Ο ίδιος ο CEO του VW Group έδειξε ότι το υπολογίζει σημαντικά και αν ισχύει αυτή η είδηση, τότε ο Winterkorn θα πρέπει να το υπολογίζει ακόμη περισσότερο. Οι Κορεάτες φαίνεται ότι ετοιμάζουν την γρήγορη έκδοση του νέου i30, για να τεθεί αντιμέτωπα απέναντι από τα αντίστοιχα μοντέλα της Volkswagen και της Opel.

Το αφεντικό της Hyundai Ευρώπης, Allan Rushforth, μιλώντας στο Autocar, δήλωσε ότι η Hyundai ετοιμάσει την τρίπορτη hatchback έκδοση του νέου i30 η οποία θα έχει πιο σπορ σχεδίαση. Η τρίπορτη έκδοση θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2012 και είναι πολύ πιθανό η Hyundai, να βάλει τον νέο T-GDI 1.600αρη turbo κινητήρα που θα τον φορέσει πρώτο το Veloster Turbo, και στο i30, ο οποίος αποδίδει 204 άλογα με 265 Nm ροπής. Αντίστοιχο μοντέλο ετοιμάζει και η αδερφή εταιρία, Kia, για το Cee’d το οποίο θα αποδίδει και αυτό κοντά στα 200 άλογα.

Ανανέωση: Προστέθηκε μια rendering φωτογραφία από την 3-θυρη έκδοση.

Hyundai i30 2012

[Πηγή: Autocar | Rendering Photo: Theophilus Chin]

  • Diapragmateftakis

    eeeeeetsi mpravo re koreates! G@miste tous kologerm@narades pou exoun g@misei olo ton planiti (k idika emas)

    • giorgio_alfista

      Κορεάτες;;; Δυστηχώς η Hyundai πλέον δεν είναι αυτό που θα λέγαμε 100% κορεάτικη μάρκα… Για να καταλάβεις όλος ο σχεδιασμός γίνεται στη Γερμανία από Ευρωπαίους… Γι’ αυτό και το design τους έχει παρουσιάσει τέτοια εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Για τον τόπο κατασκευής δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, ωστόσο έχω την εντύπωση πως κάποια μοντέλα παράγονται και αυτά εκεί. Αλλά είτε είναι στη Γερμανία, είτε στο Πακιστάν τα αμάξια που παρουσιάζει πλέον είναι πάρα πολύ καλά και ποιοτηκά και σε design.

  • το i30 οχι τοσο…αλλα το ceed που ειναι και ομορφο..αν το τουμπανιασουν κιολασ πιστευω θα γινει best seller!!!!! me timh st 18.000-20.000!!!!!! δεν 8α εχει αντιπαλο!!!!
    πολυ καλη κινηση…η οποια τα επομενα χρονια θα ειναι προσ οφελοσ μασ!!!!!οπου ανταγωνισμοσ..δικαιωνεται ο πελατησ!!!!!  :-))))

    • loeb

      Φιλε Μπαμπη συμφωνω μαζι σου απολυτα! Κι αν οχι αυτη η γενια η επομενη θα κατακλησει την αγορα. Αν ο κινητηρας βγει αξιοπιστος χωρις καποιο ιδιαιτερο προβλημα θα κατακλεισει την αγορα και το οφελος θα ειναι ολο δικο μας. Κατι τετοιες κινησεις αυξανουν τον ανταγωνισμο και την ποιοτητα. Μακαρι να βγαλει και ενα soupermini και ενα σενταν να γινει της κορεας :P

    • αυτη η κινηση 8υμιζει την κινηση που ειχε κανει η κορεα πριν 15 χρονια!!!! τοτε οι παροδοσιακεσ δυναμεισ σου πουλουσαν φουμαρα για μεταξωτεσ κορδελεσ….και εσκασε η χιουνται και στα εδινε ολα σχεδον ΤΖΑΜΠΑ !!!!!πιστευω το ΄΄καλυτερο΄΄ αυτοκινητο που περασε απο ελλαδα ειναι το αξεντ!!!!
      15 χρονια μετα ηρθαν παλι να ταραξουν τα νερα (επιτελουσ) των χοτ χατσ!!!!!!!! εχουμε φτασει πλεον να περνεισ 1.6 Τ με 25.000 και να λεμε ευκαιρια….ελεοσ!!!!!

  • MitsosDaBest

    Γενικά ωραίο αμάξι, αλλά δε μ’ αρέσει καθόλου από πίσω…

  • ποοοο γοπυσταρωω…τρεμε opc τρεμε polo gti τρεμε type r θα γινει τις κακομοιρας αμα βγει αυτο το αξιοπιστο τερατακι θα γεμισει ο δρομος…

    • pariah

      To polo δεν έχει καμία σχέση…Σαν κατηγορία ανταγωνίζεται τα golf και τα σόγια τους, astra, bravo,giullieta κοκ….

    • δεν εχει σχεση???το εβαλε μαμα ο φιλος μουτο πολο στο δυναμομετρο και εβγαλε 194,5αλογα??πως δεν εχει σχεση με ενα που ειναι 204 αλογα??

    • hellboy

      εχει σχεση.δεν μπορεις να συγκρινεις μια Μ3 με ενα γκολφ gti η ενα σκαιλαιν ειναι αλλη κατηγορια!πως λεμε κατηγορια φτερου?!χαχαχαχαχα!!!!!!!!:)

    • ναι αυτο που λες με το μ3 και το golf ειναι αλλη κατηγορια αλλα εδω τι αλλη κατηγορια ειναι το ενα και τι το αλλο???μικρου κυβισμου σπορ αυτοκινητα δν ειναι??και τα δυο κοντα στα 200?
       

    • hellboy

      το πολο ειναι στην κατηγορια των μικρων(το up στην μινι).το γκολφ και το i30 ειναι στην κατηγορια των μεσαιων!οτι μοτερ και να φορανε οσα αλογα εχουν!!!!τα διαχωριζουν μεσο κιλων!:)
      το i20 ειναι στην ιδια κατηγορια με το πολο!!!

    • πες το ετσι απο την αρχη!!!τωρα καταλαβα…;)

    • pariah

      Για να στο κάνω λιανά επειδή δεν το πιάνεις….Το i20 είναι απέναντι στα polo, punto, corsa. To i30 είναι απέναντι στα golf, giullieta, astra.
      Αν είναι να το πας με το σκεπτικό σου να βάλουμε και το insignia με το μοτέρ των 1,6 σαν αντίπαλο ή ακόμα με την e class με το μοτέρ των 204Ps

    •  βασικα δν ξερω αν διαβασεσ τα σχολια αλλα το λυσαμε το θεμα…

    • pariah

      Δες μια πότε απάντησα εγώ και θα καταλάβεις ότι όταν το έγραψα δεν είχε λυθεί…Διαφορά 10+min

    • εμενα τουλαχιστον αφου ειχε λυθει μου ηθρε!!:P

  • funster

    Μεταξυ μας δεν το κοβω αμεσα να ανταγωνιζεται στα ισα τα ηδη καταξιωμένα GTi.
    Θα ειναι μια συμφερουσα γρηγορη λύση στα μικρομεσαια, ομως μεχρι εκει.
    Δεν εχει ακομη το know-how η Hiunday να φτιαξει ενα καλα στημενο Gti. Θα πρεπει να επενδυσει τεραστια ποσα για να το καταφερει.
    Ομως, βημα βημα θα φτάσει σε αυτα τα επίπεδα και ευχομαι να τα ξεπεράσει.
    Βεβαια οταν θα το καταφέρει αυτο, κατι μου λεει οτι τοτε το i30 GTi θα εχει επίσης 25+ χιλιάρικα !

  • i30 me 200 hp mono efthia!!

    • dηλαδη το opc ηταν τρενο??????????????????

    • hellboy

      μονο ευθεια!!!!!!!και αυτη limited!!!!!!!!!

  • όσο περισσότερες επιλογές απο τις εταιρίες τοσο το καλυτερο