Η πρώτη γενιά του Honda Insight ήταν ένα από τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα που είχανε σασί από αλουμίνιο κάνοντας το έτσι να είναι ένα από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα. Ο 1000αρης κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα και το χαμηλό βάρους του (840-890 κιλά) έκανε το Insight να έχει μέση κατανάλωση μόλις 4 λίτρα/100 χλμ.

Εντάξει θα μου πεις είναι ένα οικονομικό υβριδικό, αλλά ένας Αμερικάνος πίσω το 2007, σκέφτηκε γιατί να πάει χαμένο ένα τετοιο σασί και έτσι του έβαλε τον VTEC K20A2 απόδοσης 210 ίππων ο οποίος προερχόταν από ένα Acura RSX Type S. Εκτός από τον κινητήρα πήρε επίσης το κιβώτιο και την ανάρτηση του Αcura και το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά χωρίς να ανάβει κάποιο λαμπάκι στο καντράν.

Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή πωλείται για $9.900, με τον κινητήρα να έχει διανύσει περίπου 73.000 χλμ, την ώρα που το σασί έχει γράψει περίπου 480.000 χλμ.

[Πηγή: CincyStreetScene | Photos Copyright: Overdrive Photo]

  • georgeiapwnas

    καλη φαση και ειδικα καλυτερη φαση για τα χοντα ειναι να μπορεσεις να συνδιασεις τουρμπο με v-tec μαζι πραγμα πολυ δυσκολο αλλα πολυ αποδοτικο.. ειναι ασχημο ομως που κριβονται οι πισω ροδεσ ρε γμτ!!!

    • Sotiris

      Ελα ρε φιλε σιγα το δυσκολο που ειναι να τουρμπισεις ενα honda…εναν ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ θες και πανω απόλα καλο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ με γνωση απο honda……

  • georgeiapwnas

    δεν ειναι δυσκολο να το τουρμπισεις ειναι δυσκολο να συντονισεις v tec me turbo εχω δει πολλα χοντα με αυτη τη βελτιωση να σπανε στο δρομο..οπως ειπες θες καλο μαστοραα..