Η Je Design παρουσίασε το νέο βελτιωτικό πακέτο που ετοίμασε για το Volkswagen Touareg. To bodykit αποτελείται από νέα μπροστά γρίλια, νέο μπροστά spoiler, φουσκωμένα φτερά, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Πατά πάνω σε 22″ ζάντες με ελαστικά 295/30, φορά χαμηλότερες αναρτήσεις 35 mm και φορά αποστάτες 30 mm μπροστά και 40 mm πίσω. Το εσωτερικό έχει επενδυθεί με Alcantara.

Μηχανικά ο V8 4.2-λίτρων TDI χάρη στην επαναπρογραμματισμό της ECU αποδίδει πλέον 410 άλογα με 930 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.4 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 269 χλμ/ώρα. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: JE Design]

Δελτίο Τύπου

The JE DESIGN Widebody kit is now also available for the new Touareg R-Line. Coming off the assembly line of VW, the SUV already has a sporty design; but now it is fitted with a new sports grille, front spoiler, front and rear wheel arch kit, rear apron insert, and a tailgate panel that make it look much more aggressive. All of this is available for 4641 Euro (manufacturer suggested retail price) including applicable taxes. All components are precisely fitted and manufactured in polyurethane (PU) or a fibre-reinforced composite and are supplied ready-primed. This customisation comes to a perfect full circle by adding the dual exhaust system with oval stainless steel tailpipes on either side (120 x 85 mm) at a price of 595 Euro.

With this, the tuning specialist proves again how fast and efficient the JE DESIGN engineers work; because the body kit for the R-Line model completes the offer: JE DESIGN has now an exhaustive tuning program for all models of the VW Touareg II.

However, JE Design has not stopped at the visual transformation of the Touareg. Thanks to its optimised engine management system, the performance of the 4.2 l TDI engine has been increased from 340 hp (250 kW) to 410 hp (302 kW) and the maximum torque leaps from 800 to 930 Newton metres. With that, the 0 -100 kph acceleration of the vehicle that weighs in at over two tonnes, only takes 5.4 seconds instead of 5.8 seconds, and the top speed rises from 242 to 269 kph. The price of 2999 Euro already includes a one year warranty for the engine, turbo charger, transmission, and power train, and can be extended to two years for an additional 199 Euro. The 3.0 l TDI as well is put through a hefty power enhancement program, increasing its output from 240 hp (177 kW) to 285 hp (210 kW).

To help ensure the new-found power is utilised to its fullest extent, the electronic suspension module lowers the vehicle and brings it 35 millimetres closer to the tarmac – all for a price of 1428 Euro.

This makes the new alloy wheels look even more impressive. JE DESIGN equips the Wolfsburg vehicle with its SUV-Select design, 10×22 inch aluminium wheels and adding ultra high-performance tyres of the size 295/30. In addition, a wheel spacer kit (30 millimetres in front, 40 millimetres in the rear), available at 409 Euro, ensures that the wheels fill the extended arches to achieve an optimum effect. In order to individualize the wheels, they are available in three different surface finishes: shadow silver with a polished front, matt black with a matt silver front, and matt graphite silver with polished edges. Custom-painted wheels are also available so that every Touareg owner can customize his vehicle to his own taste. JE DESIGN offers the complete wheel/tyre package for 5190 Euro. Rims are available from 690 Euro each.

The aggressive appearance of the customised JE DESIGN Touareg stands in contrast to its luxurious interior. Here, the tuning specialist finished the entire dashboard, door panels, and the extensive roof liner with the finest Alcantara money can buy.

Of course, JE DESIGN provides the respective TÜV Certificate for each customised component. Additionally, despite the performance increase, the Touareg is still in compliance with emission regulations.

  • με τετοιο χαμηλωμα και 22αρεσ ζαντεσ δεν πηγαινε μια πριν στο χωμα …..τωρα 8α το ξεχασει και επισημα…..
    αυτο το παραδειγμα μου δειχνει αλλη μια φορα ποσο αθλια ειναι τα SUV……..

    • πόσες φορές το έχουμε πει!!
      άχρηστα αυτοκίνητα!!

    • kai 8a sunexizo na krazo ka8e fora poy 8a blepo!!!!!!!

    • GEORGE_M

      Αγαπητοί κύριοι όσες φορές και να κράξετε, ή να χαρακτηρίσετε άχρηστα συλλήβδην όλα τα suv, άλλες τόσες υπάρχουν φαν αυτής της κατηγορίας. Υπάρχουν ελέφαντες στην κατηγορία (πχ Hummer H2), αλλά υπάρχουν και μικρομεσαία suv (πχ. Tiguan. Forester), ή πιο compact (πχ.Terios, Suzuki SX4), τα οποία προτιμώνται από σημαντική μερίδα οδηγών. Αδιάψευστος μάρτυρας ασφαλώς οι πωλήσεις τους.
      Επί του θέματος, το Touareg είναι ένα όντως μεγάλο αλλά ικανότατο εκτός δρόμου suv. Τεράστια ροπή, κοντές σχέσεις και αερανάρτηση που το ανεβάζει μέχρι και 33 cm από το έδαφος. Οι πωλήσεις του σαφώς και το αδικούν, αλλά υπάρχει και η νέα Cayenne, που μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, αλλά σε prestige και πωλήσεις προηγείται με διαφορά.
      Θα συμφωνήσω 100% ότι η συγκεκριμμένη μετατροπή με 30άρι ελαστικό καθιστά απαγορευτική τη χρήση του εκτός δρόμου και εξυπηρετεί μόνο τις ιδιοτροπίες ενός περιορισμένου κοινού που θέλει να ξεχωρίζει στην άσφαλτο. Αυτά όμως είναι γούστα, περί ορέξεως…

    • ta leω αχρηστα φιλοσ και 8α συνεχισω να το λεω γιατι απλα βγηκαν για καπιον συγκεκριμενο λογο στην αγορα…αλλα τελικα τα χρησιμοποιουν για αλλο λογο…..απλα αμα 8εσ καλη κυληση στο δρομο kai χωρουσ…μπορεισ να παρεισ μια μερσεντεσ Ε..Αουντι Α6….BMW 5…an 8es ektos dromoy.. exei RANGE ROVER…JEEP…..k.o.k… τωρα με αυτα τα SUV to mono poy kaneis einai na odhgas απο μια ψηλη θεση και τποτα αλλο και να εχεισ σαν δικαιολογια οτι μπορει να παω στο βουνο και τετοια….εκει που παειο ο περισσοτεροσ κοσμοσ στο βουνο παει και το γκολφακι μου που ειναι και χαμηλωμενο…..ασε που οι περισοτεροι κατοχοι suv oyte poy to exoyn paei στο βουνο…..

    • GEORGE_M

      Το Touareg παίζει στην ίδια κατηγορία με το Range Rover και είναι εφάμιλλο αν όχι ανώτερο σε εκτός δρόμου ικανότητες.
      Η χρησιμότητα των suv, κατά την άποψη μου, έγκειται στις δυνατότητες που σου παρέχει η τετρακίνηση, σε συνδυασμό με την ποιότητα κύλισης και οδηγικής συμπεριφοράς που σου εξασφαλίζει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο, σε σχέση με το κλασσικό τύπου σκάλας. Η θετική μου άποψη που έχω για τα suv αναφέρεται ουσιαστικά σε όσα έχουν τετρακίνηση. Δεν είναι μόνο το ύψος από το έδαφος. Τα καλά μικρομεσαία τετρακίνητα suv δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να κάνουν εκτός δρόμου, ειδικά με ένα σετ ελαστικά 80/20 ή ακόμα καλύτερα 50/50. Για την ιστορία έχω γράψει 50.000 χλμ με Tiguan και 28.000 χλμ με SX4, πολλά εκ των οποίων σε εκτός δρόμου διαδρομές που συμβατικό ΙΧ δεν πλησιάζει ακόμα και με χωμάτινα ελαστικά. Επέτρεψε μου όμως να σου πω ότι εδώ κρίνουμε την χρησιμότητα των suv και όχι τη χρήση τους από πολλούς οδηγούς. Μπορεί να ανταλλάσουμε ώρες τις αντίθετες απόψεις μας περί του θέματος. Όμως το ότι πολλοί κάτοχοι τετρακίνητων suv δεν πατάνε ποτέ τους χώμα, αυτό δεν αναιρεί τις ικανότητες και την διττή χρησιμότητα τους.

    • etsi opos to les filos eisai olosostos!!! alla ola ayta sti 8eoria..stin praksi omos????
      pistevo eisai apo toys ligoys poy exoyn xarei toso poli to suv toys se oles tis sin8ikes!!!