Στην Φρανκφούρτη η Volkswagen παρουσίασε το up! μαζί με 5 πρωτότυπα. Ανάμεσα τους ήταν και το GT Up! Concept, που η VW έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες. Βασίζεται στην τρίθυρη έκδοση και διαθέτει νέο bodykti, LED φώτα ημέρας, 17″ ζάντες, μαύρους γυαλιστερούς καθρέπτες, αεροτομή, διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Στο εσωτερικό του υπάρχει μαύρη οροφή, μπλε-ανθρακί ταπετσαρίες, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά. Ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν θα περάσει στη παραγωγή, αλλά το απλό up! θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τον Μάρτιο του 2012, ενώ ένα μήνα αργότερα θα λανσαριστεί το 5-θυρο up! Τέλος, τον Ιούλιο 2012, θα ξεκινήσει η διάθεση του up! με αυτόματο κιβώτιο. Για περισσότερες λεπτομέρειες ρίξε μια ματιά και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί (στα ελληνικά και αγγλικά).

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

Θέμα: «Volkswagen up

Φρανκφούρτη, Σεπτέμβριος 2011 – Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου, η Volkswagen παρουσιάζει σε παγκόσμια πρώτη την προϊοντική της πρόταση στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης: το up!

Ενσωματώνοντας όλες τις αξίες της μάρκας, το up! αποτελεί την πρόταση της Volkswagen για σύγχρονη, έξυπνη αστική αυτοκίνηση. Μία επαναστατική πρόταση που συνδυάζει για πρώτη φορά την ευκολία χειρισμού και οδήγησης ενός αυτοκίνητου πόλης με την άνεση και την ασφάλεια αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.

Ρώμη, Οκτώβριος 2011 – Η «αιώνια πόλη» φιλοξενεί τη δημοσιογραφική παρουσίαση του Volkswagen up! Σε μία πόλη γεμάτη ζωή αλλά και μοναδικό στυλ, το μικρό Volkswagen up! ξεδιπλώνει τις μεγάλες του ικανότητες.

Εκδόσεις

Το up! θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού (take up! – move up! – high up!) καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες για ασφαλή, άνετη και έξυπνη μετακίνηση. Παράλληλα, θα διατίθεται και σε δύο ειδικές εκδόσεις: white up! και black up!

Σχεδίαση που εκπέμπει αυτοπεποίθηση

Η σχεδιαστική φιλοσοφία του up! ακολουθεί τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις. Όπως όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά προϊόντα, το up! χαρακτηρίζεται από την απλότητα στην σχεδίαση του, που αναδεικνύει τεχνολογική ανωτερότητα και ευκολία χρήσης.

Κινητήρες που εστιάζουν στις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης

Για το up! η Volkswagen ανέπτυξε μία ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων ενσωματώνοντας την φιλοσοφία Think Blue. Το up! αρχικά θα διατίθεται με τον νέο 3-κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ. απόδοσης 60ps & 75ps με μέση κατανάλωση 4,5 & 4,7 lt/100km, αντίστοιχα. Με το πακέτο BlueMotion Technology, οι εκπομπές ρύπων CO2 δεν ξεπερνούν τα 100gr/km (μέση κατανάλωση 4,2 & 4,3 lt/100km αντίστοιχα).

Επιπλέον, το up! θα διατίθεται και με κινητήρα φυσικού αερίου 1.0 lt CNG BlueMotion Technology απόδοσης 68ps με εκπομπές ρύπων CO2μόλις 78gr/km.

Συστήματα ασφάλειας που ορίζουν νέα δεδομένα

Μελετώντας τις σημαντικότερες αιτίες που προκαλούν ατυχήματα εντός πόλης, η Volkswagen εξόπλισε το up! με όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία του. Το καινοτόμο σύστημα City Emergency Brake Assist φρενάρει σταδιακά το up! όταν εντοπίσει εμπόδιο σε απόσταση μέχρι και 10 μέτρα, και ενώ κινήστε με ταχύτητα μέχρι 30χλμ / ώρα. Έτσι, το up! είναι ικανό να προβλέψει και να αποφύγει ατυχήματα που προκαλούνται σε καταστάσεις έντονης κίνησης εντός πόλης. Παράλληλα, το ESP εντοπίζει τις επικίνδυνες συνθήκες που ενδέχεται να παρουσιαστούν, εξασφαλίζοντας κορυφαία ενεργητική ασφάλεια.

Άνεση που εκπλήσσει ευχάριστα

Με συνολικό μήκος 3,54 μέτρα, το up! παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευέλικτο τόσο στην οδήγηση όσο και στη στάθμευση. Διαθέτοντας το μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2,42 μέτρα), το up! εντυπωσιάζει με τις εσωτερικές διαστάσεις του, που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα, η ποιότητα και εργονομία Volkswagen είναι παρούσες με εμφατικό τρόπο σε κάθε λεπτομέρεια του αυτοκινήτου.

Σύστημα

Οι καινοτομίες στο up! συνεχίζονται και σε περιφερειακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η φορητή multimedia συσκευή maps + more (η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία NAVIGON), αποτελεί ένα ιδανικό συνοδηγό και σύμβουλο κατά τη διάρκεια της οδήγησης και όχι μόνο. Μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής, ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες ενός υπολογιστή ταξιδίου ενώ η εφαρμογή Think.Blue.Trainer παρέχει όλες τις απαραίτητες συμβουλές για αποδοτική και οικονομική οδήγηση. Παράλληλα, μέσω SD card, μπορείτε να ακούσετε την αγαπημένη σας μουσική, ενώ περιηγείστε στους χάρτες του navigation (περιλαμβάνει συνολικά 44 χώρες). Τέλος, το maps + more διαθέτει σύνδεση μέσω Bluetooth μέχρι και 2 τηλεφωνικών συσκευών και σύστημα ανοικτής συνομιλίας. Και όλα αυτά στην ελληνική γλώσσα.

Το up! θα ξεκινήσει την εμπορική του διαδρομή στις 3-θυρες εκδόσεις του, το Μάρτιο 2012 ενώ ένα μήνα αργότερα θα λανσαριστεί το 5-θυρο up!

Τέλος, τον Ιούλιο 2012, θα ξεκινήσει η διάθεση του up! με αυτόματο κιβώτιο.

SMALL BUT PERFECTLY WARMED: THE VOLKSWAGEN GT up! CONCEPT

Just as the new up! compresses all the virtues of a Volkswagen into a compact city-friendly package, the GT up! concept promises to distil the driving pleasure of the seminal hot hatch, the GTI, into a powerful yet petite package.

Following in the wheel tracks of another sporty small car – the original Golf GTI – the GT up! exudes sporting style, from its wide-mouthed honeycomb grille to its two chromed tailpipes – one either side.

The wide central grille is distinctly larger than that on the standard up!, to allow plenty of air to the engine, which could potentially pack 100 PS or more. Either side of this, the broad bumper includes ducts to provide cooling airflow to the front brakes, these ducts also containing the wing-shaped LED daytime running lights.

The sporting theme continues along the flanks, which feature extended sills and black gloss-painted door mirrors. The wheels are arch-filling 17-inch alloys with wide 195-section tyres. At the rear, a deep roof spoiler helps reduce lift over the rear axle, while a black diffuser at the bottom is framed by an exhaust pipe on either side.

In the cabin, the GT up! is no less sporty. Beneath a black roof lining are anthracite-coloured seats offset by central panels with a blue chequered pattern that has more than a hint of GTI about it. The gloss-black dashboard and upper door trim panels are similarly offset by blue rings around the air vent nozzles, while the driver gets to grip a chunky leather-bound three-spoke wheel.

The GT up! remains a concept for now but certainly received a favourable reception when it was shown at the recent Frankfurt Motor Show.

Order books for the standard three-door up! are already open, and first customer deliveries are expected in spring 2012.