Φούσκα ήταν και έσκασε; Δεν ξέρουμε τελικά αν τελικά η αγορά της Κίνας έχει τις προοπτικές ανάπτυξης που φαντάστηκαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο Scott Laprise, αναλυτής της CLSA Asia Pacific Market, με έδρα το Πεκίνο, σε πρόσφατη συνέντευξη του, δήλωσε ότι οι premium γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουνε προχωρήσει σε μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων τους έως και 20%. Ο λόγος, η επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης και η προσπάθεια της κινεζικής κυβέρνησης να περιορίσει τον αριθμό των αυτοκινήτων, για να μειώσει την κίνηση.

Στο Πεκίνο η αντιπροσωπεία της BMW έχει προχωρήσει σε έκπτωση έως 19% σε ορισμένα μοντέλα, όπως η Σειρά 3, ενώ η Mercedes μείωσε την τιμή της C-Class κατά 20% στην έκδοση εξοπλισμού Elegance.

Ο Laprise δήλωσε ότι η ζήτηση για πολυτελή αυτοκίνητα μέσα στο 2011 έχει αυξηθεί κατά 29%, την ώρα που το 2010, η αύξηση ήταν στο επίπεδο του 48%.

[Πηγή: AutoNews]