Πριν από 3 εβδομάδες, η NHTSA, ο αντίστοιχος Αμερικάνικος οργανισμός σαν το ευρωπαϊκό Euro NCAP, δοκίμασε το Chevrolet Volt σε πλευρικές συγκρούσεις, και σύμφωνα με το Bloomberg, οι μπαταρίες του Volt πήρανε φωτιά 3 εβδομάδες μετά την δοκιμή πρόσκρουσης, με την φωτιά να είναι τόσο μεγάλη ώστε να κάψει και τα σταθμευμένα αυτοκίνητα που βρισκόταν σε κοντινή απόσταση από το Volt.

Αυτό οδήγησε στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση να εξετάσει περαιτέρω την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται στην Αμερική. Η General Motors μετά την δημοσιοποίηση του γεγονότος, εξέδωσε δελτίο τύπου στο οποίο ξεκαθαρίσει ότι το Volt είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο, και ότι σύμφωνα με την NHTSA, δεν υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος πυρκαγιάς σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.

[Πηγή: Bloomberg, General Motors]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

GM Statement in Response to NHTSA Investigation

DETROIT – The following statement can be attributed Jim Federico, General Motors chief engineer for electric vehicles:

“First and foremost, I want to make this very clear: the Volt is a safe car. We are working cooperatively with NHTSA as it completes its investigation. However, NHTSA has stated that based on available data, there’s no greater risk of fire with a Volt than a traditional gasoline-powered car.

“Safety protocols for electric vehicles are clearly an industry concern. At GM, we have safety protocols to depower the battery of an electric vehicle after a significant crash.

“We are working with other vehicle manufacturers, first responders, tow truck operators, and salvage associations with the goal of implementing industry-wide protocols.”

[/learn_more]