O Elon Musk, ο CEO της Tesla σε πρόσφατες δηλώσεις του, ανέφερε ότι το Top Gear έχει κάνει σημαντική ζημιά στο όνομα της μάρκας του στην Αγγλία αφού οι πωλήσεις του Tesla Roadster είναι τραγικά μικρές. Ας πει κάποιος στον Musk να κόψει το κλαψούρισμα, δεν μπορεί μια εκπομπή, όσο μεγάλη τηλεθέαση και αν έχει (στην περίπτωση του Top Gear 350.000.000 τηλεθεατές ανά επεισόδιο) να αλλάξει την γνώμη κάποιων για ένα αυτοκίνητο.


[Πηγή: Detnews]

  • Constantine456

    Ναι το Τοp Gear φταίει τώρα… Αν πάρω ηλεκτρικό αμάξι και θέλω να πάω Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα ζητιανεύω για πρίζα στον δρόμο ??? 300-350 χιλιόμετρα αυτονομία έχει απο όσο ξέρω

    Και επιτέλους δεν μπορώ να καταλάβω τα μυαλά τους . Το βγάζεις που το βγάζεις και καλά κάνεις , είσαι μάγκας και πρωτοπόρος . Δεν μπορείτε τις οροφές έστω των αυτοκινήτων σας να τις εμπλουτίσετε με ηλιακά πάνελ ώστε έστω απο εκει να αυξάνετε η αυτονομία ??  Αλλά το θέλετε και κάμπριο ….Δεν μπορείτε να φτιάξετε έστω μια μικρή ηλεκτρογεννήτρια να την έχει ο άλλος στον χωρο αποσκευών για παν ενδεχόμενο ??Αλλα θα πείτε πως θα σας κατηγορήσουν για φοροδιαφυγή και τα σχετικά 

    Οπότε το να κατηγορείς μια εκπομπή αυτοκινήτου βγαίνει πιο φθηνό και ασφαλές στο τέλος 

    • nikxan1

      θα μπορουσαν να βαλουν και ενα μικρο παπαρο-μοτερακι, να γυριζει σαν τρελο, να φορτιζει τις μπαταριες. θα μπορουσαν να κανουν πολλα!!!αλλα βρηκαν μπουτι τωρα την εκπομπη.τσουβαλια να ειχα τα λεφτα, δεν θα ξοδευα ουτε ενα ευρουλακι να παρω αυτην την μαλακιουλα!!!ουτε με σφαιρες!!!κατα τ’αλλα, συμφωνω απολυτα μαζι σου!!!!

    •  Εγραψες παλι nikxan1!!!!!!!!!!!!ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!

      ”θα μπορουσαν να βαλουν και ενα μικρο παπαρο-μοτερακι”……..ΓΑΜΑΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!!!
      Ας εβαζαν ενα μοτερ απο παπι 50αρι και αν ηθελαν παραπανω να αποδιδει ας εβαζαν μια κεφαλη απο 72cc(αυτην με την 72αρα κεφαλη θα ηταν η sport εκδοση)

      ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!

  • Tsou Kostas

    κλαιν…. ισα-ισα χωρις τον ντορο δεν θα την ηξερε κανεις

  • το ότι ο ευροπαίος δεν τρώει τόσο πολύ κουτόχορτο όσο οι αμερικάνοι το έχει αναλογιστεί κανείς??
    η μόδα για τα υβριδικά κ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκίνησε από εκείνους του βλάκες τους αμερικάνους!!!
    πφφφ!!!

  • Xristos

    Οταν εχεις επενδυσει ενα σκασμο λεφτα και χρονο στην εταιρεια σου και ερχεται καποιος και στην δυσφημει ετσι γιατι του γουσταρε για να γινει τζερτζελο στο show του ή απλα δεν του γυαλισε η δουλεια σου τοτε εχεις καθε δικαιο να το υποστηριζεις οτι σου εχει κανει ζημια. Λες και πρωτη φορα ειναι που καποιο περιοδικο ή εκπομπη του χωρου κανει προπαγανδα υπερ ή κατα ενος αυτοκινητου. Η’ λες και ειναι η πρωτη φορα που η συγκεκριμενη εκπομπη χυνει δηλητηριο σε κατι. Μεξικανοι-τεμπελιδες, Ελληνες-τριτοκοσμικοι…

    • αυτό λέγεται ελευθερία λόγου!!
      όσο μας αρέσει ή όχι!!!
      πχ οι Αρβυλα και ο Λαζόπουλος γιατί κάνουν επιτυχία??
      γιατι τα χώνουν σε όλους ανεξαιρέτως!!!

    • Xristos

      Αλλο η ελευθερια λογου και αλλο η προπαγανδα/δυσφημιση. Η πρωτη προστατευεται απο το συνταγμα και η τελευταια διωκεται απο τον νομο… Και ο Λαζοπουλος και η Αρβυλα κανουν πολιτικη σατιρα. Οταν και αν προσβαλλουν καποιον προσωπικα και χωρις καποια βαση τοτε αυτος μπορει να τους κανει μηνυση και να ζητησει αποζημιωση και ασφαλιστικα μετρα. Και οσον αναφορα τα υβριδικα και τα ηλεκτρικα η Ευρωπη ειναι πολυ πισω δυστυχως. Οταν με το καλο βγαλουν και οι Ευρωπαϊκες εταιρειεσ κατι θα δεις που θα ερθει και εδω η μοδα… Αλλωστε η ΕΕ εκει τα σπρωχνει τα πραγματα. http://www.euractiv.com/climate-environment/electric-cars-no-greener-diesel-study-claims-news-299831

    • καλά κάνει η Ευρώπη κ είναι πίσω στα υβριδικά/ηλεκτρικά γιατί αυτές οι λύσεις δεν είναι τπτ άλλο από φθηνές(πανάκριβες ουσιαστικα) δικαιολογιες για την μείωση των ρύπων!!

    • Xristos

      Η Ευρωπη ειναι πισω και δυστυχως τρεχει για να προλαβει. Ολες οι Ευρωπαικες Εταιρειες εχουν στα σχεδια τους υβριδικα και ηλεκτρικα αυτοκινητα. Η Ε.Ε. πιεζει για την μαζικη κυκλοφορια τετοιων αυτοκινητων μεχρι το 2020-2025…Οι Ευρωπαιοι καταναλωτες ειτε απο αποψη οικονομιας ειτε απο αποψη περιβαλλοντικης συνειδησης στρεφονται σιγα σιγα σε αυτα. Αν αργησουν θα κυριαρχησουν τα Γιαπωνεζικα και τα Αμερικανικα…

    • πραγματικά πιστεύεις ότι τα αυτοκίνητα συμβάλλουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση κ ότι οι επιλογες των ηλεκτικών/υβριδικών βοηθουν στην μείωση αυτής??
      γιατί εγώ με όσα έχω διαβάσει το βρίσκω τουλάχιστον αφελές να το πιστεύει κάποιος αυτό!!
      το ότι οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανιες έχουν μεινει πίσω ήταν καθαρά θέμα επιλογής…
      κ αν δεν ηταν οι ιάπωνες δεν θα υπήρχε ποτέ αυτό το κύμα των οικολογικών αυτοκινήτων!
      κ δε πιστεύω να περιμένεις οι αμερικάνοι να βγάλουν οικονομικό αυτοκίνητο όταν στην ήπειρο αυτή κυριαρχούν τα πολλά κυβικά!

    • Xristos

      Ναι φυσικα και το πιστευω. Τα υβριδικα-ηλεκτρικα μπορει να ειναι λιγο πιο ενεργοβορα στην κατασκευη τους αλλα κατα μεσο ορο στην διαρκεια της ζωης τους θα μολυνουν πολυ λιγοτερο απο τα αντιστοιχα με κινητηρα καυσης. Και στο αμεσο μελλον που θα παρουσιαστουν και οι νεοτερες γενιες μπαταριων που τα μεταλλα τους θα ειναι πιο “φιλικα” προς το περιβαλλον και το ρευμα θα προερχεται σε μεγαλυτερο ποσοστο απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας οι ατμοσφαιρικοι ρυποι θα μειωθουν.That’s the idea!Μην ξεχναμε οτι ημαστε ακομα στην αρχη αυτης της τεχνολογιας.
      Οσο για τις Ευρωπαϊκες φυσικα και ειναι αυτη την στιγμη πισω αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα την καλυψουν συντομα την διαφορα. Ουτος η αλλως και η Ε.Ε. το επιτασει! Δες μελλοντικες-υβριδικες Ferrari, Porsche, Lamborghini και πιο ταπεινα WV, Peugeot-Citroen, Opel, Fiat κ.α. Στην Ιαπωνια ηδη εχουν παρθει αποφασεις για new Evo, new GTR, new NSX, new Supra, new RX7(?)…Οσο για την Αμερικη, αυτο που μετραει ειναι η ροπη, και σε αυτο τα ηλεκτρικα δεν παιζονται…Σε λιγο καιρο που φτιαξουν η αυτονομια και οι τιμες θα το ξαναδουμε…

    • οκ επιλογή σου να το πιστεύεις αλλά εγώ δεν μπορώ να το πιστέψω…
      και για να μη νομίσεις ότι είμαι κάποιος κολλημένος οι ίδιες οι μελέτες λένε ότι τα αυτοκίνητα συμβάλλουν το πολύ στο 7-8% της παγκόσμιας ρύπανσης!!!
      κ επίσης καμία μελέτη δεν με έχει πείσει ότι η συμπεριφορά του ανθρώπου έχει συμβάλλει στην αύξηση της παγκόσμιας θερμότητας γιατί ξεχνάμε τον παράγοντα γη…
      γνωρίζετε ότι πριν τους παγετώνες που έζησε ο πλανήτης γη υπηρχαν για κάποια εκατοντάδες χρόνια αύξηση της θερμοκρασίας??
      γιατί να μη συμβαίνει κ πάλι αυτό?
      δε λέω ότι ο ανθρωπος είναι αθώος αλλά μη πιστεύουμε ότι ακούμε!!

    • loeb

      Συμφωνω απολυτα σε αυτο για την υπερθερμανση. Και στο μηδεν να ριξουμε την ρυπανση η υπερθερμανση θα συνεχιζεται λογω φυσικων φαινομενων. Αλλα για μενα αλλο ειναι η υπερθερμανση και αλλο ειναι η μολυνση του περιβαλλοντος. Δεν γουσταρω αλλο το καυσαεριο και σε αυτο συμβαλλουν και τα αυτοκινητα εστω και στο 8%. Δεν ειναι και μικρο νουμερο αλλα δεν θα τους κανω και την χαρη στο ονομα της μολυνσης να περασουν την Ατζεντα 21. Γιατι με αυτην την ατζεντα θα φερουν τον λαο στα ορια της εξαθλιωσης. Σε μια ιδανικη κοινωνια θα ημουν 1000% υπερ της καθαρης ενεργειας αλλα σε αυτην την κοινωνια της Παγκοσμιοποιησης και αυτων που μας την φερνουν με συνομοσιες και προδοσιες θα ειμαι 1000% εναντιον. Γιατι η τεχνολογια υπαρχει με σουπερ αποδοση αλλα δεν θα μας την δωσουν αν δεν το θελησουν οι ιδιοι. Και το θεμα για οποιον βιαστει δεν ειναι θεμα οικονομικο αλλο ειναι γιατι τα λεφτα τα εχουν μαζεψει ολα μεταξυ τους. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του για τον λογο που γινονται ολα αυτα

    • pariah

      H Γη περνάει περιόδους ψύχους και περιόδους υψηλών θερμοκρασιών…Υπάρχει μια βάσιμη θεωρία ότι είναι ένα καλοστημένο παιχνίδι όλο αυτό με τις εκπομπές και με τους παγετώνες, τα τσουνάμι κ.α. και το κατά πόσο ευθύνεται κυρίως ο ανθρώπινος παράγοντας…

      Ναι μεν να μειώσουμε τις εκπομπές αλλά αν το ψάξεις Xristos θα δες ότι ποσοστιαία το αυτοκίνητο δεν είναι στις πρώτες θέσεις…Στις πρώτες είναι οι βιομηχανίες, εκπομπές από οικίες, μεταφορές τραίνα-καράβια+αεροπλάνα….Αν γινόταν αυτό το κυνήγι και στις εταιρίες κατασκευής τραίνων/αεροπλάνω/καραβιών το όφελος θα ήταν πολλαπλάσιο…Τώρα με τα αμάξια πάνε να βγάλουν από την μύγα ξύγκι….Ας στοχεύσουν και αλλού…Πέραν της σύνθεσης νέας ράτσας αγελάδων για μείωση των αερίων τους…

    • hellboy

      μην ξεχνας τα 10-15 διαφορετικα εργοστασια που ΔΕΝ ειναι φιλικα στο περιβαλον που συνισφερουν στην κατασκευη του υβριδικου.τα ανακυκλωσιμα υλικα του που στο αυτοκινητο βεντζινης που κυκλωφορει σημερα εχει φτασει το 95% ανακυκλωσιμοτητας.και λογο των διαφωρων περιορισμων πεφτει κατακορυφα το ποσοστο της μολυνσης στο περιβαλον,καθως καλο ειναι να μην ξεχναμε την καταστροφη του δασους του αμαζονιου(το 20% της ζημιας)τις πυρκαγιες που αναβουν καθε λεπτο σε ολο τον κοσμο,την απιστευτη τσιμεντοποιηση/εξαφανιση πανιδας και  τα εκατομυρια αεροσκαφη που σηκωνωντε το λεπτο που αντανακλουν τις ακτινες του ηλιου και καινε απο 10-50 τονους κηροζηνης το ενα που τα καυσιμα αυτα κατω απο συνθικες στην αυτοκινηση ειναι σαν να εχει η μιση ελλαδα 5000κυβικα αμαξι και κυκλοφωρει ολο το 24ωρο.να σου πω και το αλλο επιδη πολλες τεχνολογιες εχουν περασει απο το αεροπλανο στο αυτοκινητο(abs,κομπρεσορες κλπ)δεν γινετε να υπαρχει το αναποδο καθως αν δεν δεις νεα τεχνολογια στα αεροσκαφη μην πιστευεις τα ψευτο οικολογικα οχηματα(εδω να σε παραπεμψω να δεις το αθρο με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα που εκανε ο johnnyxp64 πριν μερικες μερες)

    • Xristos

      Δεν διαφωνω σε πτπ απο αυτα που λετε…Απλα στον κλαδο των μεταφορων αντιστοιχει το 26% των ετησιων ρυπων που επιβαρυνουν την ατμοσφαιρα. Και δυστυχως αυτο το ποσοστο ειναι ραγδαια αυξανομενο. Γιαυτο τον λογο ειναι καλο να παρθουν καποια μετρα. Αυτα θα πρεπει να αφορουν ΚΑΙ τα καραβια ΚΑΙ τα αεροπλανα ΚΑΙ τα τρενα ΚΑΙ φυσικα και τα αυτοκινητα…Το μελλον σε αυτα ειναι καλως ή κακως τα ηλεκτροκινητα που η ταση ειναι να επιβαρυνουν οσο το δυνατον λιγοτερο το περιβαλλον, μαζι φυσικα με την χρησιμοποιηση φιλικοτερων και full-ανακυκλωσιμων υλικων σε καθε σταδιο της παραγωγης. Για την ωρα η ταση ειναι στην σχεδιαση και αναπτυξη μεταλλων-μπαταριων λιγοτερο τοξικων (βλεπε σχεδιαση νεων μπαταριων απο TOYOTA) και στην χρησιμοποιηση “καθαρου” ρευματος δηλαδη ρευματος μη-παραγομενου απο πετραιλαιο-εργοαστασια ή αντιστοιχα με λιγνητη.

    • Tsou Kostas

      χρηστο, τα υβριδικα-ηλεκτρικα ειναι ΜΟΝΟ marketing. κανενας δεν τα παιρνει απο οικολογικη συνειδηση, τα παιρνουν επειδη καινε λιγοτερο και εχουν φορολογικες ελαφρυνσεις. Δεν λεω οτι δεν θα επικρατησουν γιατι μαλον θα το κανουν, απλα για τους τελειως ψευτικους λογους οπως πχ τα VW…                …χιχιχι….

    • Xristos

      Σωστος…Η πλειονοτητα των πελατων τους οντως μπορει να ειναι ετσι. Απλα στο προσεχες μελλον που θα αποκτησουν τις ιδιες επιδοσεις σε κλασμα του καθημερινου κοστους των απλων αυτοκινητων, και ωντας και πιο πρασινα τοτε το αναμενομενο ειναι οτι θα τα αντικαταστησουν. Γιατι και οι περισσοτεροι στα ιδια χρηματα και με τις ιδιες επιδοσεις/αυτονομια θα προτιμησουμε θελω να πιστευω το πιο οικολογικο, που θα συνοδευεται οπως ειπες και με λιγοτερα καθημερινα εξοδα.

    • pariah

      Για τις περισσότερες εταιρίες είναι μεταβατικό στάδιο τα υβριδικά και μόνο λόγω διείσδυσης κατευθύνονται και άλλοι στην κατασκευή τους…Δεν ήταν λίγες οι εταιρίες που προσπαθούν να επιτύχουν περεταίρω μειώσεις με πιο συμβατικές μεθόδους προτού βρεθούν τρόποι για μετάβαση στην υδρογονοκίνηση και στην χειρότερη σε full ηλεκτρικά,..

  • cfu

    να μη σώσει και πουλήσει 
    stupid hybrid