Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και όπως περιμέναμε, η νέα συλλεκτική Porsche 911 GT3 RS με το θηριώδη κινητήρα των 4.0 λίτρων ανακοινώθηκε λίγο πριν την εκπνοή του Απρίλη, και όχι στις αρχές του μήνα όπως αρχικά φημολογήθηκε. Έτσι, μετά από μια σειρά leaked φωτογραφιών που μας κράτησε σε αγωνία, ήρθε επιτέλους η στιγμή για την επίσημη ανακοίνωση του μοντέλου από τη Porsche.

Για κάτσε να δούμε μαζί όμως τι μας είπε και τι μας έδειξε η Porsche στην ανακοίνωσή της. Στιλιστικά το αυτοκίνητο φορά την αεροτομή της GT3 RS. Οι μπροστά και πίσω θόλοι έχουνε φαρδύνει και είναι παρόμοιοι με αυτούς της RSR. Όμως οι ομοιότητες με το μοντέλο αυτό δε σταματούν εκεί, αφού φαίνεται ότι και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 4.0 λίτρων προέρχεται από την RSR επίσης. Όχι όμως έτσι απλώς και απέριττος, αφού έρχεται με σφυρήλατα πιστόνια που το βοηθούν να αποδώσει 500 άλογα στις 8.250 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 460 Nm στις 5.750 σ.α.λ.

Όσον αφορά τις επιδόσεις της, τα πρώτα 100 χλμ/ώρα φτάνουν σε μόλις 3.9 δεύτερα, 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα. Και σε περίπτωση που αναρωτιέσαι σε τι χρόνο γυρνά στο Nurburgring σου έχω έτοιμη την απάντηση, αφού χρειάζεται μόλις 7 λεπτά και 27 δεύτερα, κάνοντάς το ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα παραγωγής που δοκιμάστηκαν στη διάσημη πίστα.

Το καπό είναι κατασκευασμένο από carbon και φορά κεραμικά φρένα με το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο να είναι το 6-τάχυτο μηχανικό. Νέο είναι επίσης το bodykit με το εσωτερικό της να είναι δίχρωμο, σε μαύρες και κόκκινες αποχρώσεις παρόμοιο με αυτό της GT2 RS. Περιττά πράγματα όπως το navigation και οι χειρολαβές στις πόρτες απλά δεν έχουνε θέση σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τα καθίσματα, το τιμόνι και η φούσκα του λεβιέ των ταχυτήτων είναι από Alcantara ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα rollcage. Το βάρος της, παρά τα carbon μέρη που διαθέτει, ανέρχεται στα 1.360 κιλά. Το αυτοκίνητο αυτό θα είναι η τελευταία έκδοση της 911 997 αφού τον Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη η νέα 911 998.

Σε ότι αφορά την παραγωγή της, θα είναι περιορισμένη, μόλις στις 600 μονάδες, με τις παραδώσεις της να ξεκινούν από τον Ιούλιο στην Γερμανία ενώ η άκρως συλλεκτική έκδοση της 911 GT3 θα κοστίζει €178.596 με ΦΠΑ 20%. Απόλαυσέ το στις φωτογραφίες και στο video που ακολουθεί.

[Πηγή: Porsche]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Stuttgart. With the 911 GT3 RS 4.0, one of Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart’s most popular, coveted and successful racing pedigree production cars is entering the home straight. Limited to 600 vehicles, the 911 GT3 RS 4.0 brings together in a road car all the attributes that have made the Porsche 911 GT3 a serial winner on the race track. The new model purveys thoroughbred motorsport technology to its innermost core. The flat engine’s crankshaft has been lifted unchanged from the 911 GT3 RSR racing car’s six cylinder engine and the forged pistons’ connecting rods are fashioned from titanium. The four-litre displacement sports engine, the biggest 911 model line engine ever, is also the most powerful naturally aspirated engine with 125 hp/litre (92 kW). It achieves its maximum power of 368 kW (500 hp) at 8,250 revs per minute. The engine delivers its maximum torque of 460 Newton metres at 5,750 rpm.

The 911 GT3 RS 4.0 offers truly impressive performance. The most eloquent figure: It makes it round the Nürburgring-Nordschleife in 7:27 minutes. The 911 GT3 4.0, available exclusively with a six-speed sports transmission, sprints to 100 km/h (62 mph) from a standing start in 3.9 seconds, its gearing designed for the racing circuit taking it to the 200 km/h (124 mph) mark in under 12 seconds.

The 911 GT3 RS 4.0’s outstanding driving dynamics are the fruit of meticulously coordinated details. In addition to using the suspension components typically encountered in motor racing, weight reduction is also of supreme importance. Equipped as standard with light weight components such as bucket seats, bonnet and front wings made of carbon fibre, plastic rear windows and weight-optimised carpets, the two-seater’s ready-for-road weight is a mere 1,360 kilograms with a full tank of fuel. At 2.72 kg/hp, the 911 GT3 RS 4.0’s power-to-weight ratio thereby dips below the magical threshold of 3 kilograms per hp.

The limited edition 911 is painted white as standard and emphasises its proximity to motor racing by its dynamic appearance. Trademark characteristics are the wide track, the low vehicle position, the large rear wing with adapted side plates, the typical central twin tailpipe and the aerodynamically optimised body. The lateral front air deflection vanes, so-called flics, making their first appearance on a production Porsche, testify to the aerodynamic precision engineering. They create increased downforce on the front axle and together with the steeply inclined rear wing bring the vehicle into aerodynamic equilibrium. As a result, at top speed, aerodynamic forces exert an additional 190 kg pushing the 911 GT3 RS 4.0 onto the road.

The market launch of the new Porsche 911 GT3 RS 4.0 begins in Germany in July 2011. The basic list price is 178,596 euro including 19 per cent value added tax and country-specific equipment.

[/learn_more]