Κανείς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση στο γεγονός ότι η Renault μας έχει δώσει αυτοκίνητα με φανταστική οδική συμπεριφορά. Από παλιά, με τα Clio Williams, τα διαφόρων γενιών Clio RenaultSport αλλά και τα Megane με το μεγαλειώδες R26R και το τελευταίο RS οι Γάλλοι έχουν αποδείξει ότι μπορούν να κάνουν αυτοκίνητα διασκεδαστικά και εξαιρετικά γρήγορα. Ενώ όμως ο ανταγωνισμός προχωρούσε, η Renault έμεινε λίγο πίσω στο κυνήγι των ιπποδυνάμεων. Ίσως να ήταν συνειδητή επιλογή, ίσως απλά να πιάστηκε στον ύπνο, δεν ξέρουμε. Αυτό το κενό όμως ήρθε να συμπληρώσει τώρα μία εταιρία από την Ολλανδία με το όνομα E-Motions και παρουσίασε την δικιά τους εκδοχή του γαλλικού hot hatch.

Η ιπποδύναμη λοιπόν ανέρχεται στα 310 άλογα (νούμερο που το βάζει στα χωράφια του Focus RS) μέσω ενός απλού επαναπρογραμματισμού της εργοστασιακής ECU και την προσθήκη ενός front mount intercooler. Τα φρένα έχουν αντικατασταθεί με ένα Kit της Brembo (παρόμοιο με αυτό που φορούν τα Megane Trophy cars) και οι ζάντες με καινούριες ελαφρύτερες από την OZ. Επιπρόσθετα το Megane RS της E-Motions φοράει semi-slick ελαστικά αγνώστων διαστάσεων.

Δεν σταμάτησαν όμως εδώ. Για να κάνουν και κάτι διαφορετικό στο demo car τους, αποφάσισαν να το ελαφρύνουν κατά 40 κιλά (άγνωστο το πώς) και έχουν σχέδια για περεταίρω ελάφρυνση της τάξης των 150 κιλών με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Με εξαίρεση λοιπόν τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας, έκαναν λίγες και σωστές μετατροπές, αποφεύγοντας τις υπερβολές και (λογικά καθώς δεν έχω οδηγήσει το αμάξι) κατέληξαν σε ένα σαφώς καλύτερο αποτέλεσμα καλύπτοντας τις αδυναμίες του εργοστασιακού μοντέλου. Η τιμή για το συγκεκριμένο kit ξεκινάει από τα €1.000.

[Πηγή: automarket]

  • kostas

    Και πάλι Golf R δεν έγινε! Δεν ξέρω αλλά ο Γάλλος δεν με ενθουσίασε από την αρχή

    • Μ’αρέσει που χρησιμοποιείς το Golf R σαν μέτρο σύγκρισης…είναι χαριτωμένο. Το Golf R μπορεί να ειναι το ομοιογενές απο τα Hot hatch αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το καλύτερο. Απο θέμα οδικής συμπεριφοράς και μόνο (χωρίς να βάζεις μέσα ποιότητα κατασκευής, αξία μεταπώλησης, δύναμη κλπ) και η προηγουμενη γενιά Megane και αυτή είναι TOP! Από εκεί και πέρα “περί ορέξεως…” που λέει και ο σοφός λαός…

  • ειμαι λιγο προκατειλημενος. πολυ καλο το μεγκαν, ομορφο, δυνατο, στριφτερο, εμενα ομως ο ερωτας μου εχει αλλο ονομα: MPS… δε λεω οτι ειναι καλυτερο (δεν το ξερω καθως δεν τα εχω οδηγησει και τα 2), απλα ειναι αυτο που με ενθουσιαζει με την εκρηκτικοτητα του..

    • Το έχεις οδήγηση ποτέ;;; Ποιο υποστροφικό “μαμά” μοντέλο δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου! Ήθελα να ήξερα το μπλοκέ που έχει δεν κάνει δουλειά;;;

      Προτιμώ το Cupra R, εκείνο καλύτερα πατούσε κάτω με το XDS

  • Κώστα VW Lover εε;;; Οκ, καλό χρυσό το R αλλά σίγουρα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέτρο σύγκρισης όταν το ένα έχει 34.000 και το άλλο 48.000+

    • Mika

      To Scirocco R omws aneta mporei..Kai sta 35000 me DSG, einai kai kalytero value for money se sxesh me to RS, kai taxytero sxedon pantou..
      To dokimasan se mia anabash se strifterh diadromh sthn Krhth prosfata, kai exase mono apo Focus RS…Ayto leei polla..Ki htan to xeirokinhto Scirocco R..Eimai sigouros pws to DSG tha htan sxedon isodynamo tou!
      Wraios o Gallos, m aresei kai mena arketa…Akribos omws, 35 kai 38 h kalh ekdosh….
      H odikh symperifora einai 8ema goustou kai sigoura ypshlou epipedou, h sygkritika metrioterh poiothta tou kai h adiamfisbhthta metriotath aksia metapwlhshs tou, dinoun th pshfo gia mena sto R…
      Ante na meiwthoun ta telh taksinomhshs tou xronou,opws isws lene,mpas kai to xtyphsoume!
      :-)