Η Volvo μετά την εξαγορά της από την Κινέζικη Geely, φαίνεται ότι θέλει να αφήσει πίσω τον τίτλο “premium” φίρμας. Οι δηλώσεις αυτές, έγιναν από τον CEO της Volvo Stefan Jacoby, ο οποίος μιλώντας στο AutoCar ανέφερε ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η συζήτηση σχετικά με το αν είμαστε premium μάρκα ή όχι αφού ακούγεται σαν στρατηγική με βάση την τιμή. Πρέπει να επικεντρωθούμε στην κομψή σκανδιναβική απλότητα και όχι να αντιγράφουμε τους ανταγωνιστές μας (Mercedes, Audi, BMW )
O Jacoby που έχει πάει στην Volvo τον τελευταίο καιρό, μετά από μακρόχρονη θητεία ως διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής, γνωρίζει πολύ καλά για το που πρέπει να στοχεύει η Volvo. Παρότι οι Κινέζοι ιδιοκτήτες έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν η Volvo να βγάλει στην παραγωγή ανταγωνιστή των Mercedes S-Class και BMW Σειράς 7, ο Jacoby φαίνεται ότι είναι εντελώς αντίθετος με την κίνηση αυτή, αφού ως διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής θυμάται το στραπάτσο της παλιάς τους εταιρίας με το Phaeton.
[Πηγή: AutoCar | Photo Copyright: REUTERS/Scanpix/ Bjorn Larsson]