Μπορεί πριν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς τα ερωτήματα για την απόδοση των μονοθεσίων να ήταν πολλά, όμως τώρα τα πράγματα είναι κάπως πιο καθαρά. Και γράφω κάπως, γιατί σε μια καθαρόαιμη πίστα σαν αυτή της Sepang υπάρχουν πολλά που μπορούν να αλλάξουν. Ωστόσο, οι σημερινές ελεύθερες δοκιμές μας έδωσαν κάποιες απαντήσεις σχετικά με την ανταγωνιστικότητα των κορυφαίων μονοθεσίων. Και δεν μιλάω μόνο για τους ταχύτερους χρόνους, αλλά γενικά για τους χρόνους.


Ας ξεκινήσω από την πίστα στη Sepang της Μαλαισίας. Η πίστα, που είναι προϊόν του γνωστού αρχιτέκτονα, Hermann Tilke, είναι ιδιαίτερα απαιτητική τόσο για τα μονοθέσια, όσο και για τους οδηγούς, καθώς από φυσικής πλευράς είναι ο δυσκολότερος αγώνας γι’ αυτούς, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και της μεγάλης υγρασίας στην ατμόσφαιρα. Η χάραξη απαιτεί ένα πολύ καλό στήσιμο, το οποίο όμως πονοκεφαλιάζει τους μηχανικούς των ομάδων, καθώς περιέχει αργές και γρήγορες στροφές, αλλά και μεγάλες ευθείες. Στον αγώνα, η κινούμενη πίσω πτέρυγα θα χρησιμοποιηθεί στην μεγάλη ευθεία της πίστας, ενώ για να γίνει αυτό, θα πρέπει ο οδηγός να είναι σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον προπορευόμενο μονοθέσιο, 200 μέτρα πριν από την τελευταία στροφή της πίστας. Κάτι που αναμένεται να επηρεάσει τους οδηγούς και τις ομάδες είναι βροχή. Οι πιθανότητες να δούμε την εμφάνιση του δεύτερου σημαντικότερου στοιχείου της φύσης είναι πολύ μεγάλες, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προβλέψεις.

Δεν θα πρωτοτυπήσω, και ξεκινάω από τους ταχύτερους συνδυασμούς. Στο Albert Park η Red Bull είχε το ταχύτερο μονοθέσιο και αυτό είναι σχεδόν σίγουρο ότι ισχύει και για τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς. Η αυστριακή ομάδα έδειξε εξαιρετικά ανταγωνιστική σήμερα, με τον Mark Webber να σημειώνει πρώτο χρόνο σε FP1 και FP2. Στόχος της RBR είμαι μια απλή επανάληψη του περσινού αγώνα, όπου σημείωσε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η χάραξη της πίστας δείχνει να ταιριάζει γάντι στην RB7, αλλά το αγαπημένο τμήμα του μονοθεσίου του Adrian Newey είναι με διαφορά το δεύτερο, αφού είναι αυτό που αναδεικνύει τη σχεδιαστική του ανωτερότητα, καθώς οι στροφές 4, 5, 6, 7 και 8 είναι πολύ γρήγορες και σημαντικές για την επίτευξη ενός καλού χρόνου.

Δεν ξέρω αν ο Mark Webber βρήκε ξανά τη φόρμα του, αλλά σήμερα δεν είχε αντίπαλο. Όπως μπορείς να δεις και στους παρακάτω πίνακες, ο Αυστραλός ήταν 1.665 χιλιοστά ταχύτερος από τον Lewis Hamilton στο FP1. Ο 34χρονος ξέρει ότι στην Αυστραλία -για μία ακόμα φορά- αμφισβητήθηκαν οι ικανότητές του έναντι του team-mate του και θέλει να δείξει ότι είναι από τους ανθρώπους δεν τα παρατάει εύκολα. Βέβαια, σήμερα δεν είδαμε βροχή και αν τελικά δούμε, μπορεί η ανταγωνιστικότητα του Webber να πέσει, γιατί ξέρουμε ότι το υγρό στοιχείο δεν είναι το αγαπημένο του. Παρ’ όλα αυτά είναι ένα από τα φαβορί για την pole position και τη νίκη και ίσως δυσκόλεψε πολύ περισσότερο τον Vettel σε σχέση με τη Μελβούρνη.

Ο Πρωταθλητής δεν μας αποκάλυψε όλη τη δυναμική του μονοθεσίου του για δικούς του λόγους. Ο Γερμανός γνωρίζει ότι έχει την τύχη να κάθεται μέσα στο ταχύτερο μονοθέσιο του grid και ότι είναι, ίσως, το μεγαλύτερο φαβορί για την pole position και την νίκη στον αγώνα. Ο Sebastian Vettel ήταν 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Webber στο FP1, όμως στην απογευματινή περίοδο ο ταχύτερος του χρόνος ήταν μόλις 2 δέκατα αργότερος από αυτόν του team-mate του. Και πάλι όμως ο 23χρονος έκρυψε αρκετή από την απόδοση της RB7. Κάτι που έχει δείξει να του αρέσει είναι η βροχή. Είναι από τους καλύτερους σε αυτή και η λογική μας λέει ότι δεν θα έχει τόσα προβλήματα όσο ο Webber. Τόσο ο Vettel όσο και ο Webber χρησιμοποίησαν το KERS σήμερα, όμως οι μηχανικοί της ομάδας δεν είναι σίγουροι για το αν θα το χρησιμοποιήσουν το Σαββατοκύριακο. Πάντως, δεν εμφανίστηκαν προβλήματα κατά τη χρήση του.

Θα δουν ξανά όλοι τον διαχύτη του Vettel;

Η ομάδα που δείχνει να είναι πιο κοντά στους “κόκκινους ταύρους” είναι και πάλι η McLaren. Η MP4-26 έχει πλέον νέο ανθρακονημάτινο διαχύτη και οι μηχανικοί του Woking έχουν κατανοήσει καλύτερα το νέο πίσω μέρος του μονοθεσίου τους. Σύμφωνα με τον Martin Whitmarsh, πρόεδρο της McLaren, οι Lewis Hamilton και Jenson Button αντιμετώπισαν προβλήματα με την ισορροπία της MP4-26. Όμως, οι μηχανικοί της ομάδας κατάφεραν να τη βελτιώσουν σημαντικά και έτσι οι δύο οδηγοί ήταν πολύ πιο ευχαριστημένοι.

Ο Lewis Hamilton μπορεί να βρεθεί και πάλι στο βάθρο. Γνωρίζει πολύ καλά ότι η MP4-26 δεν είναι το ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά ελπίζει να είναι πιο κοντά στην RBR απ’ ότι στον προηγούμενο αγώνα. Ο Βρετανός δήλωσε ότι η Red Bull παίζει για ακόμα μια φορά κρυφτό, αφού σύμφωνα με τον “Billion Dollar Man” η RB7 μπορεί να βγάλει ακόμα μισό δευτερόλεπτο σε ταχύτητα, πράγμα που θα κάνει στις κατατακτήριες. Ο 26χρονος είναι ένας ακόμα που, λογικά, δεν θα έχει πρόβλημα με μια ενδεχόμενη εμφάνιση της βροχής. Έχουμε δει ουκ ολίγες φορές την ικανότητά του σε αυτή και ένας ακόμα λόγος που δεν θα έλεγε όχι στο νερό είναι γιατί η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όταν αυτό πατάει σε νερό. Στα πρωινά δοκιμαστικά ήταν 2ος, πολύ πίσω από τον Webber, ενώ το απόγευμα κατάφερε να κλείσει την ψαλίδα από την κορυφή στα 134 χιλιοστά.

"Ακόμα μισό δευτερόλεπτο έχει η Red Bull", λέει ο Hamilton

Μετά από έναν όχι και τόσο καλό αγώνα στην Αυστραλία, ο Jenson Button θέλει να βρεθεί κοντά και γιατί μπροστά από τον ομόσταβλό του. Μπορεί το πρωί να ήταν πολύ πίσω, όμως στο FP2 ήταν ο μόλις 5 χιλιοστά αργότερος από τον κορυφαίο χρόνο του Webber. Ο Πρωταθλητής του 2009 δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος με την δουλειά που έγινε ανάμεσα στις δύο περιόδους, καθώς το στήσιμο, όπως και η συμπεριφορά της MP4-26 βελτιώθηκαν πολύ. Η φθορά των ελαστικών είναι διαφορετική σε σχέση με τη Μελβούρνη και σε αυτό είναι κάτι που ελπίζει ο Button να του δώσει πλεονέκτημα μαζί με την πολύ καλή διαχείριση από πλευράς του μονοθεσίου του. Τόσο ο Button, όσο και ο Hamilton ελπίζουν ότι οι μηχανικοί του θα καταφέρουν να βρουν ακόμα περισσότερη απόδοση με την ανάλυση των δεδομένων σήμερα το βράδυ.

Δύσκολο Σαββατοκύριακο περιμένουν στη Ferrari. Αυτό υποστηρίζει ο Fernando Alonso. Το ιταλικό μονοθέσιο δείχνει ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό της Red Bull ή της McLaren. Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις, αλλά δεν είναι αυτές που θα κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρα οι οδηγοί της Ferrari πάλευαν για να βρουν μια καλή ισορροπία και οι ελπίδες τους στηρίζονται στις αλλαγές που θα γίνουν μέχρι αύριο. Ο Alonso ήταν πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σύμφωνα με τον ίδιο, το κόκκινο μονοθέσιο δεν είναι αρκετά γρήγορο για να παλέψει για την pole position και τη νίκη. Σε βροχή ελπίζουν στη Ferrari, αφού ξέρουν ότι ο Ισπανός “το έχει”, αλλά και στο γεγονός ότι η Red Bull έχει κάνει αρκετά λάθη όταν οι συνθήκες είναι ασταθείς. Βέβαια τα τελευταία χρόνια και οι ίδιοι έχουν σφάλει αρκετά όσον αφορά τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση βροχής.

Δύσκολο Σαββατοκύριακο περιμένει ο Ferni

Ο Felipe Massa ήταν μπροστά από τον “El Nano” και στις δύο περιόδους, όμως είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα κρίσιμα σημεία θα είναι ξανά πίσω από τον Ισπανό. Ο Βραζιλιάνος περίμενε να είναι πιο γρήγορος σήμερα και κάτι ακόμα που τον προβληματίζει είναι η μεγάλη φθορά των ελαστικών. Οι μηχανικοί έχουν πάρα πολλή δουλειά, κυρίως για την βελτίωση του στησίματος της 150° Italia. Ξέρουν ότι τα πράγματα θα είναι δύσκολα γι’ αυτούς, αλλά ανήκουν στη Ferrari και γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να τα παρατήσουν τόσο εύκολα.

Από τους ταχύτερους χρόνους των δοκιμών μια ομάδα που δείχνει να απειλεί τη Ferrari είναι η Mercedes. Είναι περιττό, αλλά ξαναγράφω ότι η αισιοδοξία χαρακτηρίζει και πάλι τα λεγόμενα των ανθρώπων της γερμανικής ομάδας. Ο Nico Rosberg και ο Michael Schumacher δήλωσαν ότι η σημερινή μέρα ήταν θετική και παραγωγική και πως η απόδοση της W02 μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω. Στο FP1 ο Michael Schumacher έγραψε τον 3ο καλύτερο χρόνο ενώ στο FP2 τον 5ο, 1 χιλιοστό μπροστά από τον Felipe Massa. Από την άλλη, ο Nico Rosberg το πρωί ήταν 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Webber, μόλις 45 χιλιοστά πίσω από τον Alonso. Στα δεύτερο δοκιμαστικά τόσο η τελική του θέση, όσο και ο ρυθμός του βελτιώθηκαν και ο καλύτερός του χρόνος ήταν 7ος 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Webber.

Θα βρεθεί μετά από καιρό μπροστά από τον Rosberg ο Schumi;

Πολυάσχολη μέρα η σημερινή για την Renault. Η βρετανική ομάδα είδε στο FP1 να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Στην R31 του Nick Heidfeld η εμπρός δεξιά -6πίστονη- δαγκάνα δεν ξεμπλόκαρε με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γυρίσει ο τροχός. Το μονοθέσιο του Vitaly Petrov “ζήλεψε” και αργότερα ο εμπρός αριστερός τροχός έσπασε με αποτέλεσμα η περίοδος για τον Ρώσο να τελειώσει εκεί. Παρ’ όλα τα προβλήματα, η Renault έδειξε ότι η ανταγωνιστικότητά και η ταχύτητά της μπορεί να φέρουν και τα δύο της μονοθέσια στην δεκάδα.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 11.00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν από το Conn-X TV.

Λόγω της μεγάλης πιθανότητας για εμφάνιση βροχής οι προβλέψεις είναι αρκετά δύσκολες, αλλά θα κάνω μια προσπάθεια. Πραγματικά, δεν είμαι καθόλου σίγουρος.

Κατατακτήριες
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber
3. Lewis Hamilton
4. Jenson Button
5. Fernando Alonso
6. Nico Rosberg
7. Michael Schumacher
8. Felipe Massa
9. Nick Heidfeld
10. Vitaly Petrov

Αγώνας
1. Sebastian Vettel
2. Lewis Hamilton
3. Mark Webber
4. Jenson Button
5. Fernando Alonso
6. Felipe Massa
7. Michael Schumacher
8. Nico Rosberg
9. Vitaly Petrov
10. Sergio Perez (!)

Για να σε δω και σένα τώρα :P

2011 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX

Θέση Νο Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 2 Mark Webber RBR-Renault 1:37.651 22
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:39.316 1.665 16
3 7 Michael Schumacher Mercedes 1:39.791 2.140 29
4 15 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:40.377 2.726 23
5 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:40.443 2.792 31
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:40.453 2.802 22
7 9 Nick Heidfeld Renault 1:40.525 2.874 6
8 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:40.581 2.930 21
9 5 Fernando Alonso Ferrari 1:40.601 2.950 23
10 8 Nico Rosberg Mercedes 1:40.646 2.995 29
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:40.734 3.083 21
12 18 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:40.748 3.097 23
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:40.770 3.119 24
14 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:40.872 3.221 27
15 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:40.927 3.276 16
16 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:41.620 3.969 21
17 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:41.627 3.976 18
18 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:41.642 3.991 24
19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:42.154 4.503 18
20 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:42.540 4.889 20
21 20 Davide Valsecchi Lotus-Renault 1:44.054 6.403 18
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:45.228 7.577 20
23 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:46.267 8.616 10
24 10 Vitaly Petrov Renault 1:47.932 10.281 4

2011 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX

Θέση Νο Οδηγός Ώρα Ταχύτητα
1 5 Fernando Alonso 11:18:49 304.9
2 15 Nico Hulkenberg 10:54:30 303.8
3 2 Mark Webber 11:28:16 303.6
4 8 Nico Rosberg 11:31:42 302.9
5 9 Nick Heidfeld 10:25:30 302.7
6 6 Felipe Massa 11:31:34 301.6
7 7 Michael Schumacher 11:27:04 301.0
8 14 Adrian Sutil 11:20:29 300.0
9 24 Timo Glock 11:21:25 299.2
10 11 Rubens Barrichello 11:12:25 298.4
11 4 Jenson Button 11:29:28 297.0
12 20 Davide Valsecchi 10:56:23 296.8
13 12 Pastor Maldonado 10:28:47 296.7
14 25 Jerome d’Ambrosio 11:25:07 296.4
15 1 Sebastian Vettel 11:17:53 295.8
16 19 Jaime Alguersuari 11:21:51 295.8
17 16 Kamui Kobayashi 11:20:38 295.4
18 18 Daniel Ricciardo 11:26:25 295.4
19 17 Sergio Perez 10:31:06 295.0
20 21 Jarno Trulli 10:39:00 294.1
21 3 Lewis Hamilton 10:46:37 293.9
22 10 Vitaly Petrov 11:11:19 293.7
23 23 Vitantonio Liuzzi 11:25:47 291.8
24 22 Narain Karthikeyan 11:21:24 286.6

2011 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX

Θέση Νο Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 2 Mark Webber RBR-Renault 1:36.876 24
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:36.881 0.005 30
3 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.010 0.134 23
4 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:37.090 0.214 30
5 7 Michael Schumacher Mercedes 1:38.088 1.212 26
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:38.089 1.213 31
7 8 Nico Rosberg Mercedes 1:38.565 1.689 25
8 9 Nick Heidfeld Renault 1:38.570 1.694 16
9 5 Fernando Alonso Ferrari 1:38.583 1.707 27
10 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:38.846 1.970 31
11 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:38.968 2.092 25
12 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:39.187 2.311 30
13 10 Vitaly Petrov Renault 1:39.267 2.391 17
14 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:39.398 2.522 29
15 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:39.603 2.727 34
16 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:39.625 2.749 31
17 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:39.809 2.933 28
18 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:40.115 3.239 31
19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:40.866 3.990 24
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:41.890 5.014 19
21 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:43.197 6.321 15
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:43.991 7.115 14
23 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:44.886 8.010 4
24 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth No time 0

2011 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX

Θέση Νο Οδηγός Ώρα Ταχύτητα
1 9 Nick Heidfeld 15:03:04 307.9
2 5 Fernando Alonso 14:13:28 305.4
3 10 Vitaly Petrov 15:13:37 304.7
4 15 Paul di Resta 14:07:06 303.8
5 14 Adrian Sutil 15:09:10 303.7
6 2 Mark Webber 15:28:30 303.0
7 1 Sebastian Vettel 14:47:13 302.5
8 3 Lewis Hamilton 14:08:45 302.2
9 6 Felipe Massa 14:35:35 301.4
10 16 Kamui Kobayashi 14:09:21 300.0
11 24 Timo Glock 15:22:56 299.8
12 4 Jenson Button 14:30:54 299.7
13 12 Pastor Maldonado 14:06:36 299.3
14 17 Sergio Perez 14:57:24 299.3
15 11 Rubens Barrichello 14:07:21 299.1
16 19 Jaime Alguersuari 14:40:57 298.7
17 23 Vitantonio Liuzzi 15:30:23 297.1
18 8 Nico Rosberg 14:55:45 296.7
19 18 Sebastien Buemi 14:11:09 296.6
20 21 Jarno Trulli 15:02:39 296.4
21 7 Michael Schumacher 14:26:18 291.9
22 22 Narain Karthikeyan 14:04:14 291.4
23 20 Heikki Kovalainen 14:04:49 291.3

[Photos copyright: Red Bull Racing/Paul Gilham/Getty Images, Red Bull Racing/Clive Mason/Getty Images, Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net, Ferrari, Mercedes GP]

  • mika

    Se dry race, einai panw katw ayta pou eipes,an kai tha edina to Webber gia th pole position..
    Opws exei deiksei,einai odhgos psyxologias,ki otan kati tou paei kala apo thn arxh,synhthws menei etsi..
    Twra,gia ton agwna, an ontws breksei tha erthoun ta panw katw,opote problepseis den xwrane..Mporei na doume kai ton Petrov h ton Perez na kerdizoun!
    :D :D :D
    Eyxomai oi Mclaren na ta pane kala..Deixnoun ok, dynates..Den kserw an arkei ayto gia nikh,mallon oxi,ypo kanonikes synthikes, to thema omws einai na meinoun out of trouble pou lene ki oi Aggloi kai na paroun mpolikous bathmous..Ta kalytera erxontai argotera…

  • FERRARI-PURE PASSION

    TO ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΗΗ!!!!!!!!!!!Περα απο την πλακα τα πραγματα για τη ferrari φαινοντε αρκετα δυσκολα!!!!!!Βεβαια ακομα δεν εχω καταλαβει πως φτασαμε απο την εικονα των χειμερινων δοκ. σε αυτη!!!!!Αντι να βελτιωνουνε το μονοθεσιο αυτοι το χαλανε!!!!Τι να πω αυτοι ξερουν και ελπιζω να συνελθουν γρηγορα!!!!Οσο για τους υπολοιπους,η rbr δειχνει να εχει για ακομα μια φορα το πανω χερι αλλα η mclaren ειναι στο σωστο δρομο και δεν θα μου κανει εντυπωση να την κοντραρει στα ισια!!!!!Καλο αγωνα να εχουμε και θα ηθελα να εχουμε σταθερες συνθηκες (ειτε στεγνα ειτε βροχη) γιατι εκει θα φανει ποιος εκανε καλητερη δουλεια!!!!Στις μικτες οσο να κανεις πεζει ρολο και η τυχη!!!!!!

  • VETTELMANIAC

    προβλεψεις δεν υπαρχουν……ειναι ολα ανοιχτα……μακαρι να βρεξει να γελασουμε με τον WEBBER…ΠΟΥ TO  ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ…..ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ EL NANO……..

  • parsik

    αν και η RBR δειχνει δυνατη, πιστευω οτι καιρος και ειδικα τα λαστιχα ισως μας επιφυλαξουν εκπληξεις. Οπως και να χει ομως…… Go mclaren go

  • jon

    σαββατοκύριακο με τσόντα ι πρωταγωνίστριες από ισπανια και από βραζιλια και ο κοριφεος διάσημος σκηνοθέτης ντμενικαλη  μια υπερπαραγωγή της ferrari home DVD , ε ρε πίκρα ….

  • George F

    σε στεγνο οι ταυροι θα μπεξουν τα κερατα τους οποτε 
    1. Lewis Hamilton
    2. Jenson Button
    3. Fernando Alonso
    4. Nico Rosberg
    5. Michael Schumacher
    6. Felipe Massa
    7. Nick Heidfeld
    8. Vitaly Petrov
    9. kamui kobayashi
    10.Sergio Perez

    σε βρεγμενο

    schumacher 1os

    και απο εκει και περα το χαος , τελος.. σταματησε η γη να γυριζει , πρωτοσελιδα παντου , εκτακτα δελτια κτλ…. :P :P :P

    • mika

      Re mpagasa, tis exeis kai tis 2 RBR ektos?????
      Esy eisai Spielberg, terastie!!
      Thewries synomwsias!!
      M areseis!!!
      :D :D :D

  • na sou kano ego mia provlepsei pou tha deis tha vgei?

    Safety Car ston agona, kai sigoura ama vrexei kategida mporei na termatisei pali to Safety car! :lol:

  • dr

    με βροχη θα σκασει βομβα
    λετε να δουμε τους μικρους ταυρους (torro rosso) βαθρο?

    • mika

      Etsi phre ki o Vettel th 1h tou nikh sth bregmenh Monza!!!
      ;-)
      U never know!

  • μπορεί κάποιος να μου πεί ένα αξιόπιστο site για να δω τις κατατακτήριες δοκιμές ?

    • Παιδιά μην δίνεται παράνομα link, θα διαγράφονται…. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τον λόγο :(

  • VanPerse(Βαγγέλης)

    Σε στεγνο αγωνα το διδυμο Vettel-RBR δυσκολα θα απειληθει…αν και ο Αυστραλος φαινεται δυνατος.
    Τα McLaren δε νομιζω να μπορουν να χτυπησουν νικη στα ισα εκτος αν μας εχουν καμια εκπληξη οπως στην Αυστραλια και ειναι μαζι με τα Red Bull,αλλα πολυ δυσκολο.
    Στη Ferrari πρεπει να δουν γιατι εκαναν τοσο λαστιχοφαγο το μονοθεσιο γιατι τις μαλακιες(ουπςςςς!!!!) περι αυτος ο οδηγος τρωει περισσοτερο τα λαστιχα του και αυτος λιγοτερο τα ακουω βερεσε,αν το οχημα τα τρωει και να το οδηγεις σαν luxury car παλι θα τα φαει!!!
    Για την Mercedes τι να πω,χειροτερα απο τον προηγουμενο αγωνα δεν προκειτε να πανε.
    Τη Renault την περιμενω το ιδιο δυνατη αλλα αυτη τη φορα και τον Heidfield στους βαθμους.
    Τωρα αμα βρεξει βαλτε ενα μεγαλο Χ σε ολα τα παραπανω και ο Θεος να βαλει το χερι του!!!!

  • George F

    @mika σε βρεγμενο εγραψα μονο τον νικητη , αλλα οπως ειπα απο εκει και περα αν ανεβει ο Schumi εκει δεν θα εχει και μεγαλη σημασια ποιος ακολουθει …να χουμε να λεμε δηλαδη … :-P :-P

    • mika

      To trello comeback tou Schumi sth koryfh kai tis nikes,dhladh!!!
      :D
      E re ti tha grafoun oi fyllades pali!!!

  • dr

    περυσι ολη τη χρονια περιμεναμε τον σουμαχερ να πεταει στη βροχη αλλα ποτε δεν το εκανε.
    παντως αν εχουμε βροχη θα γινει χαμος.
    πιστευω οτι αν αρχισει η βροχη στη μαλαισια δε θα σταματησει μεχρι να τελειωσει η να διακοπει ο αγωνας