Το Consumer Report κυκλοφόρησε την ετήσια μελέτη αξιοπιστίας του για το αυτοκίνητο και τα αποτελέσματα δεν ήταν και πολύ ενθαρρυντικά για την Ford. Η αυτοκινητοβιομηχανία είδε μια πτώση στη κατάταξη δέκα θέσεων και από την δέκατη έφτασε στην εικοστή. Ο κύριος λόγος ήταν κάποια ζητήματα που αντιμετώπισαν τρία συγκεκριμένα μοντέλα: το Explorer, το Fiesta και Focus. Κάθε ένα από αυτά κατατάσσονται κάτω του μέσου όρου στην αξιοπιστία κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους τους στην αγορά λόγω των ζητημάτων με MyFord Touch και του διπλού συμπλέκτη μετάδοσης στο Fiesta και Focus.


Αντιθέτως, η Chrysler ανεβαίνει σιγά σιγά στη σκάλα της τη σκάλα αξιοπιστία ανεβαίνοντας 12 θέσεις. Η Jeep κατάφερε να φτάσει στην 13η θέση, ανεβαίνοντας 7 θέσεις, καθιστώντας την παράλληλα τη πιο αξιόπιστη Αμερικάνικη εταιρία, ενώ και η Dodge κέρδισε 3 θέσεις.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το Chrysler 200, το Dodge Durango και Jeep Grand Cherokee σημείωσαν όλα καλές επιδόσεις στις αντίστοιχες αξιολογήσεις τους για την αξιοπιστίας τους.

Μπορείς να μπεις εδώ για να δεις με περισσότερες λεπτομέρειες όλες τις αλλαγές της λίστας και τη μεθοδολογία μέτρησης της αξιοπιστίας, τις ασιατικές μάρκες, τα αποτελέσματα των ευρωπαϊκών εταιριών και περαιτέρω συστάσεις.

[Πηγή: Consumer Reports]

  • Tom

    “Japanese brands continue to dominate Consumer Reports survey’s upper echelons and took the top nine spots. They were led by Scion, Lexus, Acura, Mazda, Honda, and Toyota.”
    ¯_(ツ)_/¯ 

  • ggarfe

    Volkswagen was able to hold on to 16th place in the ranking; seven of its 11 models scored average or better.Mercedes-Benz and BMW improved, but results were inconsistent for their various models. BMW’s redesigned X3 SUV did well, for example, but the redesigned 5 Series sedan was well below average. Mercedes’ compact GLK SUV improved, but its flagship S-Class luxury sedan fell to below average.

    Πολύ αξιόπιστη η VW. Κράτησε τη 16η θέση. Δηλαδή βελτίωση μηδέν. Την πέρασε καί η CHRYSLER που υπό τη διοίκηση του Σερτζιο καί της FIAT βάζει τα πράγματα σε μια σειρά. Καί τα καλύτερα είναι καθοδόν για την CHRYSLER μιας καί τα αποτελέσματα της δημιουργίας του ομίλου  FIAT-CHRYSLER θα αρχίσουν να φαίνονται από το 2013.
    Τι βλέπω για την BMW 5;;; Τα αποτελέσματα ήταν κάτω από τον μέσο όρο. Το ίδιο καί για την τρομερή s-class. Δηλαδή υπάρχει αναντιστοιχία κόστους-αξιοπιστίας.
    Πως το λένε οι Γερμανοί; germany uber alles;;; Κλάιν μαιν μαι μπούτς ολίμπια…

  • ggarfe

    Οι αρουραίοι του VW GROUP καί οι λαγοί των άλλων Γερμανών κατασκευαστών την έκαναν με ελαφρά σε αυτό το θέμα. Αμα δουν όμως κάτι για την ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ πρώτοι καί καλύτεροι τρέχουν να ποστάρουν.