Τα Social media και δίκτυα δεν είναι δημοφιλή μόνο στους χρήστες του Internet αλλά και στις εταιρίες. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούσαν να μην συμμετέχουν στον νέο αυτό τρόπο ενημέρωσης και επικοινωνίας και έτσι προσπαθούν να έχουνε μια στενή επαφή με τους πελάτες. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν διαφημιστικές εκστρατείες αποκλειστικά μέσω διαδικτύου βάζοντας στην άκρη την διαφήμιση σε έντυπη μορφή.

Η Porsche αποφάσισε να να τιμήσει τους fans της στην σελίδα της στο Facebook η οποία σήμερα αριθμεί 1.327.986 άτομα, με έναν μοναδικό τρόπο. Δημιούργησε μια special έκδοση του αγωνιστικού 911 GT3-R Hybrid το οποίο έχει επενδυθεί με αυτοκόλλητο πάνω στο οποίο έχουνε τυπωθεί τα ονόματα 27.000 ατόμων που πρόλαβαν και δήλωσαν πρώτοι συμμετοχή. Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από έναν 6κύλινδρο 4.0 λίτρων κινητήρα απόδοσης 480 ίππων που συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες 60kW ο καθένας, που παράγουν 163 άλογα και έχουν τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα, και θα εκτεθεί στο νέο μουσείο της εταιρίας στη Στουτγάρδη.

Η Porsche δημιούργησε και ένα video με την διαδικασία επένδυσης του αυτοκινήτου ενώ περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί. Να θυμίσω ότι το Μουσείο της Porsche είναι ανοικτό από Τρίτη έως Κυριακή από την 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, με είσοδο για τους ενήλικες να είναι στα €8, ενώ τα παιδιά μέχρι 14 ετών δεν πληρώνουν όταν συνοδεύονται από τους γονείς τους.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

The Porsche Museum displays a unique exhibit

Stuttgart. The Porsche fan community on Facebook reached a magical milestone at the turn of the year when Porsche added its one-millionth fan on Facebook, one of the largest and most popular social networks on the Internet. Reason enough for Porsche to thank its fans with a special exhibition showcasing a unique custom-made vehicle: starting today, February 11, 2011, the Porsche museum will be presenting a Porsche 911 GT3 R Hybrid adorned with the signatures of more than 27,000 Porsche fans.

The 911 GT3 R Hybrid was chosen for this extraordinary signature-gathering campaign because it impressively embodies the future of motorsport – with Porsche Intelligent Performance. The all-new hybrid system developed specially for use in a racing car has little in common with conventional hybrid systems as far as its design and componentry go. The 480 HP four-litre six-cylinder flat-twin engine in the back is complemented by an electric front axle drive with two electric drive motors each pumping out 60 kW. Instead of batteries, the electric motors are powered by an electric flywheel accumulator which is charged during braking. The 911 GT3 R Hybrid has already provided convincing proof of its race-worthiness in a 24-hour race at the Nürburgring.

The Porsche Museum is open Tuesday to Sunday from 9 a.m. to 6 p.m. Admission for adults is Euro 8,-, with a special reduction available to Euro 4,-. Admission is free for children up to the age of 14 years provided they are accompanied by an adult. For further information, please visit www.porsche.com/museum or www.facebook.com/porsche.

  • cfu

    To onoma mou einai ekei pano!!!!!!!!
    sti porta tou odigou akribos ekei pou teleioni o U
    dimitris poulis eimai tyxeros pou to ebalan se ena toso kalo kai orato simeio
    molis pao sto Mouseio(elpizo to kalokairi) tha to bgalo kai konta photografia!!!!