Τα Abarth 695 Competizione και Punto SuperSport βρίσκονται στο περίπτερο της Abarth παρέα με τα babes της εταιρίας. Το Abarth 695 Competizione μεταφέρει την αγωνιστική εμπειρία της Abarth στο δρόμο, κάνοντας το το πρώτο “street-legal” Abarth. Είναι εμπνευσμένο στο Abarth 500 Assetto Corse και είναι βαμμένο σε ένα νέο λευκό-γκρι ματ χρώμα “Grigio Competizione OPACO” με την μεγάλη διαφορά να βρίσκεται στο εσωτερικό του αφού διαθέτει μόνο δύο bucket καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και μαύρες μαύρες επενδύσεις με κόκκινες ραφές με carbon πλάτη και roll-cage βαμμένο στο ίδιο χρώμα το εξωτερικό.

Μηχανικά φορά τον 1.4000αρη Turbo T-Jet Multiair που αποδίδει 180 άλογα και συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό σειριακό κιβώτιο Abarth Competizione με paddles στο τιμόνι για ταχύτερες αλλαγές. Όπως το Ferrari 695 Tributo το σύστημα ανάρτησης και πέδησης έχει ενισχυθεί περαιτέρω σε σχέση με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα και έτσι συναντάμε τετραπίστονα φρένα της Brembo με 305 mm δίσκους ενώ τοποθετήθηκε και νέα εξάτμιση Record Monza που βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα αλλά και τον ήχο.

Το Abarth Punto SuperSport που φορά και αυτό τον 1.4000αρη Turbo T-Jet απόδοσης 180 ίππων με 270 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.5 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα. Φορά νέο bodykit (πολλά μέρη του είναι από το kit Esseesse Abarth Koni) και φορά και αυτό μεγάλο κιτ φρένων της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και διάτρηρα δισκόφρενα. Η ανάρτηση του είναι της Koni πλήρως ρυθμιζόμενη.

Εξωτερικά είναι βαμμένο σε γκρι και μαύρο ματ χρώμα. Πατά πάνω σε μαύρες ματ ζάντες 18″ και στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και κίτρινες ραφές, τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, το δερμάτινο τιμόνι με διπλές κόκκινες και κίτρινες ραφές και με τα ανοξείδωτο πετάλς με το λογότυπο της Abarth.

Ανανέωση: Προστέθηκαν και φωτογραφίες από το Abarth 500 “Cabrio Italia” το οποίο βαμμένο σε μπλε χρώμα (Blu Abu Dhabi) και είναι το μοντέλο που έβγαλε η Abarth για τα 150 χρόνια της ιταλικής ενοποίησης. Μόλις 150 μονάδες θα βγούνε στη παραγωγή και μηχανικά θα φορά τον 1.4 Turbo T-Jet κινητήρα απόδοσης 160 ίππων με 230 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.4 δευτ. με την τελική ταχύτητα του να αγγίζει τα 211 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο διαθέτει ηλεκτρική οροφή με φιμέ πίσω παράθυρα. Οι πλαϊνοί καθρέπτες έχουνε χρώμα μαγνησίου, όπως και οι 17″ ζάντες. Ξεχωρίζουν επίσης ο πίσω διαχύτης και τα μεγάλα φρένα της Brembo με κίτρινες τετραπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους-διάτρητους δίσκους. Εξωτερικά επίσης φορά και Xenon φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δερμάτινες επενδύσεις, τα αγωνιστικά καθίσματα της Sabelt και τα carbon διακοσμητικά.

[Πηγή: Abarth | Live Photos Copyright: Autoblog.nl 1, Autoblog.nl 2]

Δελτίο Τύπου

Η Abarth στην 64η Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης

  • Abarth, ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949
  • Ειδικά μοντέλα Abarth σε Παγκόσμια Πρεμιέρα
  • Abarth 24h Mobile: η νέα εφαρμογή
  • Οι σπορ δραστηριότητες της Abarth το 2011

Abarth, ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949

Η Abarth θα κάνει αισθητή την παρουσία της στην 64η Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης με τρεις Παγκόσμιες Πρεμιέρες, που θα τονίσουν τη ξεχωριστή θέση της θρυλικής ιταλικής μάρκας στη διεθνή αυτοκινητιστική σκηνή.

Tο Σεπτέμβριο του 2009, το αστέρι που έλαμψε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, ήταν το Αbarth 695 Tributo Ferrari, το ισχυρότερο και γρηγορότερο 500 μοντέλο παραγωγής, προϊόν της συνεργασίας της Abarth με τη Ferrari. H επιτυχία που γνώρισε ήταν τεράστια και έτσι εκτός από το Rosso Corsa στη χρωματική του παλέτα προστέθηκε το Giallo Modena, το Blu Abu Dhabi και το Grigio Titanio για μια συνολική παραγωγή 1,695 μοντέλων, 1,300 από τα οποία έχουν παραδοθεί στους τυχερούς οδηγούς σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.

Επιτυχίες σαν αυτή δεν θα μπορούσαν παρά να επηρεάσουν άμεσα τις στρατηγικές επιλογές της μάρκας του Σκορπιού. Γι’ αυτό, στη φετινή έκθεση η Abarth λανσάρει τρία ξεχωριστά μοντέλα, που θα τονίσουν ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα και το θρύλο της μάρκας: o σπορ χαρακτήρας και το ιταλικό στιλ αντιπροσωπεύονται άριστα από το νέο Abarth 500 Cabrio Italia, η κληρονομιά από το θρύλο του παρελθόντος ξεχειλίζει στο νέο Abarth Punto Super Sport, ενώ το γνήσιο αγωνιστικό πνεύμα είναι έκδηλο στο νέο Abarth 695 Competizione.

Η έκθεση αυτών των νέων μοντέλων έρχεται να επιβεβαιώσει την επιτυχία του νέου σλόγκαν «Abarth, ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949», που πρόσφατα ξεκίνησε να «τρέχει» ως μέρος μιας νέας καμπάνιας στα πολυμέσα. Επιπλέον μια πρεμιέρα στον ψηφιακό κόσμο παρουσιάζεται στην Φρανκφούρτη: «Αbarth 24h Mobile», ονομάζεται η πρώτη δωρεάν Ι-Phone εφαρμογή με την οποία η Abarth σκοπεύει να πλησιάσει όλους τους πελάτες και λάτρεις της μάρκας. Εξαιρετικά διαδραστική και εύκολη στη χρήση, η νέα εφαρμογή έχει προιοντικά χαρακτηριστικά για τους ιδιοκτήτες και οπαδούς της Abarth. Όλοι αυτοί μπορούν να εγγραφούν και να παίρνουν μέρος σε όλες τις εκδηλώσεις, αλλά και να επικοινωνούν μέσω των επίσημων ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας μέσω της εφαρμογής.

Η έκθεση της Φρανκφούρτης είναι επίσης μια ευκαιρία για μια ματιά στις δύο παράλληλες δραστηριότητες της μάρκας: τα μοντέλα παραγωγής και την αγωνιστική δραστηριότητα. Το 2011 περισσότερα από 6.400 μοντέλα Abarth πουλήθηκαν (Abarth 500 saloon/convertible και Abarth Punto Evo) στοιχείο που κάνει φανερή την εξαιρετική πορεία της μάρκας από την επανίδρυσή της το 2007. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί πάνω από 36,000 αυτοκίνητα, καθώς και περίπου 9,000 κιτ για τα μοντέλα αυτά. Μέσα στο 2011 η Abarth απλώθηκε και σε άλλες αγορές, όπως η Αυστραλία, το Μαρόκο και η Νότιος Αφρική.

Το 2011 όμως εντυπωσιακή πρόοδο σημείωσαν και οι αγωνιστικές δραστηριότητες της μάρκας, τόσο στα ράλλυ, όσο και στις πίστες. Σε ό,τι αφορά στα ράλλυ η επίσημη ομάδα με τους Luca Rossetti και Matteo Chiarcossi αγωνίζεται με επιτυχία στο ιταλικό πρωτάθλημα με Abarth Grande Punto S2000, τη στιγμή που Rally εκδόσεις του Abarth 500, χρησιμοποιούνται στο Abarth 500 Rally Selenia Trophy. Οι δραστηριότητες πίστας έχουν μεγάλη επιτυχία επίσης, όπως τα δοκιμασμένα ενιαία Abarth 500 Selenia Italia και Abarth 500 Selenia Europe trophies, που φέτος προστέθηκαν στο Σκανδιναβικό πρωτάθλημα. Στο τέλος του έτους θα γίνει το ντεμπούτο του 500 Assetto Corse στο Abarth 500 Panam Trophy της Λατινικής Αμερικής.

Η κατασκευή του μοντέλου Formula ACI-CSAI-Abarth συνεχίζεται με την πρόθεση να επιτρέψει σε νέους οδηγούς να αναδείξουν το ταλέντο τους με ένα αξιόλογο, αλλά και προσιτό, μονοθέσιο που θα πρωταγωνιστεί για δεύτερη φορά στο ιταλικό πρωτάθλημα και σε ντεμπούτο στο πρωτάθλημα Formula Abarth European Series Selenia.

Abarth 500 “Cabrio Italia

Ο σπορ χαρακτήρας ερμηνεύεται με την κομψότητα και το στυλ της Abarth στο Abarth 500 «Cabrio Italia». Το νέο ειδικό μοντέλο, που διαθέτει ηλεκτρική μαύρη οροφή και φιμέ πίσω παράθυρα, λανσάρεται σε ένα ειδικό Blue Abu Dhabi χρώμα-αφιέρωμα στο ιταλικό design τη χρονιά που συμπληρώνονται τα 150 χρόνια της Ιταλικής Δημοκρατίας.

Γεννημένο για μεγάλα ταξίδια τουρισμού, το αυτοκίνητο θα συνοδεύσει για 1.500 χλμ. τον Γύρο Ιταλίας 2011 (Automotive Giro d’Italia) αμέσως μετά την Παγκόσμια Πρεμιέρα του στην Φρανκφούρτη. Ο θρυλικός Γύρος επιστρέφει 110 χρόνια μετά την πρώτη του επική διοργάνωση για να εορταστούν τα 150 χρόνια από την ένωση της Ιταλίας.

Το ειδικό αυτό μοντέλο της Abarth ξεχωρίζει από το χρωμιωμένο λογότυπο «500 Cabrio Italia» και 150 μοντέλα θα κατασκευαστούν εφοδιασμένα με τον 1,4 Turbo T-Jet κινητήρα, που αποδίδει 160 HP (118 kW) και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 3,000 σ.α.λ. (στην επιλογή Sport).

Το 1.386 κ.εκ 4κύλινδρο και 16V μηχανικό σύνολο έχει αυτή την απόδοση χάρη στον υπερτροφοδότη (τούρμπο) σταθερής γεωμετρίας της ΙΗΙ. Η τελική ταχύτητα είναι 211 χλμ./ώρα, τη στιγμή που για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 7,4 δλ, χάρη και στη λειτουργία over boost, που ενεργοποιείται με την επιλογή «Sport» και η οποία ρυθμίζει κατάλληλα τη χαρτογράφηση του κινητήρα, την πίεση του τούρμπο και κάνει πιο σφιχτό το τιμόνι. Παρά τις δυναμικές επιδόσεις η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή χωρίς η μέση τιμή της να ξεπερνά τα 6,5 λτ./100 χλμ. Το Abarth 500 «Cabrio Italia» διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ σε θέματα ασφαλείας ακολουθεί τα πρότυπα του Abarth 500C.

Όπως όλα τα Abarth προσφέρει στάνταρ το TTC (Torque Transfer Control), το σύστημα που βελτιώνει τη μεταφορά ροπής στους εμπρός τροχούς βελτιώνοντας το κράτημα χωρίς όμως συμβιβασμούς στην οδηγική ευχαρίστηση.

Το ειδικό αυτό μοντέλο της Abarth είναι εφοδιασμένο με το κιτ φρένων «esseesse», που αποτελείται από διάτρητους/αεριζόμενους δίσκους και κίτρινες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά, ενώ στάνταρ προσφέρονται τα φώτα τεχνολογίας Χenon. Οι 10κτινες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών έχουν απόχρωση μαγνησιού και λάμψη διαμαντιού.

Tα δερμάτινα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» έχουν πλάτη από ανθρακονήματα, φέρουν το λογότυπο Abarth 500 «Cabrio Italia», συγκρατούν άριστα το σώμα και είναι 10 κιλά ελαφρύτερα από ένα συμβατικό κάθισμα.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τα πεντάλ και τον επιλογέα ταχυτήτων από υλικό Alutex (μίγμα αλουμινίου και φάιμπεργκλας), καθώς και από ανθρακονήματα με ειδικά γραφικά «Cabrio Italia». Το ταμπλό είναι στο ίδιο Blu Abu Dhabi χρώμα με το αμάξωμα και ένα λογότυπο στην κεντρική κονσόλα που αναφέρει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου τονίζοντας την περιορισμένη παραγωγή της έκδοσης.

Το τιμόνι διαθέτει επένδυση από μαύρο δέρμα με διπλή ραφή και τα καλύμματα των καθρεφτών έχουν απόχρωση μαγνησίου.

Επιπλέον, στο εσωτερικό ξεχωρίζει το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magneti Marelli.

Abarth PuntoSuperSport

Η «κληρονομιά» είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει την ειδική σειρά Abarth Punto Evo «SuperSport» που ξεχωρίζει από τη διχρωμία Grigio Campovolo με οροφή και καπό βαμμένα σε μαύρο ματ, όπως συνέβαινε στα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα για την αποτροπή αντανακλάσεων.

Το εξωτερικό του αυτοκινήτου τονίζεται περισσότερο από τα γραφικά «SuperSport» στο πλάι και την πίσω πόρτα, από τα μαύρα ματ καλύμματα καθρεφτών και τις ανάλογα βαμμένες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (σε σχέδιο Abarth esseesse) με κόκκινες δαγκάνες φρένων και καπάκια.

Εφοδιασμένο με έναν 1,4 Multiair κινητήρα, που αποδίδει 180 HP (132 kW) στις 5,750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 270 Nm στις 2,500 σ.α.λ., το Abarth Punto «SuperSport» έχει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δλ.

Με στόχο τις επιδόσεις αναβαθμίστηκε η ανάρτηση και η ασφάλεια (μερικά από τα στοιχεία του «Esseesse Abarth Koni» κιτ), με την τοποθέτηση αεριζόμενων δίσκων μπροστά με μεγάλες κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες και αγωνιστικά τακάκια, διάτρητων πίσω δίσκων, αμορτισέρ Κoni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping) εμπρός και πίσω και ειδικών χαμηλότερων ελατηρίων. Η εξάτμιση επίσης προέρχεται από το κιτ «Esseesse».

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες/κίτρινες ραφές και γυαλιστερή μαύρη πλάτη, όπως και το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magneti Marelli.

Τον χαρακτήρα του μοντέλου ενισχύουν στοιχεία όπως το αλουμινένιο μαρσπιέ με γραφικά «SuperSport», τα ανοξείδωτα πεντάλ με το λογότυπο Abarth, το δερμάτινο τιμόνι με διπλή κόκκινη/κίτρινη ραφή και τα σπορ όργανα της Jaeger.

Abarth 695 Competizione

Το Abarth 695 Competizione είναι ταυτισμένο με την φιλοσοφία της Abarth, που τη θέλει εδώ και 50 χρόνια να μεταφέρει τη γνώση από τους αγώνες στα μοντέλα παραγωγής, όντας το πρώτο σύγχρονο αγωνιστικό δρόμου για τη μάρκα του σκορπιού. Το διθέσιο αυτό μοντέλο εκφράζει ένα πλάνο που χρησιμοποιούταν ευρέως στο παρελθόν και το οποίο ήθελε τα Abarth σχεδιασμένα για το δρόμο, αλλά με στόχο να χρησιμοποιηθούν εύκολα στην πίστα. Πρόκειται για μια ειδική έκδοση που απευθύνεται στους φανατικούς των σπορ αυτοκινήτων, καθώς έχει την πίστα στο DNA του και το δρόμο στην καρδιά του.

Εμπνευσμένο από το Abarth 500 Assetto Corsa, είναι βαμμένο αποκλειστικά σε χρώμα Grigio Competizione Opaco σε έντονο αγωνιστικό appeal.

Ωστόσο, τα βασικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει βρίσκονται στο εσωτερικό. Όπως σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι διθέσιο με τα πίσω καθίσματα να έχουν αντικατασταθεί από ένα roll bar στο ίδιο Grigio Competizione Opaco χρώμα του αμαξώματος. Έτσι το αυτοκίνητο αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα μιας και μειώνεται το βάρος του προς όφελος φυσικά των επιδόσεων, ενώ ο χώρος που μένει κενός από την απουσία των καθισμάτων θυμίζει απόλυτα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Το Abarth 695 Competizione διαθέτει μαύρα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες ενθέσεις Alcantara®, μαζί με σκελετό και βάση από ανθρακονήματα. Κόκκινες ραφές, λογότυπο «695» και γραφικά «Competizione» στα προσκέφαλα και την πλάτη τους τονίζουν ακόμη περισσότερο τα καθίσματα.

Το μαύρο δερμάτινο τιμόνι χαρακτηρίζεται από τον τρίχρωμo αφαλό, κόκκινες ενθέσεις και τα paddles από το στάνταρ ηλεκτρομηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο «Abarth Competizione». Ο πίνακας οργάνων είναι ειδικά σχεδιασμένος από την Jaeger. Τα ανθρακονημάτινο ταμπλό διαθέτει το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magneti Marelli, τη στιγμή που στην κεντρική κονσόλα υπάρχει λογότυπο που αναφέρει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου τονίζοντας την περιορισμένη παραγωγή της έκδοσης.

Τα αγωνιστικά πεντάλ έχουν το λογότυπο του Σκορπιού, ενώ η ανθρακονημάτινη φάσα στο ταμπλό έχει γραφικά «695 Competizione» σε φινίρισμα αλουμινίου. Η ειδική αυτή σειρά αυτοκινήτων έχει φώτα Xenon, ζάντες 17 ιντσών από το «Abarth 695 Tributo Ferrari» στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και δαγκάνες φρένων και καπάκια ζαντών σε κόκκινο χρώμα.

Συνάδοντας με τον αγωνιστικό του χαρακτήρα, το Abarth 695 Competizione είναι εφοδιασμένο με ένα 1,4 Turbo T-Jet 16v κινητήρα, που αποδίδει 180 HP και που συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο «Abarth Competizione», που διαθέτει paddles στο τιμόνι, πραγματοποιεί ταχύτητες αλλαγές και διαθέτει δύο λειτουργίες: «Street» με αυτόματη λειτουργία και «Track» όπου οι αλλαγές γίνονται σειριακά.

Όπως και στο 695 Tributo Ferrari, οι αναρτήσεις και τα φρένα έχουν ενισχυθεί κατάλληλα: Δίσκοι Brembo 305 χλστ. με 4πιστονες δαγκάνες και ειδικά αμορτισέρ εγγυώνται πως η διαχείριση των εντυπωσιακών επιδόσεων γίνεται με απόλυτα ασφαλή τρόπο. Και φυσικά υπάρχει μια διπλής λειτουργίας «Record Monza» εξάτμιση μεταβλητής ανάστροφης πίεσης, που σχεδιάστηκε για να βελτιώνει τις επιδόσεις και τον ήχο πάνω από τις 3,000 σ.α.λ.

ABARTH “695 COMPETIZIONE

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

KINHTHΡΑΣ 4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ.
Ισχύς: 180 HP (132 kW) @ 5500 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm @ 3000 σ.α.λ. σε “Sport mode”
Υπερτροφοδότηση με Garrett 1446 turbo
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 5 ταχυτήτων C510 “Abarth Competizione”
με paddles στο τιμόνι
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Εμπρός Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD
Πίσω Abarth, αμορτισέρ Koni με βαβλβίδα FSD
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Ηλεκτρικό τιμόνι με ρύθμιση “Sport mode”
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι και διάτηρητοι εμπρός δίσκοι 305 χλστ. x 28 χλστ.
Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 χλστ. x 11 χλστ.
TTC – Torque Transfer Control
ΤΡΟΧΟΙ 7” x 17” αλουμινίου με ελαστικά 205/40 R17
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ Euro 5 CEE-F5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 151 γρ./χλμ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Μέση (λτ./100 χλμ.): 6,5
Εκτος Πόλης (λτ. /100 χλμ.): 5,4
Πόλη (λτ./100 χλμ.): 8,4
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 225
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ): < 7
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ “Record Monza” εξάτμιση διπλής λειτουργίας
Πίσω roll bar
Μέρη από ανθρακονήματα

ABARTH 500C “Cabrio Italia”

TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ
Ισχύς: 160 HP (117 kW) @ 5750 σ.α.λ.
Ροπή: 230 Nm @ 3000 σ.α.λ. σε “Sport mode”
Υπερτροφοδότηση με ΙΗΙ RHF3-P turbo
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 5 σχέσεων κιβώτιο C510
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Εμπρός Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD
Πίσω Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Ηλεκτρικό τιμόνι με ρύθμιση “Sport mode”
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι και διάτρητοι εμπρός δίσκοι 284 χλστ. x 22 χλστ.
Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 χλστ. x 11 χλστ.
TTC – Torque Transfer Control
ΤΡΟΧΟΙ 7” x 17” αλουμινίου με ελαστικά 205/40 R17
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ Euro 5 CEE-F5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 155 γρ./χλμ.
ΚΑΤΑΝΑΝΩΣΗ Μέση (λτ./100 χλμ.): 6,5
Εκτός Πόλης (λτ./100 χλμ.): 5,4
Πόλη (λτ./100 χλμ.): 8,4
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Tελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 209
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ): 7,6
ΟΡΟΦΗ Ηλεκτρική λειτουργία
Φιμέ πίσω τζάμι

ABARTH PUNTOSUPERSPORT

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ
Ισχύς: 180 HP (132 kW) @ 5750 σ.α.λ.
Ροπή: 270 Nm @ 2500 σ.α.λ RPM σε “Sport mode”
Υπερτροφοδότηση με Garrett 1446 turbo
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 ταχυτήτων με κιβώτιο C635
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Εμπρός Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD
Πίσω Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Ηλεκτρικό με ρύθμιση “Sport mode”
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι και διάτρητοι εμπρός δίσκοι 305 χλστ x 28 χλστ.
Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 χλστ. x 11 χλστ.
TTC – Torque Transfer Control
ΤΡΟΧΟΙ 7,5” x 18” αλουμινίου με ελαστικά 215/40 R18
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ Euro 5 CEE-F5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 142 γρ./χλμ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Μέση (λτ./100 χλμ.): 6,1
Εκτός πόλης (λτ./100 χλμ.): 4,8
Πόλη (λτ./100 χλμ.): 8,0
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Tελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): > 216
Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα (δλ): 7,5
ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Τροποποιημένη εξάτμιση στο μεσαίο και τελικό καζανάκι

  • Mika

    Teleia!!!!
    Kai to Italia Cabrio????Pou einai ayto????Oeoeeeeoo!!!!?????
    LOL….

    • μόνο του αυτό αργότερα ;)

    • Mika

      Etsi!!!!Ftiakse meeeee!!!!!!!!
      LOL!!!!!

    • άντε τις έβαλα από τώρα ;)

    • Mika

      Teleia!!!!Gracie!!!!
      Opws leei ki enas gnwstos axwneytos:
      Yes baby,that s what I am talking about!!!
      LOL…..

    • πες οτι δε σου αρεσουν οι νεες φωτο…!!
      να σε κραξω…χαχχαχα!!!!

  • VanPerseF1

    Το μωρο γιατι κραταει το tablet σαν να σερβιρει καφεδες?????

    • Mika

      Axaxaxaxa..Mporei na kernaei espressakia!!
      Einai kai ksanthia,ti perimeneis???
      LOL..

    • B 12 K

       Ipad ειναι ;)

  • Mika

    Mia parathrhsh, pros apofygh parekshghsewn, etsi?
    To 695 Competizione foraei T-Jet apo to Tributo Ferrari sta 180 ps..
    To Punto Supersport omws,den foraei ton idio kinhthra alla ton Multiair apo to SS sta 180 ps,pali…
    O Multiair tha arghsei na mpei sto 500, mallon tou xronou paei,isws me ena mikro facelift.. 
    Ayta..

    Pw pw,pws m aresei to mpledaki!!!
    LOL..

    • σωστός! το αλλάζω ;)

    • Mika

      ;-)