Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Takashi Yamanouchi, κατά την εναρκτήρια ομιλία του στην έκθεση του Los Angeles ξεκαθάρισε ότι θα υπάρξει νέος περιστροφικός κινητήρας στο μέλλον σε πολλές παραλλαγές, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά τις προηγούμενες δηλώσεις της εταιρίας.


Ο Yamanouchi επιπλέον δήλωσε ότι το κλειδί για την επόμενη δεκαετία της Mazda είναι η ανάπτυξη της τεχνολογίας SkyActiv που έχει ξεκινήσει με το νέο CX-5. Επίσης επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο Shinari θα περάσει στη παραγωγή το 2013 ενώ αναφέρθηκε και στον σεισμό και στο τσουνάμι που έπληξαν την Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο και ανέφερε ότι παρά τις μεγάλες ζημιές που υπέστησαν τα εργοστάσια τους, κατάφεραν και έθεσαν την λειτουργία τους ξανά στο 100%, τρεις μήνες μετά, ενώ οι αρχικές αναφορές μιλούσαν για 6 ή 9 μήνες καθυστέρηση.

Το βασικό στοίχημα που έχουνε βάλει οι Ιάπωνες είναι να μειώσουν τον μέσο όρων εκπομπών CO2 των αυτοκινήτων τους έως το 2015 κατά 30%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2008, ενώ θέλουν να πουλούν 3.7 εκατ. αυτοκίνητα ετησίως, σε σχέση με τα 3.1 εκατ. που πούλησαν πέρυσι. Στόχος όχι και τόσο εύκολος, αφού το ισχυρό γιεν λειτουργεί ανασταλτικά στις εξαγωγές. Για να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο η Mazda, μείωσε κατά 30% τα χρήματα που πήγαιναν στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, μείωσε κατά 20% τα χρήματα που διέθετε για την ανάπτυξη των νέων SkyActiv σασί ενώ μείωσε και κατά 60% το κόστος ανάπτυξης νέων βενζινοκινητήρων.

Μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, η Mazda θα παρουσιάσει 6 νέα ολοκαίνουργια SkyActiv αυτοκίνητα όπου σχεδιαστικά θα διαθέτουν την σχεδιαστική γραμμή “Kodo” που στα Ιαπωνικά σημαίνει ψυχή της κίνησης και παρουσιάστηκε αρχικά στο πρωτότυπο Shinari. Η Kodo δημιουργήθηκε ώστε να ενώσει 3 σχεδιαστικά κέντρα της Mazda, της Ιαπωνίας, της Γερμανίας και της Αμερικής με το πρώτο μοντέλο παραγωγής που την διαθέτει να είναι το CX-5.

Τέλος ο Ιάπωνας δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στους ηλεκτροκινητήρες όπου υποσχέθηκε ότι θα παρουσιάσουν έναν δικό τους ηλεκτροκινητήρα έτοιμο να περάσει στη παραγωγή κάποια στιγμή μέσα στο 2013. Ο Yamanouchi ανέφερε ότι το 2020, το 90% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται παγκοσμίως θα διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, με την Mazda να συνεχίζει να ερευνά νέες τεχνολογίες όπου θα βελτιώνουν την αποδοτικότητα και να μειώνουν τις εκπομπές CO2 των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

[Πηγή: DetNews | Photo Copyright: Kevork Djansezian/Getty Images]

  • nikxan1

    ΜΩΡΕ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ-ΠΕΘΑΝΕ!!!!ξεχνανε μαλλον τα προβλημματα στα apex-seals.ξεχνανε μαλλον την παλαβη και εξωπραγματικη καταναλωση.ξεχνανε τις εκπομπες ρυπων.ξεχνανε οτι κατω απο τις 180.000 στροφες δεν εχει τιποτα να πει.
    ξεχνανε μαλλον την ευαισθησια σε κακες βενζινες.
    οτι θελει ΚΑΙ λαδι για να δουλεψει, οπως και λουκουμακι.
    πως θα τα λυσετε ολα αυτα ταυτοχρονα??ουτε ο chuck norris δεν μπορει να σας βοηθησει!!!βρε δεν σταματατε πια τα επικοινωνιακα παιχνιδια!!!!

    • endopandou

      Ενώ για την Ελληνική πραγματικότητα κάτι σε μερσεντέ SLS ή μπέμπα M5 είναι σαφώς προτιμότερα. Δεν καίνε τίποτα, έχουν φθηνά σέρβις και με ένα μικρό τρακαρισματάκι την βγάζεις εύκολα καθαρή πουλώντας εκείνο το δυαράκι στα κάτω Πατήσια.   

        

    • nikxan1

      ειπε κανεις κατι τετοιο???
      διαβαζω και ξααδιαβασω το σχολιο μου, κατι για μπεμβε και μερσεντες δεν λεει…..

  • endopandou

    Το ότι δεν ανέφερες κάποιο ευθέως είναι  ηλίου φαεινότερο. Νομίζω πως θα πρέπει να σταθούμε περισσότερο στο ”Ελληνική πραγματικότητα” και όχι στο αν έγραψες συγκεκριμένα για κάποιο μερσεντέ. Τα άμεσα συγκρίσιμα με το RX8 πισωκίνητα που θα μπορούσαμε να αγοράσουμε είναι ελάχιστα και τα περισσότερα απο αυτά με αρκετά μεγάλου κόστους προβλήματα.
    Η συνολική τους συντήρηση είναι αισθητά μεγαλύτερη και το κόστος αγοράς τους επίσης. Ασε που και αυτά καίνε το λαδάκι τους. Με λίγα λόγια, τα θεματάκια του τάχει ο περιστροφικός Βαγγέλης αλλά και οι άλλοι δεν πάνε τόσο πίσω.
    Θα έλεγα πως πρίν την απαξίωση θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν κι άλλους παράγοντες για να μην μένουν θεωρητικές οι κουβέντες.
    Και μια φιλική πρόταση. Αν κάνεις κέφι τις πισωκούνες βρες και οδήγα ενα RX8 και είμαι σίγουρος πως θα σου αρέσει. (οδήγηση όχι μετακίνηση)
    Και για επόμενη κίνηση…: Στην αγορά βρίσκεις εύκολα καλά τέτοια  με ενα δεκαχίλιαρο. 
          

    • nikxan1

      εχω κολλητο με RX8 COSMO με τα 241.
      το εχω οδηγησει. στα χαμηλα, δεν με εντυπωσιασε. στα ψηλα ομως, με ερεθισε, γιατι κανει απιστευτο ηχο, σαν 6κυλινδρο, και παει σαν τρομαγμενο ποντικι.
      πινει σαν αεροπλανο ομως, ειτε σ’αρεσει ειτε οχι.
      το γεγονος οτι ειναι νεκρο στα χαμηλα, το καθιστα δυσχρηστο, ειτε σ’αρεσει ειτε οχι.
      το γεγονος οτι ειναι ευαισθητο στα apex seals ειναι πραγματικοτητα ειτε σ’αρεσει ειτε οχι.
      το γεγονος οτι ειναι ευαισθητο σε κακες βενζινες, ειανι και αυτο μια φαιδρη πραγματικοτητα.
      ναι, εχει τρομερο πλαισιο!!
      ναι, εχει τρομερο διαφορικο.
      ναι, ειναι καταπληκτικα στημενο.
      ναι, ειναι πανεμορφο.
      αλλα δεν κανει για κανενα λογο. μονο σαν αυτοκινητο ελευθερου χρονου.
      ο βαγγελης, μπορει να εχει τα καλα του (2-3 μονο) αλλα οπως κια να το κανεις, δεν ειναι για την πραγματικοτητα του 21ου αιωνα.
      οσον αφορα τα πισωκινητα. για πες μου μερικα που καινε λαδι??
      συμφωνω μαζι σου, οτι στο μονο αμαξι που θα μπορουσες να παιξεις τοσο ευκολα οσο ενα ΡΧ8, ειναι ενα Μ3, το οποιο μπορεις να βρεις τωρα σε τιμη κοντα στα 15-18 χιλιαρικα.

    • endopandou

      Στα αρνητικά φυσικά και συμφωνώ.
      Το Μ3 καίει το λαδάκι του. Καιει και τις βενζίνες του. Αν το ένα καίει 30lt και το άλλο 27 στα γερά τους, δεν μας απασχολεί πιστεύω.
      Επίσης δεν κάνει για καθημερινή μετακίνηση ενώ το RX σαφώς και μπορεί με ελάχιστες παραχωρήσεις. Πάντως αν και καλό το M3 έχει πολλά θέματα, απαιτεί κολοσσιαία! συντήρηση και για να ψωνίσεις καλό τέτοιο θές 30-35 ακατέβατα. Σκοτωμένο με 18 αν και υπάρχει…οχι.
      Αλλη επιλογή με 20κάτι είναι ένα καλό Ζ που ζητά λιγότερα απο τη μπέμπα για συντήρηση, επίσης πολλά όμως και είναι κάψα αλλά 2θ.
      Η μόνη πιο οικονομική επιλογή για φρέσκια πισωκούνα παραμένει το RX.
            

    • georgeiapwnas

      φιλαρακι μου σκοτωσε m3 e46  25χιλιαρικα λογου βενζινης λογο λαδιου και λογο σηματος!!αν και το λατρευε και οντως ειναι πολυ καλο!!!και τωρα πηρε ενα civic type r ep3 260αλογα και ειναι πολυ ευχαριστιμενος φυσικα καμια σχεση το ενα με το αλλα αλλα λεμε!!!εγω παρα τα προβληματα του βαγγελη θα το επερνα και θα το εβγαζα ΣΚ αλλωστε τωρα ουτε ενα 1,6 δεν μπορεισ να κυκλοφορεις καθημερινα,ποσο μαλλον ενα 1,3 με 3ροτορες που ρουφαει 22,λτ στα 100…και εχεισ για καθημερινες ενα μικρο και να του εχεισ και υγραεριο αν μπορεις και την βγαζεις καθαρη!!!

  • nikxan1

    επειδη μαλλον ξεφυγαμε λιγο:
    θεωρω το ρχ ενα απο τα πιο ομορφα αμαξια που εχουν βγει.
    για το ρχ7 δεν το συζητω, ειναι μαναρι. και το ρχ8 ειναι.
    ————ΟΜΩΣ——————–
    για ρωτηστε να μαθετε ποσοι ιδιοκτητες προσπαθουν να τα πουλησουν και δεν μπορουν, διοτι πολυ απλα δεν τα θελει κανεις!!!
    ουτε καν οι μαντραδες!!
    γιατι? επειδη πινουν πολυ.
    επειδη ειναι ιδιοτροπα.
    σας αρεσουν?? με γεια σας με χαρα σας. αν σας αρεσουν τα 22λτ/100χλμ δεν διαφωνω, και’γω καποτε ψηφιζα νεα δημοκρατια!!!!!
    αν σας αρεσουν να ανεβαινετε τα βουνα με πρωτη, επειδη δεν εχουν ροπη χαμηλα, οκ.
    ναι, ειναι στημενο, ναι εχει τρομερα διαφορικα, ναι ειναι κουκλα, αλλα ειναι ιδιοτροπο αμαξι.
    βαλτε κακη βενζινα 1-2-3 φορες, την τεταρτη θα παρετε τουε ροτορες στα χερια.
    δεν τσακωνομαστε, γνωμες λεμε. μπορειτε να βρειτε Μ3 απο 15 χιλιαρικα, μεχρι οσα εχετε ορεξη να δωσετε. ε και δεν δεχομαι συγκριση τωρα μεταξυ του Μ3 και του ρχ. ελεος!!!!

    • endopandou

      Ναι όντως φαίνεται να μην υπάρχει κατανόηση γραπτών.
      Αν είναι Ελληνική πραγματικότητα το Μ3 που καίει τα ίδια ενώ ζητάει πολλά περισσότερα και επίσης δεν θέλει κανείς μαντράς γιατί ούτε αυτά πουλιούνται πάω πάσο.
      Σύγκριση δεν επιχειρήθηκε ανάμεσα δυο αυτοκίνητα αλλά μιας και αναφέρθηκες σε ιδιοτροπίες να σου πω πως το Μ είναι εξίσου ιδιότροπο, αν όχι περισσότερο. Ρώτα να σου το επιβεβαιώσουν.
      Μέχρι λοιπόν να βρουν την άκρη να αγοράσουν και να συντηρούν τέτοιου είδους πισωκούνες οι πληβείοι θα κινούνται με το πλάι στα βουνά και με αρκετές περισσότερες ταχύτητες απο την πρώτη που ανέφερες προηγουμένως. Ωστόσο οι προύχοντες λάτρεις του καλύτερου που <> αγοράσουν Μ3 ας τους κοιτάνε με μισό μάτι.
      (Τους άλλους τους πραγματικούς προύχοντες δεν τους λαμβάνουμε υπ’ όψιν γιατί την έχουν βρει την άκρη.)  
      Επίσης για το τι είναι καλύτερο να πάρει κάποιος στα χέρια, ρότορες ή στρόφαλο, εγω ψηφίζω ρότορες με 3000 γιούρα. Να αναφέρω πόσο στοιχίζει ενα rebild σε σπασμένο μοτεράκι Μ που επίσης μπορεί να την κάνει απροειδοποίητα ή θα πέσουν τίποτα εγκεφαλικά?
      Νορμάλ τύπος του με το πλάι κι όσο πάει δεν πουλάει ρο RX αγαπητέ nikxan1 εκτός κι αν βρήκε την άκρη για κάτι καλύτερο.
      Γιατί όμως έχω την αίσθηση πως οι περισσότεροι που τα πουλάνε ή δεν γεύτηκαν τις χαρές τους ποτέ και τα είχαν μόνο για μούρη ή θέλουν να πάρουν μπροστινοκίνητο S3 πχ που πάλι σημαίνει πως το RX ήταν λάθος αγορά εξ αρχής?
      Για όσους μάθανε με έσκορντ και ασκόνες και στο άκουσμα και μόνο της πίσω κίνησης φουντώνουν (μιλάω για πραγματικές πισωκούνες όχι μερσεντέ E), το RX είναι αυτό που τους ξαναέδωσε χαρά.
      Την γενίκευση πως υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα την παρακάμπτω ως απλούστευση και εκτός ουσίας. Μου κάνει κάτι σε συζήτηση έφηβων σε καφετέρια που λένε πως τα καλύτερα είναι τα τάδε γιατί έχουν πιο πολλά άλογα.   
      Εννοείται πως μόνο γνώμες λέμε

    • nikxan1

      καταρχας, τα μερσεντες δεν εχουν θεση καμια, σε ενα κεφαλαιο που λεγεται “πισω κινηση”
      δεν εχουν μπλοκε, δεν εχουν στησιμο, δεν εχουν τιποτα. εχω βρεθει με το δικο μου (C200) να σπινιαρω την μια ροδα και να αφηνω ΜΙΑ μονο ροδια κατω στον δρομο.
      τεσπα. παμ παρακατω.
      ποσα Μ3 εχεις δει να σπανε? μονο τα 2002 που ειχαν προβλημα στα κουζινετα, τα οποια τα αντικαθιστουσε δωρεαν το εργοστασιο.
      εδω στα χανια, κυκλοφορανε παρα πολλα Μ3, ειλικρινα δεν εχουν καψει ουτε λαμπα.
      2-3 ρχ ομως, εχουν ακουστει.
      ειπαμε πιο πανω οτι εχει τρομερο στησιμο, και ΤΡΟΜΕΡΟ διαφορικο.
      συμφωνω οτι αν ξερεις να το πας, και αν εχεις την υπομονη ν’ανεβασει στροφες, ειναι παιχνιδι που χαριζει χαμογελα. και προφανως, την ωρα που διπλωνεις, δεν σε νοιαζει και ποσο καιει.
      ομως, ποσο συχνα πας μονο με το πλα’ι’???
      αντιθετως, κυκλοφορεις καθημρινα να πας στην δουλεια, μπλεκεσαι στην κινηση, και μιας και ειναι και ψοφιο χαμηλα, πινει και τρελη βενζινα, στο προσδιοριζω εκει!
      στην καθημερινη συμβιωση. εχω κολλητο με ρχ, και το εχει σκεπασμενο, και κυκλοφοραει με το 206 της γυναικας του.
      οταν το βγαζει ομως, με σκοπο να το καψει, μενουμε με το στομα ανοικτο. καθε 3 κυκλους που θα κανει, κατεβαζει και μια γραμμη βενζινα.
      αυτο εννοω. εκει με χαλαει εμενα. αναγνωριζω τον απιστευτο ηχο του στις 200.000 στροφες που σηκωνει.
      αναγνωριζω στησιμο-διαφορικο κτλ. αναγνωριζω το γκαζι του.
      ομως για καθημερινο αμαξι, συγγνωμη δεν κανει.
      1000 φορες θα προτιμουσα ενα Μ3.
      ειχε ενας φιλος μου ενα Μ3 (τωρα εχει ενα 335 με 1ο σταδιο και 385 αλογα) επι 2 χρονια, και μεχρι και την οικογενεια του πηγαινε με δαυτο. το βλεπαμε να καιει λαστιχο ομως, και καναμε 3 ωρες να ξεκαυλωσουμε. εχει και εναν ηχο…….
      αμ Μ3 το βολταρα, μεσα στην πολη μαλιστα, και ειλικρινα δεν με κουρασε καθολου. ουτε καν ο συμπλεκτης του ειναι βαρυς. και απο τις 1000 στροφες να πατησεις γκαζι, κανεις ταξιδι στον χρονο.
      στο ρχ, αν πατησεις γκαζι στις 1500, πρεπει να περιμενεις…..

  • jim

    e oxi kai 22/100 kei to rx-8 malon gia alo aftokinito milate,nai kei ala mipos re pedia ine 11/100?

    • endopandou

      Τα 22lt στα 100χλμ είναι λίγα αν οδηγηθούν τέτοιου είδους αυτοκίνητα όπως τους πρέπει. 
      Το RX 11lt θα δει μόνο σε κατηφόρα μα νεκρά. Ενα 13 με15 για χαλαρή οδήγηση είναι εφικτό
       

    • nikxan1

      οκ, καταλαβα οτι το γουσταρεις τρελα!!!!!
      μπορεις να πας σε μια μαντρα, να παζαρεψεις ενα σε καλη κατασταση με τα 241 αλογακια, και να το παρεις κοντα στα 11 χιλιαρικα. ο μαντρας, για να το ξεφορτωθει, θα σου κανει δωρο και ενα δυαρι στηλ γλυφαδα, με θεα την θαλασσα.
      απλα, οταν το βαρεθεις (συντομα δηλαδη) μην περιμενεις να το πουλησεις πανω απο 7000 χιλιαρικα.
      εχει 2€ το λιτρο αν ξεχασες. θα κατεβαινεις να παρεις τσιγαρα, και θα σου κοστιζει πιο πολυ η βενζινα παρα τα τσιγαρα…..:)
      παρεπιπτοντως, το Μ3 δεν μπορει με τιποτα να καψει 22 λιτρα!!!!!

    • nikxan1

      ο βανκελ μπορει ογκομετρικα να χωραει καπου 650 κυβικα σε καθε ροτορα, αλλα κανει 3 καυσεις σε καθε περιστροφη του ροτορα. το RX8 εχει 2 ροτορες, αρα σε καθε περιστοφη του στροφαλου, εχει κανει 6 καυσεις. ενω ενας συμβατικος 4κυλινδρος με πιστονια κανει μολις 2.
      επισης εχει πολυ χαμηλο βαθμο αποδοσης. μην σε μπερδευουν τα αλογα, βαθμος αποδοσης ειναι ενα κλασμα του τι δινεις με το τι παιρνεις. καις βενζινα για να παρεις 400 αλογα σε εμβολοφορο, αλλα τελικα αντι για 400 παιρνεις τ’@ρχιδ……εεεεεε μονο 240 αλογα…….
      τα 22, ειναι ενα απολυτως εφικτο και καθημερινο νουμερο φιλε…..

    • Tsou Kostas

      κουμπαρε καλα τα λες, μονο που καθε περιστροφη του ροτορα δεν ειναι και μια του στροφαλου αλλα 1.5. αρα καιει 2 φορες σε καθε κυκλο σαν διχρονο και γι αυτο κανονικα το μετρανε σαν 2.600 και οχι 1300κεκ. Δεν λεω οτι ειναι καλο μοτερ γιατι καιει πολυ βενζινη για 240 αλογα αλλα αν το γεμισεις ρακη βγαζει 550!!!

  • Renesis

    Ως κάτοχος RX8 μπορώ και γω να πώ οτι στο χαλαρό το 8αρι καίει περίπου 12λ και στα κόκκινα 17-18-φτου και βγαίνω.. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται, αν και είναι δύσκολό!
         Σαν αμάξι όντως, έχει αρκετές ιδιοτροπίες. Για βενζίνη δεν θα πώ, γιατι όλα τα αμάξια από 200+ άλογα πίνουν αρκετά. Στα λάδια καταναλώνει αρκετή ποσότητα γιατί γίνεται και απευθείας ψεκασμός λαδιού στη καρδιά του Wankel, ώς τρόπος μακροζωίας του κινητήρα. Ναι δυστυχώς χαμηλά δεν δίνει τη ροπή που πρέπει και αυτό, γιατί το 8αρι την τελευταία (πραγματικά) στιγμή πρίν βγεί στη παραγωγή, στερήθηκε το αρχικό πλάνο που είχε την παρουσία Turbo me 260 hp, λόγω νομοθεσίας για τα καυσαέρια κυρίως στην Ευρώπη. Κάπου εκεί χάθηκε η μάχη της ροπής.. Όχι όμως και ο πόλεμος.. Σαν οδηγική συμπεριφορά, θέση οδήγησης, αίσθηση επιλογέα, feedback τιμονιού, το αμάξι πετάει! Σαν εμφάνιση (πείτε με υποκειμενικό και θα συμφωνήσω απόλυτα), τέτοιο σασί σε αμάξι κουπέ δεν έχω ξαναδεί. Δηλώνω ερωτευμένος!
         Δηλώνω επίσης απογοητευμένος, από την Mazda, που η ίδια “ξεθώριασε” στο βωμό των πωλήσεων, την αξία και την απαιτούμενη σπανιότητα του RX8, βγάζοντας εκδόσεις Challenge και Renesis, υποτιμώντας έτσι την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου και γεμίζοντας τους μαντράδες από 8άρια. Χαίρομαι από την μια που δόθηκε η ευκαιρία σε περισσότερο κόσμο να γευτεί την χαρά του αυτοκινήτου αυτού, αλλά ζηλεύω την σπανιότητα (σε δρόμο και αξία) ενός 350Ζ που η Nissan σεβάστηκε και δεν άρχισε από 300 άλογα να το βγάζει και σε 250 και σε 200 και σε 150, κάνωντάς το έτσι κοινότυπο σε πολλους τομείς.
        Τελικά μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε στο οτι, κάθε αμάξι εχει τα + του, όπως και τα – του. Το RX8 έχει αρκετές ιδιοτροπίες, αλλά αποτελεί ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο σε εμφάνιση, κινητήρα, οδηγική συμπεριφορά. Αμάξια σαν την M3 είναι σαφώς καλύτερα, αλλά άντε δώσε 90.000+ ευρώ… Το RX8 σαν value for money, δεν έχει αντίπαλο. Πρέπει να ξέρεις γιατί το αγοράζεις και αν είσαι ενήμερος και σύμφωνος με τα + και – του, τότε από μια απλή βόλτα με 60χλμ, μέχρι την επαναφορά από ένα συνεχόμενο drift, η οδηγική απόλαυση – ηδονή είναι εξασφαλισμένη..

    Παραθέτω ένα link, που εξηγεί το κύριο λόγο αξίας / απόκτησης αυτού του αυτοκινήτου.

      http://motortrend.automotive.com/87042/112-0810-americas-best-handling-car-track-testing/mazda-rx-8-bmw-m3.html

    • endopandou

      Πολλοί κάτοχοι RX8 ασχολούνται μόνο με τα νικελάκια και τα φωτιζόμενα λεβιεδάκια.

      Ευτυχώς υπάρχουν οι συνειδητοποιημένοι  που το αγόρασαν γι αυτό που
      είναι, αναγνωρίζοντας πως δεν είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου,
      αλλά τόσο καλό που αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Οπότε φίλε μου 1
      more people liked you and your comment.

      Θα ήθελα την γνώμη σου για κάποια θεματάκια που αφορούν το RX. Αν έχεις χρόνο, κάνεις
      κέφι και για να μην spamάρουμε εδώ  ας επικοινωνήσουμε με  mail :  endopandou@yahoo.gr  
       
      σημ.1 Με τον φίλο nikxan1 αναφερόμασταν στην προηγούμενη μπέμπα και όχι στην τελευταία, προφανώς  και μόνο λόγω κόστους.
      σημ.2 Και το καταπληκτικό Ζ δεν κρατάει (σε όλη την Ευρώπη) την τιμή που του πρέπει κι ας μην έβγαλαν οι Ιάπωνες έκδοση με λιγότερα άλογα
      σημ.3 Και η μοτό μου κατεβάζει κάτι ξεγυρισμένα 15άρια (lt/100) όταν είναι στις χαρές της. Το ήξερα πριν την αγοράσω πως υπάρχουν πιο οικονομικές αλλά έτσι είναι οι μεγάλοι έρωτες. Ακριβοί.

    • Tsou Kostas

      συμφωνω. καπως ετσι δλδ, http://www.youtube.com/watch?v=lOMJWtPLOv8 …μετα αλλαξα λαστιχα και μοτερ.

    • Renesis

      Εύγε φίλε Κώστα, το κατέχεις το άθλημα! Χαίρομαι να βλέπω συνιδιοκτήτες RX8 να δείχνουν τις εξαιρετικές πλευρικές ικανότητες αυτού του αυτοκινήτου με το καλύτερο τρόπο. Μου θύμησες και τα παλιά μου λημέρια και κάτι ανεβοκατεβασματάκια δικά μου. Κάθε φορά, λίγο πριν αλλάξω λάστιχα, το “νεκροταφείο” είχε την τιμητική του..

    • Tsou Kostas

      δεν ειμαι εγω στο βιντεο, ειναι ο αδερφος μου. αν γυρναγες τα βραδια εκει και εχεις ρχ θα τον ξερεις, ο εκτορας ειναι.

    • axaxaxxax εχω στριψει και γω εκει!!!!  ;-)

    • Tsou Kostas

      εγω περνουσα απο εκει νεος, πριν γινει ο περιφερειακος, νυχτα, για να ανεβω στο βουνο να δειξω στην καινουρια φιλη μου την αθηνα απο ψηλα… ;-) ;-) ;-)

    • egv tote imoyn mpakoyri kagkoyras!!!!!!  :-P

    • Tsou Kostas

      14 εισουν, μετα εγινες καγκουρας, και μετα golfakias. αντε και σ’ανωτερα, να γινεις και κυριλε κυριος mercedakias, σαν τον αξιοτιμο κυριο Νικο!         ….5 τα μπουκαλια…

    • ama γινεισ μια φορα στην ζωη σου καγκουρασ (με την καλη εννοια) δεν πιστευω να αλλαξεισ μετα ποτε!!!!!!! οπωσ και ο νικοσ!!!!! μπορει να πηρε μερκ(ελ)εντεσ αλλα στην ουσια ειναι ενασ κυριλε καγκουρακοσ!!!!!!!!  :-P
      opvs καθε petrolhead!!!!!
      y.g αυτο με τα μπουκαλια δεν το επιασα ρε φιλοσ!!!!  :-O

    • Tsou Kostas

      αυτο ηταν για τον Νικο ρε, καθε φορα που λεω κατι καλο για αυτον η για την μερσεντες του ζηταω και ενα μπουκαλι ρακη…. τωρα μου χρωσταει 5!

    • axaxaxaxaxaxaxxaxaxaxa
      σοβαρα?????????
      εμενα πρεπει να μου χρωσσταει κανα βυτιο τοτε!!!!!!!!!
      αχαχαχχαχαχαχαχαχα

  • Τους συγχαιρω πραγματικα που στοχευουν στην ερευνα, αναπτυξη και βελτιωση των κινητηρων καυσης για αυξηση επιδοσεων, αντοχη, ποιοτητα και μειωση ρυπων απο το να καταφυγουν στην αηδια με τις μπαταριες και ηλεκτρκινητηρα που θελουν να το ονομαζουν και αυτοκινητα!