Με την επιστροφή του K.E.R.S, θα προστεθούν μερικά κιλά στο συνολικό βάρος του μονοθεσίου. Μπορεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2011, το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου να αυξήθηκε στα 640 κιλά, ωστόσο όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να χάσουν μερικά κιλά για να τα χρησιμοποιήσουν σαν έρμα για καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου. Ή σχεδόν όλοι.

Ο Felipe Massa δεν θα χάσει ούτε γραμμάριο αφού είναι ήδη πολύ ελαφρύς. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari δήλωσε:

Νομίζω ότι είμαι ο ελαφρύτερος οδηγός του αθλήματος, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχώ όσο μερικοί άλλοι.

Όσο για το γεγονός ότι έχει χρησιμοποιήσει το K.E.R.S περισσότερο απ’ ότι ο Alonso, αφού το 2009 η Ferrari το χρησιμοποίησε σχεδόν σε όλους τους αγώνες, σε αντίθεση με την Renault, και για το αν θα έχει πλεονέκτημα, ο Massa απάντησε:

Το 2009 το K.E.R.S της Ferrari και της Renault ήταν ίδια. Και εγώ το χρησιμοποίησα μόνο στο μισό της χρονιά, μέχρι το ατύχημα στην Ουγγαρία.

Όπως το 2009, έτσι και το 2011 το K.E.R.S της Ferrari και της Lotus Renault θα είναι το ίδιο, αφού κατασκευάζεται από την εταιρεία Magneti Marelli. Πολλοί θεωρούν ότι και φέτος το K.E.R.S της Mercedes θα είναι το αποδοτικότερο του grid, όμως η Magneti Marelli έχει βελτιώσει το δικό της σύστημα. Φυσικά το ίδιο μπορεί να έχει κάνει και η Mercedes. Λογικά θα το μάθουμε στους πρώτους αγώνες.

Μιας και αναφερόμαστε στο K.E.R.S, να τονίσω ότι η Lotus, η HRT και η Virgin θα ξεκινήσουν χωρίς το εν λόγω σύστημα τη νέα σεζόν. Η Lotus μάλλον θα το ενσωματώσει αργότερα, ενώ η HRT και η Virgin είναι πιθανότερο να μην το βάλουν στα μονοθέσιά τους.

[Πηγή: motorsport | Photo copyright: Paul Gilham/Getty Images]