Η ελληνική αντιπροσωπεία του Fiat Group, ανακοίνωσε τη γκάμα των μοντέλων των εταιριών της, που είναι διαθέσιμα και με πετρελαιοκινητήρες . Έτσι, σχεδόν όλα τα μοντέλα της Fiat, Lancia και Alfa Romeo, είναι διαθέσιμα στη χώρα μας και με κινητήρες πετρελαίου (Multijet) από 1.300 κ.εκ. έως 2.000 κ.εκ., με ιπποδυνάμεις από 75 έως 135 ίππους. Περισσότερα στοιχεία για τους κινητήρες Multijet, καθώς και τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου, μπορείς να βρεις στη συνέχεια.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Alfa Romeo Τεχνικά Χαρακτηριστικά Fiat Τεχνικά Χαρακτηριστικά Lancia

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Η Fiat στην πρωτοπορία των ντίζελ

Η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων diesel στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη δημιουργεί νέες προοπτικές για τη Fiat, με αντίστοιχα οφέλη για τον καταναλωτή, με δεδομένο ότι το ιταλικό γκρουπ είναι από τους πρωτοπόρους παγκοσμίως στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel. Η Fiat πραγματοποιεί εδώ και πολλά χρόνια σημαντικές έρευνες για την εξέλιξη των κινητήρων diesel, γιατί πιστεύει ότι αποτελούν μια εξαιρετική λύση για τον καταναλωτή, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, χαμηλό κόστος συντήρησης και πολύ καλή ροπή που κάνει ευχάριστη την οδήγηση. Το ιταλικό γκρουπ έχει επενδύσει στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel με τρόπο ώστε να συνδυάζουν την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα» με την απόλαυση της οδήγησης που αποτελεί βασικό συστατικό της ιταλικής σχολής στην αυτοκίνηση. Άλλωστε η Fiat Automobiles είναι η εταιρεία με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητά της.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από αυτήν την προσπάθεια είναι σημαντικές. Το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο. Το 1997 μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch ξεκίνησε η εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail, που αποτέλεσε σταδιακά βασικό στοιχείο όλων των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Το 2003 η Fiat δημιούργησε την επαναστατική τεχνολογία MultiJet, με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών, καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Το 2009 η τεχνολογία αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο και το σύστημα MultiJet II είχε ως αποτέλεσμα μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.

Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση η Fiat δημιούργησε μια εξαιρετικά πετυχημένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, η οποία είχε μια πολύ καλή πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά κερδίζει πλέον και το ελληνικό κοινό, παρά τις αντιξοότητες που υπήρχαν μέχρι πρόσφατα στην ελληνική αγορά για τα diesel. Τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων είχαν αρχίσει να γίνονται αντιληπτά από το ελληνικό κοινό ήδη πριν την άρση της απαγόρευσης και είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κινήθηκε πτωτικά κατά 36% στην περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2011, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν άνοδο κατά 82%! Στην ελληνική αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα αυτοκίνητα της Fiat Group Automobiles Hellas έχουν ποσοστό 11,6%.

Η γκάμα της Fiat περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων ντίζελ, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Το θρυλικό 500 προσφέρεται με τον Multijet των 95 ίππων, ενώ στην ίδια κατηγορία υπάρχει το Panda με τον 1.3 Multijet των 75 ίππων, στην αμέσως επόμενη συναντάμε το Grande Punto με τον ίδιο κινητήρα και δύο εκδόσεις του Punto Evo (1.3 Multijet με 75 και 85 ίππους). Την γκάμα συμπληρώνουν τα Qubo (1.3 Multijet με 75 και 95 ίππους), Bravo (1.6 Multijet με 120 ίππους), Doblo (1.6 Multijet με 105 ίππους) και Sedici (2.0 Multijet με 135 ίππους).

Τα επαγγελματικά Fiat στην πρωτοπορία των ντίζελ

Η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών diesel στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη δημιουργεί νέες προοπτικές για τη Fiat, με αντίστοιχα οφέλη για τον καταναλωτή, με δεδομένο ότι το ιταλικό γκρουπ είναι από τους πρωτοπόρους παγκοσμίως στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους αγοραστές επαγγελματικών αυτοκινήτων, για τους οποίους το κόστος χρήσης και συντήρησης είναι πρωταρχικής σημασίας. Γιατί τα αυτοκίνητα ντίζελ αποτελούν μια εξαιρετική λύση προς αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης, αλλά και πολύ καλή ροπή, που κάνει ξεκούραστη, άρα και ασφαλέστερη την οδήγηση. Το ιταλικό γκρουπ έχει επίσης επενδύσει στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel με τρόπο ώστε να προσφέρουν στο μέγιστο την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα». Άλλωστε η Fiat Automobiles είναι η εταιρεία με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητά της, κάτι στο οποίο συμβάλλουν σημαντικά τα τεχνολογικά προηγμένα ντίζελ που διαθέτει, μια και ο κινητήρας ντίζελ εκπέμπει λιγότερο CO2 από τον βενζινοκινητήρα.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από αυτήν την προσπάθεια είναι σημαντικές. Το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο. Το 1997 μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch ξεκίνησε η εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail, που αποτέλεσε σταδιακά βασικό στοιχείο όλων των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Το 2003 η Fiat δημιούργησε την επαναστατική τεχνολογία MultiJet, με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών, καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Το 2009 η τεχνολογία αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο και το σύστημα MultiJet II είχε ως αποτέλεσμα μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.

Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση η Fiat δημιούργησε μια εξαιρετικά πετυχημένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, η οποία τώρα είναι διαθέσιμη σε όλους τους Έλληνες επαγγελματίες, προσφέροντας σε μια δύσκολη εποχή μια οικονομική «ανάσα», χάρη στο μειωμένο κόστος χρήσης και την αντοχή τους. Τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων άλλωστε είχαν αρχίσει να γίνονται αντιληπτά από το ελληνικό κοινό ήδη πριν την άρση της απαγόρευσης και είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων κινήθηκε πτωτικά κατά 36% στην περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2011, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν άνοδο κατά 82%! Στην ελληνική αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα αυτοκίνητα της Fiat Group Automobiles Hellas έχουν ποσοστό 11,6%.

Η γκάμα της Fiat Professional περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων ντίζελ, με δυνατούς και εξαιρετικά οικονομικούς κινητήρες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Τα Strada και Strada Adventure προσφέρονται (από τον Ιανουάριο του 2012) με τον Multijet 1.3 των 95 ίππων, το Grande Punto Van με τον Multijet 1.3 των 75 ίππων, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις του Multijet 1.3, με 75 και 95 ίππους, είναι διαθέσιμες για το Fiorino. Με δύο κινητήρες Multijet διαφορετικού κυβισμού, 1.3 με 90 ίππους και 1.6 με 105 ίππους, είναι διαθέσιμο το Doblo Cargo, ενώ το Scudo προσφέρεται με κινητήρες Multijet 1,6 λίτρων με 90 ίππους και 2 λίτρων με 128 ίππων. Τέλος, υπάρχει η μεγάλη γκάμα πετρελαιοκινητήρων Multijet του Ducato, που ξεκινάει από τα 2 λίτρα με 115 ίππους, έχει δύο κινητήρες 2,3 λίτρων με 130 και 148 ίππους, καταλήγοντας στον μεγαλύτερο κινητήρα της σειράς, τον 3λιτρο με τους 177 ίππους.

Στη σημερινή αγορά του 2011 το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων φορτηγών, εξαιρουμένης της κατηγορίας των pick up όπου η υπεροχή του πετρελαιοκινητήρα είναι καθολική, είναι 66% ενώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι 55%.

Δυναμική παρουσία και στα ντίζελ η Alfa Romeo

Η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων diesel στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη δημιουργεί νέες προοπτικές για την Alfa Romeo, με αντίστοιχα οφέλη για τον καταναλωτή, δεδομένου ότι το ιταλικό γκρουπ της Fiat Group Automobiles είναι από τους πρωτοπόρους παγκοσμίως στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel. Η εταιρεία πραγματοποιεί εδώ και πολλά χρόνια σημαντικές έρευνες για την εξέλιξη των κινητήρων diesel, γιατί πιστεύει ότι αποτελούν μια εξαιρετική λύση για τον καταναλωτή, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, χαμηλό κόστος συντήρησης και πολύ καλή ροπή που κάνει ευχάριστη την οδήγηση. Η επένδυση αυτή στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel έχει γίνει με τρόπο ώστε να συνδυάζουν την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα» με την απόλαυση της οδήγησης, που αποτελεί βασικό συστατικό της ιταλικής σχολής στην αυτοκίνηση και «σήμα κατατεθέν» της Alfa Romeo. Άλλωστε η Fiat Automobiles είναι η εταιρεία με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητά της, κάτι στο οποίο συμβάλλουν σημαντικά τα τεχνολογικά προηγμένα ντίζελ που διαθέτει, μια και ο κινητήρας ντίζελ εκπέμπει λιγότερο CO2 από τον βενζινοκινητήρα.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από αυτήν την προσπάθεια είναι σημαντικές. Το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο. Το 1997 μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch ξεκίνησε η εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Alfa Romeo 156 και αποτέλεσε σταδιακά βασικό στοιχείο όλων των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Το 2003 η Fiat δημιούργησε την επαναστατική τεχνολογία JTDM, με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών, καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Το 2009 η τεχνολογία αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο και το σύστημα JTDM-2 είχε ως αποτέλεσμα μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2 κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.

Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση και με γνώμονα τον συνδυασμό της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων με την απόλαυση της οδήγησης, η Alfa Romeo δημιούργησε και μία προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, που αρχίζει να κερδίζει πλέον και το ελληνικό κοινό, καθώς τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων είχαν αρχίσει να γίνονται αντιληπτά ήδη πριν την άρση της απαγόρευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κινήθηκε πτωτικά κατά 36% στην περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2011, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν άνοδο κατά 82%! Στην ελληνική αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα αυτοκίνητα της Fiat Group Automobiles Hellas έχουν ποσοστό 11,6%.

Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που προσφέρει η Alfa Romeo στην ελληνική αγορά είναι η MiTo 1.3 JTDM-2 85hp (με 0€ τέλη κυκλοφορίας), 1.3 JTDM-2 95hp και 1.6 JTDM-2 120hp, καθώς και η Giulietta 1.6 JTDM-2 105hp και 2.0 JTDM-2 170hp. Η τελευταία μάλιστα προσφέρεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, αποδεικνύοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο ότι ο σπορ χαρακτήρας, η οικονομία και η οικολογική αυτοκίνηση δεν είναι έννοιες ασυμβίβαστες, αν υπάρχει η θέληση και η γνώση για να συνδυαστούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ολόκληρη την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων (και στα δύο μοντέλα), διατίθεται στον std εξοπλισμό το σύστημα Start&Stop με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (GSI). Το σύστημα αυτό μπορεί να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου εως και 10% σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, βελτιστοποιώντας εμπράκτως την οικολογική υπεροχή της Alfa Romeo.

  • ggarfe

    Η LANCIA δεν αντιπροσωπευεται πλέον από την fiat group automobiles, αλλά από την νέα αντοπροσωπεία LANCIA-JEEP. Η νέα αντιπροσωπεία είναι συμφερόντων του ομίλου Συγγελίδη.

  • Tanasis1

    Ωραία μια εταιρεία που δεν θέλει να προωθεί το προϊόν της (alfa giulietta 2.0jtdm με 170 άλογα και πολυ μικρά τέλη κυκλοφορίας)ούτε τον τρομερό diesel της delta 1,9 twin turbo με τα 200+πραγματικά άλογα ,και ας ειναι πλέον αλλου εισαγωγεα