H Honda παρουσίασε το νέο Civic στη Φρανκφούρτη και οι πρώτες απόψεις που εξέλαβε ήταν αρκετά αρνητικές για την σχεδίαση του, ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωσαν ότι ετοιμάζουν την Type R έκδοση του. Ο CEO της Honda, Takanobu Ito, μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, ανέφερε ότι δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός ενός αυτοκινήτου ο μοναδικός λόγος πώλησης. Δήλωσε ότι το νέο Civic είναι τεχνικά δύο γενιές μπροστά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Ο Ito δήλωσε:

Στόχος μας είναι να πουλάμε 100.000 Civic το χρόνο. Αυτό είναι το διπλάσιο από την παραγωγή του τρέχοντος έτους. Πιστεύουμε στον στόχο αυτό, μιας και το νέο Civic έχει καλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση από το τωρινό μοντέλο.

Δεν ξέρω πως έχει καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό ο Ιάπωνας αλλά προσωπικά με ατμοσφαιρικούς κινητήρες που αποδίδουν ιπποδυνάμεις περασμένης 10ετίας δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να καταλάβω την δήλωση του. Το νέο Civic θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρες, έναν 1400αρη 100 ίππων με μέση κατανάλωση 5.4 λίτρα/100 χλμ, έναν 1800αρη 142 ίππων με μέση κατανάλωση 5.8 λίτρα/100 χλμ, και έναν 2.2-λίτρων i-DTEC πετρελαίου 150 ίππων με μέση κατανάλωση 4.2 λίτρα/100 χλμ, την ώρα που στην αγορά υπάρχουν αρκετά αντίστοιχα μοντέλα με turbo κινητήρες (Ford Focus, Vw Golf κτλ) που βγάζουν τις ιπποδυνάμεις αυτές, με πολύ λιγότερα κυβικά, έχοντας παράλληλα και την μεγάλη ροπή που προσφέρουν οι turbo κινητήρες.

[Πηγή: Ward’s Auto]

  • cfu

    η 1η Απριλιου αργη ακομα

    το αλλο με το Τοτο το ξερουν εκει στο κεντρο σχεδιασμου τις Honda?

  • Dod

    Οι τυποι ειναι αυτοκαταστροφικοι,καταφεραν να χαλασουν την ταυτοτητα του civic.

  • Manos p.

    xaxaxax το πιο ωραιο ανεκδοτο που ακουσα!!!

  • Επισκέπτης

    dn to pisteuw oti perimenoun kiolas na poulhsei auti h vlakeia…

  • δε μου αρέσει κ πολύ αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν…
    παιδιά ξεχνάτε όλοι εδώ μέσα ότι δεν απευθύνεται σε μας αυτό το civic…δηλ σε ηληκίες 25-40, αλλά σε μαγαλύτερους…
    η honda με το προηγούμενο civic κάνοντας το εκκεντρικό ήθελε να προσελκύσει νεανικότερο κοινό γιατί μέχρι τότε ο μ.ο. αγοραστών ήταν γύρω στα 48 αν θυμάμαι…αυτή ηταν η μόνη αποτυχία του παλιού κ έχασε λίγο απο το απο το μεγάλο σε ηλικία κοινό χωρίς να κερδίσει απο τους μικρότερους…με αυτό εδώ θα κερδίσει πάλι τους παππούδες
    κ μη κοιτάτε τη χώρα μας, στην αγγλία(που ειναι κ χωρα κατασκευής του) δε πάει πολύ άσχημα σε πωλήσεις!

    • pariah

      Αν δεις την γκάμα και τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της θα καταλάβεις πως γίνεται αμάξι του οικογενειάρχη και του συνταξιούχου….Λέτε για τα Mercedes μετά…Η πιο οδηγοκεντρική εταιρία για μένα είναι οι mazdaioi…..Από τα μικρά τους τα αμάξια έχουν ζωντανό στήσιμο, γαμάτο κιβώτιο  και το μοτερ να είναι η αχίλλειος πτέρνα τις περισσότερες φορές…Κρίμα που η honda ξέφυγε από τον ίδιο δρόμο…

    • δε διαφωνώ φίλε μου…
      κατα βάση τα μοντέλα της Honda πλέον είναι συντηριτικά κ στο σχεδιασμό κ στην οδήγηση…δε μπορούμε να τους κρίνουμε γι’αυτο…
      αυτοί ξέρουν, αυτοί επιλέγουν τη στρατηγική τους κ ο κοσμος είτε τους ανταμοίβει είτε τους βυθίζει…

  • Mika

    Me tetoia emfanish, den nomizw Takh…
    LOL…

  • Chrisevo

    Δύσκολα τα πράγματα παιδιά…. Κρίμα πάντως για την honda. Πάνε οι nsx , s2000 , type-r καιροί. Η nissan , τώρα η toyota με το ft-s concept πάνε μπροστά. Και δε λέω ότι η honda έχει μείνει πίσω μόνο στα σπορ αυτοκίνητα , αλλά και τα συμβατικά που βγάζει εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου.
    Αλλά αυτή είναι η πολιτική που ακολουθεί η εταιρία. Μετά μην λέμε ότι οι γερμανοί πάνε μπροστά αδίκως…

  • Elaspre

    Η Honda (μαζι με την bmw m3 3200cc-343hp) είχε τους καλύτερους κινητήρες(s2000-240hp και civic 1600-160hp) και μετά απο αυτούς λέει ότι είναι δυο γενιές μπροστά;μάλλον έχει μείνει στο έτος 2000!ας της πει κάποιος ότι πλέον υπάρχουν 1200αρια με 105 hp και 17,5 κιλά ροπή!
    Σε 2 χρόνια θα αναθεωρήσει και θα ψάχνει να βρει τι φταίει!

  • George31

    tha klapsoune manoules me thn malakia pou phgane kai vgalane.ma kala?gousto den exoune?ti parousiash einai auth?oi sxediastes h o sxediasths einai gia ton poutso.aparadekto amaksi,poly xeirotero apo to prohgoumeno.

  • hellboy

    μην παραξενευτει κανεις αν του χρονου τετοια εποχη η χοντα παρουσιασει/ανακοινωσει/προμοταρει σαν project το νεο σιβικ..
    οταν οι ιαπωνες κανουν τετοιες μικρο αλλαγες-ετσι θα τις πω δεν αλλαξε τελειος το σχεδιο ουτε κατι αλλο ριζικα-το επομενο θα καψει πολλες καρδιες……..κατι τετοιο δεν ειχε ξανακανει η χοντα με σιβικ του 1994 το οποιο εκανε ενα facelift και το παρηγαγε μεχρι το 1999-2000 και μετα εσκασε αυτος ο πυραυλος το πιο τελειο σιβικ?!!!

    • EPISKEPTIS

      simfono oti tha to kanei giati den vlepo na poulaei auto to pragma kai tha to kanei anagkastika alla kati prepei na kanei kai me tous kinitires tis aksiopisti einai alla exei minei piso

  • Hrvakias

    Εγω τώρα να πω το πόνο μου και συγνώμη κιόλας για το άκυρο. Με το HRV τι θα γίνει θα βγάλουν 3η γενιά ή να πάω προς Γερμανία μεριά

  • VanPerseF1

    Εεεεε ναι τωρα μας πεισατε…οχι απλα να αυξησετε τις πωλησεις αλλα να τις ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΤΕ θελετε με ενα απλο botox που του κανατε…ε ρε κουνια που ειχατε μικροι!