Το θέμα με τους κινητήρες μάλλον δεν έχει κλείσει και δεν φαίνεται ότι θα κλείσει. Από το 2014 θα έχουμε V6 turbo κινητήρες. Δεν είναι αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Θα μου πεις, ποιο είναι; Το μεγάλο θέμα είναι ο περιοριστής στροφών, ο οποίος θα πέσει στις 15.000 σ.α.λ., από τις 18.000 που είναι σήμερα. Έτσι, είναι λογικό να επηρεαστεί ο ήχος που θα φτάνει στα αφτιά μας, κάτι που δεν αρέσει καθόλου στον Bernie Ecclestone.


Οι σχέσεις του Βρετανού με την FIA και τον πρόεδρό της, Jean Todt, δεν είναι καθόλου καλές και ο πόλεμος που υπάρχει μεταξύ τους για το θέμα δεν φαίνεται να λήγει τόσο εύκολα. Ο 80χρονος φοβάται ότι οι νέοι κινητήρες και ειδικότερα ο ήχος που θα παράγουν θα απομακρύνουν τους θεατές από τις πίστες, κάτι που θα έχει οικονομικό αντίκτυπο στο άθλημα. Η λατρεία του για το χρήμα είναι γνωστή, και δεν διστάζει να απειλήσει τη FIA ότι θα προβεί σε μηνύσεις, αν ο ήχος δεν είναι αντίστοιχος του επιπέδου της Formula 1. Η πλευρά του CEO της Formula 1 θέλει να διατηρηθεί το ανώτατο όριο στροφών στις 18.000 σ.α.λ. Ο Ecclestone δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Independent:

Δεν είναι Formula 1. Δεν ακούγεται καθόλου σαν Formula 1. Οι υπεύθυνοι των αγώνων θεωρούν ότι αυτοί οι νέοι κινητήρες θα αφαιρέσουν αυτό που αρέσει στον κόσμο όταν πηγαίνουν στους αγώνες της Formula 1. Την αίγλη και τον θόρυβο. ‘Ως εκ τούτου, δε θα είναι σε θέση να πωλούν τα εισιτήρια και δε θα είναι σε θέση να μας πληρώσουν.

Έχουν συμβόλαιο μαζί μου και αν δεν μπορούν να το τιμήσουν, επειδή δεν πωλούν τα εισιτήρια, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τους κατηγορήσω. Ίσως πρέπει να μηνύσουμε τη FIA.

Μπορεί να έχουμε σχεδόν 3 χρόνια μέχρι την έναρξη της σεζόν του 2014, ωστόσο, έχουμε να δούμε αρκετά ακόμα επεισόδια στον πόλεμο των κινητήρων. Θα απαντήσει η FIA στις δηλώσεις του Ecclestone;

[Πηγή: Independent | Photo Copyright: Paul Gilham/Getty Images]