Μπορεί στην Κίνα η McLaren να πήρε την πρώτη της νίκη για φετινή σεζόν, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως η MP4-26 έχει φτάσει σε απόδοση την RB7. Η νίκη αυτή οφείλεται στην άψογη στρατηγική της βρετανικής ομάδας και φυσικά στην εξαιρετική οδήγηση του Lewis Hamilton.

Οι μηχανικοί του Woking κάνουν ό,τι μπορούν για να φέρουν το μονοθέσιό τους στην κορυφή, όμως, ο Phil Prew, αρχιμηχανικός αγώνα της McLaren, τονίζει πως η MP4-26 απέχει 3-5 δέκατα από τον ρυθμό της RB7 σε κάθε γύρο.

Πιστεύω ότι είμαστε 3 δέκατα μέχρι και μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον ρυθμό της Red Bull. Προφανώς αυτή είναι η διαφορά που έχουμε στόχο να καλύψουμε.

Δεν έχουμε το ταχύτερο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή. Η Red Bull είναι ακόμα η ομάδα που προσπαθούμε να κλείσουμε τη διαφορά, και θα έχουμε αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο στην Τουρκία, οι οποίες ελπίζουμε να μας βοηθήσουν να κλείσουμε το χάσμα. Όπως έχουμε δει από τους πρώτους 3 αγώνες, οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων διαφέρουν από πίστα σε πίστα. Πιστεύω ότι η Τουρκία θα είναι μια δυνατή πίστα για μας, και αν οι βελτιώσεις δώσουν επιδόσεις και χρησιμοποιήσουμε καλά τα ελαστικά, τότε μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Αλλά ξέρουμε, επίσης, ότι και οι άλλοι θα έχουν στόχο να βελτιώσουν το δικό τους αυτοκίνητο την ίδια στιγμή, έτσι ελπίζουμε ότι έχουμε κάνει περισσότερα από τους άλλους.

Σκοπός μας είναι να βελτιώσουμε την απόδοση του μονοθεσίου μας τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα. Νομίζω ότι η βελτίωση των ελαστικών είναι ένα μέρος, και η χρήση του κινητήρα μπορεί να είναι ένα ακόμα, με την παραγωγή της κάθετης δύναμης να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις εξατμίσεις. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους επιδιώκουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας στις κατατακτήριες και στον αγώνα, και ελπίζω να κλείσουμε τη διαφορά και στα δύο.

Ο Βρετανός μίλησε και για τη Ferrari, λέγοντας πως η ιταλική ομάδα μπορεί να βελτιωθεί πολύ και να βρεθεί στην κορυφή.

Όσον αφορά τη Ferrari, σίγουρα ποτέ δεν υποτιμούμε την απόδοσή τους και ξέρουμε πολύ καλά ότι μπορούν να κάνουν ένα μεγάλο βήμα βελτίωσης, να κατανοήσουν πλήρως το μονοθέσιό τους και να το κάνουν να δουλέψει σωστά, ή να πάρουν την πλήρη δυναμική του. Νομίζω ότι κατά καιρούς έχουμε δει τη Ferrari να δείχνει πολύ δυνατό ρυθμό. Δεν φαίνεται να τα καταφέρνει στις κατατακτήριες, αλλά νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε και τα δύο. Να κυνηγήσουμε την Red Bull και να κοιτάμε τα αυτοκίνητα που είναι πίσω, όπως τη Ferrari, τη Mercedes, όπως επίσης και τη Renault.


[Πηγή: espnf1 | Photo copyright: HOCH ZWEI]

  • Mika

    Siga siga,mazeyetai to koubari…Gia na doume…
    Pame gera…..

  • kyrimich

    ante na ts prolavoume!!!

  • LJ

    Αυτο το σημειο ειναι σημαντικο για την συνεχεια. Θα φερουν οι ομαδες το πρωτο πακετο με τις σημαντικες αναβαθμισεις. Για  να δουμε θα πλησιασει η Mc η θα ανοιξει ακομα την ψαλιδα η RBR? Γτ περυσι αν θυμαμαι καλα σε αυτο το σημειο της χρονιας ολοι περιμεναν να μειωσουν Mc k Ferrari την διαφορα απο την RBR και τελικα εγινε το αντιθετο!

    • Mika

      Eyxomai na mh ginei ayto fetos!
      :lol:

  • bandy

    κι εγω ευχομαι να ξαναγινει!  :)

    • Mika

      Sous!!!Siwph esy…Mh s akousoun ekei ki arxizoun na rixnoun kai RedBull sto ntepozito!!!
      :lol:
       

  • f1 maniac 2560r

    μπα δε το πιστευω…μαλλον θα φαει δευτερολεπτο……και αν οχι,στα ισια, δυσκολα κοντραρεις φετος τον VETTEL

  • Mika

    Sth Kina ton kontrare sta isia, kai ton phre kai sxetika aneta….Ligo eleipse ki o Webber sto telos na parei kai th 2h thesh…
    Opote,pote den ksereis…

  • parsik

    Go mclaren go… close the gap!!!!!