Ο Sebastian Vettel ήταν και πάλι απλησίαστος, φτάνοντας με άνεση στην 3η pole position της χρονιάς και 18η της καριέρας του. Η RB7 ήταν φανερά το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα και ο χρόνος του Γερμανού ήταν 7 δέκατα ταχύτερος από τον χρόνο του Jenson Button, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Lewis Hamilton.

Οι οδηγοί της McLaren ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική στο Q3, καθώς ο Button βγήκε νωρίς στην πίστα, με την προϋπόθεση να ολοκληρώσει δύο γύρους, ενώ ο Hamilton θα έκανε μόλις έναν γύρο στο τέλος της διαδικασίας. Ο “Billion Dollar Man” μπλόκαρε τον εμπρός δεξί τροχό στην στροφή 14, χάνοντας λίγο χρόνο, τη στιγμή που ο Button έδειχνε ότι δεν μπορούσε να βελτιώσει αισθητά το χρόνο του.

Από κει και πέρα, ο Nico Rosberg ήταν εξαιρετικός, γράφοντας τον 4ο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τις δύο Ferrari, με τον Fernando Alonso να είναι ελάχιστα ταχύτερος από τον Felipe Massa.

Πάρα πολύ καλή εμφάνιση για τις δύο Toro Rosso. Η STR6 έδειξε να βολεύεται καλά στην πίστα της Shanghai, με τους Jaime Alguersuari και Sebastien Buemi να εκκινούν από την 7η και 9η θέση αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τον ταχύτατο Πρωταθλητή του DTM το 2010, Paul di Resta με την Force India, ο οποίος νίκησε τον Adrian Sutil στον εσωτερικό ανταγωνισμό.

Άτυχος στάθηκε ο Vitaly Petrov. Ο οδηγός της Renault ήταν 4ος στο Q2, όμως, η R31 σταμάτησε 2 λεπτά πριν από τη λήξη της διαδικασίας. Ο Ρώσος θα εκκινήσεις 10ος, αφού δεν έγραψε χρόνο στο Q3. Ο 26χρονος ήτα κατά πολύ ταχύτερος του Nick Heidfeld, ο οποίος απογοήτευσε τους ανθρώπους της βρετανικής ομάδας, καθώς στον αυριανό αγώνα θα εκκινήσει από την 16η θέση.

Η μεγαλύτερη αρνητική έκπληξη είναι σίγουρα ο Mark Webber. Ο οδηγός της Red Bull δεν κατάφερε να περάσει ούτε στο Q2, αφού χρησιμοποίησε τα σκληρά ελαστικά στον γρήγορο του γύρο, έχοντας παράλληλα, για ακόμη μία φορά, προβλήματα με το KERS.

Ούτε ο Michael Schumacher ήταν ανταγωνιστικός. Ο Γερμανός ήταν και πάλι φανερά πιο αργός από τον team-mate του και θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 14η θέση, πίσω και από τις δύο Sauber. Βέβαια, αξίζει να αναφερθεί ότι στην γρήγορη προσπάθεια για την είσοδο στο Q3 παρουσίασε πρόβλημα το DRS.

Και τα 24 μονοθέσια θα ξεκινήσουν τον αγώνα. Όλοι ήταν με άνεση μέσα στο 107% του ταχύτερου γύρου στο Q1.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ώρα Ελλάδος και η μετάδοσή του θα γίνει από την τηλεόραση του ALPHA. Το Live Chat επιστρέφει στο AutoBlog.gr και μπορείς να παρακολουθήσεις μαζί μας τον 3ο αγώνας της χρονιάς.

Ο γύρος που έδωσε στον Vettel την pole position:

http://www.youtube.com/watch?v=iJ-kckJx8IA

Αναλυτικά οι χρόνοι των κατατακτήριων:

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:35.674 1:34.776 1:33.706 14
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:35.924 1:34.662 1:34.421 13
3 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.091 1:34.486 1:34.463 11
4 8 Nico Rosberg Mercedes 1:35.272 1:35.850 1:34.670 19
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:35.389 1:35.165 1:35.119 18
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:35.478 1:35.437 1:35.145 18
7 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:36.133 1:35.563 1:36.158 16
8 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:35.702 1:35.858 1:36.190 17
9 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:36.110 1:35.500 1:36.203 16
10 10 Vitaly Petrov Renault 1:35.370 1:35.149 No time 11
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:36.092 1:35.874 14
12 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:36.046 1:36.053 16
13 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.147 1:36.236 11
14 7 Michael Schumacher Mercedes 1:35.508 1:36.457 16
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:35.911 1:36.465 15
16 9 Nick Heidfeld Renault 1:35.910 1:36.611 11
17 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:36.121 1:36.956 17
18 2 Mark Webber RBR-Renault 1:36.468 8
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:37.894 7
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:38.318 10
21 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:39.119 8
22 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:39.708 8
23 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:40.212 9
24 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:40.445 9

[Photo copyright: Red Bull Racing/Clive Mason/Getty Images]

  • mitsos21

    Ka8olou anamenomeno apotelesma …

  • Άπιαστος ο vettel stop, περίπατο θα κάνει και αύριο στοπ, ο webber απαράδεκτος stop, μια χαρά οι mclaren στοπ. :D

  • parsik

    Μακαρι με την τακτικη του o Hamilton να μην χρειαστει να κανει ενα εξτρα πιτ (οπως Last week) στοπ……. στοπ.  Go mclaren go

  • F1 maniac

    XAXAXAXAΧΑΧΑ AB ΘΕΟΣΣΣΣΣΣΣ…. ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΛΑΘΑΝΣΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ” VETTEL”…ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΣΤΗ PRESS CONFERANCE Ο BUTTON..O WEBBER ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ 107% ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ..ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ…ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ..ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ..

    • σε παρακαλουμε μην γραφει παντα με κεφαλαια! χιλιες φορες greekglish

  • david17

    webber autokatastrofiko atomo !!

  • mika

    Den ta eida ta dokimastika,alla ti skeftotan o Webber???Eleos!!!Poso koulos mporei na einai pia..Oute ebrexe,oute tipota,ayto einai katharh aytoktonia!!!
    H Toro Rosso 7 kai 9???Apo to pouthena???Sok..
    Apogoyteysh megalh ki h Renault..
    Kata t alla, Vettel mprosta,kai Button 2os, opws exw ksanapei,tou dinw ena probadisma ayrio enanti tou Hamilton, isws kai gia th nikh,an kai fainetai poly dyskolo..Pote den ksereis omws,einai enas makrys agwnas kai mporei ki o Vettel na exei themata me to KERS…Idwmen…

  • Alex12de

    Ti ka8omaste kai vlepoume F1, an dn energopoih8ei h Ferrari kai dn ginei pio piestikh h McLaren 3eroume poios 8a to parei kai fetos. Telws pantwn to qualifying dn vgazei kai ton nikhth, 8a doume aurio ti 8a ginei…

    • Ακριβώς! αν δεν γίνουν μερικές ομάδες competitive απλά θα βλέπουμε τον Vettel να ξεκινά πρώτος και να τερματίζει πρώτος!

      Βέβαια αυτό έχει ένα καλό, στο review του αγώνα δεν θα γράφω την ιστορία της ζωής μου αλλα θα περιοριστώ σε κάτι τέτοιο

      ” Ο Vettel τερμάτισε πάλι πρώτος, από πίσω το χάος. Τα αποτελέσματα στη συνέχεια! :lol: Γρήγορα πράγματα! Jalopnik θα γίνουμε!!! :lol: :D :D :D

  • Monder

    kourastikh k h red bull k o vettel dn mporw allo auto to pragma…

  • kostas

    AB θεός!! Stop!! :lol:

    Monder είναι όντως πολύ βαρετή η μονωτονία της κορυφής αλλά τι να πεις??!?! Δεν φταίει ο vettel, οι άλλοι φταίνε που δεν έχουν καλό μονοθέσιο

  • dr

    Ελπιζω στον αγωνα να περασουν τον Φετελ στην εκκίνηση να δούμε λίγο μάχη
    Και “προσδοκώμεν ανάσταση νεκρών (Φεράρι)…”

  • parsik

    Ουτε ο Vettel φταιει, και οι αλλοι εχουν πολυ καλο μονοθεσιο. Την διαφορα την κανει Newey παιδια (γιατι μας εφυγες ε ε ε ε?)….. Τελος παντων, ασχετα με το γεγονος οτι “εξαπανεκαθεν” υποστηριζα την mclaren, δεν αναρωτηθηκατε τι θα γινοταν αν πχ ηταν o Hamilton ή ο Alonso ή ακομα και o Schumacher μια φορα μπροστα? Γιατι εως τωρα βλεπουμε την RBR  να ξεκιναει και να μην την φτανει κανεις, ειτε γιατι δεν κουμπωσαν γρηγορα το μπουλονι ειτε γιατι ξεπαστρεψανε τα ελαστικα (παλιοPirelli) ειτε…… Πιστευω,  και παλι το τονιζω,  ασχετα με το γεγονος το τι υποστηριζω, οτι θα χανε προβλημα τα RB αν πχ καποιος τον περνουσε στην εκκινηση. θα θελα να πω κι αλλα, ομως νυσταξα… ειδα και live to FP3 τρομαρα μου. Power nap και….  Go mclaren go

  • parsik

    Που να κοιμηθω… ειδα αυτο και τρελαθηκα παλι!!!http://www.formula1.com/news/technical/2011/848/850.html. Ολοι οι υπολοιποι ασχολουνται με την διαταξη των εξατμισεων και O Newey τροποποιει το διαχυτη….. !!!!!!!!!! ειμαστε 1/3 του βηματος πισω παλι ( μειωνεται σταδιακα). Ας μου εξηγησει ρε παιδια καποιος πως ειναι δυναμον να “σηκωνεις ” το πισω μερος του μονοθεσιου και αυτο να κολλαει κατω? τι εχουν κανει, τι εχουν βρει? Ισως καποιος με λιγο καλυτερες γνωσεις μηχανικης απο εμενα να με (μας) διαφωτισει??? Go mclaren go………… don’t ever brake score a win for our sake