Μετά την παραδοχή ότι η στρατηγική που ακολούθησαν μέχρι τώρα ήταν μια αποτυχία, ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Sracke, σε πρόσφατες δηλώσεις του έθεσε στόχο έως το 2016, η εταιρία του να παρουσιάσει καθαρά κέρδη της τάξεως των 1 δις ευρώ, την ώρα που το 2010, η Opel έχασε περισσότερα από 1 δις ευρώ.

Το όραμα του Sracke εκτός από τα κέρδη 1 δις, είναι η Opel να αυξήσει και το μερίδιο της στην αγορά της Ευρώπης από το 5% στο 8.5%. Για να πετύχει αυτό θα πρέπει να κάνει περικοπές στο προσωπικό, να κλείσει μερικές εγκαταστάσεις της ενώ ίσως προβεί και σε απολύσεις, αφού η ευρωπαϊκή αγορά δεν περνά και την καλύτερη φάση της, με τους αναλυτές να μιλούν για περαιτέρω μείωση της το 2012 λόγω της κρίσης χρέους της Ευρωζώνης.

[Πηγή: Autonews | Photo Copyright: SEBASTIAN DERUNGS/AFP/Getty Images]