Η Volvo μετά την εξαγορά της από την Κινέζικη Geely, φαίνεται ότι θέλει να αφήσει πίσω τον τίτλο “premium” φίρμας. Οι δηλώσεις αυτές, έγιναν από τον CEO της Volvo Stefan Jacoby, ο οποίος μιλώντας στο AutoCar ανέφερε ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η συζήτηση σχετικά με το αν είμαστε premium μάρκα ή όχι αφού ακούγεται σαν στρατηγική με βάση την τιμή. Πρέπει να επικεντρωθούμε στην κομψή σκανδιναβική απλότητα και όχι να αντιγράφουμε τους ανταγωνιστές μας (Mercedes, Audi, BMW )

O Jacoby που έχει πάει στην Volvo τον τελευταίο καιρό, μετά από μακρόχρονη θητεία ως διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής, γνωρίζει πολύ καλά για το που πρέπει να στοχεύει η Volvo. Παρότι οι Κινέζοι ιδιοκτήτες έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν η Volvo να βγάλει στην παραγωγή ανταγωνιστή των Mercedes S-Class και BMW Σειράς 7, ο Jacoby φαίνεται ότι είναι εντελώς αντίθετος με την κίνηση αυτή, αφού ως διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής θυμάται το στραπάτσο της παλιάς τους εταιρίας με το Phaeton.

[Πηγή: AutoCar | Photo Copyright: REUTERS/Scanpix/ Bjorn Larsson]

  • ΑΝΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΜΙΚΡΟ TURBATO ΜΟΤΕΡ !!!!!! ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ CEO ΤΗΣ VOLVO ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΚΟΥΡΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ; ΣΥΝΕΛΘΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΜΕΓΑΛΗ