3ος Αγώνας GTCC στα Μέγαρα 25 – 26 Ιουνίου με 96 συμμετοχές

Σχετικά άρθρα

Μετά από 2 χρόνια το GTCC επιστρέφει στην πίστα των Μεγάρων για τον 3ο αγώνα του GTCC. Οι συμμετοχές έφθασαν τις 94, όχι και λίγες για την εποχή και την οικονομική κατάσταση, και οι μάχες αναμένονται μεγάλες στις περισσότερες κατηγορίες.

Το Σάββατο θα πραγματοποιηθούν τα Ελεύθερα δοκιμαστικά και την Κυριακή μετά το τέλος των αγώνων του Πανελ. Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα διεξαχθεί ο δικός μας αγώνας.

Το Σάββατο οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να παρευρίσκονται στην πίστα των Μεγάρων στις 12.00 όπου θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος μέχρι τις 13.30, στην συνέχεια από την γραμματεία του αγώνα θα παραλάβουν τα νούμερα οι αγωνιζόμενοι και από τις 14.00 έως τις 16.00 περίπου θα πραγματοποιηθούν τα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Την Κυριακή όσοι δεν παραβρέθηκαν το Σάββατο για τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να βρίσκονται στην πίστα στις 10.30 όπου μέχρι τις 11.30 θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος, ενώ στις 11.45 θα παραλάβουν τα νούμερα οι αγωνιζόμενοι.

Στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί το καθιερωμένο briefing και περίπου 12.40 με 13.00 θα αρχίσει ο αγώνας με την Κατηγορία Δ.

Ειδικά για αυτόν τον αγώνα, λόγω πληθώρας συμμετοχών, το Warm-up – αναγνώριση πίστας θα πραγματοποιείται πριν από την έναρξη κάθε κατηγορίας για 2 γύρους (όλα μαζί τα αυτοκίνητα της κατηγορίας) πίσω από το πλοηγό αυτοκίνητο.

Σε κάθε μία συμμετοχή θα επιτραπεί μία δωρεάν είσοδος στον συνοδό του, που θα παρευρίσκεται στο αυτοκίνητο την στιγμή της εισόδου.

Αν δεν ξέρεις τι είναι το GTCC θα σου πω ότι πρόκειται για ένα θεσμό Τime-trial που πραγματοποιείται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα από όλα τα οργανωμένα αυτοκινητιστικά Clubs της Ελλάδας, και στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι οδηγούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, κάνοντας ένα (1) γύρο προθέρμανσης και τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους.

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τα κυβικά τους και το επίπεδο προετοιμασίας του αυτοκινήτου τους, και νικητής της κάθε κατηγορίας αναδεικνύεται αυτός που πραγματοποίησε τους τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στον λιγότερο συνολικό χρόνο.

Το GTCC είναι ένας θεσμός που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο διεξαγωγής του. Δημιουργήθηκε σαν μία οικονομική μορφή αγώνων/δεξιοτεχνιών για να ικανοποιήσει το πάθος των οδηγών για γρήγορη οδήγηση σε πίστες, με έντονο το στοιχείου του συναγωνισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και ολόκληρη η ιδέα του αγωνιστικού μέρους του GTCC , είναι θεσπισμένοι με γνώμονα την ερασιτεχνική προετοιμασία των αυτοκινήτων ώστε να κάνει προσιτή την συμμετοχή για κάθε οδηγό-αγωνιζόμενο, αλλά και -γιατί όχι- να αποτελέσει ένα προστάδιο για τυχόν μελλοντική εμπλοκή των συμμετεχόντων στους Αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και των διαφόρων Κυπέλλων.

[Πηγή: GTCC]

Συμμετοχές

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Μετά από 2 χρόνια επιστρέφουμε και πάλι στην πίστα των Μεγάρων για τον 3ο αγώνα του GTCC.

Οι συμμετοχές έφθασαν τις 94, όχι και λίγες για την εποχή και την οικονομική κατάσταση, και οι μάχες αναμένονται μεγάλες στις περισσότερες κατηγορίες.

Το Σάββατο θα πραγματοποιηθούν τα Ελεύθερα δοκιμαστικά και την Κυριακή μετά το τέλος των αγώνων του Πανελ. Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα διεξαχθεί ο δικός μας αγώνας.

Ο καιρός αναμένεται αρκετά ζεστός, αλλά αυτό δεν θα εμποδίσει τους φίλους μας να παραβρεθούν και να χειροκροτήσουν τους συμμετέχοντες.

Το Σάββατο οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να παρευρίσκονται στην πίστα των Μεγάρων στις 12.00 όπου θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος μέχρι τις 13.30, στην συνέχεια από την γραμματεία του αγώνα θα παραλάβουν τα νούμερα οι αγωνιζόμενοι και από τις 14.00 έως τις 16.00 περίπου θα πραγματοποιηθούν τα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Την Κυριακή όσοι δεν παραβρέθηκαν το Σάββατο για τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να βρίσκονται στην πίστα στις 10.30 όπου μέχρι τις 11.30 θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος, ενώ στις 11.45 θα παραλάβουν τα νούμερα οι αγωνιζόμενοι.

Στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί το καθιερωμένο briefing και περίπου 12.40 με 13.00 θα αρχίσει ο αγώνας με την Κατηγορία Δ.

Ειδικά για αυτόν τον αγώνα, λόγω πληθώρας συμμετοχών, το Warm-up – αναγνώριση πίστας θα πραγματοποιείται πριν από την έναρξη κάθε κατηγορίας για 2 γύρους (όλα μαζί τα αυτοκίνητα της κατηγορίας) πίσω από το πλοηγό αυτοκίνητο.

Σε κάθε μία συμμετοχή θα επιτραπεί μία δωρεάν είσοδος στον συνοδό του, που θα παρευρίσκεται στο αυτοκίνητο την στιγμή της εισόδου.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...

Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Σε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναδείχθηκε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε, σε συνέχεια και...

Οι τιμές του ηλεκτρικού Ford Explorer

Διαθέσιμο για παραγγελία είναι από σήμερα το νέο Ford Explorer, με το ηλεκτρικό SUV να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τις Style και Premium και...
Autoblog.gr