel είχε την τύχη με το μέρος του σήμερα. Του το χρώσταγε… είχε χάσει 3 πρωτοπορίες από μηχανικά προβλήματα.
       
      *Του χρόνου τουλάχιστον θα έχουμε τελευταίο αγώνα στο Interlagos!

  • mika

    Ola ta lefta sto telos,h fatsa tou Alonso,8ymos eksouthenwsh ki aganakthsh,ola mazi,sthn idia eikona…
    Nomizw o Domenicalli tha paei spiti tou….

    O Webber,mallon tha eksafanisthke ki aytos!!Tha agnoeitai h tyxh tou!!!Xaxa!

    • κρίμα γαμώτο να μην πάρεις πρωτάθλημα από λάθος της ομάδας! 2 γύρους μετά να τον έβαζε μέσα θα ήταν μπροστά από τους petrov και rosberg. Κρίμα… Του χρόνου.

    • Mika

      Tou xronou h Mclaren tha epistrepsei!!!!
      :-)

  • Sound_Of_Madness (Χρήστος): Α. Είσαι στο 35% που δεν απέχει.  

    πήγα και για καφέ μετά! :P προστέθηκαν μερικές φωτό ;)

  • Μου αρέσει που οι μη RedBullikoi ρίξατε -20 ψήφους στο άρθρο!! χαχαχαχααχαχα! :P :P :D :D :lol: :lol:

    • Silver Shark

      εγω που ειμαι με τον hamilton εβαλα +1…!!!!!

  • Μπράβο στον Vettel, εμμένω στην αρχική μου θέση, ΑΞΙΟΣ πρωταθλητής. Είχε την ταχύτητα, είχε τα αποτελέσματα και στο τέλος έχει και τον τίτλο. Όσο για την Ferrari, αυτοκτονία. Το τεχνικό team (τουλάχιστον αυτοί που ορίζουν την στρατηγική) είναι πολύ λίγοι…πάρα πολύ λίγοι. Το έχουν αποδείξει και παλιότερα αλλά προφανώς αυτοί ψηλά στην ιεραρχία στο Maranello δεν το βλέπουν. Τι να πω, μπορεί να ξέρουν περισσότερα, δεν θέλω να παίξω παντογνώστης. Έπρεπε να κοιτάνε τους πρώτους και αποφάσισαν να κοιτάξουν τον Webber που ήταν πίσω απο τον Alonso οπότε χαντάκωσαν τον ισπανό πίσω απο αργότερους οδηγούς…μπράβο, ωραία στρατηγική. 2-3 γύρους αργότερα να έμπαινε, η 4η θέση ήταν δικιά του. Anyway, ωραίο πρωτάθλημα αλλά δεν αξίζει στο Abu Dhabi ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς. Μια χαρά ήταν η Βραζιλία για φινάλε.

    • Mika

      Stefano Domenicali is for the festivals!!!!
      :-)

    • Δεν νομίζω να πήρε αυτός την απόφαση για τον ανεφοδιασμό αλλά οποίος και να την πήρε έκανε μεγάλη πατάτα !

  • Silver Shark: εγω που ειμαι με τον hamilton εβαλα +1…!!!!!  

    είσαι large εσύ !!! :P

    βασικά καλά κάνουν, γι’αυτό τον λόγο υπάρχουν τα κουμπιά !!! ;)

  • Despina DR

    H stratigikh pou stixise to prwtathlima!H Ferrari eixe sigouri th niki kai giauto thn exase.Otan esvisan ta fota tis ekkinisis skopos tou Alonso htan na krathsei th thesi tou.Meta irthe to SC pou epekse megalo rolo sthn ekseliksi tou agwna.H ferrari evale ton Alonso nwris sta pit kai sthn eksodo vrethike pisw apo ton Petrov.Eksarxis fantase eukolh douleia gia ton Alonso, h Renault omws eixe allh gnwmh,h telikh ths den afise ton Alonso na kerdisei edafos kai sta frena htan adinaton na prosperasei.Vevea eixe mprosta tou alla dio monothesia gia na mporesei na ftasei sthn polipothith 4h thesi pou tou xarize to protathlima.Den tritose gia ton Alonso den peirazei isws tou xronou.Oso afora thn pista exete apolito dikio.Vareth xwris prosperaseis.Mono froufrou kai arwmata.Tou xronou opws leei kai o SOUND_OF_MADNESS(ΧΡΗΣΤΟΣ) to finale einai Brazilianiko.Gia na kleisw exw na pw oti h aksia tou na vlepeis ton Alonso na xanei einai anektimiti!!! :D
     

  • Η πιο συναρπαστική σεζόν στην ιστορία του αθλήματος τελείωσε σήμερα! Μέσα σε 19 αγώνες η κορυφή της βαθμολογίας «πήγε» σε 6 διαφορετικούς οδηγούς (ρεκόρ όλων των εποχών), και επίσης, υπήρξε ανακατάταξη 13 φορές! Πράγμα που δείχνει πως τίποτα δεν ήταν δεδομένο!

    Για αρχή θα πω ένα μεγάλο «μπράβο» στον Sebastan Vettel για το παγκόσμιο πρωτάθλημα που πήρε! Η Ferrari «έβγαλε τα μάτια της», αλλά αυτά έχει η Formula 1. Ο Webber ήταν απλά «αργός» και σήμερα, και πέταξε λευκή πετσέτα… Ο Hamilton ήταν πολύ καλός, αλλά το «θαύμα» που ήθελε δεν ήρθε.

    Περισσότερα από εμένα στο κλασσικό “Ανάλυσέ το” που θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες. Εκεί θα διαβάσετε και θα δείτε πράγματα που ίσως δεν ξέρετε!! Λίγη υπομονή… Stay tuned ;)

    Δέσποινα, μπράβο για τα εύστοχα και σωστά σου σχόλια! Μαζί με την Μαρία δείχνετε πως και οι κοπέλες έχουν ενδιαφέρουσες απόψεις για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό!! Συνεχίστε έτσι!!

    • Despina DR

      Mou zhthses na sxoliasw kai to ekana :D!xairomai pou vrikes swsta kai eustoxa ta sxolia mou!!!i do my best!!!perimenw to diko sou “analise to”!

    • Για το “Ανάλυσέ το” θα κάνεις λίγο υπομονή! Ελπίζω να σε ανταμείψω…

      Επίσης, αν κάνεις περισσότερη υπομονή θα δεις ότι στο «κενό» διάστημα, πέρα από τις ειδήσεις για την F1, θα υπάρξουν αρκετά και ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση…

      Απλά, stay tuned ;) !

  • Στο 1ο μου σχόλιο λέω ότι “υπήρξε ανακατάταξη 13 φορές!”
     
    Λάθος!!!
     
    9 φορές άλλαξε χέρια η κορυφή και όχι 13…
     
    :D :D

  • maria

    …..εγώ περιμένω απο ομάδες όπως Renault κ Williams, να έκαναν μια πραγματικά καλή προσπάθεια εξέλιξης των μονοθέσιών τους, ώστε να κάνουν μια καλύτερη εμφάνιση με τα μονοθέσιά τους του χρόνου!….επίσης ελπίζω σε μια αλλαγή των κανονισμών, όπως την επαναφορά των ανεφοδιασμών κ όχι του γεμάτου βαρύτατου μεγάλου ρεζερβουάρ απο την αρχή του αγώνα, όπως φέτος!…….εάν παραμείνει ο Schumi, περιμένω σε μια καλύτερη άξια εικόνα ενός 7φορες παγκόσμιου πρωταθλητή κ σαφώς μια καλή συνέχεια ενός ακόμη νέου πρωταθλητή Vettel κ όχι απλά μια εικόνα ενός πυροτεχνήματος μιας φετινής χρονιάς κ μιας συνέχειας ανάλογης αυτής του Button, του να οδηγεί καλά ανάλογα με τα κέφια του!…..μπορεί να είναι μικρός κ να έχει χρόνια ακόμη μπροστά του, αλλά αυτό δεν του προεξοφλεί μια ισόβια καλή συνέχεια όταν δεν προσπαθεί για μια καλή συνέχεια…..δεν αντιλέγω ότι έχει ταλέντο, αλλά φέτος τον βοήθησε πολύ το καλό δυνατό μονοθέσιο κ η υποστήριξη της ομάδας του, που για μένα παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία…..σαφώς κ του χρόνου περιμένω μια πιο ανταγωνιστική Ferrari k McLaren στην εξέλιξη των μονοθέσιών τους, για να αποδείξουν ότι συνεχίζουν χρόνια τώρα να επιβάλλονται με την παρουσία τους…..όσο για οδηγούς, για μένα μια επιστροφή του Kimi θα είχε ενδιαφέρον κ ελπίζω ακόμη να το καλοσκεφτεί, τουλάχιστον στην επιστοφή του σε μια ομάδα πέρα απο την Renault…..για τους ήδη υπάρχοντες, εύχομαι να αλλάξουν οι σταθερές για τους αναγκαστικά 2ους των ομάδων , όπως του Massa….για τους μεγάλους όπως Hamilton κ Alonso, για μένα είναι υποχρεωμένοι να αποδείξουν ότι έχουν μια μόνιμη συνέχεια!….επίσης Autoblogger θα ηθελα μια παραγγελιά!….είδα ένα άρθρο σε μια ξένη σελίδα για F1 με τους διάσημους πατέρες κ γιούς, όπως των: Graham and Damon Hill, Gilles and Jacques Villeneuve,Nelson and Nelson (jnr) Piquet,Jack and Gary and David Brabham,
    Mario and Michael Andretti etc……τί λές για ένα τέτοιο αφιέρωμα, όχι αναγκαστικά με αυτά τα ονόματα……να θυμηθούμε οι παλιότεροι τους ιστορικούς παλιούς οδηγούς κ να μάθουν για εκείνους οι νεότεροι……δεν ξέρω, μια ιδέα ίσως λέω, αν σου αρέσει…..ευχαριστώ:-)
     

    • Μαρία είναι μια πολύ καλή ιδέα για την “νεκρή” περίοδο μέχρι τον επόμενο Μάρτιο ! θα γίνει σίγουρα ένα αφιέρωμα!!!! ;) :D

  • maria

    ………στο τέλος το ανάλογο άρθρο αναφέρει την άποψη του Schumi, για την “αναγκαστική” συνέχεια των γιών με αυτή των πατεράδων τους, είναι ενδιαφέρουσα……:
    A final quote from Michael Schumacher, when asked if his son, Mick, wanted to go into Formula One what would his advice be. “I would prefer to steer him away from the racing track on to some golf course because I have seen with Jacques Villeneuve or Damon Hill, or even with my own brother Ralf, what a burden a name can be.”

  • johnnyxp64

    GAMOTO! eixa metakomisei, den eixa tileorasi mexri 10girous prin to telos, den exo internet ta neura mou!!!!!!!!!!!!!
    kala enoite oti simera stin doulia anagkastika tha rpepei na katevasoume BBC na to do olo me tis anesi mou!


    den diavasa to arthro xoris parexigisei gia na gnorizo ligoteres leptomeries gia ton agona
    eida mono to vettel na kleei apo xara kai xeromai poly gia tin RBR an kai fetos eimoun poio poli MacLaren.
    bravo sto athlima!


    grrrrrrr thelo internet HOL telione me tin metafora epitelous! :P

    • BBC ε; Θα το δω επόμενο σκ την μετάδοση απο αυτούς !!!!

  • sofokles

    ρε παιδια! ο webber που να βρίσκεται τώρα??

    • Λογικα στο αεροπλανο και γυρνάει στο Monaco όπου μένει ( νομίζω εκεί μένει ο Αυστραλός ) :P

  • johnnyxp64

    me merika ekatomia epipleon stin tsepi giati simfonise kapos mallon napesei toso piso kai na to parei o pitsirikas! ;-)

    ola mporei na paizonte apo atiximata mexri doliofthores me i kai xoris tin sigkatathesi ton odigon! ;-)

    και κατι ακομα ποιοι ειναι αυτοι οι 22 που δεν τους κοπηκε το χερακι και δωσαν αρνητικη ψηφο στο κειμενο αυτο??? δεν το καταλαβαινω τι φταιει το κειμενο αν δεν κερδισε η ομαδα σας η ο οδηγος που αρεσει σε εσας?
    τι μυαλα κολλημενα ειναι αυτα? ποδοσφερο θα το κανετε το αθλημα!
    και μετα θελουμε και πιστα? τρομαρα μας……

    απορώ με ποια αντικειμενικά κριτήρια κάποιος έδωσε -dislike στο άρθρο αυτό? :(

  • maria

    …….για την νίκη του Vettel κ όχι για το άρθρο έβαλα!…..πειράζει autoblog?

  • Εννοείται πως δεν μας πειράζουν τα dislike!!!! γι’αυτο υπάρχουν κιόλας! αλλιώς θα έβαζα μόνο Like

    Ο κάθε ένας εκφράζεται όπως θέλει με τα κουμπάκια!!!!

    Ελεύθερα είναι!!! ;) ;)

  • bandy

    εχω παθει αγκυλωση στο προσωπο..χαμογελαω ολη μερα.νομιζω πως τωρα αξιζει την δεουσα προσοχη το “ομαδακι” ωστε να γραφτει ενα αρθρο-αφιερωμα.μικρο θα ειναι ab,(μη κανεις πως δε βλεπεις)δεν θα σε κουρασει.6 χρονια δεν ειναι πολλα..σε αντιθεση μ αυτα που καταφεραν.

  • Όλα έρχονται!!!! και για την ομάδα και για τον Vettel!!! 5 μήνες έχουμε μπροστά μας!!! θα δείτε!!! ;)

  • johnnyxp64

    ego tha ithela na parakolouthoume kai tis dokimes ton neon ellastikon kai monothesion opote autes ginonte ;-)

    mexri tote ypomoni