Η ζώνη του DRS για τη Βαρκελώνη

Σχετικά άρθρα

Το παρελθόν μας έχει δείξει ότι τα προσπεράσματα στην πίστα της Βαρκελώνης δεν είναι πολλά, καθώς η χάραξη δεν τα ευνοεί. Για τον λόγο αυτό, η FIA αποφάσισε να επεκτείνει την ζώνη ενεργοποίησης της πίσω πτέρυγας.

Για να μπορέσει ένας οδηγός να χρησιμοποιήσει το DRS, θα πρέπει να απέχει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο ακριβώς πριν από την τελευταία στροφή της πίστας. Ως γνωστόν, το σημείο αυτό λέγεται σημείο ανίχνευσης.

Από κει και πέρα, η ζώνη που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα θα είναι από τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού, μέχρι την πρώτη στροφή. Αυτό σημαίνει ότι τα 830 μέτρα είναι η μεγαλύτερη ζώνη που έχουμε δει μέχρι τώρα.

Το νόημα αυτού το άρθρου είναι μόνο για τον αγώνα της Κυριακής, καθώς την Παρασκευή και το Σάββατο το DRS μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα και απεριόριστα.

[Πηγή & Photo Copyright: FIA]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...
Autoblog.gr