Το Autocar αναφέρει ότι η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει δύο υβριδικές εκδόσεις της E-Class στην έκθεση του Detroit τον επόμενο μήνα. Η πρώτη θα είναι η E300 Bluetech Hybrid που θα φορά τον τετρακύλινδρο 2.1-λίτρων πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 204 ίππων με 500 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 20 kW (27 ίππων) me 249 Nm ροπής. Η υβριδική E-Class θα μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 241 χλμ/ώρα. Θα διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ελαστικά χαμηλής τριβής πετυχαίνοντας έτσι μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ. Επιπλέον το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 1.6 χλμ.


Το δεύτερο μοντέλο, θα είναι αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής, η E400 Hybrid, η οποία θα συνδυάζει τον V6 3,5-λίτρων βενζινοκινητήρα που θα συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα που φορά και η E300 Bluetech Hybrid και θα έχει μέση κατανάλωση της τάξεως των 7.2 λίτρων/100 χλμ.

[Πηγή: Autocar]

  • Sarmoysakisalkis

    Τιμές ξέρουμε περίπου;;

    • ε όχι, ακόμη δεν παρουσιάστηκαν ;)

    • pariah

      Autobloger 204Ps αν θυμάμαι βγάζει ο 2,1 ;)

    • χαχαχα! thanks! δεν πατήθηκε το 4!

  • Iceman_Kimi

    Να ρωτησω κατι πανω στα υβριδικα? Εχουν ολα αυτα που έχουν και σου βαζουν και λαστιχα με χαμηλη τριβη κια εκπεμπει 
    CO2 109 γρ/χλμ . Ολα ενταξει μεχρι εδω. Τα τελη στην Ελλαδα θα υπολογιστουν βαση τον 109 γρ. Εαν εγω αλλαξω λαστιχα και βαλω τιποτα σπορ και διαφορα τετοια λογικο ειναι να αυξηθη 
    CO2 τα τελη γιατι να παραμεινουν τα ιδια ομως?