Το παρελθόν μας έχει δείξει ότι τα προσπεράσματα στην πίστα της Βαρκελώνης δεν είναι πολλά, καθώς η χάραξη δεν τα ευνοεί. Για τον λόγο αυτό, η FIA αποφάσισε να επεκτείνει την ζώνη ενεργοποίησης της πίσω πτέρυγας.


Για να μπορέσει ένας οδηγός να χρησιμοποιήσει το DRS, θα πρέπει να απέχει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο ακριβώς πριν από την τελευταία στροφή της πίστας. Ως γνωστόν, το σημείο αυτό λέγεται σημείο ανίχνευσης.

Από κει και πέρα, η ζώνη που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα θα είναι από τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού, μέχρι την πρώτη στροφή. Αυτό σημαίνει ότι τα 830 μέτρα είναι η μεγαλύτερη ζώνη που έχουμε δει μέχρι τώρα.

Το νόημα αυτού το άρθρου είναι μόνο για τον αγώνα της Κυριακής, καθώς την Παρασκευή και το Σάββατο το DRS μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα και απεριόριστα.

[Πηγή & Photo Copyright: FIA]