Πίσω στην δεκαετία του ’30 η αυτοκίνηση άρχισε σιγά σιγά να κάνει δειλά βήματα εξέλιξης και βελτίωσης. Η Auto Union τότε κατασκεύαζε τα φημισμένων αγωνιστικά αυτοκίνητα και ο Dr. Ferdinand Porsche και ο πρώην οδηγός αγώνων Adolf Rosenberger, λίγο πριν ξεκίνησαν την εταιρία Hochleistungs Motor. Στο μυαλό τους είχαν να δημιουργήσουν ένα τριθέσιο supercar της εποχής το οποίο θα είχε πάνω του όλη την τεχνολογία των τότε αγωνιστικών. Το αυτοκίνητο το ονόμασαν Type 52 και μηχανικά θα φορούσε έναν κομπρεσοράτο V16 κινητήρα ο οποίος θα ήταν τοποθετημένος στο κέντρο, πίσω από τα καθίσματα.

Λίγο μετά οι 4 γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Audi, DKW, Horch και Wanderer, ενώθηκαν σε μία και έτσι δημιουργήθηκε η Auto Union GmbH. Ο Χίτλερ το 1933 ανακοίνωσε ένα κρατικά επιχορηγούμενο αγωνιστικό πρόγραμμα. Η Auto Union πήρε ένα μεγάλο ποσό ώστε να ετοιμάσει το καλύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο του κόσμου, καλύτερο από αυτό που είχε δημιουργήσει τότε η Mercedes-Benz με δικά της χρήματα. Η Auto Union εξαγόρασε την Hochleistungs Motor του Dr. Porsche και έτσι η σχεδίαση του αγωνιστικού ξεκίνησε.

Οι περισσότεροι ξέρετε την ιστορία. Τα αγωνιστικά της Auto Union κέρδισαν 25 αγώνες από το 1935 έως 1937 αλλά ο Dr. Porsche μαζί με τον αρχιμηχανικό Karl Rabe, πάντα είχανε στο πίσω μέρος του μυαλού τους τη κατασκευή του Type 52, παρότι του Porsche, του είχε ανατεθεί από τον Χίτλερ, να δημιουργήσει το “αυτοκίνητο του λαού”.

O Dr. Porsche και ο Dr. Erwin Komenda, ο άνθρωπος που αργότερα σχεδίασε την Porsche 356, την πρώτη Porsche που κατασκευάστηκε ποτέ, ετοίμασαν τα πρώτα σκίτσα του supercar. Είχανε φανταστεί ότι το αυτοκίνητο θα φορούσε τον V16 4.4 λίτρων αγωνιστικό κινητήρα, ο οποίος από 295 άλογα, στην έκδοση δρόμου θα απέδιδε 200 άλογα. Η θέση του οδηγού θα ήταν στο κέντρο, όπως έκανε η McLaren με την McLaren F1 60+ χρόνια μετά, με τους δύο επιβάτες να κάθονται δεξιά και αριστερά του οδηγού. Το supercar θα εφοδιαζόταν με ένα 5-τάχυτο κιβώτιο το οποίο θα του έδινε την δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 8.5 δευτ. και να έχει τελική μεγαλύτερη των 200 χλμ/ώρα.

Το γιατί τελικά το Type 52 δεν κατασκευάστηκε ποτέ, παραμένει ασαφές. Σίγουρα το αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί ως o προπομπός των τωρινών supercar και hypercar όπως η 911, το R8 αλλά και της Veyron, αφού το 2000, η Audi είχε παρουσιάσει το Audi 2000 Rosemeyer concept, το πρωτότυπο που βασίστηκε πάνω στα σχέδια του Type 52 και στην ουσία δεν ήταν τίποτε άλλο από το πρωτότυπο πάνω στο οποίο βασίστηκε η Bugatti Veyron.

[Πηγή: IEDEI, Exetel]

  • cfu

    an den kano lathos gia ayto to aytokinito (Auto Union)
    eftiaksan to Nurburgring,gia na mporoun na to dokimasoun 
    kati tetoio exo akousei 
    kai teriazoun kai oi imerominies 1927 ksekinise h sxediash-kataskeyi tou Nurburgring

    kai ayto to Type 52 akougetai poly super!!!

    deite kai ayto Audi 2000 Rosemeyer concept,krima pou den bgike…. moiazei arketa mprosta(psigio) me th Veyron,pantos to pio koryfeo aytokinito pou den ebgale pote h Audi einai to AVUS!!!!!!!!

    • Sokratis13

      το Rosemeyer ηταν σπουδη για το πρωτο ΤΤ .Το Αβους ηταν σπουδη για το R8 που βγηκε πολλα χρονια αργοτερα.Τιποτα δεν κανουν κατα τυχη οι γερμαναραδες και τιποτα δεν αφηνουν αχρησιμοποιητο…

    • cfu

      ναι σωστός!!!!και καλα κανουν

      μόλις έβαλα στο πρόγραμμα μου να παω μουσείο Audi, ευτυχώς ειναι διπλά από το Μόναχο 40 λεπτά με το τρένο, Έχει εκει μέσα το Avus και λογικά τα Auto Union kai to Rosemeyer

    • Sokratis13

      εννοειται οτι καλα κανουν.δεν το πα για κακο.απλα…ειναι …γερμαναραδες. :P

    • hellboy

      περνεις φωτο και ετοιμαζεις αθρο!!!!!!στο λεω απο τωρα.

    • cfu

      Εννοείται  ολα φωτογραφία και μετά αθρο !!!!

      Μόναχο πάω συνεχεία, τελευταία φορά πήγα  πριν  3 εβδομάδες περίπου και θα πάω πάλι κατά τον Φεβρουάριο πάλι.
      αλλά δεν μπαίνω ποτέ στη πόλη μέσα για να δω αυτά τα μουσεία που θέλω(BMW).
      Πηγαίνω μόνο στο αεροδρόμιο του και από εκεί σε μια άλλη πόλη 100κμ μακριά,και το Ιngolstadt είναι σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.. γκαντέμης!!!! Βλέπω από μακριά το εργοστάσιο της Bmw ξεχωρίζει(από το σχήμα 4-κύλινδρο) και δεν μπορώ να πάω!!!!

      Θέλω να δω πως θα πάνε τα οικονομικά μου και αν με βγάλει 
      θα πάω Στουτγάρδη για Mercedes kai Porsche, μετά τρένο για Μοναχo-Βmw από εκεί τρένο για Ιngolstadt-Αudi, μετά πάλι τρένο για Μπολόνια και εργοστάσιο Ferrari!!!!!! ξανα τρενo για Venice h Angona,kai telos Anek gia back home.

      to exo ypologisei gia hotel,airticket,trena,leoforia,fagito,mouseia,karabia θέλω 700-900 ευρώ,αν καταφέρω να τα μαζέψω, έφυγα αμέσως,με βλέπω να χρειάζομαι για κάθε μουσείο ξεχωριστή μνήμη!!!!

    • hellboy

      μνημες(τουλαχιστον 2 για καθε ενα!)!!!!!!οχι μνημη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • εννοείτε ότι θα στείλεις φωτό! :D

    • hellboy

      o cfu θα κανει τον κοπο και τον προτρεπω!!!!!!!!!!!!!!χεχεχε!!!!!!!!!!!

    • στον @cfu:disqus ήθελα να απαντήσω αλλά απάντησα σε εσένα :P :D

    • hellboy

      μικρο το κακο!!!!!!:))

    • cfu

      έτσι και πάω ακόμα και τα λάστιχα, θα βγάζω φωτογραφίες  δεν θα αφήσω τίποτα!!!! 
      το θέμα είναι να καταφέρω να μαζέψω τα ρημαδιά τα $$$$ 
      αλλιώς τα έχω υπολογίσει όλα,που είναι τα μουσεία,τι λεωφορεία περνώ από το αεροδρόμιο για το κέντρο της πόλης,σε ποιο σημείο του χάρτη είναι το μουσείο-ξενοδοχείο-σταθμός τρένου, λεωφορείο από Μπολόνια για Μαρανελο, έχω το πλήρη πρόγραμμα έτοιμο αλλά…..

    • VanPerseF1

      πω πω…..AVUS τι μου θυμησες!!!!!!!ΚΟΡΥΦΗ

    • cfu

      οπως το ειπες η κορυφη!!!
      ξερεις τη τελικη εχει(σχεδιαστη)????
      417!!!!!The Avus quattro’s engine was supposed to be a 6.0 L 60-valve 12-cylinder engine producing 509 PS (374 kW; 502 hp), capable of accelerating the car from 0 to 60 mph (97 km/h) in about 3 seconds and a top speed of 259 mph (417 km/h)
      και Χειροκίνητο φυσικα

    • VanPerseF1

      Τρομακτικο!!!!

    • VanPerseF1

      Κορυφη απλα!

    • Mourgos03

      Αν θυμαμαι καλα το 1994 με 1995 το ειχαν φερει στην αθηνα στην εκθεση των executive cars που ειχαν κανει τοτε
      Το θυμαμαι γιατι την ιδια μερα ειχα παρει αποβολη απο το γυμνασιο και ηταν 1η απριλιου (λογω μια πλακας παραλιγο να αποβληθω απο ολα τα σχολεια της Ελλαδας…οσο το θυμαμαι ακομα με πιανει κρυος ιδρωτας….χαχαχαχαχαχα) και για να μην χασω την εκθεση δεν τολμησα να το πω στους γονεις μου και την αλλη μερα σηκωσα πυρετο απο την στεναχωρια μου που πρωτη φορα εφαγα μονοημερη αποβολη με υποχρεωτικη παρακολουθηση μαθηματων…
      Ωραιες εποχες…αχ τι ωραια που περναγαμε στο αθλητικο γυμνασιο…
      το θυμαμαι σαν τωρα το Avus…Τι αμαξαρα θεε μου πρεπει να το χαζευα και μια ωρα…

  • Sokratis13

    τις βασικες γραμμες της Buggati Atlantik  εχει…

    • mech.al.

      i Atlantic exei makry rygxos kai konto pisino omws

    • Sokratis13

      εχεις δικαιο

  • pariah

    Τα μόνα που δεν έφερναν σε σκαραβαίο ήταν τα τανκς του…αυτός ο porsche ένα σχέδιο έκανε όπου έβρισκε…Και μετά λέτε για την 911 που είναι πρακτικώς ίδια…

  • Killer88

    Δεν ξέρω αν έχω τρελή φαντασία, πάντως σίγουρα μου θυμίζει κάτι από Veyron..

  • Constantine

    Audi Avus και Rosemeyer τι μου θύμισες τώρα ……Όπως αναφέρθηκε πράγματι τίποτα δεν αφήνουν αχρησιμοποίητο …Το Avus απο μπροστά είναι ίδιο η Bugatti Veyron και το Rosemeyer ίδιο το Audi TT

    CFU σου εύχομαι να μπορέσεις να κάνεις το ταξίδι αυτό ,να μας φέρεις υλικό και κάποια στιγμή να ακολουθήσουμε και εμεις τα χνάρια σου στα μουσεία .

    • cfu

      Σε ευχαριστώ!!! θα παω που θα μου πάει…. απλώς το λεω εδώ και 2 χρόνια ελπίζω να μην κλείσω 3 χρόνια.Οσο για φωτογραφιες..θα ειναι πολλα gb,ειδικα απο μουσειο της Mercdes γινεται ο χαμος αυτοκινητα, αγωνιστικά,f1 cars, φορτηγά, λεωφορεία όλα εκει είναι,στη Ferrari με βλέπω να τρέμω μόνο και μόνο που θα περάσω την είσοδο 

      το πιο καλο ειναι Νurburgring,αλλα ειναι κλειστο το χειμονα και με βγαζει εκτος προγράμματος, μακριά και απο Στουγκαρδη και ειδικα απο Μοναχο…

  • Μιχαήλ

    Το AVUS το
    ΄91 που παρουσιάστηκε ήταν πρωτότυπο από άλλο πλανήτη. Για σκεφτείτε … 20
    χρόνια πριν. Ούτε 1 , ούτε 2.

    Με το Rosemayer –
    πράγματι – μας προετοίμαζαν σχεδιαστικά για τη Veyron.  

    Την ίδια
    χρονιά με το AVUS οι Γερμανοί είχαν παρουσιάσει και το Quattro Spyder Concept , κατά την άποψή μου
    το ομορφότερο AUDI που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Παραπέμπει εξωτερικά σε SF 348 – F355 πράγμα που το κάνει μοναδικό.