Οι Βρετανοί της Morgan θα καθυστερήσουν τη παραγωγή του τετραθέσιου EvaGT για 2 χρόνια, αφού θέλουνε να αναπτύξουν περαιτέρω την τεχνολογία μαγνησίου. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Pebble Beach Concours d’Elegance το 2010 και ο αρχικός προγραμματισμός έλεγε ότι το μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαζόταν την έκθεση της Γενεύη τον Μάρτιο που μας έρχεται. Λόγω όμως της τεχνολογίας μαγνησίου, το μοντέλο θα παρουσιαστεί τελικά, στην ίδια έκθεση, δύο χρόνια μετά, το 2014.

Ο Charles Morgan, CEO της Μοrgan, δήλωσε ότι έχουνε επενδύσει 1.4 εκατ. λίρες μαζί με ακόμη τέσσερις συνεργάτες τους (Penso Consulting Ltd, Superform Aluminium, το πανεπιστήμιο του Coventry και η Magnesium Elektron UK) στο project MagMog για να αναπτύξουν ένα σασί το οποίο θα είναι κατασκευασμένο από προηγμένα επαναστατικά υλικά.

Το EvaGT θα εφοδιάζεται με έναν 3.0λιτρο turbo κινητήρα της BMW απόδοσης 306 ίππων με 40 κιλά ροπή, μέση κατανάλωση 7.0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 200 γρ/χλμ. Το συνολικό του βάρος δεν θα ξεπερνά τα 1.250 κιλά και θα είναι ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα. Θα υπάρχει αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα. Η τιμή του θα κυμαίνεται από €85.000 έως €105.000 με την προκαταβολή για όποιον θέλει να το προ-παραγγείλει, να ανέρχεται στο ποσό των €6.000.

[Πηγή: Morgan Motor Company]

Δελτίο Τύπου

Morgan Eva GT Latest News

Morgan Motor Company announced today that the EvaGT will not be launched at the Geneva Autoshow 2014. Charles Morgan of MMC had the following to say:

“During the past 6 months, Morgan has secured funding from the Technology Strategy Board (TSB) to allow it to participate in and manage a £1.4 million collaborative project to use revolutionary materials in a chassis application. The project named MagMog consists of 5 partners who are all experts in their relevant fields. The project partners are:

  • Morgan Motor Company Ltd – Lead Partner in the project
  • Penso Consulting Ltd – a design house with expertise in several premium sportscar designs.
  • Superform Aluminium – the current supplier of Morgan Motor Company wings and body panels, Superform have the forming knowledge required to make this project succeed.
  • Coventry University – Specialists in panel joining and fatigue testing
  • Magnesium Elektron UK – the world’s largest manufacturer of Magnesium sheet, M.E. have unrivalled knowledge in all areas of Magnesium usage.

The MagMog chassis development project started on November 1st 2011. The project aims to develop appropriate technologies to enable magnesium alloy to be used as the primary material in the construction of a body-in-white structure for the EvaGT. This will improve structural performance at a reduced comparative weight. Magnesium is the lightest structural metal available, 30% less dense than aluminium and is the eighth most abundant elements globally. Due to its inherent properties, use of sheet magnesium for vehicle structural applications will require hot-forming, increasingly being adopted by premium car manufacturers as it can produce larger and more complex panels. Morgan Motor Company intends to provide the initial route to market by adopting the developed technologies on its next generation of premium sports car, the EvaGT.

This project, along with Morgan Motor Company’s desire to exceed the standard safety requirements for the EvaGT has resulted in the planned launch date being delayed. We now intend to launch the EvaGT at the 2014 Geneva Motorshow. While this delay is undesirable and inconvenient, we have taken the decision to pursue these projects to ensure the EvaGT is at the forefront of both environmental and safety technology.”

  • nikxan1

    80.000 εξωτερικο. αρα
    180.000 ελλαντα….
    γαμω το κερατο μου δηλαδη!!!
    μαγκες, σορυ, δεν ειμαι αδερφη, αλλα μ’αρεσει!!!!!

  • Sciroccomaniac

    Καύλα είναι το μπουρδέλο.Μαρέσει ο συνδυασμός ρετρό και σύγχρονων στοιχείων,αλλά μπρoστά γιατί μου θυμίζει Bugatti?

  • Nikolaria

    kai ta kolidia na feugoun…..

  • cfu

    emeina me stoma anoikto kai me tin emfanish kai kyrios me ta ola ayta ta xaraktiristika

  • Sokratis13

    σαν κλαμενο poosay ειναι απο πισω…

  • fatals

    Στην φωτο 9 εχει το rendering μεσα εσωτερικο απο maserati…

    Πολυ μου αρεσουν τα μοργκαν…

  • Constantine

    Σαν μια μιρή bugatti είναι !!! Ποιος ο λόγος υπαρξης λοιπόν ? Επειδή θέλουν να το κάνουν απο μαγνήσιο και αλλες λακαμίες ?? Πάλι 1250 κιλά θα είναι . Ας το κάνουν απο αλουμίνιο και να δώσουν στο αμαξι χαρακτήρα και όχι αντιγραφή μιας bugatti