Η General Motors αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της για την Opel και την Chevrolet στην αγορά της Ευρώπης, σε πρόσφατη παρουσίαση που έκανε στα κεντρικά στο Detroit. H GM θέλει να κάνει την Opel up-brand στην Ευρώπη, ώστε να ανταγωνιστεί την Volkswagen, ιδίως στην αγορά της Γερμανίας.
Η Chevrolet από την άλλη θα γίνει entry-level brand για αυτούς που θέλουν να αγοράσουν κάτι οικονομικό αλλά συνάμα ποιοτικό. Η στρατηγική αυτή στην ουσία τρέχει από το 2005, όταν η GM μετονόμασε την Daewoo σε Chevrolet αλλά με την τωρινή κίνηση, οι Αμερικάνοι θέλουν να κάνουν περισσότερο ξεκάθαρο την αλλαγή αυτή, έτσι ώστε να αυξήσουν την κερδοφορία τους στην Ευρώπη, η οποία υστερεί σε σχέση με την Αμερικάνικη αγορά.
H Opel λόγω της κληρονομιάς της και λόγω του ότι είναι Γερμανική εταιρία θα είναι μια πολύ βιώσιμη επιλογή για τους Γερμανούς πελάτες και μας δίνει μια ευκαιρία να ανταγωνιστούμε την Volkswagen στην έδρα της, είπε ο επικεφαλής Marketing της GM, Joel Ewanick.
[Πηγή: AutoNews]