Η BMW ανακοίνωσε ότι οι 3κύλιδροι κινητήρες που ετοιμάζει, θα διαθέτουν και αυτοί turbo τεχνολογίας TwinPower, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων, το γνωστό ως Valvetronic. Για ποιον λόγο το κάνει αυτό η BMW; Απλά για να προσφέρει στους νέους της μικρούς κινητήρες μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση.

Για πρώτη φορά, TwinPower Turbo κινητήρας εμφανίστηκε το 2009 στον 3-λιτρο 6κύλιδρο που τοποθετήθηκε στην 5-Series GT ενώ αργότερα τοποθετήθηκε και σε άλλους μεγαλύτερους κινητήρες που τοποθετήθηκαν σε υπόλοιπα μοντέλα των Bαυαρών όπως στον 4.4 λίτρων V8 των X5 M και X6 M.

Τον περασμένο Ιανουάριο, η BMW ανακοίνωσε τον νέο 2.0λιτρο turbo τεχνολογίας TwinPower που τοποθετήθηκε στην X1 xDrive28i. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 245 άλογα με 350 Nm ροπής. Στην 4κίνητη X1 xDrive28i έχει μέση κατανάλωση 7.9 λίτρων/100 χλμ και εκπέμπει 183 γρ/χλμ CO2.

Ο νέος 3-κύλιδνρος κινητήρας θα τροφοδοτεί το νέο entry-level μοντέλο της BMW αλλά και την επόμενη γενιά των MINI. H BMW σχεδιάζει να βγάλει 3-κύλιδρους και 4-κύλινδρους κινητήρες τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου και ευελπιστεί ότι θα πουλά γύρω στα 1.5 εκατ. αυτοκίνητα με αυτούς τους κινητήρες έως το 2015.

[Πηγή: AutoNews]