Επικαλούμενο πηγή μέσα από τo τμήμα M της BMW, το M3post.com αναφέρει ότι η BMW εξετάζει τέσσερις κινητήρες για τον αντικαταστάτη του ατμοσφαιρικού V8 που θα φορέσει η επόμενη γενιά της M3 που θα παρουσιαστεί το 2013.

Η πρώτη επιλογή φαίνεται να είναι η TwinPower bi-turbo έκδοση του 4.0-λίτρων V8 της τωρινής M3 με κωδική ονομασία S65. Ο κινητήρας αυτός θα προσφέρει μια επιπλέον δύναμη, μεγαλύτερη ροπή αλλά και μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με την ατμοσφαιρική έκδοση.

Δεύτερη επιλογή μπορεί να είναι ο N55 ή N54 ο οποίος είναι ένας 3.0-λιτρος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας ο οποίος είτε θα διαθέτει μονό turbo (N55) ή twin-turbo (Ν54) τεχνολογίας TwinPower (twin-scroll). Η πρόταση αυτή φαντάζει η πιο οικονομική για την BMW αφού χρησιμοποιείται ήδη σε πολλά μοντέλα της εταιρίας.

Τρίτος κινητήρας, και πιο τρελή επιλογή, θα είναι να μπει ο S63 V8 4.4-λίτρων twin-turbo που έχει μπει ήδη στα M X5 και M X6, στην M5 αλλά και στην M6, όταν αυτή παρουσιαστεί. Ο κινητήρας φυσικά θα γίνει detuned ώστε να έχει διαφορές με τα μεγαλύτερα μοντέλα, αλλά και να έχει μειωμένη κατανάλωση.

Μια συνετή επιλογή, και η επιλογή που φαίνεται ότι θέλει η BMW, είναι ένας V6 ο οποίος θα είναι είναι παρόμοιος με τον V8 S63, αλλά θα διαθέτει 2 κυλίνδρους λιγότερους. Τώρα αν διαθέτει ένα ή δύο turbo είναι κάτι που ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό.

Τι λες εσύ; Τι κινητήρα θα ήθελες να φορά η επόμενη M3;

[Πηγή: M3post.com]

  • gazokiller

    γιατί να μας απασχολεί…
    ότι κινητήρα κ να βάλει
    1ον. θα είναι σίγουρα διαμάντι
    2ον. με περισσότερα άλογα απο τον προηγούμενο(με ότι αυτο συνεπάγεται) 
    άρα κακώς σπαζοκεφαλιάζουμε…(λέμε τώρα)
    πάντως προσωπική επιλογή: η τέταρτη…με bi-turbo κ κοντα στα 480hp…

  • Manos.p

    Egw 9a h8ela na kratisei ton V8 gia enan kai mono logo gia ton katapliktiko hxo pou vgazei auto o katapliktikos kinitiras alla eimai sigouros oti 8a einai twin turbo distixos :/

  • Loeb

    Εγω θα ηθελα να μπει ο τριτος. Θα ηταν σιγουρα πολυ εξτριμ ο S63 V8 4.4-λίτρων twin-turbo σε ενα αυτοκινητο πιο ελαφυ απο τα Χ5 και Χ6.

  • Η τεράστια διαφορά είναι στην BMW το τέλος των ατμοσφαιρικών κινητήρων.Άργησε να μπει στο παιγχνίδι (audi) αλλά το κάνει τώρα σε όλους τους κυβισμούς.

  • Leo

    Η 2ο ή 3ο. Το 4ο το θεωρώ απιθανο γιατι δεν εχει v6 μοτερ στη γκαμα της μονο σε σειρα.
    Αν και τελευταια (βλεπε X5M, X6M) εχει χαθει η παραδοση και απ’τα m.

  • thymios

    Δε το γλιτώνουμε το τούρμπο δλδ…
     
    Κρίμα…
     
    Πίστευα οτι η “προδοσία” θα έμενε μόνο στις υψηλές Μ5/6 και Χ5Μ, αλλά δυστυχώς και η Μ3 κατά εκεί το πάει…Τι κι αν ο κινητήρας (όποιος κι αν είναι αυτός) είναι διαμάντι, θεωρώ οτι ένα driver’s car πρέπει να έχει ατμόσφαιρα…
     
    Έτσι κι αλλιώς δε πρόκειται να την αποκτήσουμε ποτέ!!!

  • έχω την εντύπωση οτι το Twinpower της bmw δεν είναι η τεχνολογια twinscroll turbo αλλά ο συνδυασμός του turbo με το σύστημα ελέγχου των βαλβίδων valvetronic!
    έτσι και αλλιώς συνήθως το twinscrcrol turbo μπαίνει στις περιπτώσεις μονής τουρμπίνας και όχι σε συστήματα με bi-turbo

  • mika

    Mallon o 6-cylinder N55 h N54, me apodosh konta sta 450 ps,gia na yparxei h aparaithta apostash apo th M5…Afou h M5 ekane to bhma apo V10 se V8,thewrw pws kai h M3 tha katebei ena skali se kylindrous,alla oxi se apodosh..Ki etsi me mikrotero baros mprosta tha exei kai kalytero zugisma..

  • yann weiss

    proswpika ama dw kapoia turbo/twin-turbo epilogi stin M3 tha xalastw, giati gia mena i M3 itan panta ena k to auto me ton atmosfairiko kinitira k ekpliktiko ixo…gia na doume hmmm

  • Exo_polo

    S63 V8 4.4 twin-turbo ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΕΡ!!!! κακα τα ψεματα..αν δεν φτερνιζετε το εργαλείο…δεν γίνεται χαΐρι…