Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και όπως περιμέναμε, η νέα συλλεκτική Porsche 911 GT3 RS με το θηριώδη κινητήρα των 4.0 λίτρων ανακοινώθηκε λίγο πριν την εκπνοή του Απρίλη, και όχι στις αρχές του μήνα όπως αρχικά φημολογήθηκε. Έτσι, μετά από μια σειρά leaked φωτογραφιών που μας κράτησε σε αγωνία, ήρθε επιτέλους η στιγμή για την επίσημη ανακοίνωση του μοντέλου από τη Porsche.

Για κάτσε να δούμε μαζί όμως τι μας είπε και τι μας έδειξε η Porsche στην ανακοίνωσή της. Στιλιστικά το αυτοκίνητο φορά την αεροτομή της GT3 RS. Οι μπροστά και πίσω θόλοι έχουνε φαρδύνει και είναι παρόμοιοι με αυτούς της RSR. Όμως οι ομοιότητες με το μοντέλο αυτό δε σταματούν εκεί, αφού φαίνεται ότι και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 4.0 λίτρων προέρχεται από την RSR επίσης. Όχι όμως έτσι απλώς και απέριττος, αφού έρχεται με σφυρήλατα πιστόνια που το βοηθούν να αποδώσει 500 άλογα στις 8.250 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 460 Nm στις 5.750 σ.α.λ.

Όσον αφορά τις επιδόσεις της, τα πρώτα 100 χλμ/ώρα φτάνουν σε μόλις 3.9 δεύτερα, 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα. Και σε περίπτωση που αναρωτιέσαι σε τι χρόνο γυρνά στο Nurburgring σου έχω έτοιμη την απάντηση, αφού χρειάζεται μόλις 7 λεπτά και 27 δεύτερα, κάνοντάς το ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα παραγωγής που δοκιμάστηκαν στη διάσημη πίστα.

Το καπό είναι κατασκευασμένο από carbon και φορά κεραμικά φρένα με το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο να είναι το 6-τάχυτο μηχανικό. Νέο είναι επίσης το bodykit με το εσωτερικό της να είναι δίχρωμο, σε μαύρες και κόκκινες αποχρώσεις παρόμοιο με αυτό της GT2 RS. Περιττά πράγματα όπως το navigation και οι χειρολαβές στις πόρτες απλά δεν έχουνε θέση σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τα καθίσματα, το τιμόνι και η φούσκα του λεβιέ των ταχυτήτων είναι από Alcantara ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα rollcage. Το βάρος της, παρά τα carbon μέρη που διαθέτει, ανέρχεται στα 1.360 κιλά. Το αυτοκίνητο αυτό θα είναι η τελευταία έκδοση της 911 997 αφού τον Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη η νέα 911 998.

Σε ότι αφορά την παραγωγή της, θα είναι περιορισμένη, μόλις στις 600 μονάδες, με τις παραδώσεις της να ξεκινούν από τον Ιούλιο στην Γερμανία ενώ η άκρως συλλεκτική έκδοση της 911 GT3 θα κοστίζει €178.596 με ΦΠΑ 20%. Απόλαυσέ το στις φωτογραφίες και στο video που ακολουθεί.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Stuttgart. With the 911 GT3 RS 4.0, one of Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart’s most popular, coveted and successful racing pedigree production cars is entering the home straight. Limited to 600 vehicles, the 911 GT3 RS 4.0 brings together in a road car all the attributes that have made the Porsche 911 GT3 a serial winner on the race track. The new model purveys thoroughbred motorsport technology to its innermost core. The flat engine’s crankshaft has been lifted unchanged from the 911 GT3 RSR racing car’s six cylinder engine and the forged pistons’ connecting rods are fashioned from titanium. The four-litre displacement sports engine, the biggest 911 model line engine ever, is also the most powerful naturally aspirated engine with 125 hp/litre (92 kW). It achieves its maximum power of 368 kW (500 hp) at 8,250 revs per minute. The engine delivers its maximum torque of 460 Newton metres at 5,750 rpm.

The 911 GT3 RS 4.0 offers truly impressive performance. The most eloquent figure: It makes it round the Nürburgring-Nordschleife in 7:27 minutes. The 911 GT3 4.0, available exclusively with a six-speed sports transmission, sprints to 100 km/h (62 mph) from a standing start in 3.9 seconds, its gearing designed for the racing circuit taking it to the 200 km/h (124 mph) mark in under 12 seconds.

The 911 GT3 RS 4.0’s outstanding driving dynamics are the fruit of meticulously coordinated details. In addition to using the suspension components typically encountered in motor racing, weight reduction is also of supreme importance. Equipped as standard with light weight components such as bucket seats, bonnet and front wings made of carbon fibre, plastic rear windows and weight-optimised carpets, the two-seater’s ready-for-road weight is a mere 1,360 kilograms with a full tank of fuel. At 2.72 kg/hp, the 911 GT3 RS 4.0’s power-to-weight ratio thereby dips below the magical threshold of 3 kilograms per hp.

The limited edition 911 is painted white as standard and emphasises its proximity to motor racing by its dynamic appearance. Trademark characteristics are the wide track, the low vehicle position, the large rear wing with adapted side plates, the typical central twin tailpipe and the aerodynamically optimised body. The lateral front air deflection vanes, so-called flics, making their first appearance on a production Porsche, testify to the aerodynamic precision engineering. They create increased downforce on the front axle and together with the steeply inclined rear wing bring the vehicle into aerodynamic equilibrium. As a result, at top speed, aerodynamic forces exert an additional 190 kg pushing the 911 GT3 RS 4.0 onto the road.

The market launch of the new Porsche 911 GT3 RS 4.0 begins in Germany in July 2011. The basic list price is 178,596 euro including 19 per cent value added tax and country-specific equipment.

  • gazokiller

    αν κ ειναι το μονο αξιολόγο μοντέλο απο το line-up των 911…
    θα πω: just another Porsche…έλεος με το ΧΧ μοντελο της 911…κούραση ποια…εχετε μετρήσει ποσα υπάρχουν???

  • cfu

    911 σε αγαπω!!!!!
    το επισημο Video
    http://www.youtube.com/watch?v=RXHNJGf3A5k

  • Mika

    Yperoxh, alla symfwnw me to Gazo pio panw…Eleos pia me th 7.324.457, 899h paralagh ths 911…
    Kairos gia th nea 911, ante pia!!!
    (pou tha moiazei omws me th palia, klassika!!!)
    LOL
    :D :D :D

    • gazokiller

      ναι ρε mika…
      συμφωνουμε!!!
      απορω πως κ εγω πως δε το βαριουνται αυτο το σχημα…

    • yann weiss

      Antilambanomai to skeptiko sas, kai einai logiko gia kapoious. 
      Pisteuw omws uparxoun kai atoma (opws p.x. egw) ta opoia mas enthousiazei to sxima twn porsche
      opws epishs kai to gegonos oti exoun auti ti sugkekrimeni sxediastiki grammi kai paramenoun pistoi se autin. :)

    • Mika

      Koita,en merei symfwnw,an einai otan bgazei kati neo na einai teratourghmta tou typou Xaliamera,tote as meinei sth 911 mia zwh!!!
      Alla,kati fresko re paidi mou,den peirazei..Mia tsaxpinia,kati,na mh to baretheis pia..Legetai pws h nea 911 tha exei entelws fresko eswteriko….Gia na doume…Ap eksw omws,den perimenw polla…

    • gazokiller

      εσωτερικό Panamera θα εχει…

    • :lol:

    • Mika

      ….. pou den einai aparaithtws kako ayto, to eswteriko ths Panamera,kati leei…Elpizw,logw sport xarakthra, na to exoun pio aplo, oxi me 10000 koumpakia fortwmeno… 

  • yann weiss

    AGAPAWWWWWWWWWW!!!!!! Ma to theo as apoktisw auto to aristourgima kai as min exw spiti na koimithw! Ta kataferan kai pali oi tupoi kai bgalan apisteuto amaksi kai o ixos pou bgazei anastainei nekrous! :D

  • runner

    ειναι το πιο επιτυχημενο σπορ αμαξι ολων των εποχων φιλε μου το 911 και στην πραγματικη ζωη και στην πιστα και στους επισημους αγωνες.υπαρχουν πολλα, για να καλυψει ολα τα γουστα συν οτι κανει τους καλυτερους χρονους στο ring τρωγοντας 458,gallardo,murcielago,zonda και οτι αλλο θες…μια σωστη ενημερωση θα σου εκανε καλο

    • cfu

      einai o orismos tou spor amaksiou kai to pio epitiximeno opos eipes
      gia emena prepi na paramini opos einai na min allaksi katholou sxima
       

  • Δείτε πόσες εκδόσεις τις 911 υπάρχουν από το επίσημο press site της porsche

    23 μοντέλα!!!

    http://grab.by/9Zqt

    • Mika

      Pragmatika einai apisteyto…
      Oute h Corvette,pou ki ayth exei toses parallages,oute kanenas allos mporei na th ftasei..

    • gazokiller

      φίλε runner…νομίζω όλοι εδώ μεσα έχουν την ανάλογη σωστή ενημέρωση του το τι είναι 911…
      κ το ότι ειναι το πιο επιτυχημενο sport αυτοκινητο ολων των εποχών δε το κανει αυτομάτως κ το πιο όμορφο…
      το μοντέλο ειναι απλά μόδα…όπως ο σκαραβαιος…άσχημος αλλά ήταν/ειναι μοδα!!!
      κ το έχω ξανα πει…απο τη στιγμή που η Porsche φτιαχνει τα μοντελα της σε αυτοματη γραμμη παραγωγής έχει χασει πάρα πολλους πόντους απο εμενα σαν εταιρία…κάποτε την είχα πιο αξιοσέβαστη…τώρα την βάζω στο ίδιο επίπεδο με Audi πχ (mika,δε μπορεις να πεις, σου ανεβαζω την εταιρια)!!
      απο super car εταιρια, εχει γίνει μια high quality firm…
      σέβομαι απολυτα την ιστορία της αλλα η δόξα του χρήματος έχει θαμπώσει το σηματάκι της…
      πείτε μου πραγματικά…πως αντιδρουσατε πριν 10-15 χρόνια όταν βλέπατε Porsche στην Ελλάδα κ πως  σήμερα…
      εγώ προσωπικά, όπως ήθελα κ όπως χαζευα τις Ferrari έτσι χαζευα κ τις Porsche…ευτυχώς η μια παραμένει το ίδιο κ είμαι πολυ χαρούμενος!!

    • gazokiller

      γιατί έχω την εντύπωση πως λείπει ένα μοντέλο???
      απ’ότι ξέρω υπάρχει η “απλή” GT2 αλλά κ η συλλεκτική (500 κομματια) GT2 RS…κ η πρώτη δεν αναφέρεται…
      κάνω λάθος ΑΒ????

    • καταργήθηκε η GT2 όπως λέει και το runner! :D

    • Mika

      Poia Porsche kai Orse re Gazo….Siga ta ayga!!Siga th firma…Siga mh kanei kai mpeeeeeeee..
      Re poula lemonia leme, poula lemonia!!!
      :lol:

    • gazokiller

      να το πάρω καπως αυτο το σχόλιο??

    • Mika

      Pws na to pareis re sy??Tipota na mh pareis, plaka kanoume!!!
      :D :D

  • runner

    φιλε gazokiller,το 911 ειναι το μονο αμαξι που δ ε ν ειναι μοδα.οπως ξερουμε η μοδα αλλαζει καθε τρεις και λιγο,ειτε ειναι ρουχο,ειτε ειναι αμαξι.το συγκεκριμενο αμαξι παραγεται απο το 1963,οποτε οχι μοδα δεν ειναι αλλα θεσμος πλεον…το πιο διαχρονικο,το πιο κλασικο.ολες οι εταιρειες που θελουν να κατασκευασουν ενα σπορ αμαξι εχουν σαν προτυπο και μετρο συγκρισης το 911.επισης η PORSCHE παντα ειχε αυτοματοποιημενη και μαζικη παραγωγη οποτε εκ των πραγματων δεν συγκρινεται με την σπανιοτητα της FERRARI αυτο ομως δεν σημαινει οτι χανει ποντους σαν εταιρεια…δυστυχως η ευτυχως η PORSCHE ειναι του χρηματος(γι αυτο και βγαζει αυτοκινητα τυπου CARRERA GT μια φορα στα δεκα χρονια-αν δεν πιασει τον οικονομικο και τον ποσοτικο στοχο δεν το παραγει)
    τωρα οσο αφορα την πληθωρα των μοντελων της στην Ελληνικη αγορα αυτο εχει να κανει με την τοτε τρελλη ανθηση του χρηματιστηριου(1997-2004 περιπου) οπου η καθε ψωναρα ηθελε CAYENNE BOXSTER κτλ για να την μπει στο ματι του γειτονα αλλιως οντως μεχρι τοτε εβλεπες PORSCHE με το κυαλι…Εχω παει σε χωρες τις Ευρωπης (Αυστρια Γερμανια Ιταλια) οπου βλεπεις τις porsche με το σταγονομετρο…
    και κατι τελευταιο,  η PORSCHE δεν προσφερει δωρεαν 7 χρονια σερβις…λες και ειναι ΚΙΑ,αυτο δεν ριχνει το κυρος της????πααααρα πολυ….

    • gazokiller

      θα αρχίσω απο το πόσο συχνα τις βλέπω στο Λονδίνο…κ θα πω πάρα πολυ συχνά…μα πάρα πολύ…μονο κ μονο που η εκπομπή Fifth Gear προσφέρει μια Boxster σε διαγωνισμό για μένα λέει ακόμα περισσότερα για το θέμα κύρους της…κ όχι το σερβις όπως λες, γιατι όπως είχε πει κ ένας φίλος σε εκεινο το thread για τ 7 χρόνια service της Ferrari…αυτοκίνητο ειναι κ αυτό κ αυτό θέλει service όπως το ΚΙΑ αλλα κ το Porsche.
      κ επίσης απ’ότι πιστευω γνωρίζεις έχει κ η μοδα γυρίσματα…πάντα ανακυκλώνεται…
      δε διαφωνω ότι η 911 ειναι καλό αυτοκίνητο αλλά δεν συγκαταλέγεται στα υπεραυτοκίνητα…
      όταν πχ η Boxster συγκρίνεται με Nissan 370Ζ ή Audi TT ή Mercedes SLK…

    • Mika

      …mh poume kan gia merh opws Elbetia, Monaco, klp klp..

  • runner

    η απλη GT2 εχει επισημως καταργηθει.μονο GT2 RS υπαρχει και οποιος προλαβε,προλαβε…

    • gazokiller

      οκ…
      thanx για την πληροφορία…!!

  • runner

    φιλε gazokiller δεν ειπε κανεις οτι τα FERRARI δεν θελουν service,αλλα για το ΔΩΡΕΑΝ service….η λεξη δερεαν σε αμαξια τετοιου κυρους χτυπαει πολυ ασχημα…αυτα τα βηματα τα κανει το marketing προφανως για να προσελκυσει κανενα πελατακο παραπανω,ειναι καθαρα προωθητικο μεσο προιοντος.το επομενο βημα μαλλον θα ειναι 30% εκπτωση επι της λιανικης τιμης…
    δεν ειπε κανεις οτι το 911 ειναι υπεραυτοκινητο(sportscar ειναι) ειναι το carrera gt, το 959 κτλ.
    το αν το boxster συγκρινεται με SLK η ΤΤ δεν ειναι κακο,στο κατω-κατω ειναι στην ιδια κατηγορια,διθεσια roadster και τα δυο
    για δες το EVO Mαιου(οπου ειναι κοπια απο την Αγγλικη εκδοση…) που συγκρινουν την ENZO με FOCUS RS  AUDI RS3 KAI IMPREZA (και μαλιστα γραφει οτι ειναι οι φονιαδες της ENZO….) αυτο μην μου πεις οτι δεν βλαπτει το κυρος της FERRARI?ειναι ξεφτιλικια….

  • ρε παιδια ατμοσφαιρα ειναι ετσι?

    • Mika

      Yes!

  • ατμοσφαιρικό ναι! το δυνατότερο που έβγαλε ποτέ με αναλογία 2.72 kg/hp και 125 hp/litre