Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, η ζώνη του DRS για τον αγώνα της Κωνσταντινούπολης έχει οριστεί μεταξύ των στροφών 9 και 12. Για να μπορέσει να ενεργοποιήσει την κινούμενη πίσω πτέρυγα ένας οδηγός, θα πρέπει να απέχει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο όταν περνάει από ένα σημείο λίγα μέτρα πριν από τη στροφή 9. Αυτό λέγεται και σημείο ανίχνευσης.


Η ενεργοποίηση της πτέρυγας θα γίνεται λίγο πριν από τη στροφή 11, όπου οι οδηγοί περνούν με τέρμα γκάζι, μέχρι τα φρένα για την στροφή 12, που είναι και η καλύτερη ευκαιρία για προσπέρασμα.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο για τον αγώνα, καθώς την Παρασκευή και το Σάββατο η χρήση του συστήματος είναι ελεύθερη και απεριόριστη.

[Πηγή: FIA]