Μπορεί η χάραξη της Suzuka να αρέσει σε πολλούς, καθώς περιέχει γρήγορες και δύσκολες στροφές, ωστόσο αυτές δεν ευνοούν την επίτευξη κάποιου προσπεράσματος. Παραδοσιακά, είναι δύσκολο να προσπεράσεις στην ιαπωνική πίστα, και κάποιοι περίμεναν δύο ζώνες DRS, με στόχο να δούμε περισσότερο θέαμα.


Η FIA, όμως, δε μας κάνει την χάρη, και επιβεβαίωσε ότι θα έχουμε μόνο μία ζώνη DRS. Όσον αφορά το σημείο ανίχνευσης, αυτό θα βρίσκεται λίγο μετά την διάσημη 130R (15η στροφή της πίστας), ενώ το σημείο ενεργοποίησης θα είναι η ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Υπενθυμίζω ότι για να μπορέσει ένας οδηγός ν’ ανοίξει την πίσω πτέρυγα, θα πρέπει να απέχει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο, όταν περνάει από το σημείο ανίχνευσης.

Το άρθρο αυτό αποκτά νόημα μόνο για τον αγώνα της Κυριακής. Ως γνωστόν, την Παρασκευή και το Σάββατο, οι οδηγοί μπορούν να πατούν όσες φορές θέλουν το “φτερωτό” κουμπάκι.

[Πηγή: FIA]

  • Για να δούμε τι θα δούμε στη Suzuka

  • Guest

    Τον Jenson να καίγεται για το υψηλότερο σκαλί του βάθρου, για χάρης της γκόμενας χα-χα-χα… Ρέστα… Jenson απλά…

    • Mika

      Tha kanei megales xaroules h Mitsibata meta!!!
      LOL…