Η Opel πήγε το πολυαναμενόμενο νέο Astra GTC στη Φρανκφούρτη καθώς και την έκδοση παραγωγής του Ampera. Το νεότερο μέλος της οικογένειας του Astra, βασίζεται στο Opel GTC Paris concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, όπως το Renault Megane Coupe και το VW Scirocco, με βασικό του προσόν την φρέσκια εμφάνιση και την ανταγωνιστική τιμή.

Σε σχέση με την 5-πορτη έκδοση του Astra, η 3-πορτη διαθέτει πιο sport εμφάνιση με χαμηλότερη κλίση στην οροφή. Είναι κοντύτερο κατά 15mm από την 5-πορτη έκδοση και διαθέτει 10mm μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.695 mm από 2.685 mm). Μπροστά είναι φαρδύτερο κατά 40 mm (1.584 mm) και πίσω κατά 30 mm (1.588 mm).

Φορά ανάρτηση McPherson μπροστά με το σύστημα HiPerStrut (High Performance Strut), το οποίο χρησιμοποιείται στο Insignia OPC. Πίσω οι μηχανικοί της Opel τοποθέτησαν και εδώ τον άξονα με σύνδεσμο Watt ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό βρίσκεται το σύστημα FlexRide το οποίο διαθέτει τρεις ρυθμίσεις για το σασί, Standard, Tour ή Sport.

Μηχανικά τώρα, το Opel Astra GTC θα είναι αρχικά διαθέσιμο με 4 κινητήρες. Περισσότεροι κινητήρες θα ανακοινωθούν στην Φρανκφούρτη ενώ η έκδοση OPC θα ανακοινωθεί μέσα στο 2012.

Από πλευράς βενζινοκινητήρων αρχικά συναντάμε τον turbo 1400αρη ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε 2 εκδόσεις, 120 και 140 ίππων αντίστοιχα. Και οι δύο συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Στην κορυφή της λίστας των βενζινοκινητήρων βρίσκεται ο 1600αρης turbo απόδοσης 180 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα.

Μοναδικός πετρελαιοκινητήρας είναι το 2.0-λιτρος CDTI common-rail turbo απόδοσης 165 ίππων με 380 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και διαθέτει σύστημα Start/Stop. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8.9 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4.9 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 129 γρ/χλμ. Με ένα ντεπόζιτο 56 λίτρων, το Astra GTC 2.0 CDTI μπορεί να διανύσει απόσταση 1.100 χλμ χωρίς να κάνει στάση σε πρατήριο.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της πόλης Gliwice στη Πολωνία. Στη Γερμανία θα κοστίζει από €21.750 στην έκδοση Astra GTC Enjoy 1.4 Turbo 120 hp και θα φτάνει έως τα €27.855 στην έκδοση Astra GTC Sport 2.0 CDTI 165 hp. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν από τις 7 Ιουνίου.

[Πηγή: Opel | Live Photos Copyright: Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

Παγκόσμιες Πρεμιέρες Opel: Τετραπλή Επέλαση

Η Opel στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

  • Καυτό: Astra GTC με φουτουριστική σχεδίαση και απόλυτη οδηγική ακρίβεια
  • Πρωτοκλασάτο : Zafira Tourer συνδυάζει λειτουργικότητα και συναίσθημα με προηγμένα χαρακτηριστικά
  • Προσαρμοστικό: Επιβατικό-van Combo για δουλειά, οικογένεια και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου
  • Πρωτοποριακό: Πειραματικό RAK e κατάλληλο ακόμα και για οδηγούς 16 ετών
  • Σε πλήρη ετοιμότητα: Ηλεκτρικό Ampera λίγο πριν το λανσάρισμα στην αγορά
  • Τα ‘διαμάντια’ της απόδοσης: Επτά νέα μοντέλα ecoFLEX στο IAA

Rüsselsheim/Frankfurt. Με τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες η  Opel βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (15 – 25 Σεπτεμβρίου). Για πρώτη φορά, η Opel παρουσιάζει το μικρομεσαίο coupé Astra GTC, τον μετρ της ευελιξίας Zafira Tourer και τη νέα γενιά του μικρομεσαίου Combo van στο ανανεωμένο της περίπτερο D 09 στο Hall 8 εμβαδού 3.200 τετραγωνικών μέτρων. Με την αποκάλυψη του πειραματικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου RAK e, η Opel ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην αστική μετακίνηση.  Το Ampera, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Ευρώπης για καθημερινή χρήση, κάνει ντεμπούτο στη Γερμανία λίγο πριν κυκλοφορήσει στην αγορά. Η Opel αποδεικνύει επίσης ότι οι συμβατικοί κινητήρες εξακολουθούν να έχουν δυνατότητες μείωσης κατανάλωσης με επτά νέα μοντέλα ecoFLEX που είναι κορυφαία στις κατηγορίες τους στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Παγκόσμια πρεμιέρα Astra GTC: Φουτουριστική σχεδίαση, οδηγική ακρίβεια

Η εντυπωσιακή σχεδίαση του νέου Opel Astra GTC προαναγγέλλει μία συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Με προηγμένη εμπρός ανάρτηση HiPerStrut και πίσω άξονα με σύνδεσμο Watt, το σπορ, μικρομεσαίο coupé της Opel προσφέρει απόλυτη οδηγική ακρίβεια. Αρχικά, θα προσφέρεται με πέντε κινητήρες ισχύος από 74 kW/100 hp – 132 kW/180 hp. Στο IAA, η Opel θα παρουσιάσει για πρώτη φορά την έκδοση 1.7 CDTI ecoFLEX του νέου Astra GTC με 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp, και στις δύο περιπτώσεις με Start/Stop. Το Astra GTC θα κυκλοφορήσει φέτος.

Παγκόσμια πρεμιέρα Zafira Tourer: Μετρ της ευελιξίας με προηγμένα χαρακτηριστικά

Το νέο Zafira Tourer εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας και αίσθησης στο εσωτερικό με την πλήρως ανασχεδιασμένη φιλοσοφία καθισμάτων Flex7. Το ‘Lounge on wheels’ (Σαλόνι σε τροχούς) μεταφέρει τις αξίες και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Insignia, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την ανάγλυφη, δυναμική του σχεδίαση στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου. Το βελτιωμένο πλαίσιο υπόσχεται ξεκούραστη οδήγηση με μέγιστη άνεση και ασφάλεια. Η δεύτερη γενιά της εμπρός κάμερας Opel Eye αποτελεί τη βάση για μία σειρά καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης στο Zafira Tourer, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control που βασίζεται σε ραντάρ.

Παγκόσμια πρεμιέρα Combo: Έξυπνη λύση μεταφοράς

Το νέο Combo είναι ένα ευέλικτο επιβατικό-van για τη δουλειά, την οικογένεια και τις δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Διατίθεται με πέντε ή επτά καθίσματα, δύο μεταξόνια και σε εκδόσεις με παράθυρα ή κλειστού τύπου. Με χώρο φόρτωσης μέχρι 3.800 L στην έκδοση με κοντό μεταξόνιο (με το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο) και 4.600 L με το μακρύτερο μεταξόνιο, το Combo προσφέρει το μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης και στις δύο κατηγορίες. Το χαμηλό ύψος φόρτωσης (54.5 cm) και η ποικιλία ωφέλιμων φορτίων μέχρι 1T είναι οι καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Παγκόσμια πρεμιέρα RAK e: Cool πειραματικό αυτοκίνητο για το μέλλον

Το 2θέσιο RAK με μπαταρία είναι το δυναμικό, ελαφρύ πρωτότυπο μηδενικών ρύπων που ενσαρκώνει το πρωτοποριακό πνεύμα της Opel στις εναλλακτικές φιλοσοφίες. Με μία υπερσύγχρονη, καινοτόμο σχεδίαση, αυτονομία 100 km και τελική ταχύτητα 120 km/h, το μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό αυτοκίνητο εντυπωσιάζει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο. Το επαναστατικό πρωτότυπο υπερέχει από οποιοδήποτε συμβατικό όχημα. Η οδήγηση των 100 km κοστίζει μόνο 1 ευρώ. Το RAK e στοχεύει επίσης να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε νεαρότερους πελάτες, οδηγούς ηλικίας ακόμα και 16 ετών.

Πρεμιέρα Ampera στη Γερμανία: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο λίγο πριν το λανσάρισμα στην αγορά

Το Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ευρωπαίου κατασκευαστή που πηγαίνει ‘οπουδήποτε, οποτεδήποτε’ και αναμένεται στα καταστήματα Διανομέων στο τέλος της χρονιάς. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh παρέχει ενέργεια στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ, το είδος του οδοστρώματος και τη θερμοκρασία, η αυτονομία του κυμαίνεται από 40 – 80 χλμ. με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους – καλύπτοντας τις καθημερινές απαιτήσεις της πλειοψηφίας των Ευρωπαίων οδηγών. Για μεγαλύτερα ταξίδια, ένας βενζινοκινητήρας εκτελεί χρέη γεννήτριας που συνεχίζει να τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με ηλεκτρισμό. Έτσι το όχημα μπορεί να διανύσει πάνω από 500 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Τα διαμάντια της απόδοσης: Επτά νέα μοντέλα ecoFLEX στο IAA

Η Opel παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό επτά νέα μοντέλα ecoFLEX στη Φρανκφούρτη που συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα των αντίστοιχων κατηγοριών τους σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2: Agila 1.0 (βενζινοκίνητο, 109 g/km CO2), Meriva 1.3 CDTI (109 g/km CO2), Astra 1.7 CDTI (99 g/km CO2), Insignia 1.4 Turbo (βενζινοκίνητο, 134 g/km CO2) και Insignia 2.0 CDTI (115 g/km CO2) – καθώς και τις ecoFLEX εκδόσεις των Astra GTC και Zafira Tourer σε παγκόσμια πρεμιέρα. Το κορυφαίο Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX με 94 g/km CO2 που διατίθεται από την άνοιξη εκτίθεται επίσης στο περίπτερο της Opel στο IAA.

Πολλές από τις 60 και πλέον εκδόσεις ecoFLEX διατίθενται με την τεχνολογία Start/Stop που συμβάλει στην περαιτέρω βελτίωση της περιβαλλοντικής συμβατότητας. Το σύστημα Start/Stop της Opel, θα διατίθεται σε 34 συνδυασμούς οχημάτων-κινητήρων μέχρι την άνοιξη του 2012.

Τα Opel του ΜΥ 2012 στο IAA: Αυξημένη απόδοση και άνεση

Οι αλλαγές του model year στην Opel φαίνονται στη μικρότερη κατανάλωση και στις νέες εκδόσεις μοντέλων και εξοπλισμού.

Το Opel Agila 1.0 ecoFLEX είναι ισχυρότερο κατά 3 hp (50 kW/68 hp) και προσφέροντας ταυτόχρονα μικρότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Στο μικτό κύκλο, το Agila 1.0 ecoFLEX χρειάζεται μόλις 4,8 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, κατά μέσο όρο 0.3 λίτρα λιγότερο. Αυτό μειώνει τις εκπομπές CO2 στα 109 g/km.

Το Start/Stop διατίθεται τώρα για το Opel Corsa με βενζινοκινητήρες. Στα μοντέλα 1.2 και 1.4 μειώνει την κατανάλωση κατά μέσο όρο 0,4 lit. / 100 km, ενώ μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 119 g/km. Η έκδοση 1.2 LPG ecoFLEX (Liquefied Petroleum Gas) είναι νέα στη σειρά Corsa. Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 5 είναι bi-fuel και λειτουργεί με βενζίνη (63 kW/85 hp) ή φθηνό LPG (61 kW/83 hp). Οι εκπομπές CO2 για το τρίθυρο μοντέλο είναι 110 g/km όταν λειτουργεί με LPG.

Το νέο top model της οικογένειας Corsa, το Corsa OPC Nürburgring Edition με κινητήρα 1.6 turbo προσφέρει υψηλότερη ισχύ (155 kW/210 hp αντί 141 kW/192 hp) και υψηλότερη ροπή (με λειτουργία overboost μέχρι 280 Nm αντί 266 Nm) σε σχέση με το απλό Corsa OPC.

Το Opel Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX με Start/Stop έχει μέση μείωση κατανάλωσης στο μικτό κύκλο 0,4 lit. στα 4,1 lit. / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται στα 109 g/km – από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Το Opel Astra ecoFLEX δείχνει τις δυνατότητες της τεχνολογίας ecoFLEX σε συνδυασμό με Start/Stop. Με 99 g/km CO2 (3.7 lit. diesel / 100 km) είναι το καθαρότερο, οικονομικότερο Astra όλων των εποχών – ακόμα και με την εντυπωσιακή ισχύ των 96 kW/130 hp.

Το Opel Insignia κάνει την είσοδό του στο model year 2012 με μία διευρυμένη και βελτιστοποιημένη γκάμα κινητήρων που αποτελείται από οκτώ μονάδες βενζίνης και τρεις diesel. Τα επίπεδα ισχύος των βενζινοκινητήρων κυμαίνονται από 85 kW/115 hp μέχρι 239 kW/325 hp, και των τριών CDTI turbo diesel από 81 kW/110 hp – 118 kW/160 hp. Νέος στη γκάμα είναι ο 1.4 turbo ecoFLEX που κάνει το Insignia το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μοντέλο ολόκληρης της μεσαία κατηγορίας με κατανάλωση 5,7 lit. / 100 km. Το Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX με 118 kW/160 hp και Start/Stop καταναλώνει μόλις 4.3 lit. diesel / 100 km και εκπέμπει 115 g/km CO2. Το δίλιτρο turbo μοντέλο της ναυαρχίδας της Opel με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με adaptive 4×4 AWD παράγει 184 kW/250 hp. Ο αναβαθμισμένος εξοπλισμός περιλαμβάνει νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και πολυτελές δερμάτινο σαλόνι Nappa σε ‘Indian Night’.

Δυνατό κοκτέιλ Opel με τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες

Η Opel στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

  • Επίσημη αποκάλυψη των Astra GTC, Zafira Tourer και Combo
  • Το φουτουριστικό πρωτότυπο RAK e ενισχύει την ηγεμονία της Opel στο κόσμο του E-Mobility
  • Ντεμπούτο στην αγορά για το επαναστατικό ηλεκτρικό Ampera

Rüsselsheim/Frankfurt.  Η Opel τήρησε την υπόσχεσή της να λανσάρει νέα, συναρπαστικά και αποδοτικά αυτοκίνητα στο 64ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο περίπτερο της Opel στο Hall 8, ο CEO Karl-Friedrich Stracke τόνισε ότι η μάρκα εφαρμόζει μία στρατηγική δύο στόχων, αφενός να κάνει τα τρέχοντα μοντέλα της πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον, αφετέρου να δώσει έμφαση στο E-Mobility.

Το Ampera, η κορυφαία πρόταση της Opel στον τομέα E-Mobility, κάνει Γερμανικό ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη. Υπάρχουν ήδη πάνω από 6.000 προ-παραγγελίες για το πρώτο αξιόπιστο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση. Ο Stracke εξήγησε ότι το Ampera σηματοδοτεί απλά την έναρξη της επέλασης ηλεκτρικών οχημάτων Opel. «Οι καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω εξέλιξη» δήλωσε ο Stracke.

Η Opel αποκάλυψε το όραμά της για την επόμενη φάση της αστικής μετακίνησης – το RAK e. Το διθέσιο πρωτότυπο ενσαρκώνει τη στρατηγική της Opel να παραμείνει πρωτοπόρος στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό το όχημα μπαταρίας που ζυγίζει μόλις το ένα τρίτο (1/3) ενός συμβατικού μικρού αυτοκινήτου είναι άκρως οικονομικό αφού μπορεί να διανύσει 100 χλμ. με κόστος 1 Ευρώ.

Το γοητευτικό Astra GTC εμφανίζεται σε παγκόσμια πρεμιέρα και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο Stracke περιέγραψε το GTC που εφοδιάζεται με ανάρτηση HiPerStrut ως την πιο συναισθηματική ερμηνεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel. «Το Astra GTC εμποτίζει τη μάρκα μας νεανικό σφρίγος και πάθος» δήλωσε.

Με το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου Zafira Tourer, η Opel λανσάρει ένα ακόμα μοντέλο στην κατηγορία μικρομεσαίων πολυμορφικών. Το όχημα υιοθετεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες συστημάτων υποστήριξης οδηγού και αξιοποίησης εσωτερικών χώρων, ενώ αποπνέει την εικόνα ενός ‘σαλονιού σε τροχούς’.

Το επιβατικό Combo van λανσάρεται εμφανώς ανανεωμένο. Το Combo είναι τώρα πιο ευέλικτο από ποτέ και έχει τον καλύτερο δείκτη ικανότητας μεταφοράς φορτίου στην κατηγορία. Το πολυχρηστικό όχημα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες πελάτες.

Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που αποκάλυψε η ανώτερη ηγεσία της Opel έδειξαν μία πολύ ισχυρή εικόνα πωλήσεων στην Ευρώπη. Το πρώτο οκτάμηνο του 2011 μόνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν μέχρι 7,9%. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 6,2%, εδραιώνοντας τη θέση της Opel στην αγορά.

Ο Stracke μίλησε για τη διευρυμένη προϊοντική γκάμα της Opel με μοντέλα όπως το λειτουργικό Combo, ή το συναρπαστικό Astra GTC και το επαναστατικό Ampera. «Σας είπαμε ότι θα κρατήσουμε το λόγο μας» κατέληξε ο Mr Stracke. «Σήμερα σας αποδείξαμε ότι ξέρουμε να τηρούμε τις υποσχέσεις μας.».

  • Mika

    Poly wraio einai…
    Fantazomai to OPC….Ouaou!!!!

  • πολυ ωραιο !!!! και διχνει και δυναμικο και στιβαρο!!!!
    σε αναμονη για το OPC!!!!!!!!!!!!!!  :-)
    θελω να δω ποσο πιο τουμπανο 8α το κανουν!!!!!
    παντως ο ξαδερφοσ μου το εχει το 1.6Τ 5d με τα 180ps και παει πολυ καλα!!!!! αναρωτιεμαι πωσ 8α πηγαινει το OPC!!!!!

  • Costelo

    Τιποτα το ιδιαιτερο παντως,μαρεσουν οι ζαντες που βαλανε ομως.

  • Tasos

    πολυ ενδιαφερον ο 2.0 πετρελαιοκινητήρας…..

  • Stavros Sidiropoulos

    Ωραιο ειναι αλλα οχι και 22.000 (σημειωνω στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ) για ενα Astra…Ειπαμε…

    ΥΓ)Για να μην παρεξηγηθω,opel-ακιας ειμαι.

    • hellboy

      ενταξει κανενας δεν βλεπει τα ψιλα γραματακια!!!!κοιτα  εγω 2 αστρα θα επερνα αν επερνα του ’93(το χαζευα στα περιπολικα πολυ κακο με το χαμηλωμα)και το μοντελο του 2001.κανενα αλλο αστρα.

  • Giannis1304

    να είχε και μαλακά υλικά στο ταμπλό όπως το προηγούμενο Astra και τι στον κόσμο! στα 22.000 ευρώ περιμένεις κάτι παραπάνς.γνώμη μου