Τον περασμένο μήνα η Porsche είχε ανακοινώσει επίσημα ότι η 918 Spyder θα βγει στη παραγωγή δίνοντας μάλιστα τα πρώτα σκίτσα του αυτοκινήτου παραγωγής. Το αυτοκίνητο θα φορά έναν V8 κινητήρα απόδοσης 500 ίππων τοποθετημένος στον πίσω άξονα και 2 ηλεκτροκινητήρες στον μπροστά, απόδοσης 160 kW (218 ίππων) με την συνολική ιπποδύναμη να αγγίζει τα 718 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται μόλις στα 3 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 70 γρ/χλμ.

Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο PDK και όπως καταλαβαίνεις είναι τετρακίνητο. Με τους ηλεκτροκινητήρες και μόνο, η 918 έχει αυτονομία 24 χλμ με τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα με τις μπαταρίες να μπορούν να επαναφορτίσουν μέσα σε τρεις ώρες με την Porsche να εργάζεται πάνω σε ένα σύστημα ταχυφόρτισης ώστε η διαδικασία να γίνεται γρηγορότερα.

Η Porsche ισχυρίζεται ότι η 918 Spyder γυρνά στο Nurburgring σε λιγότερο από 7:30″, γρηγορότερα ακόμη και από την Carrera GT (7:32″). Η τιμή της ανέρχεται στις 645.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και φόρους) και ήδη είναι διαθέσιμη προς παραγγελία. Μόλις 918 μονάδες θα κατασκευαστούν με τις παραδώσεις να γίνονται από τον Νοέμβριο του 2013. H κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης.

Τα παραπάνω ήταν γνωστά, αλλά κάποιος διέρρευσε περισσότερες λεπτομέρειες όπως ότι το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (Carrara White, Black, Platinum Silver Metallic, and Basalt Black) με το εσωτερικό να είναι σε μαύρο χρώμα. H Porsche ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει και άλλες χρωματικές επιλογές.

Η ανάρτηση του είναι τεχνολογίας διπλών ψαλιδιών ενώ διαθέτει τα ηλεκτρονικά Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Toque Vectoring Plus (PTV Plus). To PTV Plus είναι ένα σύστημα το οποίο λειτουργεί μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού ώστε να βελτιστοποιήσει την μεταφορά της ροπής στους πίσω τροχούς στις στροφές.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα του, αυτός θα διαθέτει 4 λειτουργίες (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid) με την αλλαγή να γίνεται μέσω διακόπτη πάνω στο τιμόνι. Η λειτουργία E-power κάνει την 918 να κινείται μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες του. Με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες η Porsche 918 Spyder μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τις μπαταρίες του για 25 χλμ.

Η λειτουργία Hybrid θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές αφού συνδυάζει την λειτουργία του βενζινοκινητήρα και των 2 ηλεκτροκινητήρων.

Η Hybrid Sport κάνει την 918 Spyder να κινείται γρήγορα σε στενούς επαρχιακούς δρόμους, μεγιστοποιώντας την απόδοση.

Τέλος η λειτουργία Race Hybrid είναι η Hybrid Sport “on steroids”. Σχεδιασμένη για όταν η 918 κινείται εντός πίστας, παρέχει μέγιστη απόδοση και πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς συμβιβασμούς, απενεργοποιώντας όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ώστε να φτάσει στα απόλυτα όρια απόδοσης.

[Πηγή: World Car Fans]